Jump to content

sodekcz

User
  • Posts

    909
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

sodekcz last won the day on April 2

sodekcz had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    Bridge
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sodekcz's Achievements

Level 11

Level 11 (11/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

71

Reputation

  1. V poslední době sleduji, jak narůstá nespokojenost s řešením problémů a současně i četnost výskytu technických problémů u VF. Tak jsem se bál po své migraci jekéhokoliv případného problému. Který stejně přišel. Tady je moje čerstvá zkušenost - přestal mi fungovat Upload. Doma si stěžovali už delší dobu (ale ne mě, jen mezi sebou, navíc jsem byl týden mimo). Mám 500/30, s Uploadem byl prý v posledních dnech problém odeslat 2MB soubor. Hodnoty mi ukazovaly někde mezi 0,01 - 0,2 Mbit max. K tomu mi extrémně narostl ping a jitter. Např. na měřáku od VF jsem měl hodnoty kolem ping 700, jitter i 3000. Včera jsem volal na zákaznickou linku, bohužel pro mě zrovna v tom okamžiku se rychlost vzpamatovala. Dnes ráno opět problém. Další telefonát, přepojili mě postupně až na technické oddělení. Vysvětlili jsme si, že mám modem v bridgi a vlastní router, postupně jsme hledali problém (jestli třeba nafalíruje Mikrotik). Chybu na své straně jsem v podstatě vyloučil, ale člověk nikdy neví. Po zapojení počítače přes kabel rovnou do modemu se nic nezlepšilo, vyloučili jsme router, stále bída. Prve to vypadalo, že mi budou chtít udělat tovární nastavení Compalu s novým nalitím FW, trošku jsem se orosil, ale zvládl bych nové nastavení. Potom chlapci ve VF postupně hledali u sebe, pak se podívali podle adresy, že vidí stejný problém na více modemech v okolí. Takže to skončilo zápisem směrem k jejich technikům a kolem 10:40 mi přišla SMS o odstranění poruchy. Jen chci říct, že pokud člověk není úplné technické jelito, vyplatí se na linku zavolat a při troše štěstí je problém nalezen i odstraněn. Navíc kromě restartu modemu, což jsem udělal preventivně včera i dnes jsem neměl pocit, že by ze mě v technickém oddělení ani na lince po prvním vyzvednutí chtěli dělat úplného tydýta. Dnes +- spokojenost.
  2. U známých se nám kdysi před covidem podařilo nastavit 3 jednotky Deco, jednu další časem dokupovali. Moc už z toho nepamatuji, hlavní nastavení bylo přes apku. Všechno jsme nastavovali postupně u routeru a na kabelu. Osvědčilo se všechny jednotky potom mít na kabelu i po rozmístění v domě. Routování dělal Compal, Deco mají jen pro WiFi. Zatím všechno funguje.
  3. @Adolf.Shitler Ajajaj, unikl mi podstatný detail 🙂
  4. Vysvětlete mi někdo po technické stránce - má cenu tyhle rychlosti tahat stále po koaxu? Nebylo by lepší hrábnout do země a tahat optiku až ke klientům?
  5. @Adolf.Shitler píše, že má samsung s21g
  6. Nevím, jestli bych u modemu cca za dvojku tak důkladně smlouvu studoval. Ale divné to je.
  7. OnePlus možná samo netuší, jak to bude s vývojem a aktualizacemi. Problém je, že OnePlus dnes patří pod OPPO. Měl být ukončen OxygenOS jako takový a telefony, pokud dostanou aktualizaci, měly přejít pod Oppácký ColorOS. Tedy naposledy, když jsem o tom četl někdy v lednu, tohle platilo. Tak jak byly slibovány rychlejší a stabilnější aktualizace se zdá, že je opak pravdou. Lehce mi to připomíná zmatky a problémy, které tady vznikají poté, co VF koupil UPC.
  8. Mám přímo od VF Nord, dnes už starší model (AC2003). Měl od počátku deklarováno 5G, přesto z počátku nebylo ve výběru, síť už v některých lokalitách republiky byla. Pak přišla nějaká aktualizace, jen nepamatuji jestli přímo od OnePlus, nebo jestli nějaká komponenta od google/android a naběhlo to do výběru. Řekl bych, že to ale proběhlo mimo hlavní aktualizaci OS.
  9. Zda tazatel poskytl autorizační SMS, nebo přímo platil sám není zcela přesně v dotazu popsáno. Přesto, jak píše @Tube jde o klasický trik. Krádež účtu v sociální síti, jeho zneužití a slepá důvěra a neověření takového požadavku přes více kanálů. Znám případ krádeže identity mezi nezletilými, podobné zneužití, kdy vše proběhlo mezi dnes už bývalými kamarádkami na základě neopatrnosti při vyzrazení hesla k e-mailu. Následně krádež identity v sociálních sítích a hrách, stržení peněz za hry kreditu, pomluvy z ukradeného profilu mezi dalšími kamarády a spolužáky. Neochota rodičů něco řešit. Člověk musí být neustále ve střehu. Ideální stav občas dostat za něco ťafku, pokud se z toho dotyčný dokáže poučit a situace není zničující.
  10. Jedině zkusit zavolat na zákaznickou linku a pokusit se platbu stornovat. Nevím, jestli to projde. Na PČR se obrátit můžeš bez ohledu na částku. Jestli to k něčemu bude nevím.
  11. Vzhledem k obtížné dostupnosti podpory na telefonu bych zkusil tovární reset a nové nastavení.
  12. @Jenda přinejhorším můžeš nechat VS v router modu, vypnout WiFi část a z Mikrotiku udělat jen APčko. Ale pokud jsi na 870, to už není úplně marné.
  13. @Jenda jaký máš Mikrotik, stíhá uroutovat 1 Gb? Máš ten z předchozí strany?
  14. Raději bych ztratil dočasně připojení k datům, než aby zařízení místo mého souhlasu šibovalo s připojením, jak ho napadne. Chápu, že jsou tam ještě nějaká další nastavení, jako Přepínač datového připojení během hovorů, zkrátka můžu mít něco špatně nastaveno a nevědomky telefonu povolit čerpat z nepředvolené SIM. Zatím díky všem.
×
×
  • Create New...