Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. v mém logu neni ani slovo o 5ghz, nicméně teď se to chová divně. Mobil se jakože připojil a pak několikrát odpojil a znovu připojil. Nakonec zůstal odpojený, ale když jsem ho manuálně opět připojil na moji wifi tak už to drží. WTH? V logu je hodně těchto hlášek 12/10/2025 15:30:02 MAC 92:ac:bd:74:a0:b3 associated to Vodafone-B767; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0 Wi-Fi 12/10/2025 15:30:02 MAC 92:ac:bd:74:a0:b3 authentication with Vodafone-B767; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0 Wi-Fi 12/10/2025 15:30:02 WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; STA-MAC=92:ac:bd:74:a0:b3; IF=wlan0_0; SSID=Vodafone-B767; ConnectionState=connected; WirelessMode=802.11n; LastTxPhyRate=117Mbps; LastRxPhyRate=6Mbps; MaxSupportedRate:144Mbps; EncryptMode=AES; AuthMode=WpaPsk; RSSI=-42dBm; Channel=2462MHz; Radio=2.4G; Bandwidth=20M; TxFailPkts=0; RetransPkts=0 Wi-Fi 12/10/2025 15:29:59 DISASSOC - MAC=92:ac:bd:74:a0:b3, Reason=34; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0 Wi-Fi 12/10/2025 15:29:59 REASON-CODE-DESCR=PREV_AUTH_NOT_VALID;REASON-CODE=2; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; STA-MAC=92:ac:bd:74:a0:b3; IF=wlan0_0; SSID=Vodafone-B767; ConnectionState=forcedDisassociatedAuth;
  3. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Ohledne Paramountu dobrou zpravu nemam. Na 99% fakt skonci. Coz me osobne mrzi protoze na fta kanal ma obsah i prezentaci spickovou. Nicmene, mohli bysme se diky vsem usporam Paramount Skydance dockat konecne v dalsich mesicich Nickelodoeonu HD a MTV HD. Mne budou tematicky mtvcka trochu chybet...
  4. Jinak pro ty, kdo by si odkaz výše neotevřeli a nebo by nečetli ty příspěvky tam, tak Station s Wi-Fi 6 sice není uveden na webu u internetových služeb, ale dle tohoto o něj lze stále požádat.
  5. Jde to s námi z kopce :-D
  6. Muhehe, já si zas nevšiml, že jsi to tam psal taky ty 😂 Ale už to víme oba 😁
  7. A jo, hlavně že jsem to tam taky psal :-D Stařecká demence.
  8. To se ví už týden, viz zde
  9. Tak Fritz zmizel a místo něj je už jen Station 3.1 a Ultra 7. Station 6 zmizel.
  10. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli ludekUPC v Vodafone TV
    @ludekUPC Omlouvám se, že to trvá, stále to je na seznamu úprav, protože bychom to chtěli spojit i s úpravou vzhledu.
  11. dad18 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Fibervebe244 Tady není google vyhledávač ani info od AI. Ale vypadá to, že si to sám nedokážeš najít a rád dělám dobrý skutek tak ti to najdu za tebe. Přehled od AI Ano, je to tak. Program (nebo spíše hudební televizní stanice) Deluxe Dance je výsledkem úzké spolupráce a spadá pod značku hudebního vydavatelství Kontor Music (známého také jako Kontor Records). Oficiální název je často uváděn jako Deluxe Dance by Kontor. Stanice vznikla jako společný projekt společností Deluxe Music a Kontor Records, které spojily síly, aby vytvořily kanál zaměřený na aktuální i legendární taneční hudbu, klubové hity a elektronickou hudbu. Takže další stanice na kterou se bude koukat cca sto zhulenců?
  12. Fibervebe244 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Deluxe Dance je ten stejný program, který spadá pod vydvatelství Kontor Music?
  13. Tak tohle už je posedlost 🤣
  14. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Pepe- pouze výměna za programy MTV + Paramout Network,které končí vysílání.
  15. Pepe odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Docela by mě zajímalo, na kolik z těchto kanálů se uživatel @Pavel mdoopravdy dívá, když neustále žádá o přidání každého nekvalitního programu. Když se podíváme na statistiky sledovanosti ostatních lidí, pravděpodobně zjistíme, že ty kanály nemají příliš velkou sledovatelnost.
