Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. Aneta Khalilová se přidal ke komunitě
  3. tomus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Ano, ale jenom některé, konkrétně ty dva poslední ve tvém příspěvku tady https://www.techforum.cz/topic/63183-maxim%C3%A1ln%C3%AD-rychlost-u-neomezen%C3%BDch-tarif%C5%AF/page/12/#findComment-487349
  4. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Zobrazene obrazky nejdou na mobilu zavrit?
  5. Pro srovnani jeste wifi a mobil v modemu.
  6. Ram512 se přidal ke komunitě
  7. @CableG vůbec si tu hlášku nevybavuji ale možné to je
  8. HonzaLBC odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Zajímavé, neřešil jsem to, nechal jsem to plavat a dneska se to rozhodlo samo rozeběhnout :-D
  9. ivan.p odpověděl na téma uživateli ivan.p v Vodafone internet
    To jsem udělal, nepomohlo. Tak nakonec pomohlo vypnout na routeru mód ax. Pokud nechám jen n/ac, notebook síť vidí a připojí se.
  10. Technikus odpověděl na téma uživateli ivan.p v Vodafone internet
    Zkusit změnit kanál wifi.
  11. Ahoj, mám notebook, který nevidí wifi z vodafone station 6. U jiných zařízení se na wifi připojím normálně. Notebook vidí 4 wifi sousedů od Pody, pokud vytvořím hotspod na telefonu s daty od O2 připojí se. Pokud vytvořím hotspod na PC připojeném k VS přes LAN taky se připojí. Tak docela nechápu. Poradí někdo na co se zaměřit?
  12. Poslední týden
  13. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Budou jeste nejake drobne zmeny ktere nejsou ohlaseny. Ale vetsine lidem budou asi jedno.
  14. @Vlkodlak Takže možná máme doživotní předplatné HBO Max Standard zdarma 😀 A už mám taky dvě předplatná 🙂 Tuhle hlášku jste tam během potvrzování objednávky měli všichni?
  15. já mám první položku Standard .Potom Premium.
  16. u mě se to už neaktivní ale po nové registraci ale přehrává v 4K🙂 Jinak maminka začínala s televizi až od Vodafonu u UPC nebyla
  17. Tohle měl jakkoliv řešit operátor, který služby poskytuje a nikoliv sám zákazník.
  18. Je to možný, já to mám taky z dob UPC.
  19. @kautskym Taky mám pořád Standard aktivní - čistě teoreticky to moje předplatné tam bylo ještě před migrací UPC -> VF, takže možná už není cesta jak ho zrušit systémově přes Sámošku (protože je to technicky vzato předplatné aktivované v jiném systému a jestli tahle správa předplatných funguje jako cokoliv jiného u VF, tak je možné prakticky všechno).
  20. Mám to stejně, ale přehrává to ve 4k.
  21. u mě zatím nefunguje HBO Premium .Pořád to přehrává v Standardu. vyskoušeno na televizi .
  22. A to Premium je aktivní, funguje? Tak teď se bude řešit, jak odebrat /zrušit ten Standard, aby se neobjevily dvě služby i na faktuře.
  23. Tuto informaci bych očekával primárně v ceníku. Tam aktuálně není nějaká hvězdička či jiný popisek s upřesněním apod.
  24. už se to resetovalo : .Ale ted mám HBO STANDARD + HBO PREMIUM . Momentálně máte 2 aktivních předplatných služby HBO Max.
  25. Hanka Gaborčáková se přidal ke komunitě
  26. @CableG stále se to tváří jako aktivní ☹️🫨
  27. kautskym odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    našel jsem i u VDF na stránkách že to oficiálně píší že je to jen pro firemní zákazníky https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/pevny-internet-kabel-vlastni-modem/
  28. Jestli se to chová jako správná předplacená služba, tak to bude na minuty 🙂
  29. Váš přístup skončí dne 23 prosince 2025 ono je tak ,že celý den ještě .
  30. Přeji hezký den, jen bych se zeptal, jaké konkrétní heslo se vám nedaří nastavit. My používáme poměrně dlouhá a bezpečná hesla se speciálními znaky a nikdy s tím nebyl problém. Zároveň šlo bez potíží nastavit i kratší heslo bez speciálních symbolů. Vodafone GigaCube má v tomto směru poměrně standardní požadavky, srovnatelné s většinou běžných routerů. Každopádně pokud máte doma větší množství zařízení IoT prvky, televizi, počítače, mobilní telefony, hodinky apod. je potřeba počítat s tím, že samotný GigaCube nemusí dlouhodobě zajistit stabilní domácí síť. GigaCube od Vodafonu (výrobce ZTE) totiž není primárně koncipován jako plnohodnotný domácí router, ale spíše jako mobilní nebo dočasné řešení. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že při obsluze celé domácnosti se zařízení více zahřívalo, nestíhalo a některá připojená zařízení občas hlásila výpadky dat. Přeci jen jde o relativně malou krabičku, která v sobě kombinuje 4G/5G modem i Wi-Fi, a při vyšší zátěži naráží na své limity. Řešením se pro mě ukázalo využívat GigaCube pouze jako modem pro příjem 5G signálu, Wi-Fi jsem na něm vypnul a připojil k němu samostatný TP-Link router, který je určený přímo pro správu domácí sítě s větším počtem zařízení (a je navíc bezproblémově kompatibilní s Apple ekosystémem). Od té doby je připojení stabilní, rychlost se dlouhodobě drží kolem 150/30 Mbps a všechna zařízení fungují bez problémů. Dokonce se mi dříve stávalo, že některé počítače ztratily připojení kvůli zaplněné operační paměti GigaCube, který už nebyl schopen správně odbavovat provoz. I proto bych doporučil řešit domácí síť spíše tímto způsobem.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.