Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. Doporučuji doplnit údaje do profilu, bude se to pak jednodušeji řešit.
  3. Dobrý den, rád bych poprosil o radu, protože už začínám být pomalu zoufalí a nemůžu přijít na to, kde dělám chybu. Mám modem Zyxel VMG8623-T50B, který chci přepnout do bridge a zakoupil jsem si nový router Asus TUF-AX3000 V2. Internet přes telefoní linku. Zyxel jsem přepl do Bridge dle návodu. Na stránkách zyxel ještě doporučují vypnout Firewall IPV4 / IPV6. Ověřoval jsem jestli funguje správně v cmd viz. obrázek. Do Zyxelu se po přepnutí již nelze dostat přes kabel (192.168.1.1) což je za mě další potvrzení, že by měl být správně nastaven. Nesvítí dioda Internetu. Přesunul jsem se tedy na nastavení Asusu. Ve WAN jsem nastavil vše potřebné dle náležitostí. Dočetl jsem se že Asus má schovaný nastevení VLAN v jiné záložce IPTV . Myslím si, že bych měl mít vše nastavené správně Viz. obrázky . Provedl jsem nutné restarty obou zařízení a přes to vše mi internet nejede. Problikne mi dioda internetu na Zyxelu do červena a nezmůžu s tím nic. Četl jsem že Asus mívá problém s MAC adresou, tak jsem ji kopíroval. Zkoušel jsem různá další nastavení jak Zyxelu tak Asusu, vždy ale se stejným výsledkem. Dokázal by mi někdo pomoct prosím? Děkuji, František
  4. frantisek22 se přidal ke komunitě
  5. @kautskym Taky by se na to dalo dívat jako na součást placené služby a asi by šlo následně tedy hledat nějakou poměrnou část ceny za tu službu. Ale to je fuk - já jsem rád, že to konečně někomu došlo, že současný koncept (tedy HBO Standard v ceně jiné služby a k tomu pouze alternativa plné platby přímo HBO za plnohodnotné HBO) je hodně nešťastný, a ještě radši bych byl, kdyby mi to začalo fungovat 🙂
  6. myslím že na toto se kompenzace nevztahuje myslím, že můžeme být rádi že nám něco takového dali bez navýšení ceny
  7. sodekcz odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    @Standaa @quadra2030 @tomus nemůžu potvrdit ani vyvrátit, že by mi VF udělal upgrade FW na mém vlastním modemu, protože jsem přibližně před rokem 27.11.2024, po zakoupení modemu, postoval úplně stejný FW, jako jsem tady dával ob příspěvek nahoru. Leda, že by k aktualizaci došlo hned při prvním zapojení, což se mi ale nezdá. https://www.techforum.cz/topic/63189-vlastn%C3%AD-modem/#findComment-477748 (a co jsem tenkrát postoval k Mikrotiku, nesouviselo s výměnou modemu)
  8. kraftwerk007 odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Nějak z nás musí dostat peníze za pronájem modulu nebo STB, ne?
  9. hpfunny odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Český telekomunikační úřad se setkává s případy, kdy si pozůstalí stěžují, že jim po smrti člena rodiny operátor dál účtuje služby, které zesnulý využíval. Domnívají se totiž, že úmrtím tento smluvní vztah automaticky zaniká. Jenže tomu tak není. Sami naopak musejí operátorovi tuto skutečnost doložit. Zdroj: https://www.idnes.cz/mobil/mobilni-operatori/umrti-informovani-operator-zanik-smlouvy.A220121_171842_mobilni-operatori_LHR Takže když budou pozůstalí dělat mrtvého brouka a dál platit, tak to funguje dál bez ohledu na "systém".
  10. @Veronika - Vodafone tak je to osmý den, co nemohu nic změnit na svém čísle v samoobluze, protože se vám to zaseklo. Původní termín byl max do 48 hodin. Neskutečný průser, nejsem schopen změnit nastavení roamingu, SIM kartu, limity, nic... Z vaší strany nulová komunikace, kdy se průser vyřeší. Na začátku přitom bylo jediné kliknutí, kdy jsem na webu nastavil "Posílat SMS i na druhé OneNumber číslo". Běžná věc. Tak akorát vyřešeno... 8 dní + 1 hodina na smazání nastavení, co si člověk nakliká v samoobsluze
  11. Komár odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Myslel jsem to tak, že to není jen o tom, že někdo u Vdf udělá ťuk ťuk na klávesnici a je to vyřešené (převedené na dalšího člena v rodině na stejné adrese, ve stejné domácnosti), ale že to někdo z pozůstalých v rodině musí nově vše udělat na sebe a absolvovat komplet kolečko.
  12. homberg odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Jaky je tedy technicky rozdil mezi CA moduly odkoupenymi, na kterych to podle vas nelze provest, a CA moduly pronajimanymi, ktere jsou podporovany a schopne zmen? Vzdyt i na ty odkoupene moduly stale zasilate predplatne, tudiz je v systemu mate a pracujete s nimi.
