Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. Karlos1842 se přidal ke komunitě
  3. @retron Jo, tak to řeším úplně to samé. TV jsem chtěl nechat a tu mi zrušili. :-/ Tak se to řeší, taky jsem měl moduly. No, je to evidentně komplikované. :-)
  4. janmichaelvincent odpověděl na téma uživateli srna v Vodafone internet
    Mně to právě switchnuli do DS-lite, když jsem dal statickou IPv4 zrušit. Pak jsem si stěžoval, že nemůžu používat bridge, tak mě přepli zpět na IPv4-only. 😂 Možná to bude tím Arrisem, no. Takový fajnšmekr ještě nejsem, abych si pořizoval vlastní modem. Hlavně, když nejsou moc dobře dostupné.
  5. Před rokem mi v rámci přenosu internetu přes OKU Vodafone zrušil i VTV , přestože T-Mobile to zadal správně. Nejdřív jsem byl lehce naštvanej (Komplet za 250 a 4 odkoupené CA moduly), ale nakonec jsem vlastně rád. Gigová optika, jejich modem i Magenta TV fungují tak, jak si představuji a platím ve výsledku ještě méně.
  6. honzaverner odpověděl na téma uživateli srna v Vodafone internet
    To je zvláštní no, mě jen vypli ten static ale jedu dál v bridge a DS, přeci jen mám Arris převodník only, takže taky třeba neměli technici moc na výběr a mám štěstí, že nezvolili IPv4 only.
  7. janmichaelvincent odpověděl na téma uživateli srna v Vodafone internet
    @zajdee Schválně jsem tenhle trik zkusil taky a bohužel výsledek byl, že jsem se dostal z IPv4-only přes dual stack se statickou IPv4 až k IPv6 DS-Lite. Asi záleží, kdo to vypnutí statické IP zrovna konfiguruje. 😆 Aspoň mám Compal, takže mi to deleguje prefix na vlastní router. Jak je to mimochodem s Vodafone Station (momentálně nejlevnější variantou za 70 Kč měsíčně)? Má pořád subdelegaci rozbitou?
  8. janmichaelvincent začal sledovat IPv6
  9. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Tak jedna ta zmena je uz zminena vyse. MTV jako hudebni znacka definitivne skonci. Doplnim tedy ty zbyvajici ktere se tykaji nas. PN nakonec neskonci jen tak stylem vypnul se signal, ale bude i rozluckove video. Takze doufam ze VF ho necha v nabidce az do konce. U Nicku, Nick Jr. a NickToons by melo dojit k dalsi uprave a sjednoceni signalu. Tzn jeste min feedu globalne. Poznate to mozna na obsahu nebo audiu. Koketuje se dale s myslenkou, ze MTV, Nick, NickToons a NickJr. prejdou diky uvolnene kapacite do HD. A taky s tim ze by se mohl objevit bud na stanicich nebo SkyShowtime nejaky starsi obsah. A posledni vec, diky te uprave feedu by mely ve vetsine zemich zmizet z prestavek i reklamy podobne jako na Cartoon Network. Zda i u nas zatim zjistuju. Tolik muj "vanocni darek" tady... A jeste tk ktera tyhle veci nezminuje... (Protoze jsou interni) https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/12/kanaly-paramount-network-mtv-a-nick-v-cesku-konci/
  10. Já mám paušál u VF od roku 2017, tedy devět let a ANI JEDNOU jsem nezaplatil po splatnosti. Nikdy jsem nic neplatil po splatnosti, ani nájem nebo energie. A to nemám inkaso. Mám vše v hlavě.
  11. Pockejte... To jste fakt platil jen 33kc? Tricet tri? A stejne jste to platil pozde? To jste to platil na poste v drobnych po kapse? Ja platim za vsechno pres litr a taky obcas pozdeji, ale vzdycky to zaplatim do 7 dnu. A rusit sluzby... Hele VF me obcas stve, ale kazdej rok cim dal min v cim dal mensich vecech. Spis bych vyjednaval. Ale pokud jste mel 33kc tak nevim o cem. Znam jeste cloveka co mel komplet zdarma, ale to jsou fakt vip vyjimky. A pritom jak a co pisete... Se divim ze vam to vubec dali. Mate antenu? Chytnete vzduch? By se vam hodil i ten venku krome terestriky tedka. Ja se nechci smat, parkrat jsem ve VF na idioty pred lety narazil taky. A pred delsi dobou jeste si pamatuju jak jsem nadaval na madari. Ale vy... No je to top. Pripomnelo mi to kdyz jsem delal v hotelu a stara italka vola na recepci ze neco chce a furt opakovala pronto. Mozna tedka prestanete byt tak zbrkly, vybusny a zacnete si tech slev vazit. A doufam ze nejste troll.
