Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. Pepe odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Spíše aby se to nepletlo s označením modem jako je u Vodafone Station, apod. :) Když by to byl router, tak si lidi koupí třeba TP-Link a budou se divit, že to nefunguje.
  3. Lebo sa vycerpala Ani vyrobca (Commscope/Arris), kedze (podobne ako ostatni vyrobcovia DOCSIS okrem AVM) oficialne nepredava koncovym uzivatelom, nie je ziadna oficialna podpora (a nema ju ani Werner).
  4. marek-81 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    @Jenda055 já ti rozumím. Jen chci říct, že zatímco pro tebe je to hov...o, pro někoho ne a může takový pořady vyhledávat. Já třeba jsem nikdy nepochopil smysl erotických kanálů. Za prvé je porna plnej net a za druhé, sleodvat takový pořady aniž bych nemohl rozhodnout "na co mám chuť" je pro mě nepochopitelné. Ale přesto jsou diváci kteří za to rádi zaplatí. Každý divák je jiný divák.
  5. To mi absolutně nepomůže. Kdo mi zajistí aktualizaci FW? Nikdo. Jenom výrobce a někam to posílat. Takže riskovat že si ho koupím a za 2 měsíce mě pošle Vodafone někam? Ne, děkuji, tím jsem si už prošel. Vlastní modem, připojený do sítě Vodafonu a po dvou měsících mi začalo tvrdit že jim to ruší síť a kdesi cosi. Když jsem se jich ptal na podrobnosti tak mi řekli že mi nic sdělovat nemusí. Počkám dokud nebudou v nabídce i pro plebs.
  6. k4ngli se přidal ke komunitě
  7. Hello, I am an international student who has returned home for the holidays. I am trying to log into my Vodafone account but it is asking to send an SMS message to a number that is not the one registered to my phone. I tried to contact support but I do not speak Czech. Is there any way to fix this? Dobrý den, jsem zahraniční student, který se vrátil domů na prázdniny. Snažím se přihlásit ke svému účtu Vodafone, ale telefon mě vyzve k odeslání SMS zprávy na číslo, které není to, které je registrované v mém telefonu. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nemluvím česky. Existuje nějaký způsob, jak to vyřešit?
  8. Jenda055 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    marek-81 To, že je to drahé, tak tomu obsahu to moc nepomůže. Protože pokud hovno zabalím i do zlatého alobalu pořád zůstane hovnem...
  9. @tomus píšeš to správně proto jsem to nasdílel ten postup, nemyslel jsem celý HBO ale jen HBO MAX @Pavel m dám ve středu vědět, jak to dopadlo
  10. tomus odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Ano je to modem, ale zřejmě se rozhodli použít stejné označení jako pro optický převodník ONT, Přeci jenom dnešní moderní kabelové modemy mají obvykle již standardně integrovaný router s Wi-Fi a tak to chtěli nějak odlišit, aby si to méně znalí uživatelé nepletli.
  11. marek-81 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    @Jenda055 tak tobě se to nelíbí, ale jiným třeba ano. Ty reality show jsou paradoxně mnohem dražší než vysílat kontinuálně videoklipy, takže se jim to nejspíš vyplatí, když to diváci chtějí.
  12. A nebylo to spíš myšleno tak že se má zrušit předplatné HBO Max, tedy pouze videotéky a ne celého balíčku s televizní mi kanály HBO ?
  13. Ivo2003 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Proč tomu Vodafone oficiálně říká převodník a ne modem, když to je modem?
  14. Jenda055 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    No než se koukat na MTV a její stupidnosti " Náctileté maminky, Jersey Shore“ atd., tak to raději žádnou MTV. Jen mě štve, že takové stupidnosti dává i Nova a Prima. Zrádci, Farma Česko, Survivor..... Takové a podobné hovadiny zkazili i kanál Discovery Channel, který byl ještě kolem roku 2000 koukatelný. Ale pak to přišlo hovadiny s Bear Gryllsem, Dual Survival, sem tam nějací volové tuningovali a prodávali auta nebo na loďkách lovili kraby. No a teď Nazí a vystrašení, a tak bych mohl pokračovat. Prostě teď je to nekoukatelný kanál stejně jako History, kde nemá název kanálu nic společného s obsahem.
