Nejsem firemní, ale jenom obyčejný zákazník a taky to není jednoduché.
Zatím jsem měl rychlost 300 Mb za 459,- Kč (+ 70,- Kč za modem Compal).
Podle nabídky jsou na mojí adrese dostupné rychlosti 250 Mb (za 299,- Kč), 500 Mb (za 399,- Kč), 1000 Mb (za 499,- Mb):
Tak jsem v sobotu zavolal na Vodafone a požádal o změnu na rychlost 500 Mb, se slečnou na telefonu jsme si potvrdili, že budu platit celkem 469,- Kč (399 za Internet + 70 za modem).
V neděli ráno se mi skutečně Internet přepnul na 500 Mb, ale v Můj Vodafone vidím částku 499,-.
V neděli odpoledne jsem na Vodafone volal znovu a vysvětlil, co se mi nezdá - pán na lince souhlasil a řekl, že zadá požadavek.
Dneska mi v Můj Vodafone stále svítila cena 499,-, tak jsem na Vodafone volal znovu.
Tentokrát mi slečna sdělila, že mě musí přepojit na retenční oddělení - po 10 minutách poslouchání muziky se ozvala znovu, že to nikdo nebere.
Zkusil jsem čekat dalších 10 minut a pak mě to přestalo bavit a zavěsil jsem.
A teď čekám až se ozvou z retenčního - prý na to mají 6 dní.