Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/2022 in all areas

  1. Bolo niekde deklarovane zo strany VF CZ, ze pri DS-Lite je funkcny Prefix Delegation? Inak to je v tej rovine, ze to moze, ale nemusi fungovat.. bez zaruky a podpory, podobne ako nepodpora PCP pri DS-Lite (to sice nie je uplne riesenie, ale lepsie ako nic na CGNAT). Skor by sa mohol VF CZ (aj UPC SK) konecne rozhybat a poskytovat full DS.
    0 points
  2. @yondannbusiness přípojkou je myšleno B2B, nikoliv SoHo.
    0 points
  3. Tohle drtivá většina lidí neřeší, takže to neřeší ani Vodafone. Kdo má speciální požadavky může si zřídit nějakou business přípojku, kde určitě bude možné individuální nastavení parametrů dle požadavků zákazníka, z rychlosti připojení bude ale muset smazat jednu nulu, naopak u ceny bude muset jednu nulu přidat. Uživatelé ISP často chtějí reklamovat např 3 hodinový výpadek a chtějí slevu. Přitom v podmínkách služby, se kterými podpisem souhlasili mají uvedeno, že na odstranění závady má ISP 48 hodin a kompenzace jsou taky až po 48h výpadku. Pokud chtějí garanci že to pojede vždy, musí zvolit jinou službu a za jiné peníze. Při ceně pár stovek nelze garantovat trvalou dostupnost a široké možnosti individuálního nastavení.
    0 points
  4. Už se tady kdysi řešilo, že modem Compal u IPv6 neumí rychlost větší než cca 20 Mbps v případě souběžné veřejné IPv4 (jestli si to dobře pamatuji). A že by někdo toto vyreklamoval a tvrdil, že jde o vadu, to asi sotva. Prostě IPv6 u home přípojek nikoho nezajímá a jakákoliv garance se dá řešit až u business.
    0 points
  5. Pro běžného usera je rozhodující Peněženka Google, protože tu si nainstaluje a tu používá.
    0 points
  6. Jde hlavně o to, co ti ISP garantuje v ceně toho pronájmu nebo služby. A dost pochybuji, že u home přípojek to bude cokoliv s IPv6 (ostatně IPv6 snad nemusí ani ISP povinně nabízet a také celá řada ISP má jenom IPv4, mnohdy v základu i pouze neveřejné). Takže považovat výše uvedené za vadu je nesmysl.
    0 points
  7. No, Google Pay je platební systém od Google, Google Wallet je aplikace.
    0 points
  8. To je taky pravda, hodně lidí tomu vůbec nerozumí, mají to blbě nastaveno, jede jim pomalu, tak si koupí repeater, čímž situaci ještě zhorší, nakonec si koupí domů druhý router, kde blbě nastaví režim a pak volají na ISP, že se jim 'seká wifi' No vážená paní, s vaší wifi doma nemáme nic společného.
    0 points
  9. trochu mohu souhlasit i s koupí routeru když je to přímo od operátora, nebo daného poskytovatele, ale pokud si někdo koupí router mimo, třeba datart atd tak ani při těch prvníích dvou letech nemá žádný servis na modem, protože operátoři řeší jen zařízení od sebe sama 😉
    0 points
  10. Google Pay už není, došlo k nahrazení za Google Wallet (Peněženka Google), to jenom pro úplnost :)
    0 points
  11. Nejsnazší je vyřadit C6 a zkusit VF TV přímo v PC.
    0 points
  12. Nejenom telefonní a televizní rozvod, ale i optický rozvod a samozřejmě bezdrát. Tam všude mají zákazníci zařízení buď v pronájmu nebo s možností odkupu. Pouze u minority ISP, např. Netbox, je rozhraní RJ45.
    0 points
  13. Kautskym: pronájmy nejsou všude, tam kde poskytovatel udělá předávací rozhraní v podobě Ethernet zásuvky, není třeba nic pronajímat a dokonce není ani nutné mít nějaký modem nebo router. Kde se používá telefonní nebo televizní rozvod, tam to nutné je. Jinak buďme rádi, že Vodafone pronajímá za drobný poplatek celkem kvalitní modem a nevnucuje na splátky předražené meteostanice jako konkurence.
    0 points
  14. @yondan No, ale to rozhodně nejsou běžné požadavky (chtít přístupové údaje k CGN). A servisní podpora tam je, ale její rozsah dost přeceňujete. A to, když zařízení/systém něco neumí, nevyřeší technická podpora.
    0 points
  15. U specifických požadavků na připojení bude ISP dost těžko vycházet vstříc běžným home userům. Ti holt za home ceny mají i home připojení. Kdo potřebuje něco víc, pak nabízí VF připojení business a tam jistě už problém nebude.,
    0 points
  16. @mirijto jsem si nevšiml ale jak jsem také psal, zařídil jsem si na pobočce komunikační profil aby mě Vodafone psal a volal 8-20 hodin mimo víkendů a stále to funguje 🙂
    0 points
  17. @kautskym A snažil jste se na ta zaškrtávací políčka kliknout? Pokud to uděláte tak zjistíte, že ty zprávy nelze vypnout. Ostatně máte tam přece napsánu větu "Tyto zprávy jsou automatické a nelze je vypnout". Ta zaškrtávací políčka jsou tam zřejmě "na okrasu", případně někoho můžou zmást.
