Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

Vše od uživatele Ondra - Vodafone

  1. @Komár Chápete to správně, neomezujeme využití na konkrétní výčet nebo skupinu zařízení. Na druhou stranu říkáme, že garantovat fungování můžeme pouze na vybraných zařízeních a u ostatních je možné, že služba bude funkční, ale nemůžeme to zaručit.
  2. @Komár Garantovat to nemůžeme, problém tady bude v tom, že zařízení neumí naskenovat QR kód pro nahrání eSIM...
  3. @Laierman Petr Je mi to líto, ale tím, že zde neznám žádné detaily, mohu se pouze domnívat, co se stalo. Kdybychom obdrželi písemnou reklamaci, tak kolegové vždy do měsíce odpovědí, protože tuto povinnost máme ze zákona. Proto se domnívám, že mohlo dojít buď k nedorozumění - situaci jste v prodejně řešil, nicméně ne formou oficiální písemné reklamace, nebo mohlo dojít k chybě u kolegů a někde se zadrhlo předání Reklamačnímu oddělení. Je to jen můj odhad. Proto mě k tomu napadá: 1) Pokud chcete vyjádření od Reklamačního oddělení, doporučuji podat písemnou reklamaci (vlastními slovy sepsanou, s vlastnoručním podpisem a kompletní adresou), můžete nám ji poslat poštou nebo udělat sken a poslat nám ho na pece@vodafone.cz a my ji předáme k vyřízení. 2) Zároveň jsem ale z příspěvků pochopil, že jste se na možnost získání čísla už ptal a vaši žádost jsme nemohli splnit. Proto jsem zmiňoval, že na obnovení telefonního čísla nebo přidělení čísla na přání není právní nárok, je možné, že to opravdu z nějakého důvodu nejde. 3) Další možností je, že pokud sem podrobně popíšete, co se s vaším telefonním číslem dělo, můžu zkusit odhadnout, zda je šance na jeho navrácení / aktivování, nebo zda to už možné opravdu není.
  4. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Vidím to úplně stejně, děkuji za informaci, už jsem předal kolegům.
  5. @Laierman Petr Dobrý den, Petře, co prosím znamená, že jste podal reklamaci? Protože podání reklamace v prodejně by znamenalo, že jste v prodejně předal vlastnoručně sepsanou reklamaci se svým podpisem, kontaktní adresou atp. Jedině tak se reklamace opravdu může dostat k Reklamačnímu oddělení a přijde vám odpověď. Neznám podrobnosti, ale obecně platí, že pokud došlo kvůli neaktivitě ke zrušení předplacené karty a vašeho čísla, jeho obnovení není nárokovatelné. Obnovení nemusí být možné kvůli požadavkům na ochranu údajů, kvůli tomu, že je číslo vráceno původnímu poskytovateli, kvůli tomu, že je už přiděleno k jiné SIM kartě určené k pozdějšímu prodeji atp.
  6. @vojthor Pěkný den, pokud máte vhodný vlastní modem, je možné ho využít při objednání pevného internetu a není potřeba si nechávat nejdříve dodat náš modem a pak teprve udělat výměnu. Čili pokud vám kolegové nesdělili, že by byla příčina ve vašem modemu (že by nebyl vhodný), tak se omlouvám za nesprávné informace. Jsou tedy dvě možnosti - můžete nechat instalaci proběhnout i s modemem a následně nás požádat o změnu. Můžete nám pak dát vědět přes https://tam.je/dotaz. Druhá varianta je, že bychom zasáhli do stávající objednávky, resp. ji zadali znovu (což by posunulo datum instalace). Pokud byste chtěl druhou variantu, napište nám prosím nejlépe přes Facebook Messenger s kontaktem na vás a odkazem na tuto konverzaci.
  7. @a3masm Pěkný den, můžu potvrdit, že žádný námi prodávaný mobilní modem není blokovaný na naši síť. Na druhou stranu, SIM karty jiných operátorů mohou vyžadovat speciální nastavení, s tím už my pomoct nemůžeme, pokud nevyužíváte naši službu.
  8. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pepe v O Vodafonu
    @kautskym Poptal jsem se a důvod už znám 🙂 Chápeme, že zařazení Vodafone Verify mezi výhody k tarifu může vzhledem k tomu, že jde o placenou službu, působit zvláštně. Toto umístění je pouze dočasné a souvisí se zpřístupněním rychlé aktivace služby také pro aplikaci Můj Vodafone+. Jakmile vyjde aktualizace pro Můj Vodafone+, která zpřístupní aktivaci Vodafone Verify novým způsobem, v samoobsluze zobrazení také upravíme. Zákazník přitom v Můj Vodafone vždy vidí, zda má Vodafone Verify zahrnutý v tarifu za 0 Kč, nebo si ho může aktivovat za uvedený měsíční poplatek. Cena služby je tak před aktivací vždy zřetelně uvedena.
  9. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Až dostanu potvrzení, že to je opravené, tak sem napíšu, může to ale nějakou chvíli trvat.
  10. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pepe v O Vodafonu
    @kautskym Neumím hned říct, zda to je chyba, ale chápu a předávám kolegům k posouzení a případně opravě, díky.
  11. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Aktuálně to je v aplikaci opravdu jen tak, jak píšete - tedy upozorněním na výpadek bez podrobností. Do budoucna by to mělo být informačně bohatší, ale konkrétní termín pro to ještě není.
