Odesláno 13. července 2024 1 rok Dobrý den.Nemohu se přihlásit do administrace modemu na adrese http://192.168.0.1.Heslo na modemu to nebere.Ani při restartu modemu do továrního nastavení.Píše toThe password you entered is incorrect. Please wait 4 seconds to try again.Mám kamery které jedou na 2,4GHz,wifi na mobilu mi napíše(Připojeno k zařízení,internet není k dispozici)ale aplikace nejsou schopny kamery najít.Poradíte prosím.Děkuji mobilu Start - Základní Compal CH7465 šumperk
Odesláno 15. července 2024 1 rok Centrum péče @raspepaPěkné ráno, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Případně nám můžete také napsat přes https://tam.je/forum. Díky za spolupráci. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 16. července 2024 1 rok Mám podobný problém, modem (Vodafone Station - tu obyčejnější variantu bez Wifi 6) v režimu Bridge, připojím se k němu kabelem (přímo) a přistupuji přes IP 192.168.100.1. Načítání administrace trvá víc jak minutu a obvykle nereaguje. Jakmile modem vypojím ze zásuvky a připojím zpět, tak je za chvilku na dané IP normálně dostupný. Ale vždycky když se na něj chci dostat, tak musím modem restartovat. Pokud se na modem pokouším dostat z PC zapojeným za routerem, tak se na tuhle IP vůbec nedostanu (proto si připojuji kabel přímo do modemu). - Super - - Plzeň
Odesláno 16. července 2024 1 rok Po nastavení režimu bridge se změní výchozí adresa pro administraci modemu na http://192.168.100.1. https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/vodafone-station-tg3442/ část - Jak přepnu modem do režimu bridge? Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 16. července 2024 1 rok @pmalecekjaký máš router? Mám VS v bridgi, do 5 vteřin jsem z počítače přes svůj router na modemu. Modem mi běží momentálně cca 2 měsíce. Žádné speciální pravidlo na routeru nemám. Ještě jedna věc, adresování vnitřní sítě máš v jakém rozsahu? Upraveno 16. července 2024 1 rok uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 16. července 2024 1 rok @pmalecekže používate špatnou špatnou IP pro vstup Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 16. července 2024 1 rok Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge... Jedině z důvodu, aby ho přepnul zpátky do režimu router, což ale jistě půjde hned po tom restartu. - - - - -
Odesláno 16. července 2024 1 rok Mám Station s Wi-Fi 6, IP adresu routeru mám změněno na 192.168.1.1 a aktuálně funguje. Používán jako modem, ne switch. Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 16. července 2024 1 rok 3 hours ago, Adolf.Shitler said: Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge... Ked treba skontrolovat uroven signalu, uptime modemu ci chybovost paketov.. jasne, su to orientacne hodnoty, ale lepsie ako nic, ked je problem. Upraveno 16. července 2024 1 rok uživatelem quadra2030 Super - Základní - Bratislava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.