Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 3.1.2024 ve všech oblastech

  1. Toto téma slouží pro konsolidaci informací o Vodafone TV resp. o chybách, funkčních kombinacích. Víceméně jsou zde posbírané informace zde z fóra i různých zahraničních fór a ze stránek Vodafone, konkrétně Centra péče. Mobilní aplikace Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní operační systémy: Android (Android 5 a vyšší) iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší) Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (boxy apod.) ji není možné spustit. Zároveň nesmí být na zařízení root (Android) či Jailbreak (iOS). Aplikaci je možné stáhnout v oficiálních obchodech (Obchod Play resp. App Store), v telefonu musí být nastavený region Česká republika. Aktuálně již dostupné funkce AirPlay a Chromecast, zůstala i nadále funkce Swoosh Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV? - Vodafone.cz Televizní aplikace Aplikace pro Android/Google TV – verze 5 a výše, rok výroby TV 2017 a novější. Je třeba, aby zařízení splňovalo SefetyNet a mělo Widevine L1 (platí hlavně u různých boxů s Android/Google TV, pozor, mohou obsahovat mobilní OS Android). Samsung Tizen - pro modelové řady z roku 2018 a novější. Jak funguje aplikace Vodafone TV pro chytré televize? - Vodafone.cz Vodafone TV v prohlížeči Je třeba, aby celá sestava (tedy všechny připojené monitory, TV, kabely) podporovali HDCP HDCP ověřovač pro prohlížeč Google Chrome Podporované OS: Pouze pro OS Windows 8.1 a novější, MacOS někdy v budoucnu, Linux s velkým otazníkem. Win 7 skončila podpora oficiálně od 14.1.2020, proto není mezi podporovanými, ale prý normálně funguje, 8.1 byl ukončen 10.1.2023, ale VTV na něm funguje dále a patří stále mezi podporované systémy z pohledu VTV. Podporované prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox a Microsoft Edge (v jiných prohlížečích s jádrem Gecko či Chromium funkční defaultně není, zkuste přes rozšíření změnit user agenta). Vypnutí HW akcelerace u MS Edge již není nutné, ale pokud budete mít problémy s přehráváním, nejdříve ji zkuste vypnout. Jak můžu sledovat Vodafone TV přes internetový prohlížeč? - Vodafone.cz
    1 bod
  2. Seznam chybových hlášek neoficiální, sebráno z veřejných zdrojů na internetu, překlad hlášky nemusí odpovídat oficiálnímu českému překladu. Pro opravu mi stačí napsat. Zároveň u některých chyb přidány vypozorované důvody zobrazení z tohoto fóra či jiných mezinárodních fór. Chybová hláška obsahuje vždy počáteční písmena. První určuje, o jaký systém se jedná. M – Mobilní aplikace W – Vodafone TV v prohlížeči S – STB (Set-top box) TA – Android/Google TV Další písmeno určuje typ problému: A – Autorizace B – Předplatné C – Konektivita F – Konfigurace G – Obecná/nezařazená M – Metadata, operace s obsahem P – Chyba párování ovladače nebo problém s funkcí swoosh R - Problém s nahráváním/nahrávkami T - DRM, geoblokace, security block V – Chyba přehrávače, streamu (kanálu) STB SA004 Chyba při automatickém obnovení přístupového tokenu nebo není zajištěn přístup do Vodafone TV boxu Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SA005 Chyba při ověřování odpovědi getConfig nebo chybí povinné konfigurační údaje. VTV box není registrován v systémech Vodafone. (Nastává po stisknutí tlačítka reset na zadní straně STB). Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SA010 Zadán neplatný PIN. SB003 Používáte více zařízení současně, než je povoleno nebo nemáte předplatné. SC001 Není připojení k internetu. Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem nebo je připojen k Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. SC005 Není připojení k internetu. Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem nebo je připojen k Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. SC013 Není připojení k internetu. Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem i samotný kabel nebo je připojen k Wi-Fi a ta je připojena do internetu. Jestliže je kabel i internetové připojení v pořádku, restartujte STB. SC014 Nelze načíst konfigurační data. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SC021 Při úvodním nastavení nebylo nalezeno Není připojení k internetu. Pokud používáte Wi-Fi, zkuste připojit VTV box pomocí ethernetového kabelu. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SC022 Při úvodním nastavení nebylo nalezeno Není připojení k internetu. Pokud používáte Wi-Fi, zkuste připojit VTV box pomocí ethernetového kabelu. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SC106 Při instalaci se připojení Wi-Fi se nezdařilo. Zkontrolujte prosím svůj router a zkuste to znovu. SC115 Zařízení nedostalo přiřazenou IP z WiFi připojení. SC116 Zadané heslo k WiFi je chybné, opakujte zadání. SC123 WiFi není připojena do internetu. SC404 Při získávání dat byl překročen časový limit. Problém s internetem, ověřte připojení, restartujte modem. SD001 Není DVB-C signál. Zkontrolujte propojení boxu s účastnickou zásuvkou a sílu signálu v nastavení. Restartujte STB vytažením z elektřiny na 30s. SM002 Chyba sítě při načítání první kategorie obsahu na vyžádání. Došlo k chybě sítě při načítání seznamu kanálů. Nejsou k dispozici informace o programu nebo došlo k problému při načítání informací o programu. Zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SM011 Nahrávka není přístupná, protože nemáte předplacený prémiový kanál. Pokud si chcete kanál předplatit, kontaktujte Vodafone. SR002 Dočasný problém se sítí nebo jiný problém s metadaty. Zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SR003 Nemáte předplacený kanál. Nemáte práva na záznam tohoto kanálu / programu. Pokud máte předplacený kanál, ale nemůžete jej sledovat, zkontrolujte, zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. . Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SV002 Program nelze zobrazit z důvodu omezení práv. Služba bude obnovena po skončení programu. Android/Google TV TAV1835 obsah nelze přehrát. Zkuste to znovu později Zkusit změnit DNS TAV1860 Chyba přehrávání. Obsah nelze přehrát. Ujistěte se, že jste připojeni k pevné síti Vodafone. TAV1871 Nelze přehrát obsah. Zkontrolujte, zda jste připojeni k pevné síti Vodafone, nebo to zkuste později. Pro opravu se všude odhlašte, resetujte / zvolte nové heslo a znovu se přihlašte do aplikace. V případě, že nepomůže, udělejte tovární nastavení zařízení. TAV1882 TAV1884 TAV1889 Odinstalujte aplikaci, v Můj Vodafone v seznamu propojených zařízení vymažte box/zařízení, na kterém je tato chybová hláška. Následně nainstalujte znovu aplikaci a přihlaste se. A dejte vědět, zda pomohlo, v zahraničí píšou, že zabralo. V případě, že v Můj Vodafone nevidíte zaregistrované zařízení, obraťte se na technickou podporu Vodafone. Webový prohlížeč WT1806 Nepodporovaný OS (MacOS). Chyba sítě, stahování obsahu se přerušilo/nedokončilo (u nahrávek). WT1807 Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP. Pokud máte jakkoliv analogově připojený monitor (VGA, analogový DVI...) nepůjde nic přehrát. WT1808 Nepodporovaný OS (MacOS). Médium nelze přehrát. Médium nebylo možné načíst, buď protože selhal server nebo síť, nebo protože formát není podporován. player.MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED WT1809 Nepodporovaný OS (Linux). Nelze dešifrovat obsah. Médium nelze přehrát. WA251 Nelze získat informace ohledně účtu. (smazat Cookies a data z webu) WA181 Nepodařilo se přihlásit. Zkuste to prosím znovu později. HTTP Error - Není možné přihlášení. (Smazat Cookies). MV1830 povolený DNS rebind, nainstalovaný adaware WT180 Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP, Více info v centru péče. WT1860 Externí monitor připojujte pouze přes HDMI. Nebo nepoužívejte externí monitor. Restartujte router. WF052 nepodporovaný prohlížeč Opera / problém s konfigurací WF228 Chyba načítání konfigurace aplikace. Zkuste to prosím znovu později. Mobilní aplikace MG000 Zkontrolujte připojení k internetu/serverům Vodafone. Připojení k internetu ztraceno. MG001 Nelze se připojit ke službě. Když se aplikace vrátí z pozadí a zařízení již není součástí domény (připojilo se na jiný internet) nebo uživatel již není ověřen (je třeba znovupřihlášení). MG002 Přihlášení do aplikace Vodafone TV vypršelo. Přihlaste se znovu. MG003 Je vyžadována aktualizace aplikace. Aktualizujte aplikaci v obchodě s aplikacemi (Google play / Apple App store). MG004 Nezabezpečené zařízení. Detekován root/jailbreak. MG005 Nelze použít stejný název profilu. Zvolte jiné jméno profilu pro profil. MG006 Problém s připojením k serveru. NTP (Network Time Protocol) error či VPN . V mobilním telefonu proveďte synchronizaci času, vypněte Wi-Fi a mobilní data, vypněte VPN a antivir a přeinstalujte aplikaci. Zobrazí se chyba MG000 – tím se obnoví stav sítě. Zapněte znovu Wi-Fi a mobilní data. Aplikace Vodafone TV se přihlásí. Pokud problém přetrvává, kontaktujte Vodafone. MG007 Detekováno nezabezpečené / nekompatibilní zařízení. Chybějící certifikace Google, root, jailbreak, aplikace pro Android TV na mobilním systému a naopak, zrcadlení/vysílání obrazu na monitor/TV. MG008 Nelze ověřit zabezpečení zařízení. Většinou neproběhla/selhala kontrola rootu či jailbreaku. MG009 iOS – Nelze obnovit data aplikace, budou smazány a vytvořena nová defaultní databáze. Přijdete o offline obsah (např. stažené nahrávky). MG080 Nepřipojeno k internetu. Chyb komunikace se serverem Vodafone TV. MG081 Internetové připojení ztraceno. Připojení k internetu ztraceno, nelze kontaktovat server Vodafone TV. MG082 Chyba internetového připojení. Chyb komunikace se serverem Vodafone TV. MG083 Hostitel nenalezen. Nelze kontaktovat server. MG084 Nelze se připojit k hostiteli. Nelze kontaktovat server. MG085 Vypršel časový limit připojení. Požadavek nelze zpracovat. MG086 Chyba protokolu SSL. Nelze kontaktovat server. MA009 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Ověřte internetové spojení. MA011 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Verze zařízení/aplikace/OS nenalezena. MA011 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Zkuste vymazat data aplikace a znovu se přihlaste. MA013 Zařízení může být přiřazeno k jinému účtu. Zavolejte našemu oddělení péče o zákazníky. MA014 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Odhlaste se z aplikace a znovu přihlaste. MA015 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Chyba v konfiguraci aplikace. MA081 Problém se získáním konfigurací ze serveru, chyba registrace zařízení. Zavřete aplikaci Vodafone úplně (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete (pokud máte root/jailbreak, odstraňte ho). MA102 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). MA103 Zadali jste nesprávné uživatelské jméno nebo heslo. