Přejít na obsah

Nulový tarif - změna/ukončení


Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...

"Čas přivítat nový tarif

Technologie jdou stále dopředu a většina zákazníků, kteří si před lety pořídili stejný tarif jako vy, už se těší z modernějšího řešení.
Je tedy čas udělat v našich systémech místo pro novou generaci tarifů, které vám nabídnou to nejlepší na trhu.
Váš aktuální tarif nejpozději k 31. 8. 2024 převedeme na nový, který plně pokryje vaše potřeby a zohlední vaši současnou útratu.
Změna proběhne automaticky a vy nemusíte nic řešit.

Váš tarif brzy nahradíme modernějším
V průběhu dubna až srpna tohoto roku nahradíme váš stávající tarif Tarif na míru s průměrnou měsíční útratou 0 Kč novým řešením: Business Mini s 20 minutami volání za 49 Kč. Váš stávající tarif nebudeme nadále nabízet.
Jakmile tarif změníme, pošleme vám potvrzení přes Zprávy z Vodafonu v samoobsluze Můj Vodafone.
Více informací včetně přehledu výhod a benefitů nového tarifu najdete na https://vodafone.cz/novytarif."

 

To jsou hrozný alibistický kecy, hlavně že se tu tvrdilo, že se "prozatím" nic nemění, takže jednotka prozatím je u Vodafone přesně jeden měsíc.

Další věc, kterou nechápu je, že to nemůžou poslat alespoň SMS při změně tarifu? Tohle je totiž naprostý záměr aby ze zákazníků, kteří vyúčtování anebo nějaké zprávy v nějaké samoobsluze samozřejmě nečtou, vyrazili tu padesátikorunu navíc nic jiného. A propós tarif Business 20 Mini také není zrovna tarif, který je standardně nabízen, což naprosto popírá důvod avizované změny "dělání místa" pro novou generaci tarifů.

Asi zbytečné očekávat, že by se Marek-26 nebo Ondra za svá matoucí vyjádření chytli za nos.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že SMS při tak důležité změně by poslat měli, ale je zase otázka kolik uživatelů používá Nulový tarif v obyčejném telefonu, taková SIM karta bude spíš v nějaké zabezpečovačce, nebo ležet někde v šuplíku, takže o tom že mu přišla nějaká SMS se změnou tarifu se uživatel nakonec ani nemusí dozvědět.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Zahájil jsem přenos čísla a mám na něm přeplatek 319 Kč. Jak to řešit? Dnes navíc naběhlo nové zúčtovací období na částku 40 Kč. Budu z toho něco platit?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zlatý UPC Zlatý UPC zlatý UPC zlatý UPC co dodat zlatý UPC zlatý UPC   to budou zákazníky naštvaný co se týče mobilu internetu a televizí  !!!! Hezký Vodafone klobouk dolů to budete čerpat v dopise o ukončení smlouvy zákazníků to budete mít plný koš 👍👍👍

  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 2
  • Zmatený 1
  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, kautskym napsal:

Ano budete platit poměrnou část a co se tyče příplatků musíte požádat o vracení 😊

Čili budu platit za 1 den...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...