Přejít na obsah

oprávněná exekuce od UPC ??? varování pro všechny zákazníky


Návštěvník LaBez

Doporučené příspěvky

slambe, nečestné a nesportovní od upc není skutečnost, že chtějí vrátit pronajaté zařízení. nečestné a nesportovní je to, že mi nejsou schopni automaticky vygenerovat email (náklad nula), pokud tak třeba do měsíce od ukončení služby neučiním.

 

už je to jasné? neřeším, jestli na něco mají/nemají právo nebo mají/nemají povinnost. prostě se mi jen nelíbí, že naprosto bezdůvodně vydělávají na blbosti svých bývalých klientů :)

to má být snad automaticky,že když mě skončí smlouva a neprodlužuji ji a mám zároven něco pronajmutý,že to vrátím pokud možno co nejdřív a nebudu čekat na nějaké připomínání o vrácení zařízení ze strany pronajímatele

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak jsme lamybl*y že jsme nevrátily zařízení UPC. A je nás povícero, jak čtu diskuse.

Ale vážený výše řekněte mi proč na dluh 5000 neupozornilo UPC hned? je v tom nezkušenost zaměstnanců, úmysl oškubat bývalého zákazníka nebo cokoliv jiného? Když nezaplatím měsíc za službu do 14 dnů mám v poště upomínku. Jak to že při dluhu 5000 ne?

jak to že všechny řeší až poslední půlrok, nebo se mýlím a řešil někdo s čik nebo UPC už loni?

Jak to že všechny částky 5000 jdou přes čik? nebo tady to někdo řešil přímo s UPC?

 

Na lince vám řeknou akorát že závazky za služby máte v pořádku vnucují vám jinou službu , ale aby upozornily na vrácení nebo na dluh to ne.

 

ad. řešit samolepky stížností. Se mnou se taky nikdo nechce bavit a vše jsem se dozvěděl až od soudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník gew
to má být snad automaticky,že když mě skončí smlouva a neprodlužuji ji a mám zároven něco pronajmutý,že to vrátím pokud možno co nejdřív a nebudu čekat na nějaké připomínání o vrácení zařízení ze strany pronajímatele

poposedni si, sedíš si na vedení. ty jsi nikdy na nic nezapomněl? stěhoval ses kupříkladu někdy? víš, jaké jsou s tím spojené zmatky? na jeden přístroj zabalený do nějaké krabice se velmi jednoduše zapomene.

 

jediný co říkám je, že mirek dušín by mi cinknul předtím (navíc má-li na mě telefon a email, kam mi pravidelně posílá svoje supr trupr nabídky), než svou pohledávku prodá nějakému vymahači. nic víc, nic míň. jenže upc se místo toho chová jako dlouhý bidlo, což mu zrovna reputaci nezlepšuje. překvapuje mě, že jsou jeho majitelé tak krátkozrací, že si to neuvědomují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to má být snad automaticky,že když mě skončí smlouva a neprodlužuji ji a mám zároven něco pronajmutý,že to vrátím pokud možno co nejdřív a nebudu čekat na nějaké připomínání o vrácení zařízení ze strany pronajímatele

poposedni si, sedíš si na vedení. ty jsi nikdy na nic nezapomněl? stěhoval ses kupříkladu někdy? víš, jaké jsou s tím spojené zmatky? na jeden přístroj zabalený do nějaké krabice se velmi jednoduše zapomene.

 

jediný co říkám je, že mirek dušín by mi cinknul předtím (navíc má-li na mě telefon a email, kam mi pravidelně posílá svoje supr trupr nabídky), než svou pohledávku prodá nějakému vymahači. nic víc, nic míň. jenže upc se místo toho chová jako dlouhý bidlo, což mu zrovna reputaci nezlepšuje. překvapuje mě, že jsou jeho majitelé tak krátkozrací, že si to neuvědomují.

ano,stěhoval jsem se.

taky jsem napsal o pár příspěvků víš

"A co se týče těch zákazníků,co se stěhovali a v tom chaosu na nějaký pronajmutý přístroj zapoměli vrátit,tak to chápu,ale nechápu,jak mohou po vybalení všech krabic po nastěhování dát STB či modem do skříně a pak se divit,že jim přišel po 2letech doporučenej dopis na zaplacení pokuty.Anebo žijete 2 roky mezi krabicemy?"