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme Smskou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Připojená zařízení. MA104 Váš účet byl zablokován. Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu. MA105 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste se znovu přihlásit. MA106 Ověření se nezdařilo. Uživatel není aktivován. Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu. MA108 Uživatel se pokouší o přihlášení, když je již přihlášen. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. MA109 Token relace byl zrušen či je neplatný. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. MA110 Chyba konfigurace účtu na serverech Vodafone. Ukončete aplikaci, přihlaste se do Můj Vodafone a následně zkuste znovu. MA111 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA112 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které je již používáno. Zkontrolujte, zda zadáváte správné uživatelské jméno. MA113 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA114 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA115 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA116 Nelze se přihlásit. Zařízení je registrováno k jinému účtu. MA117 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA118 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA119 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA120 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA121 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). MA122 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA123 Nelze se přihlásit. Problém se získáním konfigurace ze serveru. MA124 Nelze se přihlásit. Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu. MA125 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA126 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA127 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA128 Zadali jste nesprávné uživatelské jméno nebo heslo. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme Smskou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Připojená zařízení. MA129 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA130 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA131 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA132 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA133 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA134 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA135 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA136 Váš účet byl zablokován. Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu. MA137 Ověření se nezdařilo. Uživatel není aktivován. Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu. MA138 Uživatel se pokouší o přihlášení, když je již přihlášen. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. MA139 Chyba konfigurace účtu na serverech Vodafone. Ukončete aplikaci, přihlaste se do Můj Vodafone a následně zkuste znovu. MA140 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA141 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA142 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA143 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). MA144 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA145 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA146 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA150 Nelze se přihlásit. Nelze mít profily se stejným názvem. MA151 Nelze se přihlásit. Chybějící povinné informace o ID domény. MA152 Nelze se přihlásit. Chybí ověřovací token. MA153 Nelze se přihlásit. Chybí ověřovací klíč. MA154 Fotoaparát se nepodařilo inicializovat. Zkontrolujte, zda funguje nativní aplikace fotoaparátu a není využívána jinou aplikací. MA155 Nelze se přihlásit. Odpověď nepřišla přes HTTPS. MA180 Nelze se přihlásit. Chyba komunikace mezi aplikací a systémy Vodafone. MA181 Nelze se přihlásit. Došlo k chybě při získávání přihlašovacího šifrovacího certifikátu. MA200 Nelze se přihlásit. Není možné přidat zařízení k účtu. MA201 Není možné přidat zařízení k účtu. Pravděpodobně chyba v komunikaci se systémy Vodafone. MA202 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA203 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA204 Překročen limit zaregistrovaných zařízení. Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone. MA205 Nekompatibilní zařízení. Pro přihlášení použijte jiné zařízení. MA206 Není možné přidat zařízení k účtu. Zařízení není přidané do domény. MA207 Není možné přidat zařízení k účtu. Zařízení nebylo rozpoznáno. MA208 Chyba ověření. Zařízení již je přidané do domény, nelze přidat znovu. MA209 Účet nebyl vytvořen. Zkuste se přihlásit znovu, patrně chyba v komunikaci se serverem. MA211 Není možné přidat zařízení k účtu. Uživatel nemá povoleno přidat zařízení do domény. MA212 Není možné přidat zařízení k účtu. Uživatel nemá povoleno přidat zařízení do domény. MA213 Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit. Odstraňte existující profil a zkuste to znovu MA214 Není možné přidat zařízení k účtu. V doméně nejsou žádní uživatelé. MA215 Není možné přidat zařízení k účtu. Nelze přidat platný účet do druhé domény. MA216 Není možné