Jump to content

RichardHorcic

User
  • Posts

    263
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

RichardHorcic last won the day on May 30

RichardHorcic had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    VTV Premium box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Bílina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

RichardHorcic's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

27

Reputation

  1. U Vodafone jsem už mnoho let, prakticky od začátku, když to byl ještě Oskar. Jelikož nejsem žádný velký telefonista (nemám potřebu s nikým dlouze vykecávat) pořídil jsem si pro mě naprosto dostačující tarif ODEPIŠ, za 10 Kč měsíčně, kde jsem měl 40 volných minut v síti a SMS za babku. A protože stejný tarif měla i manželka a obě děti, byli jsme spokojeni všichni. Ten nejspravedlivější ze všech operátorů, kterému podle některých jedinému nejde o peníze, ale pouze o blaho lidí však najednou zjistil, že deset korun je mu málo. Tak nám jednoho dne jednoduše oznámil, že navyšuje cenu z 10 na 55 Kč s DPH. Co na tom, že navýšil nějaké volné minuty v síti, které stejně nevyužiju a hovory do ostatních sítí nechal přemrštěné. Asi namítnete, co je to dneska padesátikoruna? Ale ono tady nejde ani tak o těch padesát korun, ale hlavně o princip. Tak si to Ivo Mašku taky přeberte... rozhodně se O2 nezastávám, ale on ten úžasný Vodafone má taky máslo na hlavě. Rozmohl se nám tu totiž takový nešvar... kydat špínu na druhé, pomlouvat konkurenci a nepřipouštět vlastní nedostatky. 🙁
  2. Tak jsem po delší době zase narazil na tohle vlákno a nestačím zírat. Jediné, co Ivo2003 s Adolfem Shitlerem zapomněli napsat, že konkurenšní operátroři přivazují seniory k židli a píchají jim špendlíky pod nehty tak dlouho, dokud si nepřiplatí 3 GB do staré tlačítkové Nokie. A na rozloučenou je přetáhnou bičem přes hřbet a ještě jim dají pokutu, že se s nimi promrhali čas. Fakt bezva, přesně jak se tu zmínil Medvěd: Ještě tam chybí - "zďylejte neš to zmažou" 😑
  3. @Ivo2003Jste agent Vodafonu, že strašíte lidi konkurencí? 😒 Já třeba si jednu takovou konkurenci platím (relativně levně) a můžu říct, že mi nikdy žádné balíčky nevnucovali, ani tajně neaktivovali. Platím jen to, co jsem si objednal, ani korunu navíc. A divil byste se, co všechno "tahle konkurence" (kterou nesmím jmenovat, abych tady zase nedostal BAN a další trestný bod) umí a jaké vychytávky jsou k dispozici už v té nejzákladnější verzi. A co je ze všeho nejhlavnější, bezproblémově a naprosto intuitivně jim funguje úplně všechno a prakticky na všem!!! @JirkaH2Stěžovat si, nebo nahlašovat nějaké chyby či nedostatky, se už od samého začátku téhle TV míjí účinkem, je to jako házet hrách na stěnu. Co já už tady sepsal chyb, nedostatků a návrhů na vylepšení.... Vždy jen doporučení na znovusepsání přes kontaktní formulář, který ale stejně nikdy nic nevyřešil. Případně mi bylo někým z centra péče sděleno, že to předali technikům.... a co myslíte? NIC!!! Většina chyb (a že jich na jednu televizi fakt není málo) se evidentně vůbec neřeší a jsou staré jako sama tahle TV...
  4. Vodafone by předešel hodně infarktům alespoň tím, že by zprovoznil navázání pořadu tam, kde člověk zrovna přestal koukat. Ta apka si totiž žije svým vlastním životem, někdy navázání nabídne, ale většinou ne. Na nervy je, když koukáte na film na Primě s desetiminutovým zpožděním a přesně těch deset minut pak schází na konci. Takže nezbývá, než se proklikat zpátky na onen pořad a znovu ho spustit. A co myslíte, naváže? Kdepak! Spustí se úplně od začátku, takže zbývají jen dvě věci. Buď koukat znova na celý film, nebo se na celý konec jednoduše vy,...at a domyslet si ho... Fakt bezva. Bravo VF vývojáři! 😠
  5. Já na chatě používám router Huawei B311, koupený jako použitý na Bazosi za 600 KČ, a 60 GB za 260 Kč měsíčně od Vodafonu, protože mám od nich doma pevný internet. Mám tam dobrý signál, takže celkem spokojenost... 😉
  6. Nic není opraveno. Pořad se i nadále předčasně ukončí tím, že "zamrzne" uprostřed slova a nic se neděje. Musíš z toho vyskákat a proklikat se zpět na ten pořad a znovu ho spustit, protože když chceš pokračovat, napíše to hlášku že pořad nelze přehrát. Je to samozřejmě obtěžující vopruz, ale dá se to přežít, pokud se nejedná o Primu. Tam prostě nenavážeš... 🙁
  7. Ano, opravdu stačí změnit User agenta a tv funguje i v Opeře : https://addons.opera.com/cs/extensions/details/user-agent-switcher-5/
