Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 23.1.2024 ve všech oblastech

  1. Vodafone si nenahrava hovory operatorov so zakaznikmi? To predsa robi kazda vacsia firma.. prave pre taketo pripady, ked stoji tvrdenie zakaznika voci operatorovi/pracovnikovi firmy. Pravdu povediac ani sa necudujem, ze pani ci slecna mala v tom hokej a slubila nieco, co nemala ci nebola pravda. Vedel by som rozpravat historky o tom, co narozpravala helpdesk Vodafone DE, ked zacalo byt mozne (aspon na papieri a vynutene routerfreiheit zakonom) pripojit vlastne DOCSIS zariadenie pred 6-7 rokmi.. Kupovat taketo zariadenie z druhej ruky bez podpory je velky risk (nehovoriac o tom, že DOCSIS 3.1 zariadenie nikto nepredava na ceskom bazosi ci allegre a ak ano, urcite je nevratene) .. oficialne s podporou sa da kupit vylucne iba AVM Fritzbox. Aj na helpdesku Vodafone DE treba povedat (a obcas aj klamat), ze idem pripojit vlastny AVM DOCSIS router (hoci v skutocnosti to je Technicolor alebo Arris modem), inak to hned zamietnu. Sice first line helpdesk nevie zo S/N ci MAC adresy povedat, ci to je AVM alebo nieco ine, ale aj tak 🙂
    1 bod
  2. Zdravím vás, @Faloutak, pokud došlo k převodu čísla od jiného operátora, je SIM už aktivní, tu manuálně už nijak zapnout nejde. Vzhledem k tomu, že jste v zahraničí, může mít ale potíže s přihlášením do sítě. To je potřeba řešit přímo na místě v telefonu. Doporučuji tak jednou za čas telefon, kde máte SIM kartu vloženou, restartovat (ze zkušenosti ostatních uživatelů, co řešili podobnou situaci, vím, že je to potřeba zkusit opakovaně). Dále také doporučuji vyzkoušet v nastavení telefonu vypnout automatické vyhledávání sítě a připojit se do jedné z nabízených sítí ručně... Ve Španělsku můžete využít sítě Vodafone, Telefonica Moviles España S.A., Xfera Moviles a Orange.
    1 bod
  3. dnes jenom černá obrazovka ,hold je pozná kvalita HD.🤣
    0 bodů
  4. Jaké programy UHD byste si představoval? Nasa TV, Travel XP či otřesný Eurosport 4K, který už vyřadil z nabídky i T-Mobile? A co tak Prima UHD nebo Nova a sledovat reklamu ve 4K? Děkuji nechci. Jinak nevím co by do nabídky mohl být zařazeno.
    0 bodů
  5. Já je třeba informuji, hned po tom jak automat informuje mne 🙂
    0 bodů
  6. Třeba protože jsem si v prodejně Vodafone zvolil IPTV a ne příjem přes DVB-C?😁 A jelikož mám internet od ČEZ, tudíž kabelovou zásuvku nemusím používat vůbec, proto nepředpokládám, že by technik Vodafone mi přijel pustit signál ke službě, kterou jsem si neobjednal.😁
    0 bodů
  7. ne ty STB, jsou spárované fixně MAC/SN , pokud by to šlo a nemělo by, tak si klient vezme 1ze 4 mobilních přístupů (a nebude se počítat jako pevné zařízení)
    0 bodů
  8. @Kytkatoto je také možnost ale musíte zaměstnance Vodafone informovat že hovor je nahráván, jinak vám je to k ničemu
    0 bodů
  9. @penkie21Toto znamená, že pokud přijímáte signál DVB-C ("kabelovou televizi"), tak nestačí Vodafone TV 3 box připojit pouze k internetu, ale je potřeba zapojit také koaxiální kabel z boxu do účastnické zásuvky. Je tedy potřeba obojí - není to jenom o zapojení koaxiálního kabelu. Je to tam zdůrazněné, protože nabízíme také čistě internetovou verzi Vodafone TV, u které vůbec DVB-C nevyužíváte, v takovém případě zapojujete box pouze k internetu a celé vysílání funguje přes internet.
