Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 2.8.2023 ve všech oblastech

  1. @sodekczjá to tak mám od začátku, co jsem si Mikrotika koupil, jelikož jsem potřeboval přesně 11 portů, aby mi to vyšlo na WAN, server a 9 portů do všech zásuvek po bytě; jinak k tomu hřátí, tak jsem se taky divil, ale u toho SFP je to celkem asi běžné; navíc tenhle mikrotik se obecně hřeje, takže je fajn, že mi to chladí větráky ze serveru 😁 Jinak jsem měl trochu čas se tím zabývat a udělal jsem si druhou propojku na Mikrotik/eth9 - VS/eth2, přenastavil a přepnul WAN a problémy se ihned objevily - takže jsem port zatím vypnul a až vyjde další FW od VF, tak můžu jednoduše znovu ověřit, zda-li to bylo opravené. Porovnal jsem trochu HW od Mikrotiků a jelikož to s architekturou evidentně nesouvisí, tak jediný další rozdíl je v chipsetu switchů, které Mikrotiky používají. U zmíněných RB951G-2HnD, hAP ac^2 a ac^3 (a většině dalších) se používá Gigabit Switch Atheros 8327, kde to evidentně funguje. Zato u řady RB4011 je použit Realtek Gigabit Switch RLT8367, kde evidentně se problém projevuje. Je celkem zřejmé, že problém bude někde na úrovni fyzické/linkové vrstvě. Porovnal jsem i nastavení switchů a eth portů jak u RB4011, tak i ac^3 a jediný rozdíl byl ve velikost L2 MTU - sjednocení nepomohlo, což jsem tak trochu předpokládal. Jinak ze schématu u mého RB4011 je vidět, že SFP port jde úplně mimo switche přímo na CPU, což by i vysvětlovalo proč to funguje, a že problém bude někde v kompatibilitě Realtek switchů a VS. Když to shrnu, tak nekompatibilitu asi způsobil FW na VS. Ale jelikož nevíme (a nikdy asi nezjistíme), co se ve FW VS změnilo, těžko usuzovat, jestli je problém na straně VS a nebo Mikrotiku/FW Realteku co se týče nějakých norem pro komunikaci.
    2 body
  2. Já teda u Compalu přes měřící zásuvku naměřím 12,6 W (režim router, wifi zapnuto) Měsíční spotřeba do 9,6 kWh. Údaje beru s rezervou, protože kdo ví, jak spolehlivě to měří a počítá
    1 bod
  3. Dobrý den, v ponděli 24.7.2023 jsem jsem zažádal Vodafone o transfer od O2 k Vodafone. Bohužel jsem z důvodu zařízení zakoupené od O2 byl nucen tento transfer zrušit.Tak tedy následující den t.j 25.7.2023 ( tedy asi za 15 hod.) jsem s operátorem Vodafone dohodnul zrušení transferu. Následující den příšla poštou asi sim karta a set box.Toto zařízení jsem nepřevzal.Na Vodafone jsem na podporu volal 3x o stornování požadavku.Dnes mě oznámili,že na zrušení transferu je pozdě a již ho nelze zrušit. Nechápu tuthle nekompetetnost ze strany Vodafone. Chci tímto upozornit další zákazníky Vodafone,že se mohou s tímto operátorem dostat do velice nepříjemné situace. Vše jsem oznámil na ČOI a dále poslal do blíže neuvedené TV. Rád bych to nechal zveřejnit,tak abych tím pomohl jiným spoluobčanům. Hezký den přeji Milan
    0 bodů
  4. To je to O2 a "výhodné" nákupy zařízení na splátky místo jeho pronájmu. Takhle si uživatele na 5 let uvážou k sobě, pokud uživatel nechce doplácet několik tisíc.
    0 bodů
  5. Ale prosím vás, vždyť to je směšné. Něco jste podcenil, nedomyslel, a teď tuto špatnou situaci kterou způsobila vaše chyba posílate do TV a na ČOI ? Vy jste si nečetl svoji o2 smlouvu ? Jaktože jste nevěděl, že máte zařízení od o2 ? Ten kdo je nekompetentní není Vodafone 😉 Smutné.
    0 bodů
  6. Myslím si, že vždy je dobré před jakýmkoliv jednáním si zjistit, zda nemám od aktuálního poskytovatele služeb něco zapůjčené, koupené, pronajaté, na dobu určitou/neurčitou apod. Teprve potom bych měl začít jednat tak, aby mě to nestálo žádné pokuty za porušení smlouvy, tedy předčasné ukončení smlouvy apod. Pokud jsem však v den A něco objednal a teprve v den B jsem chtěl danou transakci zrušit (po několika hodinách), mohl jsem se domnívat, že už mohla být objednávka zkompletována a expedována a tak jekékoliv kroky ke zrušení/zastavení apod. už nebudou účinné a objednávka bohužel i přesto dorazí. Kdybych byl zákazníkem, který zásilku chce přijmout, chtěl bych ji obdržet co nejdříve a nečekat na ni několik dnů. Chápu, že pokud požádám o zrušení zásilky, že by mi nemělo nic přijít, ale pokud už byla zásilka odeslána, zastavit její doručení již nelze. Maximálně ji tak nepřijmout a odmítnout, případně ji lze také přijmout a řešit odstoupení od smlouvy. Myslím si, že nějaká medializace či eskalace tohoto konkrétního příkladu je zcela zbytečná
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...