 

Mě na této diskuzi spíš zaráží,že tady všichni nadávají na upc a vlastní chybu nikdo nepřizná.

z mého pohledu je chyba je na obouch stranách.

Upc by mělo dát bývalýmu zákazníkovy vědět aspon 1 měsíc po tom,co byla zrušena smlouva a nedostali od zákazníka pronajmutý prístroj,aby ho co nejdřív dotal.

Na druhé straně je chyba zákazníka,že to po ukončení smlouvy neudělá co nejdříve

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nečestné a nesportovní je to, že mi nejsou schopni automaticky vygenerovat email (náklad nula), pokud tak třeba do měsíce od ukončení služby neučiním.

zařízení je třeba vrátit do tejdne od ukončení odběru, pak už se řeší pokuta a de to dál... email by byl celkem k ničemu, protože ten tejden je tak akorát na to, aby si uživatel první den po odpojení uvědomil, že mu služba skončila, zároveň si naplánoval, kdy zajde na poštu - to může trvat tak jeden až dva dny, pak to pošle a do dvou dnů je doručeno... po uplynutí týhle doby už nemá smysl email posílat, viz výše...

- poposedni si, sedíš si na vedení. ty jsi nikdy na nic nezapomněl? stěhoval ses kupříkladu někdy? víš, jaké jsou s tím spojené zmatky? na jeden přístroj zabalený do nějaké krabice se velmi jednoduše zapomene.

- navíc má-li na mě telefon a email, kam mi pravidelně posílá svoje supr trupr nabídky

- když už je v tý krabici, proč neni dávno odeslanej?

- jak už sem psal o pár postů vejš, zařízení přebírá společnost lica, ne upc, tudíž upc žádnej email nepošle a lica jenom oznámí, že zařízení nedošlo... protože doba pro odevzdání už uplynula, je to porušení smluvních podmínek a de to dál... (tohle je jenom moje teorie, jak to nejspíš funguje)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jsem před 2 lety zapomněl vrátit modem (stěhování,...). Po 2 letech mi přišla na můj e-mail zpráva, že mám uhradit 5000 Kč za modem + sankční úroky z prodlení. Pokud zaplatím do 30.11.2010, úroky mi prominou.

Buďte rád že Vám prominuli úroky. Moc často toto nedělají.

Osobně bohužel nešlo nikde vrátit.
Lze to na sběrném místě v Nymburku a nebo za platbu 303Kč to vyzvedne technik.
Žádný přejímací protokol nevystavují a jediné co klientům UPC zbývá je podací lístek z pošty.
Ten protokol (zakázkový list) vydává jen technik. Proč myslíte že UPC doporučuje při navracení přes poštu pojistit na 5000Kč? Aby se z toho eventuálně pokryla ta pokuta.
To jestli modem dojde v pořádku a pohledávku ke klientům z jejich databáze vymažou už nijak se zákazníky neřeší. Kdyby se náhodou stalo, že se modem náhodou někde zatoulá, nic se přece neděje. Skoro to vypadá, že právě naopak je to "podnikatelský" záměr společnosti UPC (čistě osobní názor).
Není to žádný záměr. Pokud Modem nedojde zasílají upomínku, poté před žalobní upomínku a pak až přistupují k sankcím. Zákazník má tak fakticky 2 měsíce na navrácení modemu.
Co je však nestoudné je cena vyměřená za propůjčený modem. Sankční cena je několikanásobně vyšší než pořizovací cena zařízení a taktéž sankční úroky jsou neuvěřitelně vysoké.
Co se týče velikosti úroků nevím. Co se týče ceny za zařízení tak např. nový modem stojí 4.000Kč. Ta sankční částka má spíše lidi vystrašit aby zařízení vrátili.
a nikdy již (snad to dodržím) nebudu více užívat jejich služeb. Libor
A kromě toho extempore se zařízením jste byl se službami spokojen? Nikdo Vás samozřejmě nebude nutit :wink:

 

Sleduji Váš podpis.... Pěkné. Se zrušením a snížením služeb zákazníkům nepomáháte? Za to UPC nedává provize? To by mohla ale! Zkuste to navrhnout, peníze na to určitě mají :)

Pane Macalo tak jako v každé velké firmě má každá svá pozice svojí pracovní náplň a ostatní řeší zase někdo jiný. S výpovědí Vám nikdo nepomůže, tu musí klient podat sám písemně. Nikdo jiný to za něj udělat nemůže. A když se podíváte na finanční výsledky UPC ... myslíte že na to má peníze aby měla armádu OZ kterým budou proplácet cesťáky atd.?