  12. I já požaduji NEPRODLENĚ A OKAMŽITĚ vyřešit toto politováníhodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně jednou za deset let! A dále trvám na opakování ceremoniálu! P.S. vsadím všechny MTV kanály, že se tu autor výkřiku už neukáže.
  13. marek-81 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Reklama ty kanály živí. Aby právě nedopadly jako MTV. Takže to ber jako nutný kompromis. Mě reklamy nevadí, protože to beru s rozumem.
  14. Ladik odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Mě osobně stanice MTV chybět budou, protože tam nejsou reklamy. Ano Retro Music ani Óčko Gold nejsou špatné stanice, nebýt reklam.
  15. Zajímal by mě věk pána. Myslím, že to bude klasická Generace Z (cca do 30 let). Protože tato generace si myslí, že může všechno a že pravidla určují oni.
  16. Jistina je v pořádku pokud platíte pozdě Je to záruka, že budete platit včas a řádně, jistina se vrací po 3 včas zaplacených fakturách
  17. A ještě těch 33 kc nedokázal platit včas
  18. ono to vypadá že @MikiFinDur bude asi bývalý (současný) zaměstnanec, jelikož cenu 33 Kč krom zaměstnanců nikdo nikdy neměl 😁pokud se nepletu
  19. Před rokem se tady řešil podobný případ s podobným průběhem, akorát bez toho dluhu, takže doporučuji to prostudovat, je to docela dlouhý: https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/
  20. @Technikus v prvé řadě bych spíš apeloval na to, aby se služby řádně platily. Tím bych začal.
  21. Není to zde první zkušenost, kdy se ruší služby a pak se od zrušení odstupuje a přesto se služby zruší. Možná, kdyby se rovnou na retenčním dohodly služby k oboustranné spokojenosti, nevznikaly by pak takové příspěvky a zákazník by služby užíval dále, avšak za zajímavější dohodnuté podmínky. Ale tady to služby nechci a zruším je a za chvíli zase ne, nechci nic zrušit, vždyť z toho musí být všichni zmatení.
  22. Jsi arogantní a docela drzý člověk musím v prvé řadě říct. A jako druhá věc, neplatíš řádně faktury jak jsi se mimochodem zavázal a pak se ohanis zákony. Pěkně se dívej z okna. Příště si třeba uvědomis, že za služby se platí.
  23. neprodleně a okamžitě by sis měl přečíst, jak se reklamace řeší, protože tohle rozhodně žádná reklamace neni 🤭 https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/ tady si můžem jen tak pokecat 😊 takovej stručnej výcuc je, že neplatíš faktury a vodafone ti odpojuje služby, načež v afektu rušíš služby, který rušit nechceš? 🤔 to by chtělo v první řadě spíš změnit doktora
  24. dad18 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Tady nejde o sledování či nesledování MTV. Jen jeden uživatel si tu udělal info o jakékoli a kdekoli vysílající stanici. Hodnota příspěvků nulová, když tu jsou stanice co se ani náznakem neobjeví u VF TV.
  25. marek-81 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Šmarja už přestaňte s těmi MTV. Děláte jak kdyby to byl konec hudby. Vždyť existují desítky dalších hudebních tv a podle mě i lepších než MTV a navíc v HD. Stačí naladit satelit, hkedat na netu nebo i zapnout České dvbt2 - taková Retro Music neni vůbec špatná stanice nebo i Óčko Gold. Nechápu proč tolik pláčete kvůli MTV. Kvůli té značce? Nechápu.
  26. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Takhle MTV ještě neznáte. Od ledna zcela bez hudby https://www.parabola.cz/clanky/8119/takhle-mtv-jeste-neznate-od-ledna-zcela-bez-hudby/ tak tohle nám zůstane v nabídce.
