Přejít na obsah

Musí se pronajímat modem ?


Návštěvník Xtrail

Doporučené příspěvky

Od Vodafone máme jen TV včetně modemu a internet je k tomu zdarma 50/3 Mbps a funguje normálně nejen k TV. Ale nejspíše ne každý to takto při migraci dostal.

V poslední době dokonce upload jede skoro 10 Mbps.

Ondra nejspíše se vyjádřil špatně a měl na mysli set top box kde je Nagra, ten internet potřebuje.

CA moduly musí samozřejmě fungovat i bez netu, protože net vůbec nepoužívají.

 

  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zakaznik predsa moze mat vlastny DVB-C STB s nahravanim a CA modulom/modulmi, cim ma podobny komfort (okrem TV archivu) a ako bonus ho netrapi buzeracia sukromnych TV s nemoznostou preskakovania reklam (teda pokial nezavedie VF CZ CA+ funkcionalitu).. na to naozaj internet nepotrebuje.

Ale chapem, ze tomu sa chce VF CZ vyhnut a dotlacit zakaznikov do inej formy TV, kde musia platit aj mesacny prenajom za STB VF.

Upraveno uživatelem quadra2030
  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně přijde hrozně krásný, že na té stránce s titulkem „Můžu pro Pevný internet přes koaxiální (kabelovou) síť využít vlastní modem?“, kterou sdílel Ondra z VF, není vůbec nikde napsané „Ano, můžete“ a je tam jen spousta keců o tom, že modem od VF je lepší.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To pořád nevysvětluje, proč na jasně položenou otázku „Můžu pro Pevný internet přes koaxiální (kabelovou) síť využít vlastní modem?“, kterou si VF dokonce položil sám, není schopný jasně odpovědět, a místo toho akorát mlží. Vůbec by mi nevadilo, kdyby tam někde uprostřed mezi tou vší chválou na modemy od VF, titěrným písmem, bylo „Ano, můžete, ale Vodafone vám na takový modem nebude schopen poskytnout technickou podporu,“ ale takhle tam prostě odpověď na tu otázku nikde není.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych rád od někoho z VF slyšel odpověď na otázku, jak se bude řešit troubleshooting. Rozumím tomu, že s vlastním modemem bude podpora nulová, takže jediná varianta bude pronajmout si (dočasně?) modem od VF. Jak pak ale zase na smlouvu dostanu svůj modem, když vlastní modem lze zadat pouze u nové služby? A co když mi můj modem umře a já ho budu chtít vyměnit za jiný svůj modem, to budu muset původní službu zrušit a zřídit novou?

Upraveno uživatelem zajdee
  • Souhlasím 1
  • To se mi líbí 1
  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to celý nějaký divný. Když v průběhu smlouvy reklamuji modem, vymění se, změní se ve smlouvě - podepíše se předávací prokol (vrácení původního a převzetí nového) a funguji dál.

Když bych žádal o změnu modemu = modem 70 Kč/měsíčně  za model 100 Kč/měsíčně, tak to bych taky měl aktuální smlouvu zrušit a zřídit si novou? 

To se přece nedělá a změny jsou v rámci aktuální smlouvy a jde to, nebo snad ne? 

 

K čemu je všude tolik inzerátů na odkoupená zařízení exUPC/Vodafone, pokud by se jednou aktivovaly a už nešly nikdy do systému vložit znovu? To si někdo na ten inzerát koupí lapač prachu na poličku? 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
před 9 minutami, zajdee napsal:

Já bych rád od někoho z VF slyšel odpověď na otázku, jak se bude řešit troubleshooting. 

Toto přece na webu vysvětlujeme - samozřejmě budeme řešit vše, co se týká našich rozvodů, nemůžeme ale řešit situace, kdy je příčina v modemu zákazníka.

Při potížích na našich rozvodech vám samozřejmě poskytneme technickou podporu a v případě potřeby k vám vyšleme i našeho technika. Pokud však používáte vlastní modem, ověřujeme funkčnost připojení pouze po úroveň účastnické zásuvky. S případnou závadou či poruchou na vámi pořízeném modemu vám v tomto případě pomoct nedokážeme. Chcete-li mít plnou podporu a jistotu, že můžete vše dořešit rovnou s námi, využijte námi dodávaný modem, který poskytujeme formou pronájmu.

Citovat

K čemu je všude tolik inzerátů na odkoupená zařízení exUPC/Vodafone, pokud by se jednou aktivovaly a už nešly nikdy do systému vložit znovu? To si někdo na ten inzerát koupí lapač prachu na poličku? 

Nákup takových zařízení rozhodně nedoporučujeme, nedává to žádný smysl.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...