Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. Sparrow odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Tohle pravidlo by měli rozšířit na celý rok 😂🤣
  3. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Opět řeknu je to tak :D Mně to nevadí. Ale mrzí mě, že ty kanály skončí jen tak. Aspoň u PN bych čekal, že vydají nějakou zprávu nebo promo k tomu. Možná příští týden. Ale jak znám Paramount tak bude i přes dvbt dělat mrtvýho brouka a prostě to ráno 1.1. uprostřed pořadu utne...
  4. Standa odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    No mám podezření, že k výměně programů MTV za něco jiného dojde až v lednu. Před koncem roku bývají zakázány práce na zařízeních a systémech Co si vybaviji, tak i v minulosti docházelo k ukončení některých programů také ke konci roku a u VF se to procesovalo až koncem prvního týdne v lednu. Tak uvidíme co bude
  5. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Je to tak. Na Zelandu uz je zavreno. A mám přístup k Paramountu ftp epg a na leden PN CZ stále nic takže tak... F
  6. cvancara odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    To je pravda, ten datový tok je celou dobu katastrofa. Jde to vidět i na tom logu někdy, je to jak z Minecraftu. Stejně tak jakákoliv trochu rychlejší scéna. Pochybuju, že to je takhle od zdroje.
  7. Pavel m odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    no OK ale tem datový tok nic moc.Obraz se dost rozpadal .
  8. Ona ta vypnuta wifi moc nepomoze, ak bol rozdiel 2W tak bolo moc. Najviac zozerie ta RF cast a vzhladom k tomu ze sa riesi vyssia rychlost a viac kanalov na prenos nepocitam s tym ze by spotreba mala klesat...
  9. cvancara odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    Proto jsem to tu psal, nemám možnost ověřit jinde, než VF (vlastně mám, ale tam zase C+I nenám). Ale včera večer už to bylo OK.
  10. Obavam sa, ze v router mode (zapnute WiFi) bude spotreba porovnatelna ak nie vacsia.
  11. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Konec všech stanic MTV byl původně naplánován na noc z 31.12.2025 na 1.1.2026. Společnost Paramount se rozhodla termín uzavření o den posunout. Programy tedy skončí již v noci z 30. na 31.12.2025. Důvodem posunu může být snaha zjednodušit operátorům situaci dřívějším vyřazením programů. Nutno podotknout, že stanice mohou z technických důvodů zmizet z nabídek operátorů ještě před vánočními svátky nebo mezi svátky. Samotné rozloučení a konec stanic MTV tak nemusí být k dispozici u všech operátorů. https://www.parabola.cz/clanky/8107/paramount-urychli-uzavreni-stanic-mtv/
  12. Moravec Karel odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    co tak misto paramontu přidat program CANAL+ Action
  13. Poslední týden
  14. Úprava kanálů že strany VDF běžela jen na Compalech. Resp. Arris to dělal sám vždy, je to jeho vlastnost.
  15. zdravím , mohl by prosím někdo s tímto Vodafone ultra hub 7 modemem změřit jeho reálnou spotřebu? Mám Vodafone Station wifi 6 a průměrná spotřeba mi vychází na 19,6 W ( měřeno 24/7 po dobu 1 rok). Rád bych porovnal, jestli už je nový modem trošku úspornější ....🙋
  16. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Tahle nova aplikaci je vtip. Na prvni pohled se zda lepsi. A v par vecech i je. Libi se mi rychlej prehled sluzeb a vyuctovani v uvodu treba. Ale celkove to je amaterismus trochu. Jak je mozny ze vydate aplikaci kde nejsou nabindovany tlacitka? Otevru Vodafone Happy a opakovane tam narazim na "TLACITKO 1/2". Co to je? Plus ty vyhody resp darky od partneru jsem pochopil se nyni presunuli sem? Dalsi rebranding? No ale rozklikl jsem to a tedka to neni primo v aplikaci. Tam je jen kod. A zbytek je na najekym novym? pofidernim webu kde ten kod zadam. A navic treba u Playstationu vidim ze i ta sleva je nizsi nez byla predtim jen 6%? Jsem z tech akci zmatenej spis co je co. Taky kdyz chci rozkliknout u sluzeb veci jako dokumenty atd tak to nacitani je dlouhy 5s+. Nevim. Ted vysel nejakej update jeste, ale nechapu vlastne proc ta nova appka je. Novy tarify? Jinej backend? Marketing?
  17. Michal odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    V nove aplikaci se nedokazu proklikat k fakture. Protoze mam v uctu predplacenku, kdyz kliknu na vyuctovani na uvodni strance, dostanu se na vyuctovani predplacenky. Jo nebo je to ucel s mam zaplatit za prosinec 4Kč 😂
  18. Zřejmě ano, tady bod 6.6
  19. Jenda055 odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    Já mám výpadky také. Soused má telku od T-Mobile a od odpoledne střídavě vypadává a objeví se na pár minut hláška, že program nejde a ani jej není poté možné pustit zpětně. Tak asi někde chyby na distribuci...
  20. @Technikus vždyť se nedávno psalo o noční optimalizaci ze strany VF, která lokální nastavení přepsala dle potřeb "vyšší moci". O "nezásahy" bylo nutno požádat. Nebo si to s něčím pletu?
  21. @Ondrej1 Tak jsem se zmýlil. Snížil jsem to na 20/40 MHz aby se to samo nepřepínalo. On ten můj Compal asi víc stejně neumí.
  22. Zdarec, od včerejška nejde Crime+Investigation. Přesněji jde/nejde. Večer pustím na TV v DVB-C, 10 sec. jede, pak se obraz zastaví, pak pouze tma, pak se zase rozjede a tak pořád dokola. Kvalita i signál 100%, ostatní kanály ve stejném muxu v pořádku. Myslel jsem si, že je možná nějaký problém, nechám do rána uležet. Ráno zkusím, pořád to samé. Teď to zkouším i na VF TV v PC a chová se to naprosto stejně. Chvilku jde, obraz se sekne, tma a zase se to rozjede. Nepoužitelné.
  23. @kautskym Nikdo mi nevolal a žádná změna se nestala, takže pokud je to brané jako vyřešené globálně, tak se to moc nepovedlo.
  24. Jo ten Disney je asi nejvetsi vojeb kde by mela fungovat hromadna zaloba.
  25. Celkem slušná vyjebávka je ještě u Disney+, tam si zaplatíte 4K, ale pokud sledujete na PC, tak vám pouští jen 720p sice z vysokým datovým tokem, ale jen 720p. Když na toto přijdete (při placení to nikde neuvádí), tak podpora vám písne, že pro 4K si musíte pořídit buď telku a nebo box s aplikací. To, že máte 4K monitor a dostačující grafiku nikoho nezajímá. Jsou lidi, kteří opravdu telku nemají, sledují vše na PC a zaplatili třeba na rok a prachy jim nikdo nevrátí.
  26. Taky by stalo za to vyzkouset, jestli kdyz odpojis vsechno a nechas pripojeny jen PC, jestli to bude taky padat dolu.
  27. Hele - nejde jen o utažení čtyř portů, ale o to, že nalinkovaná rychlost vnitřního LAN portu na modemu na LAN kartu do PC by ti měla ukazovat 1Gb/s. Což byly nějaké obrázky, že neukazuje. Jak rychle ti to potom routuje z WAN na LAN , případně jak rychle probíhá přenos dat mezi vnitřními LAN porty na routeruje věc další. Dvě věci - buď se podívej, jestli máš zapnuté jumbo packety, nebo zkus cvičně vložit mezi modem a Turris 1Gb switch.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.