Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 23.2.2024 ve všech oblastech

  1. https://www.parabola.cz/clanky/7666/ceska-verze-warner-tv-hd-zacala-testovat-na-satelitu/
    1 bod
  2. tak vodafone má voyo v rámci balíčku 😄 takže by Vodafone vydělal 😄 Voyo dočasne pridá atraktívne stanice Nova Sport 5 a Nova Sport 6 - slovenské VOYO https://zive.aktuality.sk/clanok/izrii1V/voyo-docasne-prida-atraktivne-stanice-nova-sport-5-a-nova-sport-6/ @Adolf.Shitlertak jsem zjisťoval a prý bude jen ve VOYO na slovensku zatím https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/02/voyo-na-slovensku-docasne-zaradi-stanice-nova-sport-5-a-6/
    0 bodů
  3. S tím Voyo by to byla ideální situace, umím si představit i příplatkovou variantu. Ale tím by O2 nezískalo nové akvizice a ostatní operátory to nenutilo odebírat Nova 5 a 6.
    0 bodů
  4. Podle všeho to nakonec dopadne tak, že F1 skončí i na VOYO, protože ostatní operátoři - vyjma O2, kde ale jdou peníze z levé kapsy do pravé - nejsou ochotni platit Nově (PPF) za nějaké narychlo spíchnuté sportovní kanály, přičemž Nova (PPF) potřebuje vydělávat a právě VOYO je k tomu nejsnadnější cesta. Renátka se trochu přepočítala, když čekala, že o NS 5+6 bude extra zájem...
    0 bodů
  5. Myslím, že všem, kteří řeší F1 a kterým nevadí angličtina, bude postačovat F1 TV pro. Za 178,- Kč měsíčně je to nejlepší řešení. Plus je také v tom, že se nemusíte spoléhat na komentátory - občas jsou dost pozadu s komentářem. Za ty peníze, totiž máte skoro vše. Sektorové časy, pneu, vlajky, prostě vše. Samozřejmostí je i F2 a F3.
    0 bodů
  6. Dobrý den, doplním k tomu, že veškerá zařízení značky Apple odebíráme přímo od Applu 🙂
    0 bodů
  7. jenom jedno, to druhý je levý 🤔
    0 bodů
  8. Tak takhle to funguje už delší dobu, v řádu měsíců. To očividně nebylo ani odstávkou, eventuálně výpadkem samoobsluhy. To se řeší pod těmi tikety 1597642 a 1734535, ale stále beze změn. Kdo nemá set top box, nevidí nic. edit 23.2.2024 14:54
    0 bodů
  9. Je klidně možné, že se jednalo o tzv. soft restart, kdy se modem třeba přelaďoval na jiné frekvence. Nebo CMTS/Vodafone vyvolal nějakou změnu a došlo tak k soft restartu modemu (ale to se v drtivé většině děje v noci).
    0 bodů
  10. Pro ty, kdo nemá set top box to ještě od spuštění Tizenu nezprovoznili. Nebo máte namysli něco jiného? Se set top boxem jsem viděl i kdejaké jiné další zařízení, na kterém byl Vodafone TV. Objevil se Vodafone TV na Tizenu pro Samsung TV, set top box jsem vrátil a od té doby tam žádné zařízení nevidím. Mělo by být řešeno v tiketech 1597642 a 1734535
    0 bodů
  11. Dobrý večer, trošku oživím toto téma a navážu tak na pana Milana a problémy, které zde zmiňoval. Uvedené problémy jsem taktéž pozoroval a pozoruji nejméně od Vánoc 2023, kdy od této doby dochází ke zpomalování až zasekávání streamovacích služeb jako Youtube, Voyo, Amazon TV atp., dále se problémy týkají např. služby Webshare nebo také i obyčejného stahování např. ovladačů pro můj PC. Nejprve nastíním svou konfiguraci: Tarif Gigabit v konfiguraci 1000mbit download a 50mbit upload. Modem Vodafone station přes KOAX Wifi nepoužívána, používám pouze kabelové spojení přes Ethernet Teď k problémům: Připojení bylo do období Vánoc 2023 prakticky bezproblémové, nekonaly se žádné abnormální ztráty rychlosti a nedocházelo k žádným neavizovaným výpadkům. Ve věci uvedených streamovacích služeb byly od výše uvedeného období pozorovány záseky streamů nebo jejich automatické snížení kvality na úplné minimum, kdy důvodem bylo "nedostatečné připojení", což považuji vzhledem k tomuto tarifu za nesmysl. Další problémy byly spatřovány i např. v rychlosti běžného stahování oficiálních ovladačů pro HW v mém PC, kdy např. Nvidia ovladače z oficiálních serverů se stahovaly vždy rychlostí kolem 3 až max 5 MB/s, což v přepočtu odpovídá 40mbit připojení a tedy ztrátě přes 90% nabízeného tarifu. Nutno