přidat zařízení k účtu. Doména ještě není k dispozici (nebo neexistuje), aby k ní bylo možné zaregistrovat zařízení. MA217 Není možné přidat zařízení k účtu. Při vytváření domény došlo k chybě při vytváření uživatele. MA218 Nelze se přihlásit s tímto zařízením, je přiřazeno k jinému účtu. Zařízení je již zaregistrováno v jiné doméně, takže jej nelze přidat do jiné domény. MA219 Není možné přidat zařízení k účtu. Doména stále není připravena k použití ani k přiřazení zařízení nebo uzamčený účet. MA220 Není možné přidat zařízení k účtu. Síťové chyby neumožňují úspěšně splnit požadavek či pomalá rychlost přenosu dat. MA221 Není možné přidat zařízení k účtu. iOS – Nelze ověřit UDID zařízení. MA222 Není možné přidat zařízení k účtu. Síťové chyby neumožňují úspěšně splnit požadavek či pomalá rychlost přenosu dat. MA223 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA224 Dosáhli jste maximálního počtu zařízení, která lze propojit. Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone. MA225 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA280 Problém s připojením. Zkontrolujte, zda má vaše zařízení přístup k internetu. MA380 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MA404 Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit. Odstraňte existující profil a zkuste to znovu. MA413 Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit. Odstraňte existující profil a zkuste to znovu. MA480 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MA600 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MA781 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MF080 Problém se získáním konfigurace ze serveru Úplně zavřete aplikaci Vodafone (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete. Pokud problém přetrvává, kontaktujte Vodafone. MF050 Problém se získáním konfigurací ze serveru. Zavřete aplikaci Vodafone úplně (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete. MR1358 Problém s připojením. Zkuste to znovu. MR1359 Problém s připojením. Zkuste to znovu. Pokud narazíte na stejnou chybu, zavolejte našemu týmu péče o zákazníky. MF228 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k internetu, a zkuste to znovu. MF681 Problém s připojením k internetu / problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM880 Problém s připojením k internetu / problém se serverem Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k internetu, a zkuste to znovu. MM881 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM882 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM980 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM901 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1080 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1001 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MR1081 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1016 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1103 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1181 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1115 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1117 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1203 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1215 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1217 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MT1507 Nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zavolejte nám a poraďte se s námi o aktualizaci předplatného. MT1508 Systém zjistil, že se nacházíte mimo EU. Tuto službu lze používat pouze v rámci EU. Vypněte VPN, fake GPS, vraťte se do EU 🙂 MT1513 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1550 V zařízení je povoleno snímání nebo zrcadlení obrazovky. Připojení displeje pres HDMI. Schéma DRM pro playback není platné. Vypněte snímání obrazovky nebo zrcadlení obrazovky, odpojte HDMI kabel z telefonu. Pokud problém přetrvává, zavolejte na náš tým péče o zákazníky. MT1680 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1601 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1780 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1701 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1702 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MV1801 Překročen limit souběžných sledování. V jednu chvíli můžete Vodafone TV sledovat nejvýše na 6 zařízeních bez ohledu na to, o jaké zařízení se jedná, avšak maximálně ve dvou mobilních aplikacích. MP1803 Problém s připojením k internetu / problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1804 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1805 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1806 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1807 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1812 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1823 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1821 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1828 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.
    1 bod
  3. Tak dnes mě vyměnili modem a dostal jsem už ten modernější Compal, který zde avizoval Marek-26.
    1 bod
  4. Jenom takový dotaz - když to na Compalu fungovalo (což značí připojení přes kabelovku VF), tak proč ta změna na podstatně horší xDSL? Opačně, tj. z xDSL na kabel, se to dá pochopit, ale takhle...
