Jump to content

RichardHorcic

User
  • Posts

    145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

RichardHorcic last won the day on July 23 2021

RichardHorcic had the most liked content!

About RichardHorcic

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    VTV Premium box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Bílina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

RichardHorcic's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

22

Reputation

  1. Tak tohle mě pokaždé dostane...... 😁
  2. Já naopak zase nechápu, proč Vodafone úplně nesmyslně a nekompromisně odstřihl zákazníky od funkční služby HORIZON a nahradil jí svým nedodělaným "výplodem" se spoustou chyb a problémů. Jakoby nemohli fungující Horizon alespoň prozatím ponechat, než spáchají něco, co by se alespoň trochu blížilo standardu a kvalitě ostatních webových televizí. Je jasné, že UPC mělo ve vývoji náskok, o tom asi nikdo nepochybuje. O to víc mě proto zaráží politika Vodafone, když dobře fungující službu vymění za nefunkční a ještě se při tom hrdě bijí do prsou. Tím si teda moc respektu (a zřejmě i zákazníků) nezískají...
  3. Ondra to tady napsal jasně. Takže žádný návod jak zprovoznit všechny funkce zatím nečekej... Ostatně ty neznáš tu kouzelnou formuli "výhledově"? 🤥
  4. Zdá se, že je něco shnilého v království Vodafoňáckém.... 🤥👎
  5. Ono to s tou kvalitou obrazu u LEPŠÍ TV není zase tak katastrofální, jak se tu někteří snaží prezentovat. Ale hlavně je to přehledné, intuitivní a bezproblémové, na rozdíl od VTV. Co je člověku platné, že má VTV nepatrně lepší obraz (běžný uživatel rozdíl sotva postřehne), když z jejího ovládání přichází o nervy.... 😒
  6. Aha. Takže jako důchodce s nějakou šancí, že se toho dožiju už raději nepočítám 🤥 Nicméně, děkuju za info, alespoň mám teď jasno, proč mám dál zůstat u LEPŠÍ TV.
  7. Tak alespoň jedna pozitivní zpráva - konečně zprovoznili možnost seřadit si programy, podle toho, jak to komu vyhovuje. Bohužel, to funguje jen na STB v televizi a snad i na telefonu. Ve webové aplikaci pro PC tahle funkce bohužel dál chybí. Takže malý dotaz pro kompetentní techniky: Uvažujete tuhle službu zprovoznit i pro PC uživatele? A ještě jedna z mnoha věcí, která (zřejmě nejenom mě) vadí a to je naprosto nepřehledná parodie na EPG. Proč nemůže vypadat jako ve vašem STB, nebo v jiných televizích ?
  8. Tak tomu se mi ani věřit nechce, že by se o tohle někdo snažil.... viz. např. nekompatibilita různých konektorů. Každý výrobce si většinou dělá svoje, aby si zákazník v případě potřeby musel koupit právě ten jejich výrobek. To by tak scházelo, aby si ho koupil u konkurence! Že už se dneska některé konektory shodují, je jen výsledek direktivního nařízení ze zákona. Sami výrobci na tomhle rozhodně neměli zájem...
  9. Takhle nějak to většinou dopadne, když si například výrobce turbín koupí pekárnu a snaží se péct vánočky.... Taky katastrofa! 😣
  10. No, a vo, vo, vo tom nejspíš celé je. Neslýchané! Zákazník Vodafonu by rád koukal na televizi a ještě navíc drze požaduje, aby byla funkční! 😖
  11. Kolika způsoby jde monitor k PC připojit? VGA, DisplayPort, HDMI, DVI? Je to tak neřešitelný problém. aby webová VTV těch několik připojení normálně podporovala? 😑
  12. Máš recht, udělal jsem úplně to samý. Lepší TV na PC funguje bezproblémově a za 199 Kč měsíčně máš prakticky stejnou službu a bez nervů, jako u nevydařené VTV. Dokonce je tam u několika programů možnost zpětného shlédnutí až 100 dní 👍 Některé programy tam proti VTV sice chybí, ale než si ničit nervy, tak je rád oželím....
  13. Asi jim tam sedí něco jako tohle...😁 Mimochodem, je normální, aby mě to zničehonic uprostřed sledovaného pořadu samo odhlásilo, a chtělo to po mě abych se znovu přihlásil? 😖😣😖
  14. No... já myslím, že tady všichni pochopili, že to "hele robote" nebylo myšleno úplně vážně, a že šlo jen o pouhý sarkasmus....
  15. S tím samozřejmě souhlasím. Všechno je v lidech a v ochotě vyjít zákazníkům vstříc. Pokud není zájem a ochota usnadnit komunikaci, pak jsou všichni tihle nedokonalí roboti na prd.😐
×
×
  • Create New...