Jump to content

Musí se pronajímat modem ?


Guest Xtrail

Recommended Posts

18 hours ago, Ivo2003 said:

Vlastní ONT je riziko, poda problémy řeší stylem, že chybu jako první hledá vždy u zákazníka a možnost chyby u nich - to berou až jako poslední možnost. 

VF DE robi to iste, okamzite uzavrie ticket, ked vidi u zakaznika vlastny kablovy modem/router, problem budu riesit, az ked je pripojeny ich router.. preto treba mat VF Station (je vzdy v cene sluzby) v skrini pre takyto pripad 🙂

19 hours ago, tomus said:

Problém je v tom že u nás žádné modemy pro DOCSIS neprodávají

Oficialna distribucia DOCSIS modemov/routerov s EU sifrovacimi certifikatmi nie je nikde v EU pre koncovych zakaznikov.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Někdy se ani nedivím, že automaticky předpokládají chybu u zákazníka, některé stížnosti třeba u Vodafone na FB to je.... Stížnosti jako strašně se mi seká wifi atd, tam musí každý předpokládat, že chyba bude pravděpodobně u zákazníka. 

  • Agree 3
  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

V 10. 12. 2022 v 18:53, paffko napsal:

Bohužel nemám. Ale běží správní řízení na ČTÚ a VF spolupracuje. Spíš otázka na @Marek-26  jestli umí doplnit.

Jak už jsem tu já i další psal. Je to prakticky nereálné, aby k tomu došlo. A je to nesmysl se o to snažit. Zkuste se zeptat T-Mobile, zda budou na DOCSIS síti umožňovat připojení vlastního zařízení 🙂 Ale jo, na druhou stranu bych vám škodolibě přál si za x tisíc koupit vlastní zařízení, věčně řešit nějaké problémy, posílat modem poštou na upgrade FW, finančně se podílet na nákladech se zavedením funkcionalit a provozu (znáte servisní poplatek u Skylinku?), aby nakonec změnil Vodafone specifikaci či rovnou celou technologii v domě a měli jste krásný kus elektrošrotu. Fakt nechápu, proč po tom tak toužíte. Ano, modemy v nabídce jsou basic pro Home Usery s velmi omezenými možnostmi, ale řekněme si to narovinu, drtivé většině lidí stačí + spousta lidí chce na Home Internetu provozovat věci, které tam dle mě nepatří (různé servery atd.). A ostatní se buď přizpůsobí, nějak si to vymyslí či se poohlédnou po jiném poskytovateli, který jim dá to, co hledají. 

  • Agree 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Modem za 2000 Kč to se nějak nevyplatí, při poplatku 70 Kč měsíčně, to vychází na ty 3 roky, do té doby nebo krátce poté zase budou nové modemy nebo upgrade na Arris a můžete platit znova. 

Jaká je životnost takového modemu? Routery tplink mají životnost 4 až 5 let, předpokládám že u Compalu to bude podobné. 

Compal má funkce co nemá ani základní tplink za tisícovku, třeba výběr ze 8 kanálů u wifi ac,  tplink nabízí jen 4 kanály, a protože při dnešní šířce pásma se síť roztahuje na 4 kanály, tak nemáte kam změnit.  

A třeba ONT od Pody, tam se vůbec nedostanete do managementu, jen si v jejich klientské zóně můžete změnit kanál, to je vše. 

Takže Compal vychází ještě jako nadstandardní router 😀

  • Agree 1
  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

@retron Teď se zase ve velkém mění ostatní modemy, které už na síti dávno neměly být a do Vodafone se dostali jen díky tomu, že se nestihly vyměnit před migrací, to je priorita. Prý chtěli potom měnit i Compaly, uvidíme, co bude. 

@retron Čas už se mu krátí... 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

I to může být důvod proč nelze kupovat a převádět, operátor chce mít možnost měnit staré neefektivní modemy za nové, pokud bude mít v siti modemy co vlastní uživatelé, tak nemá jak je donutit k výměně a na síti mu budou smrdět staré modemy.  Jedině staré typy natvrdo odstřihnout, no to by se ale uživatelé zbláznili. 

  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

@Ivo2003 Má je jak donutit, ale snaží se tomu vyhnout, protože jakýkoliv donucovací prostředek ke spokojenosti zákazníka určitě nepřispěje. A že bych chtěl, aby to fungovalo jako u jiných operátorů, kde si za x tisíc koupím něco a pak mi jen napíší, že si do půl roku musím koupit jiné, že moje ukončí a po pár letech řešit to samé v bledě modrém či řešit, že mi po záruce odešlo...

@retron Chudák ten, co si loni koupil ten Technicolor. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...