Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 13.11.2023 ve všech oblastech

  1. Ano. Jeden z mých Station modemů se takhle blbě začal chovat během léta, reset do defaultu nepomohl, od výměny modemu za jiný jsem už měsíc bez výpadku. Je taková technická - když nejde internet, tak přes internet ovládaná zásuvka moc pod kontrolou není 🙂 Z toho se jde vylhat jen routerem, co má druhej wan a nechat v případě výpadku modemu naběhnout spojení přes LTE a mít tak dostupnou tu wifi zásuvku. Taková z nouze ctnost, ale fungovat to bude. Vyzkoušeno. Je mu to absolutně jedno, je tuhej 🙂 Kdyby 90 dní... Mám 2x Station, o jednom modemu nevím už skoro dva roky, druhej mě teď nějakou dobu šikanoval přesně jak je popisováno - po výměně mám už měsíc klid.
    1 bod
  2. To, co standardně Vodafone nabízí, je domácí připojení - s odpovídající SLA. Kdo chce o něco lepší SLA, může chtít business tarif. Ale kdo chce garantované připojení 24/7, tak ten už se musí dívat jinam. Vodafone mu takovou službu také jistě poskytne, ale určitě ne na technologii kabelového modemu (protože tam nepůjde udělat backup, bych řekl). A samozřejmě to nebude v cenové hladině kabelového modemu. Ale zase to bude mít SLA odpovídající nastíněným nárokům. Možnost volby tu je 🙂
    1 bod
  3. Myslím, že by Vodafone měl celou tuhle platformu korporátně zaříznout a začít od začátku, případně od někoho outsourcovat fungující řešení. Vždyť neumí ani to co uměl Horizon asi před 7 lety anebo umí, ovšem špatně. Jak se tomu věnují svědčí, že pro iOS existuje teprve verze 2.07, přičemž jakžtakž funkční je od 2.01 takže vývoj veškerý žádný. A když už se ohánějí tím korporátním řešením, nevím proč tedy neexistuje verze pro tvOS, když samozřejmě v Německu je.
    0 bodů
  4. K iPadu a Videotéce - o problému se ví a řeší se prý na korporátní úrovni. Nevím přesně co to znamená, ale tak nějak předpokládám, že se vyřešení nedožiju 😂
    0 bodů
  5. Pokud modem vytuhne a nehlásí se v systému, tak restart ze strany VF možný bohužel není. Jedině odpojit a znovu připojit napájení přímo u modemu samotného.
    0 bodů
  6. To máš něco rozbitý nebo špatně spárovaný. Já mohu restartovat jak z mobilní aplikace, tak přes webový portál. Ovšem, pokud by v danou chvíli byl modem v nějakém pastavu, tak by tato možnost stejně asi nebyla funkční a tak by to chtělo někoho fyzicky u modemu, nebo tu vzdálenou zásuvku - asi teda GSM verzi.
    0 bodů
  7. Mě vzdálený restart z webu Vodafone nefunguje nikdy. Vždy se jen nekonečně točí kolečko.
    0 bodů
  8. Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S
    0 bodů
  9. Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval.
    0 bodů
  10. Tak pokud je potřeba odkudkoliv na světě, pak jsou lepší GSM spínačky (např. Flajzar na DIN lištu), protože pokud vytuhne internet a je potřeba restart modemu, pak je WiFi zásuvka mimo hru.
    0 bodů
  11. Já to mám radši pod kontrolou třeba od moře, nebo z postele. Viz třeba tato wifi ovládaná zásuvka a s Black Friday cenou dostupnější jak ty spínací hodiny. Vhodné i třeba na vánoční osvětlení 🙃 Nehledě na to, že ty spínací hodiny z Hornbachu zaberou kdejaké okolní zásuvky - je docela masivní. Ale účel také splní a co vidím jako výhodu těch z Hornbachu, že nejsou závislé na chodu internetu. Ale zase jako negativum vidím velikost a nutnost vše nastavit osobně na zařízení.
    0 bodů
  12. WiFi zásuvka netřeba, úplně postačí spínačky za 2 stovky: https://www.hornbach.cz/p/digitalni-spinaci-hodiny-elektrobock-zsd16/4276475/
    0 bodů
  13. To lze zajistit i spínací wifi zásuvkou. Např. vypni každou neděli v 02:00 a zapni v 02:10.
    0 bodů
  14. Není nutné restartovat každý týden. Měl jsem i několik měsíců uptime a jediný problém byl v tom, že IVR na Vodafone lince mě odmítalo přepojit na operátora. Hláška ve smyslu- máte modem příliš dlouho bez restartu, napřed jej restartujte a nashle. Přitom jsem volal kvůli problému co ani s modemem nesouvisel
    0 bodů
  15. Pokud někdo vyžaduje podporu 24/7/365 a ještě pro provoz serveru, tak by si měl platit nejlépe redundantní business připojení a ne nějaké home za pár stovek a pak ještě nadávat, že ho nikdo nemůže v neděli obsloužit...
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...