  12. @bobis Pěkný den, vím, o jaké místo se jedná. Když jste se ptal na jiné sociální síti a zjišťovali jsme aktuální stav, vždy jsme vám předali vše, co jsme se od síťařů dozvěděli. Hezky to shrnul Marek - se vším můžu souhlasit. Já bych hlavně dodal, že každý případ je individuální a bohužel se nedá úplně říct, že to bude trvat zhruba tak či tak dlouho, protože situace je v každé obci či místě zcela odlišná.
  13. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @homberg Jestli to dobře chápu, tak přihlášení nejde čistě jen pod vaším přihlašovacím e-mailem a heslem - není to závislé na zařízení, ale na vašem e-mailu? Pokud to tak je a stále to trvá, tak nám prosím dejte vědět na *77 (800770077), ať to můžeme nechat opravit. Díky.
  14. Ne, v tomto ohledu se nic nezměnilo, staré tarify do GIGA Kombo zařadit nejdou. Všechny informace, které najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/nabidka-tarifu-karet/giga-kombo/, jsou aktuální.
  15. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli IM80 v Vodafone internet
    Informace už máme na webu upravené i v navazujících otázkách. @Vulva Ano, určitě to tak může být :-) Jen upozorňuji, že technické řešení / technologie jako taková (tzv. SMS forking) nedokáže garantovat doručení SMS na každé sekundární zařízení. A například Apple Watch, které zatím v roamingu nefungují, doručení SMS tímto způsobem vůbec nepodporují.
  16. @bobis Pěkný den, pro stávající zákazníky, kteří si GIGA Kombo aktivovali za podmínek platných před 17. říjnem 2026, se vůbec nic nemění. Vše popisujeme například na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/nabidka-tarifu-karet/giga-kombo/. Takže konkrétně pro vás - ať už budete měnit tarify, přidávat či odebírat služby, pořád se vás týkají původně platné podmínky.
  17. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @kautskym Také to vidím, předám kolegům, díky :-)
  18. @kadell Pěkný den, podnět pošlu kolegům. V PDF jsou vyznačené stanice, které patří do Vodafone TV Lite. V kombinaci se Sportem máte ale k dispozici i všechny stanice, které patří do balíčku Sport. To znamená, že i všechny Nova Sporty.
  19. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pepe v O Vodafonu
    @Pepe Souhlasím s vámi, takové vysvětlení je zvláštní. Jak jste nám to hlásil? Posílal jste e-mail? Máte případně číslo e-mailu z potvrzení o jeho přijetí? Nebo jiné číslo požadavku?
  20. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pepe v O Vodafonu
    @Pepe Dobré ráno, díky za upozornění, také ho vidím :-) Předal jsem kolegům, kteří mají samoobsluhu na starost, aby se na to podívali.
  21. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v O Vodafonu
    Vrácení zařízení a zrušení služby jsou 2 různé věci. Ke vrácení zařízení může dojít i v době, kdy služba zůstává aktivní a zároveň, kdybychom pronájem automaticky ukončili při zrušení služby, tak předpokládám, že bychom řešili výrazný počet nevrácených zařízení... Přepravní kód vytváříme zákazníkům nejčastěji ve chvíli, kdy se domluvíme na zrušení služby, to znamená na začátku výpovědní doby. Kód má platnost 2 měsíce, takže je dostatek času na jeho využití a je na zákazníkovi, aby zařízení odeslal tak, jak mu to nejlépe vyhovuje. Pokud by kód z nějakého důvodu nedorazil, kdykoliv je možné o něj požádat a rozhodně není potřeba čekat na to, až bude služba zcela zrušena. Podmínky pronájmu přímo upravují to, kdy dochází k ukončení pronájmu - je to ve chvíli, kdy je zařízení převzato v distribučním skladu (což je obvykle max. pár dnů od předání do přepravy nebo odevzdání technikovi).
  22. @bobis Tarif Internet 5G 150 je opravdu neomezený, takže pokud u něj vidíte informaci o DataLimitu, je to "kosmetická chyba", protože k dokoupení dat nikdy nemůže dojít. Když si najdete chvíli a pošlete nám screenshot a klidně jen odkaz na tuto diskuzi přes https://tam.je/dotaz, předáme to k opravení, díky!
  23. Oprava se týká posunu v nahrávkách a částečně také řeší situace, kdy se nenabízela možnost pokračování ve sledování.
  24. Ondra - Vodafone odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    @vgrus Pěkný den, pokud vám jde stanice stále potichu, prosím, pošlete nám popis situace přes https://tam.je/forum, založíme na to požadavek přímo k vaší TV službě a necháme prověřit. Děkuji.
  25. @Kuba721 Informace v Centru péče jsou správné, situace se během léta opravdu změnila.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Účet

Navigace

Vyhledávání

Vyhledávání

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.