Všechny aktivity
- Včera
-
Zyxel VMG8623-T50B Bridge mode pro Asus
Doporučuji doplnit údaje do profilu, bude se to pak jednodušeji řešit.
-
Zyxel VMG8623-T50B Bridge mode pro Asus
Dobrý den, rád bych poprosil o radu, protože už začínám být pomalu zoufalí a nemůžu přijít na to, kde dělám chybu. Mám modem Zyxel VMG8623-T50B, který chci přepnout do bridge a zakoupil jsem si nový router Asus TUF-AX3000 V2. Internet přes telefoní linku. Zyxel jsem přepl do Bridge dle návodu. Na stránkách zyxel ještě doporučují vypnout Firewall IPV4 / IPV6. Ověřoval jsem jestli funguje správně v cmd viz. obrázek. Do Zyxelu se po přepnutí již nelze dostat přes kabel (192.168.1.1) což je za mě další potvrzení, že by měl být správně nastaven. Nesvítí dioda Internetu. Přesunul jsem se tedy na nastavení Asusu. Ve WAN jsem nastavil vše potřebné dle náležitostí. Dočetl jsem se že Asus má schovaný nastevení VLAN v jiné záložce IPTV . Myslím si, že bych měl mít vše nastavené správně Viz. obrázky . Provedl jsem nutné restarty obou zařízení a přes to vše mi internet nejede. Problikne mi dioda internetu na Zyxelu do červena a nezmůžu s tím nic. Četl jsem že Asus mívá problém s MAC adresou, tak jsem ji kopíroval. Zkoušel jsem různá další nastavení jak Zyxelu tak Asusu, vždy ale se stejným výsledkem. Dokázal by mi někdo pomoct prosím? Děkuji, František
-
frantisek22 začal sledovat Zyxel VMG8623-T50B Bridge mode pro Asus
-
frantisek22 se přidal ke komunitě
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@kautskym Taky by se na to dalo dívat jako na součást placené služby a asi by šlo následně tedy hledat nějakou poměrnou část ceny za tu službu. Ale to je fuk - já jsem rád, že to konečně někomu došlo, že současný koncept (tedy HBO Standard v ceně jiné služby a k tomu pouze alternativa plné platby přímo HBO za plnohodnotné HBO) je hodně nešťastný, a ještě radši bych byl, kdyby mi to začalo fungovat 🙂
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
myslím že na toto se kompenzace nevztahuje myslím, že můžeme být rádi že nám něco takového dali bez navýšení ceny
-
Zkušenosti s výměnou modemu
@Standaa @quadra2030 @tomus nemůžu potvrdit ani vyvrátit, že by mi VF udělal upgrade FW na mém vlastním modemu, protože jsem přibližně před rokem 27.11.2024, po zakoupení modemu, postoval úplně stejný FW, jako jsem tady dával ob příspěvek nahoru. Leda, že by k aktualizaci došlo hned při prvním zapojení, což se mi ale nezdá. https://www.techforum.cz/topic/63189-vlastn%C3%AD-modem/#findComment-477748 (a co jsem tenkrát postoval k Mikrotiku, nesouviselo s výměnou modemu)
-
CA modul od Vodafonu
Nějak z nás musí dostat peníze za pronájem modulu nebo STB, ne?
-
CA modul od Vodafonu
Český telekomunikační úřad se setkává s případy, kdy si pozůstalí stěžují, že jim po smrti člena rodiny operátor dál účtuje služby, které zesnulý využíval. Domnívají se totiž, že úmrtím tento smluvní vztah automaticky zaniká. Jenže tomu tak není. Sami naopak musejí operátorovi tuto skutečnost doložit. Zdroj: https://www.idnes.cz/mobil/mobilni-operatori/umrti-informovani-operator-zanik-smlouvy.A220121_171842_mobilni-operatori_LHR Takže když budou pozůstalí dělat mrtvého brouka a dál platit, tak to funguje dál bez ohledu na "systém".
-
Kolaps Můj Vodafone ? Nejde se přihlást
@Veronika - Vodafone tak je to osmý den, co nemohu nic změnit na svém čísle v samoobluze, protože se vám to zaseklo. Původní termín byl max do 48 hodin. Neskutečný průser, nejsem schopen změnit nastavení roamingu, SIM kartu, limity, nic... Z vaší strany nulová komunikace, kdy se průser vyřeší. Na začátku přitom bylo jediné kliknutí, kdy jsem na webu nastavil "Posílat SMS i na druhé OneNumber číslo". Běžná věc. Tak akorát vyřešeno... 8 dní + 1 hodina na smazání nastavení, co si člověk nakliká v samoobsluze
-
CA modul od Vodafonu
Myslel jsem to tak, že to není jen o tom, že někdo u Vdf udělá ťuk ťuk na klávesnici a je to vyřešené (převedené na dalšího člena v rodině na stejné adrese, ve stejné domácnosti), ale že to někdo z pozůstalých v rodině musí nově vše udělat na sebe a absolvovat komplet kolečko.
