Přejít na obsah

oprávněná exekuce od UPC ??? varování pro všechny zákazníky


Návštěvník LaBez

Doporučené příspěvky

Vystupujete jako obchodní zástupce upc, předpokládám proto, že máte internet od své firmy. Tak doufá, že s vámi díky krizi ukončí spolupráci, vy nebudete mít na placení a budete muset dát výpověď smlouvy o..... Zřízení od nich půjčené vrátíte ve stanovené lhůtě a po roce vám přijde platební rozkaz na alespoň 15 tisíc. To jsem měl na mysli blbe.

Ale to je jedno. Myslete si co chcete. Já jen vím, že na každou svini se voda vaří.

A když vy teď tak bráníte zájmy upc a hlavně čik, tak aby se vám za čas nestalo něco podobného.

Já svoje pohledávky splním, zaplatím, co mám. Inu nějací idioti jako já se musí najít, aby upc a čik mohla žít.

Ale rozhodně budu varovat všechny známé i neznámé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vystupujete jako obchodní zástupce upc, předpokládám proto, že máte internet od své firmy. Tak doufá, že s vámi díky krizi ukončí spolupráci, vy nebudete mít na placení a budete muset dát výpověď smlouvy o..... Zřízení od nich půjčené vrátíte ve stanovené lhůtě a po roce vám přijde platební rozkaz na alespoň 15 tisíc. To jsem měl na mysli blbe.

Ale to je jedno. Myslete si co chcete. Já jen vím, že na každou svini se voda vaří.

A když vy teď tak bráníte zájmy upc a hlavně čik, tak aby se vám za čas nestalo něco podobného.

Já svoje pohledávky splním, zaplatím, co mám. Inu nějací idioti jako já se musí najít, aby upc a čik mohla žít.

Ale rozhodně budu varovat všechny známé i neznámé.

Rozhodně nebráním ČIK. Poplatky co si účtují navíc mi přijdou nehorázné. Kdyby jsi viděl čísla kolik UPC postrádá zařízení a kolik peněz v tom visí tak by jsi se tolik nedivil že to tak vymáhají. A nejednou minulý rok bylo některých zařízení nedostatek jelikož se jich stovky nevrátily.

Pokud jsi zařízení vrátil tak na to máš jistě nějaký doklad např. podací lístek z pošty. Pokud ne je to blbé ... UPC modem nemá a vy taky ne. A dokázat poště že ho ztratila nemáte jak. A jelikož UPC zapůjčilo modem Vám tak ho logicky chce po Vás.

Věřte že by UPC bylo radši kdyby se zařízení vracela včas a v pořádku.

Ano varuj všechny aby neudělali tu samou chybu. Aby zařízení vrátili včas a schovali doklad (zakázkový list v případě předání technikovi a nebo podací lístek z pošty nebo zásilkové služby) a ještě by bylo ideální kdyby je kl. poslal nascanované UPC pro jistotu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby jsi viděl čísla kolik UPC postrádá zařízení a kolik peněz v tom visí tak by jsi se tolik nedivil že to tak vymáhají. A nejednou minulý rok bylo některých zařízení nedostatek jelikož se jich stovky nevrátily.

kdyz jsi ten insider mohl bys ty cisla schvalne nahodit? jen tak jako zajimavost, protoze ty zarizeni maji cenu max 800, a jejich cena je zakomponovana do mesicnich plateb, takze nejpozdeji do 10 mesicu musi byt upc na svych a pak muze zarizeni klidne odepsat

 

ale to je vedlejsi, ono to opravdu vypada jako pekna zlodejina, ale vinikem asi nebude primo upc, kdybych si mel vymyslet nejakou pohadku tak bych to videl asi takto:

upc je velka firma, ktera prerostla sama sebe a nejakeho chytreho manazera napadlo, ze by si mohl trosku ulit do vlastni kapsy, takze se uzavre oficialni smlouva upc s cik a k tomu neoficialni dohoda naseho manazera s Majerem, v upc zavedou obstrukcni pravidlo, ze technik nesmi prevzit zarizeni pri odpojovani a cilene prestanou byvale zakaznici upozornovat na nevracene zarizeni (viz ty nedorucitelne upominky, kdyz maji k dispozici skutecnou adresu/mail/telefon)