  16. Pepe odpověděl na téma uživateli Mirek v Vodafone internet
    Tak pak dej vědět jak jsi dopadl. Řekl bych, že asi dost záleží na adrese. Na jedné adrese mají jenom koax, ale přitom T-mobile tam má optiku a dle Vodafone to T-mobile nesdílí.
  17. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    MusicBox HD moc drahé programy? Deluxe nic moc budou alespoń v HD verzi. A jak to bude vypínají se programy MTV všechny + Paramount Network.
  18. kolík odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Začal vysílat již včera!😄
  19. Ano, mohu potvrdit, že takto to skutečně u nich je. Při jednání s nimi mám vždy pro jistotu veškerou komunikaci monitorovanou, aby se později předešlo případnému nedorozumění, jelikož i já také dostávám zcela nepravdivé a lživé informace. Vzkaz pro Pepe:: "Více ale tuto problematiku zmiňuji v jiném fóru, kde mě můžete napsat, poslechnout si i podcast, který určitě stojí za pozornost". Odkaz najdete na netu, stačí zadat "jezevcik8475 podcast",. A ještě jedna věc. Máte pravdu, někdy skutečně jediná cesta je ta, předat danou záležitost přímo ČTÚ.
  20. Člověk by s Vodafonem i rád něco vyřešil, ale je to prakticky nemožný úkol. :) Buď dostávám zavádějící informace, nebo si mě přehazují jako horký brambor se slibem, že se v průběhu dne ozvou. Samozřejmě se nikdo neozve. Takže následuje minimálně 10 minut čekání na lince, vysvětlování celé situace od nuly a výsledek žádný. Další perličkou je rychlost. Poprvé se ozvali po 20 dnech od podané reklamace a až pak po dalším týdnu (!) to někdo záhadně zpracoval, ale bez toho, abych měl něco v ruce. Vrcholem všeho ale je, když mi tvrdí, že smlouvy najdu v samoobsluze Můj Vodafone. Chtějí je po mně podepsat, ale ony tam prostě nejsou. Operátor je v systému vidí, ale tvrdí, že nejsou aktivované. Argumentuji logicky: rád je aktivuji (podepíšu), ale chci napřed vědět, co podepisuji, když jsou logicky vygenerované. Přece nebudu podepisovat zajíce v pytli. Třešničkou na dortu je, že zadaný požadavek se záhadně po pár hodinách sám uzavře bez výsledku. Takže pak musím sám pátrat, proč to vlastně bylo uzavřené. Dneska jsem byl na lince půl hodiny, včera 10 minut a řešení stále žádné. Myslím si, že v mém případě je ze strany Vodafonu určitě spousta věcí ke zlepšení. Upřímně, mít znovu funkční službu po 27 dnech reklamace by byl vlastně úspěch. Každý normální spotřebitel už by si dávno našel jiné řešení. Takže asi tak, no.
  21. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    JOJ Svět už hraje.
  22. Včera
  23. A kdo má problém, podívá se do administrace modemu, uvidí tam wifi zřejmě na kanále 36 a to musí změnit? Nebo jaké to má řešení?
  24. CableG odpověděl na téma uživateli CableG v Vodafone TV
    @mrzic Ne, tam jsem v pohodě - navíc jsem teď objevil, že odhlášení od aplikace způsobí zrušení toho zařízení ze seznamu registrovaných. Ledaže by teď byla existence profilu povinná? Všechna ta zařízení tam mám už hodně dlouho (víc jak rok nebo dva) a když jsem aplikaci spustil dnes poprvé, tak se chtěla přihlašovat a pak se vytasila s tím profilem, takže pokud dřív to prošlo bez profilu a teď už být musí, tak by to snad smysl dávalo.
  25. mrzic odpověděl na téma uživateli CableG v Vodafone TV
    Nepřekročil si max počet registrovaných zařízení?
  26. CableG odpověděl na téma uživateli CableG v Vodafone TV
    @KomárTo první ne - stačí mi android v televizi, víc z toho světa poznat netoužím, to druhé nehrotím, až přejdou na novou platformu, tak bude všechno zalité sluncem přece. A krom toho mám ještě dvě další TV služby 🙂 @tomusAno, 2.0.10 stará 7 měsíců. Verze iPadOS je taky stejná. Ještě bych mohl zkusit najít ten iPad v registrovaných zařízeních a vykopnout ho tam, třeba si tam něco ukládá.
  27. tomus odpověděl na téma uživateli CableG v Vodafone TV
    Je na tom postiženém iPadu stejná verze aplikace jako na těch ostatních ?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.