Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 11.5.2023 ve všech oblastech

  1. Vážený nadřízený pana Mirka Slaného, jmenuji se Dagmar Kjonaas a jsem vaším zákazníkem jíž 22let , po velmi dlouhé době jsem se na operační lince natrefila na jednoho z vašich operátorů, byl to pan MIREK SLANÝ. Jeho přístup byl velmi profesionální, dokázal odpovědět na jakýkoli dotaz, ani náznakem mi nedal najevo, že už je hovor dlouhý, přestože měl již po pracovní době. Mé požadavky vyřešil, a vysvětlil další postup. Byla bych velice vděčná, kdyby byl obeznámen s tím, že si velmi vážím jeho přístupu. Je to totiž zhruba po pěti letech, kdy jsem byla spokojena s komunikací vašeho operátora, upřímně za poslední dobu se kvalita poskytovaných služeb na zákaznické lince tak zhoršila, nejen neochotou a neznalostí, ale především drzostí. Kolikrát to vypadalo jako kdybych byla já co má nesmyslné otázky, ale skutečnost, že tím pouze kamuflovali jejich neznalost. Když jsem včera telefonovala na vaši zákaznickou linku byla jsem rozhodnutá, že u vás vše vypovím a přejdu k jinému operátorovi, jen díky panu Slanému jsem to neudělala, proto také považuji za důležité a nutné vám toto sdělit. S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Dagmar Kjonaas, MBA
    1 bod
  2. Tak samozřejmě, že jednou přijde převod na nové tarify. Jak u internetu, tak u televize a za pár let Vodafone možná čeká to, co letos T-Mobile a i telefonní tarify se budou redukovat. A ano, asi nemůžeme čekat, že převod na nové nebude znamenat zlevnění, spíše to bude takové to klasické +/-, tedy v reálu pro většinu o pár Kč navíc a klidně bych i čekal, že Komplet už předtím nebude obsahovat úplně všechny kanály, ale bude stále obsahovat minimální množství HD a SD kanálů dle specifikace služby. Docela by mě zajímalo, zda se už ve Vodafone tím někdo zabývá a nebo se to bude teprve někdy řešit. Stále čekám, zda u té nové nabídky budou nějaké množstevní slevy na ty balíčky.
    1 bod
  3. Pokud je 5G pouze LTE, tak je to jen klasické matení zákazníka. Obdoba VoLTE v síti 5G je technologie VoNR, Vo5G, viděl jsem ještě nějaký jiný název, ale myslím, že to z našich operátorů nikdo neumí. Ptal jsem se jednoho z nich před týdnem a je to v přípravě k testování. Samozřejmě musí být telefon, který to umí. Asi před 2 lety to některý zahraniční operátor prodával s S21, ale jestli to nabízí stále, nevím.
    1 bod
  4. Kód 11 znamená nějaký problém s předplatným na kartě, zřejmě předplatné pro ty nové nabídky u Conaxu ještě nemají nějak technicky vychytané.
    0 bodů
  5. Komplet (a před tím Supreme) mám z toho důvodu, že se občas kouknu i na programy, na které se běžně nedívám. Pokud oba sportovní kanály (na které se možná kouknu 2x za rok) jsou promoakce a jsou proto v nějakém balíčku, no tak když v KOMPLET (od slova kompletní, tedy úplně všechno, jako když si koupím auto s KOMPLETNÍ výbavou !!) budou všechny balíčky, tak zcela logicky tam budou i ty dva sportovní kanály. Prostě všechno - KOMPLETNĚ VŠECHNO.
    0 bodů
  6. Už jsem to tu jednou psal, mám Komplet, ale stejně mám v oblíbených asi 10 kanálu, na které koukám. Ale to je můj problém, ne VF.
    0 bodů
  7. @Michail Hezký den, jde o to, že po schválení aplikace Samsungem a jejím zařazení do aplikačního obchodu dochází vždy k podpoře "o 5 let zpátky". Protože aplikace vyšla v květnu 2023, jsou automaticky podporované modelové řady od roku 2018.
    0 bodů
  8. Nabídka Komplet by, dle mého názoru, měla nadále existovat a měla by obsahovat vše, co je dostupné ve všech balíčcích. To je prachobyčejná logika. Tomu by odpovídala i cena (nad tím by se neměl snad nikdo rozčilovat). Je polovina května. Jen měsíc a půl nás dělí od 1. července. A tak velká nadnárodní firma, která má obsazení v celé Evropě, dosud neví, co s TV agendou bude právě toho 1. července a dále? K tomu snad jen: No comment. Je to zvláštní podnik, tohle. Na jedné straně ochota, slušný přístup, oboustranná dohoda firma vs. zákazník, atd.., na druhé straně takové kiksy....... Voda a oheň.
    0 bodů
  9. On by ani nebyl takový problém přejít ze staré na novou nabídku, ale abych měl co měl TV Komplet, musel bych mít: - TV 320 Kč (bez internetu a dalších služeb) / 150 Kč (vč. internetu) + 4 balíčky a to FAMILY vč. Voyo 220 Kč, SPORT 150 Kč, CINEMA vč. HBO Max 220 Kč, 18+ 199 Kč a to jsme na 1109 Kč (bez internetu či dalších služeb) / 939 Kč (vč. internetu) a to lze mít ještě +70/120 Kč set top box. Docela nevýhodný přechod, pokud chce mít zákazník opět vše.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...