no a mily majer za kazdou oskubanou kavku da nasemu manazerovi "drobne" vsimne

a zili spolu stastne az do smrti

 

no a pro vas oskubane mam radu: za naivitu se plati, takze bud zaplatte nebo hul do ruky a na ne, ale narky na forech jsou opravdu k nicemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, byla bych taky ráda, kdybys mi zaslal uvedený rozsudek a taky by mně zajímalo, jestli nabyl právní moci nebo jestli se CIK odvolal. předem díky moc, asi do sporu taky půjdem, protože je to hnus velebnosti. rozsudek prosím poslat sem: hrdlo@post.cz. kdyby měl někdo něco dalšího, klidně posílejte. jestli do toho půjdem, napíšu jak to vypadá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Když jsem ukončil smlouvu u UPC k 31.1.2011, technik si 1.2.2011 převzal modem s příslušenstvím, tak mi přišla faktura ještě na měsíc únor. Ti tam v tom mají maras, jako hrom. Přijde mi ještě nějaké konečné potvrzení od UPC, kde bude nějaké sesumírování, že máme vyrovnané všechny závazky a pohledávky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uz se ani nedivim ze na nektere ti exekutori s CIK chodi, kdyz nachazim po netu na prodej ruzne veci od UPC:

http://elektro.bazos.cz/inzerat/9094409 ... tlanta.php

http://aukro.cz/upc-set-top-box-handan- ... 38960.html

http://aukro.cz/handan-cv-6000-dvr-i1477276009.html

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník poradna@dtest.cz

Dobrý den,

spotřebitelský časopis dTest eviduje zvýšený počet stížností bývalých klientů společnosti UPC. Některým z nich totiž v minulosti údajně vznikl u dané společnosti dluh, který UPC postoupila vymahačské agentuře. Ta nyní, po několika letech, začala pohledávku vymáhat, ovšem ve zcela nepřiměřené výši a dosti nevybíravým způsobem.

 

Pokračování vyjádření se k věci s přiloženým vzorem soudního podání zdarma zde:

http://www.dtest.cz/clanek-1618/kauza-n ... iho-podani

 

Můžete se také můžete obrátit na naši poradenskou linku 299 149 009, na které radí odborníci v oblasti spotřebitelských práv. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru.

 

Občanské sdružení spotřebitelů TEST

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník slavic.lukas

Dnes ve zprávách jsem viděl příspěvek o nevrácených modemech,mě také přišla před 14 dny sms o předzalobním dopise.Když jsem volal na klientskou linku bylo mi sděleno že jsem před rokem (!) nevrátil modem ,za celou dobu neposlali ani jeden dopis o této záležitosti a po roce napsali že mám do týdne modem vrátit jinak zaplatím 5000,- .Jelikož jsem v té době bydlel v Praze (před rokem) ,nechal jsem v tom bytě i se set top boxem modem a než se odstěhoval řádně ukončil smlouvu a dohodl se s technikem na vyzvednutí zařízení přes mou už bývalou pronajímatelku bytu,set top box si vzal ale modem asi ne,nechápu to a již se mi neozvali že jim snad chybí modem...Myslím že je na vině jednoznačně technik a nebo je to opravdu nějaká hnusná finta přímo od Upc.Nicméně přes internet jsem objednal modem,novější typ,úplně nový se všemi kablíky za 1100,- i s poštovným ale poslal jej bohužel už po lhůtě a to 4 dny po,prostě než jsem se za ten necelý týden rozkoukal co dělat po té výhružce,(byl jsem opravdu z toho na nervy) nedalo se to stihnout.Nyní nevím jak to je,jestli je to vyřešené nebo jestli kvůli toho že jsem o 4 dny později poslal nový modem budou chtít stále peníze,nemám nervy na to to dál řešit.Jinak po tom roce (!) mi mají vrátit přeplatek,peníze žádné také ještě nepřišli.Jestli bude někdo podávat hromadnou žalobu rád se připojím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...