Všechny aktivity
- Dnes
-
Nefunguje 5GHz wifi na Docsis
A kdo má problém, podívá se do administrace modemu, uvidí tam wifi zřejmě na kanále 36 a to musí změnit? Nebo jaké to má řešení?
-
Profil v aplikaci pro iPad
@mrzic Ne, tam jsem v pohodě - navíc jsem teď objevil, že odhlášení od aplikace způsobí zrušení toho zařízení ze seznamu registrovaných. Ledaže by teď byla existence profilu povinná? Všechna ta zařízení tam mám už hodně dlouho (víc jak rok nebo dva) a když jsem aplikaci spustil dnes poprvé, tak se chtěla přihlašovat a pak se vytasila s tím profilem, takže pokud dřív to prošlo bez profilu a teď už být musí, tak by to snad smysl dávalo.
-
Profil v aplikaci pro iPad
Nepřekročil si max počet registrovaných zařízení?
-
Profil v aplikaci pro iPad
@KomárTo první ne - stačí mi android v televizi, víc z toho světa poznat netoužím, to druhé nehrotím, až přejdou na novou platformu, tak bude všechno zalité sluncem přece. A krom toho mám ještě dvě další TV služby 🙂 @tomusAno, 2.0.10 stará 7 měsíců. Verze iPadOS je taky stejná. Ještě bych mohl zkusit najít ten iPad v registrovaných zařízeních a vykopnout ho tam, třeba si tam něco ukládá.
-
Profil v aplikaci pro iPad
Je na tom postiženém iPadu stejná verze aplikace jako na těch ostatních ?
-
Profil v aplikaci pro iPad
Přejít na Android a odejít od VTV :-D
-
Profil v aplikaci pro iPad
Najednou se mi VTV aplikace na jednom z iPadů rozhodla trvat na tom, že musím mít v aplikaci vytvořený profil - kupodivu ostatní iPady po ničem takovém netouží 😀 Zkusil jsem už asi všechny trumfy (včetně odhlášení z aplikace, vymazání/instalaci aplikace, restart iPadu) a prostě první, co po přihlášení vidím, je požadavek na výběr nebo vytvoření profilu. Nějakej nápad? 🙂
-
Nefunguje 5GHz wifi na Docsis
Pravděpodobně to bude souviset s problémem který se řešil zde: https://www.techforum.cz/topic/64055-nefunguje-5-ghz-wifi-na-vodafone-station/
-
Nefunguje 5GHz wifi na Docsis
Zprclá velikost obrázků se řeší tady. Router zkusit restartovat, když nepomůže, zkusit továrko. Když nepomůže, volat na Vodafone linku pro servis /výměnu modemu.
-
Aplikace Můj Vodafone+
To máš co dělat, protože naopak stará původní bez pluska už postupně přestává fungovat a bude tak funkční jen a pouze Můj Vodafone+. A zrovna dnes vyšla aktualizace • Nově můžete přidávat přezdívky ke svým službám • Menší opravy a vylepšení mobilní appky
-
Nefunguje 5GHz wifi na Docsis
V nastavení mám a status tvrdí nicméně notebook ani mobil se na 5GHz nepřipojily a oba hlásí wifi4. Aplikace Wifiman žádný access point na 5GHz nevidí! Jen asi nějaký od sousedů. Řeším to protože mi při Teams callu vypadává zvuk a vidím, že při pingání se ztrácí pakety, takže ta wifi je něčím holt rušená, což je na 2,4GHz asi běžný problém. Na desktop PC připojeném přes kabel se ping pakety v tu chvíli neztrácí. Wifi 5GHz nicméně zdá se vůbec nevysílá. Modem jsem restartoval před pár dny. dále by mě zajímalo proč jsou připojené obrázky v tak hnusné a nečitelné kvalitě? ☹️
-
Aplikace Můj Vodafone+
Ne! Já nic nehledal! Prostě nějakou dobu po zapnutí nového telefonu a nastavování mi přišla notifikace že si mám nainstalovat Můj Vodafone, ANIŽ bych tu aplikaci hledal! Podivil jsem se ale proč to nebylo Můj Vodafone+ Pravděpodobně to je ale proto, že nová appka ještě není odladěná...
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
Takže chápu to tak, že jsem byl operátorkou přiveden na omyl, neboť mě nebyla informace ohledně podání reklamace , včetně jejího postupu sdělena správně a byl jsem uveden v omyl. Pouze sdělila, že to zadává do systému" jako reklamaci". Tudíž jsem dostal nepravdivé, dezinformační informace, které si protiřečí s tím, jak jste zde uvedl: "Reklamaci je možné uplatnit pouze písemně - poštou nebo přes online reklamační formulář" . Tento postup, který zde uvádíte mě vůbec nebyl sdělen. Předpokládám, že je tedy správný. Když to shrnu, tak informace od každého operátora jsou skutečně různorodé, ne zcela jednotné a věrohodné. K vyjádření k situaci ohledně "že jsem zklamaný", jak jste zde uvedl. Kdybych jednal, spolupracoval s obchodním partnerem, který něco slíbí a zároveň nedodrží, věřil by jste mu? Ano, jde to poslat. A zároveň je to považováno za doručené!