    0 bodů
  10. Připojit do sítě vlastní koupená a použitá zařízení (modemy, CA moduly, set-top boxy} šlo za dob UPC a ještě krátce za Vodafone, ale poté co byl zákaznický účet migrován do systémů Vodafone, tato možnost pominula, protože ty jejich systémy na to ani nejsou vůbec vybavené a nepočítají s touhle možností. Až loni na popud ČTÚ Vodafone znovu povolil připojit vlastní modem, ten ale musí splňovat určité technické požadavky které už zde byly zmíněny, tedy např. musí podporovat DOCSIS 3.1, řešilo se to tady mnohokrát a zatím vlastně ani nevím o nikom komu by se takový modem podařilo připojit. Vlastně se Vodafonu ani moc nedivím že už do sítě nechce umožnit připojovat vlastní zařízení, protože síť se neustále modernizuje a koncová zařízení postupně technologicky zastarávaji a Vodafone má pak problém donutit klienty co mají koupené vlastní zařízení aby si je nechaly vyměnit za modernější a už i ten zmíněný modem Compal se začíná postupně vyměňovat za modernější Vodafone station který podporuje DOCSIS 3.1, který umožňuje využít širší frekvenční pásmo a nezatěžuje tolik síť.
    0 bodů
  11. Běžná praxe byla, že když si člověk vyhlídl někde modem přes inzerát, tak ještě před jeho koupí nechal u UPC ověřit, jestli půjde tento modem zprovoznit či nikoliv (hlavně s ohledem na to, že se po inzerátech pohybovala celá řada modemů, které měli uživatelé v pronájmech a při ukončení smluvního vztahu nebyly tyto modemy vráceny a objevovaly se v inzercích).
    0 bodů
  12. jenomže staré modem UPC nemají docsis 3.1. tak vám to nemůže jít
    0 bodů
  13. Kupovat modem do kabelovky na Bazoši, to nemá chybu :D
    0 bodů
  14. Jelikoz jsem mel UPC a mam ted modem TECHNICOLOR TC7200Z, ktery funguje OK, vybral jsem si na bazosi modem CH7465LG-LC, ktery take pochazel z UPC site a je oznacen revenou teckou, tedy mel by byt k dispozici pro soukrome ucely. https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/ Tenhle modem mam: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/technicolor-tc7200/ a specifikace je stejna, ktery jsem zakoupil: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/ . Nevim, proc Vodafon dela problem s pripojenim.
    0 bodů
  15. @penkie21 Omlouvám se, ale nerozumím příliš otázce - předpokládám, že s TV 3 boxem vůbec nesouvisí? Obecně můžu jen říct, že u starších boxů se nic nemění... @namecNe každý zákazník Netflix chce a sleduje. A mnoho televizí už má aplikaci Netflixu předinstalovanou... Každopádně pokud někdo chce získat možnost sledovat Netflix přes náš box, stále si může pořídit základní nebo prémiový set-top box.
    0 bodů
  16. takže tenhle krám už je superprémiový anebo luxusní nebo jak jej budou nazývat?
    0 bodů
  17. Tak on by si toho nikdo nevšiml,kdyby o tom novináři nepsali/netočily reportáže.
    0 bodů
  18. V nastavení by to věkové omezení mělo jít vypnout a jinak je tam také možnost úspornějšího režimu, ale i tak to v pohotovostním režimu furt něco bere a je připojený k internetu.
    0 bodů
  19. K tomu netřeba nic dodávat... 😁
    0 bodů
  20. Možná jsem špatně četl, ale v okazech ani tady snad žádná provozní doba linky nebyla zmíněna 🫠 Druhá věc je, že my můžeme nějak něco brát tady na foru a VF v reálném prostředí bude mít zcela jiné mínění. Chápu, že VF to chce nějak profiltrovat. Možná je důležitá číst "může za to zaplatit a předem ho na takovou věc na začátku hovoru upozorníme". Třeba, místo nezávazných slibů, potom zbyde víc prostředků na řešení ostatních perliček, premium settopboxů, neoprávněně účtovaných poplatků za Neflix, občas i za vlastní služby, padáním TV apilkace, korektních údajů v EPG, přihlášením do webu, přihlášením do TV aplikace, občasným haprováním DNS serverů, nedosažitelnými WiFi kanály na modemech, pružnější podpoře 5G na některých telefonech .... Je to řehole, ukočírovat takovou firmu.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...