    0 bodů
  5. Ano, VF ma DNS nespolehlive. Ja dikybohu zacinal s ciste kabelovym modemem a tak mam svou router. Dlouho v nem mam alternativni DNS. Takze doporucuji prepnout modem do bridge a za nej dat nejaky rozumny router
    0 bodů
  6. Jen takový malý Novoroční žertík.... Doufám že moderátoři nejsou takoví suchaři, aby je trochu té satiry pobouřilo natolik, že to pro jistotu smažou ... 😉
    0 bodů
  7. V 99% případů je problém na špatných kabelech mezi zásuvkou a TV (STB). Dejte fotku a hned vám řekneme
    0 bodů
  8. Pro OpenVPN se směrování portů v routeru nenastavuje. Prostě na routeru spustíš OpenVPN server (kde jako port bude napevno nastavený 1194 UDP a přístup jak do netu, tak do vnitřní sítě, podsíť VPN např. 10.8.0.0 a maska sítě 255.255.255.0) a pak se nějakým OpenVPN klientem k tomu serveru připojíš (přičemž všechny parametry připojení si OpenVPN klient vezme z "OpenVPN-Config", který musíš na serveru vyexportovat a do klienta pak importovat - před exportem ze serveru je nutné ještě v routeru v nastavení OpenVPN server nechat vygenerovat certifikát, který by se pak měl automaticky stát součástí konfiguračního souboru).
    0 bodů
  9. Frekvence nad 700 MHz mohou být v kolizi s mobilním signálem 5G, což je ze strany uživatele neřešitelná věc. Pokud jde o výstupní signál na účastnických zásuvkách, tak se obrátit na VF s reklamací a trvat na přeměření. Samozřejmě za předpokladu, že jsou to zásuvky vybudované ze strany VF a ne nějaký samo-domo bastl. Koaxiální kabel mezi účastnickou zásuvkou a TV by pak měl být s min. dvojitým stíněním (např. Belden H125) a nikoliv nějaké prádelní šňůry se zalisovanými koncovkami z OBI za 50 kaček.
    0 bodů
  10. Pokud je to v Adamově na kopci, tak s největší pravděpodobností se signál pro funkční TV získává přímo ze vzduchu jenom na ten kus drátu, který vede od účastnické zásuvky k TV. Na samotné zásuvce by žádný signál po zrušení služby VF být neměl, resp. pokud by ještě nedošlo k fyzickému odpojení někde v rozvodné skříni, pak by tam signál pochopitelně byl, a to cca 40 programů v normě DVB-T a nějakých 200 v normě DVB-C (z nichž je ale většina zakódována). Jenom pro úplnost, tak k příjmu pozemního signálu musí být televizory vybaveny DVB-T2 tunerem s podporou kodeku HEVC - to uvádím proto, že u kabelovky VF stačí, aby televizor uměl jenom DVB-T (DVB-C) a MPEG-4, netřeba DVB-T2 a HEVC.
    0 bodů
  11. Historie jasně dokazuje, že všechny ochrany autorských děl jsem úplně k ničemu a vždycky se dřív nebo později jakákoliv ochrana obejde nebo rovnou prolomí. Navíc ochrana u VF paradoxně vůbec nechrání VF a ani mu nijak nepřispívá k vyšším výnosům, protože zákazník platí ať tam ochrana je nebo ne. A případný argument, že ochranu vyžadují samotní dodavatelé audiovizuálních děl, také nelze brát příliš vážně, protože ten stejný obsah u jiných poskytovatelů chráněn není neboli jak někdo psal výše, tak VF se snaží být papežštější než papež.
    0 bodů
  12. Přesně tak, jak je ochrana (DRM), pak print screen udělá pouze černou obrazovku. Je ovšem otázkou, o jaké autorské veledílo se jedná, že ho nelze získat jinak jinde, než zrovna z vysílání VF...
    0 bodů
  13. já mám zase zkušenosti opačné, jsem spokojený s VTV TV a s horizon jsem spokojený nebyl
    0 bodů
  14. Dnes bude postupně uvolněna nová aplikace pro mobilní zařízení, která přidává funkci PIP a podpora pro slabozraké / nevidomé Screen reader. A dnes bude též uvolněna aplikace pro Android TV. 🙂
    0 bodů
  15. Měl jsem samozřejmě na mysli režim bridge s IPv4 - a ne IPv6, co je akorát k lejnu :)
    0 bodů
  16. Zrovna dnes mě volali z UPC, že mě příští týden přijdou vyměnit modem, tak tenhle modernější typ bych uvítal.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...