    0 points
  18. @yondanchápu Vás, tak pokud máte toto dle stránek Vodafone tak chápu, Vaší naštvanost. Za jaké situace u Vodafonu dostanu IPv6 adresu? IPv6 adresu používá většina zákazníků Pevného internetu přes kabelovou síť (pokud zákazník nemá veřejnou IP adresu). Pro jiné druhy připojení ji zatím nenabízíme. Pokud využíváte pevnou IP adresu nebo chcete používat modem v režimu bridge, vždy musíte mít nastavený protokol IPv4.
    0 points
  19. pronájmy jsou všude, až na o2, a menší providery, kteří ale nemají takovou optiku jako 3 hlavní operátoři ,a jak jsem dřív psal, pokud se pronájem a cena pronájmu někoho nelíbí, ať k danému operátorovi nechodí, nikdo nikoho nenutí. Stále se tu řeší jedno a to samé a už je to docela otravné a omlouvám se za čistě svůj názor, ale takto to vidím já. Jak z pohledu zaměstnance jednoho z operátorům, tak i jako zákazník
    0 points
  20. nebo si to v můj Vodafone vypněte úplně ty SMS, pokud je nechcete nabízí mi to změnit
    0 points
  21. Taky myslím že by to měl řešit spíš Vodafone, než blokovat nějaké SMS, těch lidí co dělá v noci bude určitě podstatně méně a určitě to není tak důležitá zpráva, aby musela chodit v noci, takže by bylo fajn mít v Můj Vodafone možnost nastavit si kdy ty zprávy mají chodit.
    0 points
  22. @Jurda Vodafone má nějakou povinnost posílat SMS v denních hodinách a naopak zákaz je posílat v noci? Co když někdo ze zákazníků dělá pravidelně na noční směny a takto mu to vyhovuje? Nebo u těch statisíců zákazníků se bude individualizovat kdo kdy chce něco poslat? Asi sotva, že. Takže kdo má problém s nočním doručováním, nechť si oznámení z VF vypne ve svém mobilu a je po problému.
    0 points
  23. No, teď jsme u toho, že záznam v logu není to samé co záznam v dalších subsystémech.A pak tu máme naprogramované workflow, provisioningové systémy, skladové systémy atd.
    0 points
  24. @zajdee A proč by měl VF po ukončení smlouvy držet v databázi zařízení, která nejsou jeho a nejsou ani aktivní? Už jsem psal, že vypnuté SIM také žádný operátor dál neeviduje. Prostě s tím nemá nic společného, smlouva skončila a tím to končí všechno. Jiná věc jsou pronajaté modemy, protože ty stále vlastní VF a může je dál pronajímat jiným zákazníkům.
    0 points
  25. Ne, každý nedostane nový kus. To by je nechtěli vracet. Ale na repasovaném modemu není nic špatného z 99%.
    0 points
  26. Osobně si moc nedokázu představit príčinu problému. Poslat model routeru by bylo fajn 😃
    0 points
  27. Pro domácí stanice to začali nabízet pozdě, až někdy okolo roku 2002 a snad první 3 roky to bylo za měsíční poplatek. Prodávala se i externí krabička co se připojila mezi telefon a zásuvku a zobrazovala číslo. Fungovala ta krabička pak i na upc telefonu, kde do jednoho rj11 portu v docsis modemu byly zbastlenou redukcí připojena tato krabička a 2 telefonní přístroje a vše v pohodě fungovalo, jen možná technik by nebyl nadšený kdyby věděl kam ten rj11 kabel z modemu ve skutečnosti vede 😃
    0 points
  28. Promiňte ale opravdu si myslím, že mám pravdu já. Clip má gsm kód 30, clir 31. Operátor na Slovensku před 22 lety neuměl v defaultu zobrazovat číslo kdo volá, nabízel výslovně službu clip abyste viděli kdo vám volá. Český Telecom standardně neukázal kdo vám na pevnou volá, výslovně nabízel službu clip za 25 Kč abyste viděli kdo vám volá. Ve specifikaci služby clip se popisuje jak funguje u pstn, že po prvním zazvonění se volanénu přenáší datum a čas a také číslo volajícího, to opravdu odpovídá, pevná linka nastaví čas a ukáže číslo až po prvním zvonění. Ale je možné, že operátoři to celou dobu popisují špatnými slovy, ve specifikacích je taky chyba.
    0 points
  29. Reálně nějakých 350 Mb, s routováním měl problém akorát starý modem Cisco 3925, všechny ostatní modemy s integrovaným routerem 300 Mb utáhly v pohodě.
    0 points
  30. @Zlaťák Teoreticky zvládne, má 8 kanálů, takže papírově až cca 400. V reálném provozu to bude horší.
    0 points
This leaderboard is set to Prague/GMT+02:00
×
×
  • Create New...