Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. @penca @BimboCZ Z kontextu soudím, že původně byl nastavený kanál šířky 160 MHz a ten i z 36 do DFS oblasti zasahuje. Nechce se mi to počítat, ale Copilot se mnou souhlasí 😀 Shrnutí: 80 MHz z kanálu 36 → stále jen ne-DFS (36–48). 160 MHz z kanálu 36 → zasahuje do DFS (36–64). Aneb jak říkal děd Vševěd: Kdo chce víc, nemá nic.
  3. Jasně, DFS má absolutní přednost před jakýmkoliv ručním nastavením kanálů. Ochrana frekvencí meteo a vojenských radarů je důležitější. Než začne AP na kanálech 52-144 vysílat, musí minutu naslouchat, jestli nezachytí signál radaru. Pokud signál zachytí kdykoliv později, musí do 10s přeladit a je fuk, co si ručně nastavil uživatel. Změna kanálu z 36 je však zvláštní, protože ten pod DFS nespadá, 36 - 48 by měly být stabilní kanály a jsou vyhrazeny pro indoor low power použití (do 200mW EIRP). DFS by tedy neměl být příčinou přeladění.
  4. Automatickou změnu na jiný kanál bych očekával, pokud má někdo nastavené wifi modemu na automatiku. Ale pokud má někdo ručně nějaký kanál, i tak se na modemu mění dle nějakých podmínek?
  5. Taky sem měl ručně nastaven kanál 36 ale Wifi analyzer to viděl na kanálu 134. Strejda Google mi radil že za to může DFS a router si to pásmo upraví nehledě na ruční nastavení. Poradil snížit šířku kanálu na 80 MHz. To pomohlo. Sice už nedochází k samovolnému přepínání kanálů pro 5 GHz Wi-Fi ale daň za to je o třetinu menší rychlost.
  6. No to bych, chtěl aby se mi někdo hrabal v nastavení routeru. Stačím si já, když posilněn pivem dostanu "bezva" nápad a potom to druhý den dávám dohromady. 🤣
  7. no to tak sice je, ale z internetu tam víc jak ten 1 Gb/s mezi ty 4 porty prostě nepude 🤔
  8. Včera
  9. ElkoHacko se přidal ke komunitě
  10. Děkuji, toto pomohlo!
  11. Většina switchů má větší přepínací kapacitu než rychlost jednoho portu. Jaké by mělo využití? Do modemu zapojeno pc1, pc2 a nas Z internetu se do pc1 stahuje soubor z internetu rychlostí 1gbps a do pc2 se kopíruje soubor z nas rychlostí 1gbps. I nejlevnější switch za 250 Kč to zvládne.
  12. když internet má celkovou kapacitu 1 Gb/s, tak jak by moh dodávat 4x1 Gb/s + ještě něco na wifi? 😀 prostě se primárně nabízí ultra hub 7, station s wifi 6 je jenom na vyžádání, pokud ještě bude na skladě 🤔
  13. V tom případě by to ale znamenalo že ten stávající Modem Vodafone Station Wi-Fi 6 nedokáže utáhnout 4 porty na 1Gb/s ? Respektive jsem to testoval a zjistil jsem že Modem je v jednu chvíli schopen vyslat pouze 1Gb/s do všech čtyř portů + Wi-Fi signál, není to tak že by každý port měl 1Gb/s ale nějak se ty data dělí, což jsem byl docela překvapen myslel jsem si že je to právě že obráceně. Ale spíše bych se zeptal, ten Ultra Hub 7 co sem se koukal je nabízen jak k internetu 1Gb/s tak k internetu 2Gb/s na stránkách Vodafone, moc nechápu proč? To úplně zmizel ten Station Wi-Fi 6 ?
  14. Vodafone teď začal pronajímat nový modem Ultra Hub 7, tak jestli chceš ještě dál něco zkoušet, tak si ten tvůj stávající modemu můžeš nechat vyměnit za tento nový model, třeba to tvůj problém vyřeší.
  15. Tak zde píšu jak jsem slíbil, sice opožděně za což se omlouvám, ale tento problém s padáním na 100Mb/s se mi nepovedlo po 3 měsících nijak vyřešit. Zkoušel jsem měnit 2x Modem, měnil jsem znovu Internetový kabel který vede do počítače, s počítačem jsem byl přímo v servise kde testovali síť přes 2 týdny a jelo jim to plně na 1Gb/s v kuse, takže nevím jestli vysvětlení tohoto problému je prostě běžné chování Vodafone sítě, jinou odpověď neznám. Koaxiální kabel být poškozený nemůže, protože to by to jinak nefungovalo vůbec, totéž zásuvka, takže opravdu netuším, doufám že tahle diskuze alespoň někomu pomůže 🙂.
