Dobrý den, v ponděli 24.7.2023 jsem jsem zažádal Vodafone o transfer od O2 k Vodafone. Bohužel jsem z důvodu zařízení zakoupené od O2 byl nucen tento transfer zrušit.Tak tedy následující den t.j 25.7.2023 ( tedy asi za 15 hod.) jsem s operátorem Vodafone dohodnul zrušení transferu. Následující den příšla poštou asi sim karta a set box.Toto zařízení jsem nepřevzal.Na Vodafone jsem na podporu volal 3x o stornování požadavku.Dnes mě oznámili,že na zrušení transferu je pozdě a již ho nelze zrušit. Nechápu tuthle nekompetetnost ze strany Vodafone. Chci tímto upozornit další zákazníky Vodafone,že se mohou s tímto operátorem dostat do velice nepříjemné situace. Vše jsem oznámil na ČOI a dále poslal do blíže neuvedené TV. Rád bych to nechal zveřejnit,tak abych tím pomohl jiným spoluobčanům. Hezký den přeji Milan