-
CA modul od Vodafonu
Jaky je tedy technicky rozdil mezi CA moduly odkoupenymi, na kterych to podle vas nelze provest, a CA moduly pronajimanymi, ktere jsou podporovany a schopne zmen? Vzdyt i na ty odkoupene moduly stale zasilate predplatne, tudiz je v systemu mate a pracujete s nimi.
-
CA modul od Vodafonu
Jak konečná? O nový CA modul požádat lze. Takže scénáře mohou být různé.
-
CA modul od Vodafonu
Jestli umře majitel CA modulu nebo samotný CA modul, tak obojí je konečná u Vdf.
-
CA modul od Vodafonu
Když se nechce, je to horší, než když se nemůže!
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
- CA modul od Vodafonu
No a já si naivně myslel, že se jedná pouze o administrativní záležitost bez ohledu na systémové hrátky. https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/smlouva-splatky/co-delat-majitel-zemrel/?srsltid=AfmBOooCup-9yLTKP24S0Z8r3FLsdOeD0U-bftR1jYtTOSEb_Uw7OWNo- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět). Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Vážený pane Ondro, Číslo požadavku jsem Vám poslal tak jak ho mám u sebe. Ano vše jsem několikrát řešil telefonicky a pokaždé s jinou osobou na zákaznické lince. Pokaždé s dodatkem že se na to podívají a že kdykoliv mohu nazpět odepsat na zaslané číslo. Dvakrát reagovali a následně už raději nereagují. Na zákaznické lince buď neví o čem je řeč, nebo schválně z lidí dělají ovce. Dokonce si jedna paní nechala zaslat i přes email veškerou dokumentaci k případu co požadovalo technické oddělení. Vždy udělám to co se po mě chce. I faktury platím. Takže zkusím opět zavolat na zákaznickou linku a zeptat se proč se vlastně nic neděje.... Pak Vám opět mohu napsat další postřehy Tak jen ať víte, teď jsem se bavil se zákaznickou linkou.....vím že pán na druhé straně straně za to nemůže, ale připadalo mi to jako bych se bavil s tím umělým co mi vše poradil a pak přepojil ještě na špatné oddělení..... Založený požadavek je v řešení Neví co s tím dělat Neví kdy to vyřeší Až to vyřeší tak dají vědět Reklamace bude řešena až se to vyřeší Kdyby šla přiložit nahrávka tak se asi zasměje te taky. Je to opravdu smutné že ani další apel na nefunkčnost a reklamaci nechtějí řešit.- CA modul od Vodafonu
@randomofamber Není to tak a už to i ve fóru vysvětlované bylo, ale chápu, že jste to nemusel zaznamenat. Odkoupená zařízení jsou výhradně z doby exUPC, v našem systému v zásadě nejsou podporována, respektive pouze jsme je převedli při přesunu ze systémů bývalého UPC do Vodafonu, ale žádné změny u nich nejsou podporované ani možné. Náš systém na takový typ zařízení není přizpůsobený, protože zařízení k odkoupení nenabízíme, proto u nich nepodporuje žádné změny apod.- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
To číslo požadavku vypadá jako nekompletní, nicméně nejde o formát čísla, které by bylo spojené s písemnou komunikací. Pokud nemáte něco jiného, tak to nevypadá, že bychom od vás dostali nějaký e-mail, zprávu či reklamaci. Samozřejmě je možné, že to řešíte telefonicky. Pokud požadavek vidíte ve webové samoobsluze na https://www.vodafone.cz/pozadavky jako otevřený, tak bude v řešení a jakmile bude vše opraveno, kolegové vám dají vědět. Jestli nikde žádnou informaci o řešeném požadavku nemáte a máte pochybnosti, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a budeme moct zjistit víc.- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Určitě lze žádat a platí se za služby, které nejdou....- webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@Petr Štěpánek Pěkný den, pokud nemůžete najít vícero aplikací, doporučuji ověřit, že je hledáte správně. LG má na webu i návod (https://www.lg.com/cz/podpora/produktova-podpora/odstrante-problemy/help-library/cs-CT20112005-20153411171369), mohlo by to pomoct (i když to vypadá, že tam nemají screenshoty k poslední verzi softwaru). Zároveň je potřeba při instalaci televize zvolit jako region Česko, kdybyste zvolil jiný, tak konkrétně aplikaci Vodafone TV CZ by vám to nevyhledalo.- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Sice HBO nemám, ale obecně. Lze vůbec žádat nějakou kompenzaci za to, že to už bez pár dnů bude měsíc, co některým nejde změnit tarif HBO Max na Premium a zákazník přichází o výhody? Nebo nenárokovatelné?- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
já to řešil ,každý den pomalu .A stejně nic.Pořád v App Standard (Měsíčně) Spravujte své předplatné a způsob platby ve svém účtu Vodafone.- Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Dobrý den.....požadavek z 30.10. Číslo 1-30294313966, dále telefonní číslo zaměstnance 778 467 ***.- Poslední týden
- Nektere stranky/aplikace nefunguji
koukám, že ani headspace a ani fio ipv6 nemají, ale i tak by to nějak mělo fungovat 🤔 - CA modul od Vodafonu