  13. Technikus odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Jak konečná? O nový CA modul požádat lze. Takže scénáře mohou být různé.
  14. Komár odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Jestli umře majitel CA modulu nebo samotný CA modul, tak obojí je konečná u Vdf.
  15. cvancara odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Když se nechce, je to horší, než když se nemůže!
  16. hpfunny odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    No a já si naivně myslel, že se jedná pouze o administrativní záležitost bez ohledu na systémové hrátky. https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/smlouva-splatky/co-delat-majitel-zemrel/?srsltid=AfmBOooCup-9yLTKP24S0Z8r3FLsdOeD0U-bftR1jYtTOSEb_Uw7OWNo
  17. @brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět). Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.
  18. Vážený pane Ondro, Číslo požadavku jsem Vám poslal tak jak ho mám u sebe. Ano vše jsem několikrát řešil telefonicky a pokaždé s jinou osobou na zákaznické lince. Pokaždé s dodatkem že se na to podívají a že kdykoliv mohu nazpět odepsat na zaslané číslo. Dvakrát reagovali a následně už raději nereagují. Na zákaznické lince buď neví o čem je řeč, nebo schválně z lidí dělají ovce. Dokonce si jedna paní nechala zaslat i přes email veškerou dokumentaci k případu co požadovalo technické oddělení. Vždy udělám to co se po mě chce. I faktury platím. Takže zkusím opět zavolat na zákaznickou linku a zeptat se proč se vlastně nic neděje.... Pak Vám opět mohu napsat další postřehy Tak jen ať víte, teď jsem se bavil se zákaznickou linkou.....vím že pán na druhé straně straně za to nemůže, ale připadalo mi to jako bych se bavil s tím umělým co mi vše poradil a pak přepojil ještě na špatné oddělení..... Založený požadavek je v řešení Neví co s tím dělat Neví kdy to vyřeší Až to vyřeší tak dají vědět Reklamace bude řešena až se to vyřeší Kdyby šla přiložit nahrávka tak se asi zasměje te taky. Je to opravdu smutné že ani další apel na nefunkčnost a reklamaci nechtějí řešit.
  19. Ondra - Vodafone odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    @randomofamber Není to tak a už to i ve fóru vysvětlované bylo, ale chápu, že jste to nemusel zaznamenat. Odkoupená zařízení jsou výhradně z doby exUPC, v našem systému v zásadě nejsou podporována, respektive pouze jsme je převedli při přesunu ze systémů bývalého UPC do Vodafonu, ale žádné změny u nich nejsou podporované ani možné. Náš systém na takový typ zařízení není přizpůsobený, protože zařízení k odkoupení nenabízíme, proto u nich nepodporuje žádné změny apod.
  20. To číslo požadavku vypadá jako nekompletní, nicméně nejde o formát čísla, které by bylo spojené s písemnou komunikací. Pokud nemáte něco jiného, tak to nevypadá, že bychom od vás dostali nějaký e-mail, zprávu či reklamaci. Samozřejmě je možné, že to řešíte telefonicky. Pokud požadavek vidíte ve webové samoobsluze na https://www.vodafone.cz/pozadavky jako otevřený, tak bude v řešení a jakmile bude vše opraveno, kolegové vám dají vědět. Jestli nikde žádnou informaci o řešeném požadavku nemáte a máte pochybnosti, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a budeme moct zjistit víc.
  21. Určitě lze žádat a platí se za služby, které nejdou....
  22. @Petr Štěpánek Pěkný den, pokud nemůžete najít vícero aplikací, doporučuji ověřit, že je hledáte správně. LG má na webu i návod (https://www.lg.com/cz/podpora/produktova-podpora/odstrante-problemy/help-library/cs-CT20112005-20153411171369), mohlo by to pomoct (i když to vypadá, že tam nemají screenshoty k poslední verzi softwaru). Zároveň je potřeba při instalaci televize zvolit jako region Česko, kdybyste zvolil jiný, tak konkrétně aplikaci Vodafone TV CZ by vám to nevyhledalo.
  23. Sice HBO nemám, ale obecně. Lze vůbec žádat nějakou kompenzaci za to, že to už bez pár dnů bude měsíc, co některým nejde změnit tarif HBO Max na Premium a zákazník přichází o výhody? Nebo nenárokovatelné?
  24. já to řešil ,každý den pomalu .A stejně nic.Pořád v App Standard (Měsíčně) Spravujte své předplatné a způsob platby ve svém účtu Vodafone.
  25. Dobrý den.....požadavek z 30.10. Číslo 1-30294313966, dále telefonní číslo zaměstnance 778 467 ***.
  26. Poslední týden
  27. koukám, že ani headspace a ani fio ipv6 nemají, ale i tak by to nějak mělo fungovat 🤔

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.