Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. L. Post odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Jsem rozený Pražák a chci říct, že kolíkův názor je prostě jen názor nějakýho kolíka a ne všech Pražáků. (a neříká rozený, ale rodilý...).
  3. Včera
  4. romana.vlas se přidal ke komunitě
  5. Nejde mi připojit extender TP-Link RE315 a vodafone tg3442de - problém bude v konfiguraci routeru, můžete mi prosím poradit, co konkrétně změnit?
  6. tomus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @vodatee já mám tady opačnou zkušenost, že aplikace Můj Vodafone+ je mnohem rychlejší a svižnější než ta původní stará verze, kde to chvíli trvalo než se načetly všechny služby.
  7. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Není to časté, takže ani běžné, ale nejde o chybu - někdy se může stát, že se SMSky potkají...
  8. Kalyani se přidal ke komunitě
  9. What is the procedure to cancel Vodafone sim and internet service. I need to do the cancellation since I am leaving the Czech Republic and I no longer need the service. I have already returned to my home country and hence it is not possible to go to the Vodafone office in person.
  10. Iceman06 odpověděl na téma uživateli kautskym v O Vodafonu
    O pronájmech zařízení není nikde právě ani zmínka, na faktuře jsou součástí celkové ceny ... A s těma ceníkovýma cenama je to nějaký divný ...když vezmu jak často se ceníky mění, to by každej měl nárok na slevu sotva pár měsíců, než se ceníkovka služby zase změní (nahoru či dolů 🙂)
  11. kautskym odpověděl na téma uživateli kautskym v O Vodafonu
    Rozhodující je celková částka za celé zúčtovací období, tzn. v případě změn nastavení služeb v průběhu zúčtovacího období rozhoduje skutečně vyúčtovaná částka, nikoliv ceníková cena tarifů. Do Celkové částky se nepočítají služby účtované podle objemu nebo času (např. dokupy FUP, ceny volání a SMS nad rámec tarifu, roamingové služby) https://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-nabidky-giga-kombo/
  12. Technikus odpověděl na téma uživateli kautskym v O Vodafonu
    Myslím si, že zdejší gang má primárně retenční ceny a tak bychom si pohoršili, takže z nás nikdo moc zkušenost mít nebude. Pokud však platíš ceníkovky, určitě stojí za to se minimálně zeptat. Troufám si říct, že zařízení se do výše nezapočítávají (modemy, set top boxy apod.)
  13. Iceman06 odpověděl na téma uživateli kautskym v O Vodafonu
    Má už někdo zkušenosti s novou nabídkou Giga kombo? Do stanovených celkových limitů plateb se započítávají i pronájmy zařízení jako stb k Vodafone tv+ a modem Vodafone Station k netu? Nebo je to součet čistě za služby bez pronájmu? 🤔🤔 Podmínky platí od 21.11. a další doplnění infa nikde ..... Stávající zákazník teda nedosáhne na program automaticky při splnění daných podmínek, ale musí si zažádat aktivně o "slevu" na pobočce nebo na infolince ?? (dle vydaných pravidel)...... jako opravdu?? nebo jsem něco přehlédl? 🤨 díky za info ( Ondra či Veronika ) ...nebo někdo jiný 🙂
  14. Je běžné, že zákazník obdrží 2 SMS od Vodafone během jednoho dne? Odesílatelé: "VF pro vas" a "Vodafone CZ"
  15. Dnes jsem to ověřoval a u některých zákazníků se starší Vyúčtování nemusela načítat, před pár dny jsme tuto chybu opravili.
  16. @Alex Pěkný den, Alexi, asi by mi více pomohl příklad s konkrétním popisem situace. Obecně platí, že nemůžete odebrat posledního administrátora u konkrétního zákaznického účtu - vždy tam musí alespoň jeden e-mail s rolí administrátor zůstat. Pokud máte u svého zákaznického účtu více e-mailů s oprávněním administrátora a sám jste administrátorem, můžete některý z dalších účtů odebrat přes nabídku Nastavení přihlašování e-mailem - Přístup do mých účtů, kde můžete přes ikonu popelnice přístup k vybranému zákaznickému účtu odebrat.
  17. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Původní verzi aplikace Můj Vodafone postupně "vypínáme", někteří zákazníci se do ní už nedostanou a mohou použít už jen novou aplikaci Můj Vodafone+. Do nové appky budeme i nadále přidávat další funkce, už teď ale umí většinu nejpoužívanějších funkcí z té původní. Diagnostika modemu v nové appce není, v seznamu funkcí do budoucna ji máme, ale abych nastavil správné očekávání, tak upřesňuji, že to nějakou dobu potrvá, na seznamu jsou věci, které mají vyšší prioritu nebo jsou už v pokročilejší fázi přípravy.
  18. Mrakdrak se přidal ke komunitě
  19. vodatee se přidal ke komunitě
  20. vodatee odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    V nové aplikaci Vodafone+ mi prakticky nic nefunguje, nebo s hodně dlouhou prodlevou. A když se chci podívat na věrnostní program Happy, tak se buď nenačítá, zasekne na červeném pozadí se smajlíkem. Když se už povede po x pokusech věrnostní program s nabídkami otevřít, tak zas nefunguje Kolo štěstí a hází chybu (mám i video s chybou). Tudíž z mého pohledu je to zatím jen další na nic aplikace v mobilu, třeba ji teď jen bootuje až moc uživatelů 😆
  21. Tak už to jde. Asi nějaký zákus.
  22. TP-Link Archer NX200 5G AX1800
  23. Poslední týden
  24. Ještě jsi neuvedl jaký používáš router, není to GigaCube ?
  25. No ona nikdy nespadne.. Jen se neustale načítá a točí kolečko
  26. Kdyby nevracela aplikace auth login, tak by spíše hodila error hlášku, než že by celá spadla.
  27. Android TV ve verzi 14 už mají nějakou chvíli zmíněné Google Chromecasty. Ale i tak to na nich funguje dle nálady.
  28. Vše zmíněné jsem již udělal. Jediný paprsek naděje je aktualizace na Android 14, která má na box zařízení přijít během prosince. Každopádně se mi nechce věřit, že by to bylo verzí Androidu
  29. Také lze zkontrolovat aktualizace boxu - OS, stejně tak aktualizace aplikací. V nouzi lze zkusit i továrko. A jinak se lze přihlásit i pomocí QR přes app - Nastavení / Účet / Přihlášení pomocí QR kódu
  30. Alex se přidal ke komunitě
  31. Potřebuju odebrat účet pod kterým je můj syn který je taky administrátor ale když ho změním na uživatele tak se přepne na administrátora
  32. Díky za tip, tohle můžu vyloučit, protože už po prvotní instalaci aplikace mi trvalo asi 2 hodiny, než naběhla přihlašovací obrazovka.. Tzn problem je ještě někde předtím. Aplikaci jsem přeinstalovával asi 10x dokonce i celý box :(
  33. Tak ještě můžeš jít do aplikace Můj Vodafone a tam ze seznamu zařízení ten Android box vymazat a potom se na boxu znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem, sice si myslím že to pravděpodobně nebude mít efekt, ale za zkoušku nic nedáš a už se tímto způsobem tady vyřešilo dost problémů s aplikací Vodafone TV. A samozřejmě bych také zkusil reinstalovat aplikaci.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.