  15. nikde ani čárka o tom nepíšou .Aby se to nezrušilo ,a pak se to aktivovalo za plnou cenu .Protože na technické podpoře ,nemají ani ponění kolik platíš za balíček.Ted mám dobrou cenu . Já jsem psal před týdnem ,a žádnou takovou informaci jsem nedostal .Jenom že to řeší .
  16. marek-81 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    MTV ustoupilo od hudby, protože sledovanost těchto kanálu klesala soustavně posledních dvacet let až to došlo do bodu, že se programy vůbec nevyplatily. MTV zůstává jako zábavná a lifestylová televize na klíčových trzích jako je Německo, Itálie, Velká Británie, USA kde jsou tyto reality show poměrně populární. Třeba v Itálii je hodně populární Geordie Shore. A jak je známo, Česko, potažmo východ Evropy je oproti západu pozadu o min 10 let, takže to, co u nás ještě přežívá, jinde už umřelo.
  17. Prý to mají na podpoře vyzkoušené
  18. Cigan se přidal ke komunitě
  19. tramin odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Aha, tak já měl dojem, že i Prima+ byla v tom "dárku". Tak nic...
  20. Jenda055 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak já teda nevím, ale nejsem firemní zákazník. U nás není ani tarif 2000/400, ale jen 1000/60 a přesto jsem nikdy neměl problém si objednat hned na začátku na zkoušku FRITZ!Box 6690 a poté když mi neseděl, tak převodník. Pouze si platím několik let k domácím přípojce pevnou IPV4 adresu a teď je to asi vlastně nutnost, pokud chci Dual-stack. Tak asi to bude mé charisma při volání na infolinku. Tobi mě miluje.
  21. homberg odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Firemni zakaznici jsou zrejme solventnejsi, nez obycejni zakaznici. Tahle logika pokulhava. Tarify je to, oc tu bezi! :-(
  22. dad18 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @tramin A? Prima+ přece není program, ale aplikace a tu nikdo nikomu zdarma nenabízí. Nebo ti jde o něco jiného? Tak nevím...
  23. tramin odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Mám Vodafone TV (bez+) a balíček sport, ale Prima+ mám jenom Promo. Tak nevím...
  24. dad18 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    V podpisu máš Family a Sport... A tady v tom tématu čteš i jiné příspěvky?
  25. Jenda055 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Technikus Já bych to viděl i jinak, že dost lidí je líných, jak vši, jít a koupit si router. Když jsem měnil modem za převodník, tak hodinu předem mi volal technik, že jede, a jestli mám svůj router. Já jsem mu řekl, že mám Turris Omia, a proč se ptá, že je to snad jasné. No jak dojel tak říkal, jaké zažívá story k u T-Mobile, proto raději už volá předem. Problém je ten, ale není to problém T-Mobile, ale zákazníků, kteří aktivují novou službu. T-Mobile nabízí aktivaci s modemem (nevím, kolik chce za pronájem, jestli 70 korun nebo 100 korun) a druhou s modemem v bridge za 0 korun. No a prostě už měl asi 5 případů, kdy tam dojel s modemem v bridge a lidi na něj koukali, že potřebují vlastní router., a jelikož ta objednávka se musí stornovat, udělat nová s novou návštěvou přesto to ti zákazníci udělali. Než by prostě šli na Alzu, popřípadě, když nemají data do Datartu nebo Planea a koupili si router. Raději otravují a nechají jezdit lidi po zbytečných výjezdech.
  26. HLINSKY odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
  27. poslední odpověd od VF ,že na to mají 60 dní na opravu .To jim končí za chvíli .To jsem zvědavý co s tím budou dělat.Nikdo nevolal z Vodafone. ale pokud to chceš zrušit ,tak to napíše zrušit balíček .Aby to nedopadlo tak ,že ti zruší celé to HBO?
  28. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    A nedostali ti, co mají Sport a Family jiné programy/balíčky? 🤔

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.