Přejít na obsah

Nejde mi přihlášení do Můj Vodafone


Kajda

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@SkippiPěkné ráno, nyní jsem přihlášení a následně odeslání ověřené zprávy vyzkoušela a funguje v pořádku. Vypadá to, na nějaké individuální nastavení vašeho zařízení, zkuste to případně na jiném PC nebo notebooku. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@SkippiPěkné odpoledne, to je divné, funguje to obvykle bez potíží. Využijte prosím tedy přihlášení do Můj Vodafone, ze kterého nám prosím odešlete screeny (sekce Účet v červené části a dále Zeptejte se nás), které se vám objevují při pokusu o odeslání kontaktního formuláře přes https://tam.je/forum. Budeme k tomu také potřebovat verzi prohlížeče, typ hesla a datum a čas tohoto pokusu odeslání.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Ahoj,
narazil jsem také na problém s přihlášením do Můj Vodafone, je to trošku jiné tak doufám, že nevadí, že zneužiji tohle vlákno.
Já se nemůžu přihlásit ze Safari na macOSu. Je to škoda, protože zrovna tím jsem obvykle platil přes Apple Pay.  V tomto případě se nemůžu dostat ani přes přihlašovací obrazovku. Ta samotná vypadá dobře, bez problémů zadám email a heslo, musím pak prakticky pokaždé potvrdit, že nejsem robot. Tím se mi otevře captcha, kde vyberu všechna schodiště, ale když to potvrdím, tak se na stránce nad formulářem s emailem objeví chyba v červeném rámečku s červeným trojúhelníkem ve zněni "Captcha nebyla označena nebo její platnost vypršela. Zkuste to prosím znovu.". Zkusím to tedy znovu se semafory, ale výsledek je stále stejný a tak pořád dokla. Začínám už pochybovat, jestli nejsem robot a jestli člověk má považovat řetízek u hydrantu odseknutý v samostatném rámečku za pole zobrazující hydrant. Dál se ale nedostanu. Díval jsem se pak do Web Inspektora v Safari a při zadání captcha se tam objeví  exception, která je ale podle názvu JS souboru v kódu určeném specificky pro Internet Explorer. Není tedy divu, že v Safari nefunguje. Když si zkusím jen přepnout "User Agenta" v Safari na "Google Chroma - macOS", tak pak přihlášení v tom samém prohlížeči funguje. Přijde mi tedy, že je někde na straně Můj Vodafone chyba v identifikaci prohlížeče. Můžete se na to prosím podívat? Možná by skoro v dnešní době stačilo mít při pochybách, o jaký prohlížeč se jedná jako fallback Chrome a ne IE.

Nebo je chyba jinde?

Díky.

Screenshot 2024-01-04 at 13.15.33.png

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...