Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 10.2.2023 ve všech oblastech

  1. Zdravím ve spolek. Ohledně nových cen mám velmi potěšující zkušenost. Po kontaktu na infolinku a trošku delšího ověřování, zda je možné na mé adrese změnit cenu jsem byl přepojen zřejmě na obchodníka. Vzhledem k tomu, že mám stále staré rychlosti 300/20 jsem uvažoval o přechodu na 250/25. Obchodník mě však nabídl zůstat na původní rychlosti. Obával jsem se, že by se mohla v souvislosti s tímto změnit cena TV, u které mám značnou slevu, protože jsem internet i TV kupoval jako balíček. Pán mě však ujistil, že se poníží jen cena internetu, kdy nabídnuté ponížení je opravdu pěkné. To je poprvé, kdy mám zkušenost, že jsem jako dlouholetý zákazník dostal pěknou nabídku, kterou mě poskytvatel v podstatě navrh sám a aktuálně se necítím méněcenně, protože nejsem nový zákazník. Za mě velká spokojenost.
    2 body
  2. Píše, že má veřejnou dynamickou IP adresu, takže v tom by asi problém být neměl. Nicméně k LTE se dává výhradně modem s routerem v jednom (nelze jako u kabelovky přepnout modem do bridge a za něho dát router svůj), takže jestli nebude zakopaný pes tam.
    1 bod
  3. @Martin - Vodafone I know this in offtopic, but I wanted to disclaim, that I think you are mistaken. The number you have given (+420 776 970 219) is technically a cell phone number, calls made to it should cost as if it was a normal czech cellphone. I might be mistaken,
    1 bod
  4. Tady je asi potřeba odlišit, jestli by se jednalo o zařízení prodané přímo operátorem (kde je jistá naděje, že se reklamace bude vyřizovat promptně) a mezi zařízením z volného prodeje, kde logicky operátor nemá na reklamaci vůbec žádný vliv. Každopádně pronájem je v tomto případě jistota, protože operátor má ve svých obchodních podmínkách jasně dané lhůty na odstranění závad, mezi což se samozřejmě počítá i výměna vadného modemu.
    0 bodů
  5. To je tvá osobní zkušenost, nebo někoho jiného, nebo jen domněnka, že to tak funguje ?
    0 bodů
  6. Blbne internet, vypadává signál. Dva různé příběhy User 1 si zavolá na Vodafone a druhý den přijde technik, změří přípojku a zjistí že chyba je v modemu a dostane do pronájmu nový kus. User1 hned může internet zase používat a zaplatí za tuto akci 0 Kč User 2 má vlastní modem. Zavolá na Vodafone, přijde technik, zjistí že chyba je v modemu. Uživatel zaplatí poplatek za marný výjezd a musí modem poslat na reklamaci. Měsíc je bez internetu a a přesto za něj Vodafone musí platit a ještě si musí obstarat náhradní připojení. Po měsíci dostane nový kus. Aby jej operátor zaregistroval musí zaplatit 600 Kč. Náklady na tuto akci: poplatek za marný výjezd, zbytečně placený měsíc internetu, platba za náhradní připojení, platba za zavedení nového modemu do systému. Každý může posoudit co je lepší
    0 bodů
  7. Jak v ceníku poznám rychlost nabízených tarifů pevného internetu? Názvy jsou super cool, ale to zásadní chybí. Potřeboval bych něco nejlevnějšího, na rychlosti nezáleží. Mám samotný internet.
    0 bodů
  8. Chtěl bych jen upozornit na takovou maličkost, na kterou nikdo asi při upgradu nemyslí. Spotřeba elektřiny nového modemu. Každý novější model má vyšší spotřebu než ten předchozí. Pokud je spotřeba vyšší jen o 10W, pak při provozu 24/7 a dnešních cenách si za ten rozdíl zaplatíte zatím zastropovaných 70-100Kč. měsíčně. Tak si to připočtěte k poplatkům. To byl důvod, proč jsem osobně na vyšší tarif nepřešel - nutná výměna za nový modem.
    0 bodů
  9. přidali podmínku pro stávající zákazníky
    0 bodů
  10. technici od Infotelu nic moc.Krátké vypadky internetu .Mrknul do mobilu a ukazal mě graf ,podle něho žádný problém.Výměna modemu .Modem provozovaný rok.Prý jestli to bude zlobit ,tak mám zkusit vzít měnší rychlost aby měl ten černý modem . Zrovna ,taky když tady byl zlobil program Animal Planet tak mu říkám že mě taky zlobí .Odpověd tak zkuste změnit setbox. A nakonec ,z něho vypadlo vy máte ještě pěkný signál u vás ve vchodě máte zapojený další 5 bytu a ty mají všechno v červeném.A říkám nemůžeto rušení pocházet od nich prý ne??Já si myslím že jo .Tak jak to je? technik přišel ,po kontaktovaní Vodafonu se zpožděním 2 hodiny prý měli poruchu v Litvínově. no jestli to pujde takhle dál ,tak jak doporučuje technik vyměním poskytovatele internetu a TV ale za jiného než Vodafon.
    0 bodů
  11. Portům je úplně jedno, jestli je směruješ na fixní nebo dynamické veřejné IPv4. Ovšem směrovat porty 80 a 443, to je dost unikát. Směrují se spíš porty pro FTP/SFTP, RDP, WoL apod.
    0 bodů
  12. Nebylo, ale už je. Potvrdili jak na podpora@poda.cz, tak se to lze dočíst i v diskuzi na Růtu.
    0 bodů
  13. Poda má zavedení vlastního ONT do systému za poplatek 800 Kč
    0 bodů
  14. @Ivo Mašek A vy ten Grape SC máte zavedený jak ? GPON ? XGSPON ? Cat5e Fttb ? nebo wifi ?
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...