podotknout, že speedtesty vycházely vždy náramně krásně. Na Speedtest.net při ponechání na automatický výběr měřícího serveru bylo dosahováno rychlosti kolem 930-950mbit download, upload držel uváděnou 50mbit hranici. Při testování na Vodafone speedtest serveru speedtest.dkm.cz rychlosti download dokonce přesahovaly hranici 1000mbit u downloadu a upload také přesahoval udávaných 50mbit. --Webshare-- Samostatnou zvláštní kapitolou je služba Webshare. Mnou pozorované problémy spočívají rovněž ve ztrátě rychlosti download, kdy skrz jejich speedtest dosahuji rychlostí kolem 50-70mbit. Včerejšího dne jsem se na to obzvláště zaměřil a cca. od 18h včerejšího dne do asi 01:00 hod dnešního dne jsem prováděl náhodná měření rychlosti na této službě, kdy hodnoty se pohybovaly nejvíce v rozmezí od 50 do 70 mbit a jen někdy se vyšplhaly k hranici 100mbit, což bylo takové maximum, kam jsem se dostal. Dnes je situace stejná. K měření na této službě mi bylo nápomocno i pár přátel s internetovým připojením jak od Vodafone (přes KOAX), tak i připojením od jiných poskytovatelů, aby šlo víceméně zjistit, zda se jedná o problém na straně Webshare nebo jednotlivých poskytovatelů, v mém konkrétním případě tedy Vodafone. Podotýkám, že všechna připojení byla kabelová či optická a veškerý HW připojen kabelem. WiFi nepoužíváno. Výsledkem bylo, v síti Vodafone rychlosti dosahovaly většinou oněch 50-70mbit, zřídka kolem těch 100mbit. V případě gigabit tarifu je to ztráta tedy opravdu znatelná. U ostatních připojení se vždy jednalo o ztrátu v rámci "tolerance" cca 10 - 15 %. Čili pokud byl tarif např. 500mbit, tak měření na Speedtest.net vyšlo na nějakých 460mbit a Webshare této hodnotě odpovídal víceméně také. Dokonce jsem několikrát zkoušel i Webshare speedtest v mobilním telefonu přes LTE, kde mám tarif od konkurenčního poskytovatele. Nejprve provedeno měření přes Speedtest.net s výsledkem např. kolem 190mbit a Webshare ukázal kolem 160-170mbit, což opět považuji za přijatelné a dovolím si říct, že i tímto způsobem došlo k vyloučení problémů na straně Webshare. V lednu byl s těmito všemi uvedenými problémy Vodafone kontaktován, kdy proběhl standartní postup ve smyslu restartu modemu. Poté zapnuto měření ze strany Vodafone a pozorování s konečným výsledkem, že nebyl nikde nalezen žádný problém. Uvedené skutečnosti ve mně však bohužel vzbuzují dojem, že se nejspíš jedná o problémy na straně Vodafone a nemohu si neklást otázky, jestli a) HW či infrastruktura Vodafonu nestíhá nápor uživatelů internetu a uvedených používaných služeb? b) Vodafone neprovádí účelový traffic shaping z důvodů např. "šetření" HW a další infrastruktury? Otázku b) si kladu hlavně proto, protože u uvedeného Webshare při provádění měření rychlosti v síti Vodafone dochází i k cca 0.5s peakům, kdy rychlost download nejprve vyletí např. ke 300mbit, ale ihned se propadne k výše uváděným hodnotám, což může evokovat, že je zapnutý nějaký "bandwidth limiter"...(vím, že omezování bandwidth, nastavení QoS a pokročilý traffic shaping je v rámci profi HW, kterým Vodafone jistě disponuje, naprostou samozřejmostí) Díky za vysvětlení a případné vyvedení mě z omylu.
    0 bodů
  12. Dokud to Vodafone oficiálně veřejně neoznámí, tak se tady nic jiného nedozvíme, protože Vodafone žádné interní informace z průběhu jednání nikdy nezveřejňuje a je dost možné že ani ve Vodafone ještě sami neví jak to nakonec dopadne, protože cena za ty kanály je vysoká a vyjednávání se může klidně ještě protáhnout. Také je potřeba myslet na ty klienty které tyhle sportovní kanály nezajímají a nebudou si chtít připlácet za sportovní balíček, nebo televizní nabídku, takže za mě ať Vodafone raději vyjednává déle a domluví se na nějaké kompromisní ceně, než kvůli tomu zdražovat. a co si pamatuji tak za UPC to nebylo jiné.
    0 bodů
  13. Nemáme, jinak by se objevili veřejně.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...