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
A co přes datovou schránku? Šlo by to?
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
@jezevcik8475 Reklamaci je možné uplatnit pouze písemně - poštou nebo přes online reklamační formulář. Pokud jste tedy s někým mluvil telefonicky, nejednalo se o podání reklamace. Samozřejmě bez ohledu na to není správně, že vám kolegyně nezavolala, pokud jste na tom byli domluveni, za to se omlouvám a chápu, že jste z toho zklamaný.
-
Nové stanice
@Pavel m S přidáním počítáme, vydržte prosím. Bude na pozici 135 a v případě CA modulu 538 MHz, SR6900, QAM256. Ohledně hudebních to vypadá tak, že zařadíme hudební stanice Deluxe (Music, Dance).
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
Dobrý den, tak ono je to těžké. Když podáte reklamaci a pak musíte čekat, složitě zjišťovat jak ta reklamace dopadla, tak si pak člověk neví, co si má o VF myslet. Mou požadovaná reklamace dopadla negativně. Přičemž při vyřizování reklamace mě bylo sděleno, slíbeno, že operátorka, která tuto reklamaci se mnou vyřizuje, mě bude zpětně o jejím výsledku informovat. Myslíte si, že se dotyčná paní Pavelková ozvala? NE, ani ta slušnost zpětné vazby z její strany a jejího zaměstnavatele v tomto případě nebyla...
-
IPv6
@honzaverner ok, možná jsem objevil, jak doaktivovat IPv6 i na "staré" službě. Nejdřív jsem přes operátora musel aktivovat "pevnou IP adresu" za 175 Kč/měsíc, čímž v bridgi začala IPv6 fungovat (VF přidělil prefix z rozsahu 2a02:830a::/32). Následně jsem "pevnou IP adresu" zrušil, IPv4 je zase dynamická (dokonce se mi z jedné dynamické na jinou dynamickou změnila i pouhým restartem routerboardu). Co je ale důležitější: IPv6 mi zůstala, tentokrát dostávám prefix z rozsahu 2a02:8308::/32. WAN adresa (2a02:8302:.../128) je pořád stejná jako během aktivované "pevné IP adresy", nezměnila se. Ještě uvidíme, jak dlouho to bude fungovat, a jestli se přidělený /56 prefix v čase bude měnit. Povedlo se mi rozchodit i DS-Lite mezi Mikrotikem a AFTR branou Vodafone. Ne, že by to někdo potřeboval, ale technicky to možné je... pokud máte od Vodafonu full dual-stack v bridgi 😂 (To jen k nekonečné debatě, že uživatelům by IPv6-only přípojky s bridgem byly k ničemu. No, ne nutně. Jen je tedy na kabelovce za těch 8 let nikdo nerozjel.)
-
Netflix kupuje Warner Bros
Kéž by HBO koupil Paramount místo NF. Kéž by.
-
Netflix kupuje Warner Bros
Paramount nevzdává boj o Warner Bros., zvyšuje cenu https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/12/paramount-nevzdava-boj-o-warner-bros-zvysuje-cenu/
-
Nové stanice
zatím nic JOJ Svět nikde . a bude nějaká náhrada za programy MTV?
-
Maximální rychlost u neomezených tarifů
No vono asi jak kde... -u mne Poruba (vyhled na Hlavni tridu) a zalezi i proti cemu se meri (muzes zmenit).
-
pan Novak začal sledovat Maximální rychlost u neomezených tarifů
-
Podpora pro modem TP-Link NE200
@Miroslav1234 Pěkné ráno, služba Připojení bez kabelu je velmi specifická, aby fungovala, je třeba mít také podporovaný modem. Seznam podporovaných zařízení včetně potřebných parametrů najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/. Veronika
-
Lejzr23Tek se přidal ke komunitě
- Včera
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Třeba bude ještě boj....A vloží se i Kačer Donald. https://www.lupa.cz/aktuality/paramount-se-snazi-vysachovat-netflix-za-vlastnika-hbo-nabizi-pres-sto-miliard-dolaru/?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
-
Maximální rychlost u neomezených tarifů
5/20 to já tak zhruba mám u tarifu 500/50. Teda přes wifi. Přes kabel jak má být 500/50. Přesnéji přes wifi tak od 3-60 na 20 až 35. Nic moc.