 

slambe, spíš je podivné, že nejsou schopni v upc ze systému vygenerovat email, pokud jim do dvou týdnů od odstoupení od služeb nepřijdou zpět pronajatá zařízení...

Ano to je bohužel smutné že UPC jen zasílá poštou upomínky a nevyužívá i email (Teď už nově v některých případech zasílá jak mail nebo sms)

 

Já nevrátil 2 roky satelit. Při skončení smlouvy mi lidi na lince UPC jen vnucovali nové služby - o vrácení zařízení nepadlo ani slovo - to jsou hezky podrazy - počkat si 2 roky a pak to vymáhat.

Mimochodem, člověk, kterej mi satelit přidělával mi do telefonu řekl, že si jej mám ponechat.

 

Z ceníku UPC

Nefunkční nebo ztracený přijímač:

Samostatný digitální satelitní přijímač DSR 4101 2,308.00 Kč

Nefunkční přístupová karta 840.00 Kč

to jsem jim ještě vrátil jedne takzvaný zadarmo přijímač i s přístupovou kartou.

3148 ku 5000,- + úroky je zlodějina a to nepočítám zařízení vrácené navíc.

Poplatky pro pana Mayera je taky zlodějina.

 

A jednání UPC - měli snad dost slušnosti se ozvat po skončení smlouvy s pokutou , ne že se někdo ozve soudně po 2 letech.

Pokud by jste zaslal písemnou výpověď přišla by Vám i odpověď kde by bylo napsáno vše. Ten člověk který pro UPC dělá jen instalace měl nemysli parabolu atd. ale né reciever a kartu. Ale on možná ani nevěděl že se má něco vracet.

K ceníku:

Cenu za reciever jste si našel správně ale cenu za kartu ne :wink: 840Kč je jen v případě že je karta nějak poškozená, nefunkční a vy jí vrátíte. Jinak je cena 5000Kč

 

Můžete mi říct pane všeználku na co má UPC v cenníku položku Náhrada nákladů za zaslání upomínky 60.00 Kč, když po skončení nic nepošle? Asi pro vád dobrej byznis - na co upozorňovat, když za 2 roky to bude skoro dvakrát tolik.

Ale pošle a několikrát viz výše

 

Tady vidíte co máte za čest obchodního zástupce.

UPC bylo kontaktováno, poslali akorát účet na doplacení služby.(Rušil jsem proto, že mi jedna karta neustále nefungovala.

Ostatně řešit něco s UPC přes tel linku je na ....každý asi ví.

Teď vy tady tvrdíte, že partneři UPC jsou ...( to si asi každý domyslí sám)

tady platí asi přísloví, podle sebe soudím ....

Odeslat zařízení může cvičená opice.

Můžete mi laskavě vysvětlit , když jsme u těch cvičených opic , že mi UPC nedokázalo za ty dva roky poslat upomínku na těch 5 tisíc + úroky?

A dopis ohledně potvrzení výpovědi nepřišel? Zasílá se na tu adresu kterou máte uvedenou u UPC. Pokud se přestěhujete a nedáte UPC novou adresu tak oni křišťálovou kouli nemají (netvrdím že je to Váš případ).

Partneři UPC nemají povinnost znát VOP a podmínky UPC. Proto je neznají jelikož nemusí.

UPC upomínky posílá viz výše.

 

SLužba byla zrušena telefonicky.

 

Jen mě zajímá, že fakturu doplacení služeb poslali hned a na pokutu vůbec. Jak se mi zdá tak se tím vůbec nezabývají a pošlou rovnou dále. U ostatních tzv. operátorů vám pošlou 1-2 upomínky a teprve pošlou na agenturu, která se ozve do půl roku.