  16. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Email od Vodafone Neděláme to rádi, ale nic s tím nenaděláme. Po celé Evropě totiž dochází ke zrušení vysílání kanálů Paramount Network HD a MTV. Mrzí nás to, ale místo nich vám zase přidáme nové. Můžete se tak těšit na JOJ Svět, Deluxe Music a Pop, 360 Tunebox nebo MTV Europe. JOJ Svět navíc můžete sledovat už teď! Tak už ve webové aplikaci je JOJ Svět.
  17. v mém logu neni ani slovo o 5ghz, nicméně teď se to chová divně. Mobil se jakože připojil a pak několikrát odpojil a znovu připojil. Nakonec zůstal odpojený, ale když jsem ho manuálně opět připojil na moji wifi tak už to drží. WTH? V logu je hodně těchto hlášek 12/10/2025 15:30:02 MAC 92:ac:bd:74:a0:b3 associated to Vodafone-B767; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0 Wi-Fi 12/10/2025 15:30:02 MAC 92:ac:bd:74:a0:b3 authentication with Vodafone-B767; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0 Wi-Fi 12/10/2025 15:30:02 WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; STA-MAC=92:ac:bd:74:a0:b3; IF=wlan0_0; SSID=Vodafone-B767; ConnectionState=connected; WirelessMode=802.11n; LastTxPhyRate=117Mbps; LastRxPhyRate=6Mbps; MaxSupportedRate:144Mbps; EncryptMode=AES; AuthMode=WpaPsk; RSSI=-42dBm; Channel=2462MHz; Radio=2.4G; Bandwidth=20M; TxFailPkts=0; RetransPkts=0 Wi-Fi 12/10/2025 15:29:59 DISASSOC - MAC=92:ac:bd:74:a0:b3, Reason=34; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0 Wi-Fi 12/10/2025 15:29:59 REASON-CODE-DESCR=PREV_AUTH_NOT_VALID;REASON-CODE=2; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; STA-MAC=92:ac:bd:74:a0:b3; IF=wlan0_0; SSID=Vodafone-B767; ConnectionState=forcedDisassociatedAuth;
  18. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Ohledne Paramountu dobrou zpravu nemam. Na 99% fakt skonci. Coz me osobne mrzi protoze na fta kanal ma obsah i prezentaci spickovou. Nicmene, mohli bysme se diky vsem usporam Paramount Skydance dockat konecne v dalsich mesicich Nickelodoeonu HD a MTV HD. Mne budou tematicky mtvcka trochu chybet...
  19. Jinak pro ty, kdo by si odkaz výše neotevřeli a nebo by nečetli ty příspěvky tam, tak Station s Wi-Fi 6 sice není uveden na webu u internetových služeb, ale dle tohoto o něj lze stále požádat.
  20. Jde to s námi z kopce :-D
  21. Muhehe, já si zas nevšiml, že jsi to tam psal taky ty 😂 Ale už to víme oba 😁
  22. A jo, hlavně že jsem to tam taky psal :-D Stařecká demence.
  23. To se ví už týden, viz zde
  24. Tak Fritz zmizel a místo něj je už jen Station 3.1 a Ultra 7. Station 6 zmizel.
  25. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli ludekUPC v Vodafone TV
    @ludekUPC Omlouvám se, že to trvá, stále to je na seznamu úprav, protože bychom to chtěli spojit i s úpravou vzhledu.
  26. dad18 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Fibervebe244 Tady není google vyhledávač ani info od AI. Ale vypadá to, že si to sám nedokážeš najít a rád dělám dobrý skutek tak ti to najdu za tebe. Přehled od AI Ano, je to tak. Program (nebo spíše hudební televizní stanice) Deluxe Dance je výsledkem úzké spolupráce a spadá pod značku hudebního vydavatelství Kontor Music (známého také jako Kontor Records). Oficiální název je často uváděn jako Deluxe Dance by Kontor. Stanice vznikla jako společný projekt společností Deluxe Music a Kontor Records, které spojily síly, aby vytvořily kanál zaměřený na aktuální i legendární taneční hudbu, klubové hity a elektronickou hudbu. Takže další stanice na kterou se bude koukat cca sto zhulenců?
  27. Fibervebe244 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Deluxe Dance je ten stejný program, který spadá pod vydvatelství Kontor Music?
  28. Tak tohle už je posedlost 🤣

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.