  8. @Marek-26Tak problém byl skutečně v Opeře. Po havárii a přeinstalaci jsem si neuvědomil, že s novou verzí musím znovu nainstalovat také User agenta Switcher, a nastavit simulaci Chrome. Mimochodem, nechápu, proč musí člověk podstupovat podobné brikule a proč je pro Vodafone takový problém umožnit normální sledování i na jiných prohlížečích, tak jak to umožňují prakticky všechny konkurenční televize. Když se člověk podívá na ten předlouhý, šílený seznam chybových hlášek a přečte si všechny ty reakce nespokojených zákazníků, tak akorát nabyde dojmu, že cílem VTV je nas....at co nejvíc lidí a pokud možno jim sledování co nejvíc znepříjemnit. 😏
  9. Proboha, co je zase za problém? Asi nějaká novinka, WF052 ani není v tom šíleně dlouhém Markovo seznamu... Ještě dopoledne to šlo a normálně jsem koukal! Mě to připadá, že nějaký Vodafoňácký počítačový algoritmus hledá stále nové a nové číselné kombinace chybových hlášek, aby je mohl následně ve své webové televizi použít... 🤬
  10. To bylo zase dneska pokoukáníčko. Pustil jsem si odpoledne dokument "Záhadná planeta" na Prima Zoom.... katastrofa! Každých pět vteřin se to zasekávalo, pořád se točilo kolečko, a nepomáhalo vůbec nic, ani restart PC. Přitom internet stabilní, vše ostatní fungovalo dobře, dokonce i přehrávání snímků ve 4K z YouTube. Nakonec jsem to vzdal a pořad ÚPLNĚ V POHODĚ A BEZ PROBLÉMŮ! dokoukal u konkurence... 🤔 Pánové z Vodafonu by měli namísto planých slibů a neustálých výmluv trochu zabrat, jinak si nadobro odradí i ten zbytek doposud trpělivých zákazníků....
  11. Nebylo by jednodušší napsat na čem VFTV funguje a s čím spolupracuje? Třeba by ten seznam byl daleko kratší... 😁
  12. @Marek-26To mi nemusíš říkat. Je mi jasné, že za ten paskvil Martin ani Ondra nemůžou, taky jsem to v jednom z předešlých příspěvků zmínil. Proti nim nemám vůbec nic, dělají prostě jen svojí práci. Kéž by ale dobrou práci odváděli také vývojáři a technici, aby VFTV byla konečně koukatelná bez problémů...
  13. @kennyOno to vypadá, že celá tahle povedená Vodafoňácká platforma si žije svým vlastním životem a kromě už chronicky známých a bohužel do dnes neřešených chyb, se chová naprosto nepředvídatelně. To, co v jednu chvíli jakž takž fungovalo, může totiž být už za malou chvíli naprosto nefunkční. Tady nikdy dopředu nevíš, jestli se ti zvolený pořad podaří bez problémů dokoukat až do konce. Evidentně je to čistě pudová záležitost: Buďto to pude, nebo to nepude... 😏
  14. Šanci dokoukat jakýkoliv pořad až do úplného konce má jenom ten, kdo chytne pořad hned od začátku a může tak koukat v reálu. Při zpětném shlédnutí obecně, se to vždycky se začátkem každého nového pořadu "kousne" a při pokusu o obnovu to dříve v tom lepším případě začalo přehrávat úplně od začátku, v poslední době to ale už znovu nejde pustit vůbec (viz. popsané příspěvky výše). Takže funkce zpětného shlédnutí v současnosti funguje úplně na 💩 (nebo spíš nefunguje). Smutné je, že když jsem se tady na fóru zmínil o tom, že jsem na obtěžující zamrzání pořadu s každým začátkem nového, upozorňoval technickou podporu už někdy před dvěma měsíci, Martin i Ondra sice zpočátku slibovali hory doly, ale teď dělají mrtvé brouky a pro jistotu už ani nereagují.... Ale na druhou stranu se jim nedivím a chápu to. Je to prostě jejich práce a i když za to tihle dva samozřejmě nemůžou, obhajovat a omlouvat něčí neschopnost, musí být opravdu těžké a zřejmě i stresující...😕
  15. Dnes večer : Autosalon - nedokoukáno. Následující: Fotr na tripu - nedokoukáno.... Abych vysvětlil. Koukat na Autosalon jsem začal asi s 15 minutovým zpožděním. V okamžiku začátku Fotra na tripu se to zaseklo a po proklikání zpátky už nejde navázat a začne se přehrávat od začátku. Vzhledem k tomu, že jde Primu Cool, je to fakt k vzteku. A protože mi chybělo těch 15 minut, úplně stejně to dopadlo s tím Fotrem na tripu. On totiž začal Spartakus... PROBOHA, ZA CO?! K čemu je nějaká funkce zpětného přehrávání, když evidentně nefunguje korektně a dokáže jen nas.....t??? A když jsem na to už někdy před dvěma měsíci upozorňoval, tak mě (už nevím jestli to byl Ondra nebo Martin z centra péče) ubezpečili, že to předali technikům a že už se na tom usilovně pracuje. Zřejmě to bude extrémně složitý a zapeklitý oříšek, když se přes veškeré úsilí nedaří.... 😒 Být technikem Vodafonu, asi bych se začal pídit po tom, proč to všem ostatním konkurenčním televizím žádný problém nedělá a normálně jim to funguje.
×
×
  • Create New...