Ano zcela jistě tam byl překlep, namísto UPS tam mělo být UPC, bohužel to špatně pochopil i admin a původní nadpis tohoto tématu který byl Komunikace, přejmenoval na nynější Komunikace s VF a přepravci,
takhle to dopadá když si lidé po sobě nepřečtou co píší, ale ve finále to nakonec ničemu nevadí, aspoň se probralo i jiné téma, protože že je s vodafonem někdy složitější komunikace to už tady asi všichni vědí 😁
A nemá tam Peter jednom překlep? Podle mě chybně napsal UPS místo UPC. To celé podle není o přepravci, ale o nespokojenosti se zákaznickou podporou Vodafone.
Na Google play u aplikace Vodafone TV už se na to kdy bude aplikace podporovat Chromecast uživatelé ptají dva a půl roku, takže opakovaný dotaz na Ondru tady nic nezmůže, kdyby ve Vodafone chtěli tak už ta aplikace Chromecast dávno podporuje, ale evidentně je v tom nějaké politické rozhodnutí.
Jestli chcete s Vodafone řešit balíky, tak se nedivím ... Ale radši, než s UPS, jednám s DHL.
Všichni milujeme takovéto nevypovídající plácnutí do vody 🙂
Také bych řekl, jen těch lidí co kvůli těm chybovým hláskám musí donekonečna psát a volat na technickou podporu, nebo třeba i sem, ušetřili by spoustu času a peněz a nikomu by to nevadilo.
Ivo Mašek : Toto vlákno je o jiném modemu bílém (Compal_CH7465LG ), tam fungovaly kontrolky tak, že při startu kontrolky blikají, po navázání spojení chvíli svítí, pak zhasnou, pokud spojení přestane fungovat, tak začnou blikat.
0
bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00