Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. @pavlos Dopoledne jsme měli s nahrávkami krátký problém, který je odstraněný, tak to prosím zkuste znovu (doporučuji případně znovu i ten restart).
  3. Slamb odpověděl na téma uživateli MartyJ v Vodafone internet
    jestli už tam ty propady v rychlosti sou, tak aspoň vidíš, že je to v háji úplně maximálně 😐 a co teprve s dalším gigabitem 🤐 tak snad tam udělají upgrade ještě v tomhle desetiletí 🤔
  4. To je tak, když se změní služba v průběhu jejího využívání a nefunguje to, co by mělo fungovat. Tedy v tomto případě změna služby z nižšího tarifu na vyšší. Pokud je to tak náročné a složité, jestli není snadší dříve založené účty zrušit a zákazník by se musel znovu registrovat a už by u nové registrace bylo rovnou požadované HBO Max Premium.
  5. Naprostý souhlas. Ono se říká, že když to nejde po dobrém, tak to musí jít po zlém. Na jiném fóru, které zde záměrně zmiňovat nebudu se řeší neoprávněnost požadování volací jistiny ze strany VF, a to ve výši 10.000,-Kč a 100.000,-Kč. Ano, opravdu se jedná o částku 100.000,-Kč, které ČTÚ bude nadále prověřovat , z jakého důvodu byla tato jistina požadována. Co se týká těch monitorovaných hovorů? Ano, aby se předešlo případným nejasnostem, nedorozuměním, dezinformacím, veškeré hovory mám monitorovány. A ano, bohužel je to tak, viz Váš komentář: "Takže bohužel souhlas, že mnohdy jiná cesta než přes ČTÚ nevede".
  6. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Michal Pěkný den, Michale, omlouvám se za komplikaci, o této chybě už víme a pracujeme na opravě - je možné, že se vejde už do příští verze... Využijte tedy prosím webovou verzi samoobsluhy. @Jack_6428 Pěkný den, díky za zpětnou vazbu! Vodafone Happy je platforma pro soutěže, zvýhodněné nabídky partnerů i věrnostní nabídky od Vodafonu, kterou Vodafone používá i v jiných zemích a čerstvě ji spouštíme také u nás. Zatím se vše rozbíhá a funkce budeme postupně přidávat. Na tlačítko "1/2" jsem nenarazil, tak bohužel nemůžu sám předat, když nám nasdílíte obrázek, kde se ukázalo, určitě předáme ke kontrole a opravě. Novou aplikaci jsme vytvářeli na kompletně novém "technickém podvozku", to nám do budoucna zajistí, že budeme moct rychleji přidávat funkce, celkově je aplikace rychlejší a podporuje i novější typy služeb, které stará aplikace nepodporovala. Aplikace Můj Vodafone+ je na světě doslova pár měsíců , takže ji neustále rozvíjíme, postupně přidáváme nové funkce, opravujeme chyby atp. Některé méně používané funkce jsou udělány pomocí "webview", to znamená, že v prostředí aplikace se vám načte stránka z webové samoobsluhy (kam se už nemusíte znovu přihlašovat). To nějakou chvíli trvá, ale i na to se budeme průběžně dívat a zkusíme na čase načítání zapracovat.
  7. MartyJ odpověděl na téma uživateli MartyJ v Vodafone internet
    Ja si jen rikal zda to nejak nesouvisi s tou "modernizaci" od te doby mam pocit ze internet ma casteji propady rychlosti a navic me to prekvapilo jelikoz na dane adresu ziju pomerne dlouho a skladba sousedu se taky nezmenila a vzdy tam ta dostupnost rychlosti byla. Min byla 500 a pak navysili, jenze ted je pouze 250
  8. Těžko říct kolik peněz z toho má Vodafone, určitě moc ne a už litují, že se do toho vůbec pustili to přeprodávat přes sebe. Nové zákazníky jim to nepřinese takže jen nějakou kačku navíc za aktivaci HBO přes VF.
  9. dad18 odpověděl na téma uživateli pavlos v Vodafone TV
    Mě to funguje. Někdy pomůže to vytáhnout ze zásuvky. A si připojen k netu? Programy hrají přes koax, ale nahrávky jsou přes net a ten když nejde tak se na ně nedostaneš,
  10. A proč si toto nedají za úkol na podpoře Vodafone, že klient, který nahlásil problém, poslední den fakturačního období službu deaktivují a prvního dne nového fakturačního období mu to aktivují? Proč se o to musí starat zákazník? Nehledě na to, že se to tu řeší několik týdnů a tak opět čekat na konec / začátek období je akorát odložení řešení 🙃
  11. Slamb odpověděl na téma uživateli MartyJ v Vodafone internet
    jestli je tam první den, tak ji to mohlo zaskočit, ale takovejch případů, že se různě měnila nabídka rychlostí, je tady po fóru plno 🤔 asi se těch objednávek sešlo víc najednou a pak se někdo divil, že ta síť nemá neomezenou kapacitu 😐
  12. Dnes
  13. MartyJ odpověděl na téma uživateli MartyJ v Vodafone internet
    No i pani na lince vodafone co mi to volala mi rekla ze se s tim setkala prvne ze musela overit s technikem. Vic ale zamrzi ze danou objednavku prijali a cekalo se na technika nez zapoji a najednou "me" nekdo predbehl. Cekal bych aspon ze prijate objednavky splni respektive nenechaji objednat neco co neni
  14. U obou stb,premium i obyčejný mi hlásí plné úložiště odstranit nejdou nahrávky se nezobrazí, jde vám to normálně. Restart nepomáhá.