Jak je vidět jednání UPC a jeho lidí je ... Když ptáčka lapají hezky mu zpívají ale jak dojde na problem. Slušnost prostě není. Bývalej zákazník je jen k oškubání.

Službu nejde vypovědět telefonicky. Pouze písemně.

UPC také odesílá několik upomínek a pak až předává viz. výše.

Bývalý zákazník je potencionální nový zákazník :wink:

 

Nevím jak u vás ale u nás UPC direct nabízela a montovala jedna firma. člověk se kterým byla podepsána smlouva (UPC) byl kontaktovanej. Nevím co fur řešíte s technikama. Volal jsem majiteli firmy, který mi to vnutIl A NAMONTOVAL A PODEPSAL.

 

Vy když se vám posere auto nebo ho reklamujete voláte do Ml. Boleslavi?

Ano ale ta firma je jen prostředník. Smlouvu máte s UPC a né s tou společností. Tím že s Vámi podepsali smlouvu a provedli a vyinkasovali peníze to pro ně končí.

 

Auto si koupíte. Nemáte pronajaté služby.

 

slambe, nečestné a nesportovní od upc není skutečnost, že chtějí vrátit pronajaté zařízení. nečestné a nesportovní je to, že mi nejsou schopni automaticky vygenerovat email (náklad nula), pokud tak třeba do měsíce od ukončení služby neučiním.

Vygenerují a zašlou dopisy. Teď už by snad měli i zasílat emaily popř. sms.

 

Přesně tak jsme lamybl*y že jsme nevrátily zařízení UPC. A je nás povícero, jak čtu diskuse.

Ale vážený výše řekněte mi proč na dluh 5000 neupozornilo UPC hned? je v tom nezkušenost zaměstnanců, úmysl oškubat bývalého zákazníka nebo cokoliv jiného? Když nezaplatím měsíc za službu do 14 dnů mám v poště upomínku. Jak to že při dluhu 5000 ne?

jak to že všechny řeší až poslední půlrok, nebo se mýlím a řešil někdo s čik nebo UPC už loni?

Jak to že všechny částky 5000 jdou přes čik? nebo tady to někdo řešil přímo s UPC?

 

Na lince vám řeknou akorát že závazky za služby máte v pořádku vnucují vám jinou službu , ale aby upozornily na vrácení nebo na dluh to ne.

Těch zákazníků podle všeho bude spousta co nevrátili zařízení. A proto se po nich asi UPC tak shání a vymáhá pokuty. Ono je hezký když si kl. po 2 letech vzpomene že vrátí zařízení. Ale UPC už mezitím muselo koupit nový.

Zasílání upomínek zase viz výše. Pokud už je vymáhána smluvní pokuta je to předáno nějaké společnosti. Neodkupuje ČIK a podobné spol. od UPC ten dluh? Nebo UPC jako spol. zabývající se elektronickými komunikacemi nemá takové možnosti vymáhat pohledávku? Kdo ví ...

 

A to je asi tak vše co jsem chtěl :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to žádný záměr. Pokud Modem nedojde zasílají upomínku, poté před žalobní upomínku a pak až přistupují k sankcím. Zákazník má tak fakticky 2 měsíce na navrácení modemu.

 

To bych chtěl vidět na vlasní oči - pokud by se tohle dělo tak tu není tolik lidí co to řeší s ČIKem, ale řešily by to s UPC.

Beru jsem lama nevrátil jsem zařízení musím zaplatit 5000,- ale řekněte mi pane chytrý PROČ mi UPC neposlalo upomínku hned, zaplatilo by se to a konec. Proč se to všechno musí řešit složitě přes soud ,čik a právníky? To neuměla UPC zaslat 1-2 upomínky? adresa byla pořád stejná. To se to musí člověk dozvědět až od soudu po 2 letech?

Když nezaplatíte T mobile nebo podobné služby (i služby UPC) tak máte do měsíce upomínku. Řekněte mi byl v tom záměr oškubat zákazníky ze strany čiku (UPC) nebo jím spřízněných lidí.?

 

AD. Další pan chytrý výše vám by se to nestalo vy vše čtete vy vše výte, ale co vaše manželka, matka, dcera, děti, můžete tvrdit že i oni se chovají takto zodpovědně??

Můj případ je že tuto službu měla přítelkyně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...