  27. MikiFinDur se přidal ke komunitě
  28. Vážení, obracím se na Vás s oficiální reklamací a výzvou k nápravě ve věci neoprávněného ukončení služby Vodafone TV, ke kterému došlo dne 26. 12. 2025, a to bez mého platného souhlasu a vinou pochybení ze strany společnosti Vodafone. Dne [přibližně konec listopadu - začátek prosince] jsem v afektu telefonicky požádal o zrušení služby. Bylo to z důvodu, kdy jsem opakovaně několikrát během dne (5-6) telefonoval na linku a opakovaně mi několikrát po sobě každým pracovníkem byly podány a sděleny chybné a špatné informace. Řešil jsem odpojení služeb z důvodu neuhrazené faktury. Až po několika dnech jsem se dovolal paní, která mi řekla, že u společnosti pracuje několik let a bohužel mi musí narovinu říct, že jsem měl tu "smůlu", že jsem se předtím vždy dovolal nějakému nováčkovi a informace mi podané, byly vždy chybné. Sdělila mi co dělat a na základě toho mi posléze během dne byly služby opět aktivovány. Ještě v průběhu téhož týdne jsem však kontaktoval Vaše zákaznické centrum a jednoznačně požádal o zpětvzetí této výpovědi. Bylo mi sděleno, že je to možné a že zrušení bude stornováno. Lidsky se dá říct, že jsem vychladl a rozmyslel si zrušení této služby. Následně mě pracovník Vodafone telefonicky kontaktoval a výslovně potvrdil, že: výpověď byla stornována, ke dni 26. 12. 2025 nedojde k ukončení služby, služba bude pokračovat beze změn. Pro jistotu jsem si ještě pár dní před původním termínem ukončení tuto skutečnost znovu telefonicky ověřoval na zákaznické lince, kde mi bylo opět potvrzeno, že zrušení služby je zrušeno a není se čeho obávat. Přesto byla dne 25. 12. 2025 služba Vodafone TV fakticky ukončena. Když jsem telefonoval na Vaše zákaznické centrum, bylo mi řečeno, že kolega z příslušného oddělení udělal chybu a bohužel službu zrušil i přesto, že mi bylo přislíbeno, že k zrušení nedojde !!!! Toto považuji za naprosté diletantství a naprosto neprofesionální přístup z Vaší strany. Co je však pro mne naprosto šokující a zarážející, je další skutečnost. A to skutečnost taková, že službu lze znovu zřídit pouze za katalogovou cenu, která je aktuálně mnohonásobně vyšší, než byla moje smluvní cena (cca 33 Kč) a zároveň je po mně požadována jistina ve výši 10 000 Kč z důvodu zřizování NOVÉ SLUŽBY! Takové jednání považuji snad téměř za zlodějské. V rozporu s jakýmikoliv dobrými mravy a zároveň za trestuhodné. S tímto zásadně nesouhlasím, neboť: k ukončení služby nedošlo na základě mé platné vůle, zrušení bylo mnou včas a prokazatelně odvoláno, opakovaně mi bylo potvrzeno, že služba poběží dál, a k ukončení tedy došlo výhradně v důsledku pochybení na straně Vodafone. Do povědomí dávám zejména a zvláště bod číslo 4 !!! !!! !!! !!! !!! Z výše uvedených důvodů odmítám považovat současný stav za nové zřízení služby a odmítám akceptovat jakékoli nové cenové nebo smluvní podmínky, včetně požadavku na jistinu. Požaduji proto NEPRODLENĚ A OKAMŽITĚ:Okamžité obnovení služby Vodafone TV, obnovení původních smluvních podmínek, zejména ceny 33 Kč měsíčně, písemné potvrzení, že k ukončení došlo chybným postupem Vodafone, nápravu bez jakýchkoli sankcí, jistin či změn smlouvy. V případě, že nedojde k nápravě v přiměřené lhůtě, budu nucen obrátit se na Český telekomunikační úřad (ČTÚ), dále na Českou obchodní inspekci (ČOI) a uplatnit svá práva touto cestou. Případně cestou soudní. Prosím o písemné vyjádření a OKAMŽITÉ A NEPRODLENÉ vyřešení celé záležitosti. Považuji za naprosto nehorázné, jak si vůbec může společnost v dnešní době něco takového dovolit a k zákazníkovi se takhle chovat! Již několik dní jsem bez služeb televize a Vaše společnost mi naprosto zkazila a zničila Vánoční svátky! Nehoráznost toho nejhrubšího zrna, co jste schopni si vůči zákazníkovi vůbec dovolit! Opakovaně tedy prosím a žádám o písemné vyjádření a OKAMŽITÉ A NEPRODLENÉ vyřešení situace, abych již nadále nebyl ani minutu poškozován jednáním Vaší společnosti.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.