  15. Slamb odpověděl na téma uživateli MartyJ v Vodafone internet
    mně to teda přijde celkem logický - prostě je vyčerpaná kapacita sítě, tak než dojde k upgradu, nabízí se jenom pomalej internet 🤔 pak sou poskytovatelé, co nabízej třeba dvougigabit a drtěj to na krev, že ve špičce je z toho jenom mírně rychlejší gigabit 😀 to bys asi nechtěl, ne? 🤔
  16. MartyJ se přidal ke komunitě
  17. Dobry den, dnes mi vodafone oznamil ze objednavku na giga internet nemohou splnit ze v dane lokalite jiz neni volny slot. Nabizi pouze basic 250, overoval na strankach a opravdu ostatni rychlosti z dane adresy zmizeli. Co je to za novinku? Nebo bylo i drive ze vodafone mel na kabelu omezeny pocty dostupnych rychlosti?
  18. Vlastně jsem přesně tohle ještě nezkusil, jen jsem udělal downgrade na Standard. Tak teď jsem tedy zkusil úplné vypnutí předplatného, přístup mi skončí 24.12. a pak to tam zase kliknu. To jsem zvědavej co v téhle loterii vyhraju 🙂
  19. @Standa Ano, to je pravda, po ukončení vysílání ze strany provozovatele budou programové pozice ještě pár dnů dostupné, ale už na nich nebude běžet žádné vysílání...
  20. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Moravec Karel Pěkný den, Karle, ohledně stanic Canal+ už jsme odpovídali dříve a zatím se nic nezměnilo, tyto stanice bohužel neplánujeme zařadit do nabídky.
  21. Včera
  22. To už jsem taky zkoušel.....navíc mi tam svítí 2 tarify...takže vlastně nevím co je aktiv. Tak jak jsme to tady řešili že vlastně ani nepoznáme změnu v kvalitě. Takže vlastně je to šumák 😂 a tak jak slibovali že se ozvou a řeší celou věc 😂 s prominutím hovno....
  23. To už jsem zkusil minulý měsíc a nic 🙂 Tak zkusím znovu 🤷🏻‍♂️
  24. Bohužel VF když nechce, tak nechce a myslí si, že zákazníka otráví a ten to vzdá. Byla tu v jiným vláknu kauza s vlastním modemem, VF uměl házet klacky pod nohy, tak až pak ČTÚ a správní řízení daly věci do pohybu - VF musel nabídnout změnu podmínek atd atd. Výsledkem je vlastně skvělá věc, když to teď vidím - široká nabídka modemů a šťastnější zákazník, který má z čeho vybírat nebo si může zapojit svůj. Takže bohužel souhlas, že mnohdy jiná cesta než přes ČTÚ nevede. A pozor na případné prokazování při sporu, kdo co řekl - hovory jsou monitorované ze zákona pouze když voláš ty. VF velmi rád dělá to, že s tebou nikdo nic nevyřeší hned, ale že ti zavolají nazpět. Nevím, jak docílit toho, aby se vyřešilo přes tvůj telefonát, v opačném případě ve sporu VF vyloženě lhal a nikdo nemohl prokázat opak... Takže asi nahrávat hovor po své vlastní linii. Mě tohle chování VF tak nasr*lo, že o to víc jsem do toho šel. Tak přeju pevné nervy!
  25. To je nevyhoda DOCSIS, vyssia spotreba modemu ako ONT prevodnika.
  26. Pokud modem bere 18 W, tak je to docela dost a není to zanedbatelné. To je jak malá 24" TV v provozu a za měsíc to udělá okolo 90 Kč. Vždy se tu řešila částka 50 Kč za pronájem modemu a že to je moc. A toto je skoro násobek. A v případě přechodu ke konkurenci se dá dostat na třetinu. (GPON Huawei má okolo 6 Watt)
  27. @Jenda055 Tak zrovna modem a router jsou zařízení, které jedou nonstop, takže v tom logiku vidím. Sám to změřeno nemám, ale podle AI by můj modem Compal v bridge a sestava UniFi měli bez zátěže brát 38W, což dělá krásných 333kW ročně, takže přes 10% celkové spotřeby domácnosti. To není zas tak málo.
  28. Standa odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    Mě to teď (18:41) v DVBC funguje
  29. cvancara odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    Tak pro změnu včera Viasat True Crime. Na DVB-C pořád dokola jede, tma, Video unavailable, zase jede, zase tma a tak dokola, náhodně. Preventívně to kontroluji teď i na VF TV a je to tam taky.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.