Přejít na obsah

McVitas

Uživatel
  • Příspěvky

    58
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    Super
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    Vodafone Station WiFi 6
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Brno
  • Speedtest

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

McVitas's Achievements

  1. Hm tak bohužel teď se to občas děje, že je to zpomalené i přes mobilní data, takže nevím... telefon nemá ipv6 podle tohoto testu. Dnes v noci jsem aktualizoval firmware takže restart proběhl. Můj PC taky nemá ipv6
  2. Toto je velmi zvláštní problém. Na mém mobilu často posílám hlasovky, ale poslední dobou jejich odeslání trvá třeba půl minuty nebo déle! Když mobil odpojim od wifi a jsem na datech (což je taky síť Vodafone), tak to odesílá normálně během pár sekund! Přitom rychlost.cz test ukazuje 529/96Mbps. možná je router zase zralý na restart?
  3. Taky by mě zajímalo jak to funguje. V mém případě se ale pokouším nastavit DynDNS na afraid.org a když kliknu apply, tak se dole napíše DynDNS Status Domain Error. Co s tím?
  4. Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S
  5. Nojo pane Technikus ale když to nestihnu udělat zavčasu a mezitim se modem a připojení podělá, tak je mi to wifi na nic že? 😄
  6. Mě je jasné, že tato služba je domácí a tak nemůžu očekávat nějaký nadstandardní support nebo 99,9% spolehlivost. NICMÉNĚ Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu Dále se ptám Vodafone, proč jejich hlasový robot lže, že mě přepojí na operátora, když nakonec mě pošle do háje a zavěsí? Vím že jiné zařízení jako např Zyxel mají v nastavení možnost pravidelných restartů. Možná by stálo za to tuhle volbu přidat do firmware pro Station
  7. Zdravím, dnes v neděli opět přestal z ničeho nic fungovat internet. To samé se stalo před týdnem ale nebyl jsem doma a proto jsem jen instruoval spolubydlícího aby restartoval modem a nemohl jsem nic investigovat. Restart to spravil. Dnes se stalo to samé kolem 21:30. Volám na Vodafone help linku a dovídám se, že volám mimo standardní pracovní hodiny a že operátoři řeší pouze urgentní problémy nebo výpadky. Mačkám volbu že mám výpadek. Znovu se dovídám tu samou informaci že pro blokaci SIM apod mám použít aplikaci tak vybírám že přesto spojit s operátorem. No a poslední hláška co se ozvala je opět ta samá, že volám o víkendu a tím pádem mi nikdo nemůže pomoct! Co jsou tohle za fóry prosímvás?? Web rozhraní modemu fungovalo normálně a eventlog (když konečně najel) neukázal žádné hlášky, které by vypadaly na problém s WAN. Jen samé WiFi asociace/disasociace atd. Potřebuji aby se na to podíval někdo právě ve chvíli, kdy to nefunguje, protože pokud to z ničeho nic přestává fungovat a je potřeba aby byl někdo fyzicky přítomen a restartoval modem tak je to naprosto na houby a taková služba je mi bohužel k ničemu! Mám domácí server na kterém běží různé věci a fakt nevím co budu dělat až budu třeba na pár dní pryč a nikdo jiný tam nebude!
  8. Tak nevím pánové, proč odpovídáte když si pořádně nečtete můj dotaz?? Přece jsem psal jestli mám zapnout to split SSID, takže o té možnosti samozřejmě vím. UPDATE: bylo to nějaké vadné protože pár dní na to, se modem totálně dodrbal a přestal fungovat! Zrovna jak na potvoru když jsem byl na celodenním výletě. Restart nepomohl a Vodafone podpora na dálku nemohla nic dělat a doporučili mi udělat factory reset. Super nápad vzhledem k tomu že tam mám nastaveno hromadu port forwardů, ale nakonec to jinak nešlo. Výsledek je, že 5GHz wifi už funguje a mobil i notebook jsou na ni připojeny. To jsou věci...
  9. koncové zařízení je Samsung Galaxy S23 a Lenovo laptop s Windows 10. Naprostý standard a nikde jsem tam tuhle možnost neviděl! Prostě vidim jen jednu dostupnou síť a možnost se na ni připojit. Nikdy jsem neviděl nikde žádný výběr frekvence.
  10. Zdravim, občas mi vypadává wifi a při pracovních telekonferencích je to poznat. Druhý PC připojený přes kabel ale ten problém nemá. Tak jsem si říkal jestli jsem připojený na 2,4GHz nebo 5, protože 2,4 se může rušit s ostatními, kterých je kolem více. No a ano notebook je připojený na 2,4GHz ale nevim za boha jak to změnit! Dostupná a viditelná je jen jedna síť. Stejná situace je na mobilu. Mám zapnout možnost "split SSID" abych se pak mohl manuálně připojit na 5GHz? K čemu to tam tedy je pokud to jinak nejde?
  11. v obecné to vidim - rozdělit SSID
  12. Jak to udělat? NIkde v nastavení to nevidím
  13. McVitas

    WOL - Wake on LAN

    Pokud vim, tak wake on lan je broadcast a funguje přes MAC adresy a ne IP, takže sorry musíte být více konkrétní, neboť nejsem programátor síťových protokolů :-] Jakým způsobem nebo jakým softwarem se dostane tento magic packet přes internet na můj router?
  14. McVitas

    WOL - Wake on LAN

    moc nerozumim kam přesměrovat?
  15. Jestli to chápu správně tak ani jeden modem z nabídky Vodafone toto neumožňuje a jedinou možností je mít vlastní router a VF modem v režimu bridge že? Chci být schopen na dálku zapnout nějaký svůj PC doma. Nebo někoho napadá jiné řešení?
×
×
  • Vytvořit...