Všechny aktivity
- Poslední hodinu
-
reklamní SMS
Je běžné, že zákazník obdrží 2 SMS od Vodafone během jednoho dne? Odesílatelé: "VF pro vas" a "Vodafone CZ"
-
Nefunkční přihlášení do Můj Vodafone
Dnes jsem to ověřoval a u některých zákazníků se starší Vyúčtování nemusela načítat, před pár dny jsme tuto chybu opravili.
-
Odebrání účtu v Můj Vodafone
@Alex Pěkný den, Alexi, asi by mi více pomohl příklad s konkrétním popisem situace. Obecně platí, že nemůžete odebrat posledního administrátora u konkrétního zákaznického účtu - vždy tam musí alespoň jeden e-mail s rolí administrátor zůstat. Pokud máte u svého zákaznického účtu více e-mailů s oprávněním administrátora a sám jste administrátorem, můžete některý z dalších účtů odebrat přes nabídku Nastavení přihlašování e-mailem - Přístup do mých účtů, kde můžete přes ikonu popelnice přístup k vybranému zákaznickému účtu odebrat.
-
Aplikace Můj Vodafone+
Původní verzi aplikace Můj Vodafone postupně "vypínáme", někteří zákazníci se do ní už nedostanou a mohou použít už jen novou aplikaci Můj Vodafone+. Do nové appky budeme i nadále přidávat další funkce, už teď ale umí většinu nejpoužívanějších funkcí z té původní. Diagnostika modemu v nové appce není, v seznamu funkcí do budoucna ji máme, ale abych nastavil správné očekávání, tak upřesňuji, že to nějakou dobu potrvá, na seznamu jsou věci, které mají vyšší prioritu nebo jsou už v pokročilejší fázi přípravy.
-
Mrakdrak se přidal ke komunitě
- Dnes
-
Nefunkční přihlášení do Můj Vodafone
Tak už to jde. Asi nějaký zákus.
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
TP-Link Archer NX200 5G AX1800
- Včera
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Ještě jsi neuvedl jaký používáš router, není to GigaCube ?
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
No ona nikdy nespadne.. Jen se neustale načítá a točí kolečko
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Kdyby nevracela aplikace auth login, tak by spíše hodila error hlášku, než že by celá spadla.
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Android TV ve verzi 14 už mají nějakou chvíli zmíněné Google Chromecasty. Ale i tak to na nich funguje dle nálady.
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Vše zmíněné jsem již udělal. Jediný paprsek naděje je aktualizace na Android 14, která má na box zařízení přijít během prosince. Každopádně se mi nechce věřit, že by to bylo verzí Androidu
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Také lze zkontrolovat aktualizace boxu - OS, stejně tak aktualizace aplikací. V nouzi lze zkusit i továrko. A jinak se lze přihlásit i pomocí QR přes app - Nastavení / Účet / Přihlášení pomocí QR kódu
-
Alex se přidal ke komunitě
-
Odebrání účtu v Můj Vodafone
Potřebuju odebrat účet pod kterým je můj syn který je taky administrátor ale když ho změním na uživatele tak se přepne na administrátora
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Díky za tip, tohle můžu vyloučit, protože už po prvotní instalaci aplikace mi trvalo asi 2 hodiny, než naběhla přihlašovací obrazovka.. Tzn problem je ještě někde předtím. Aplikaci jsem přeinstalovával asi 10x dokonce i celý box :(
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Tak ještě můžeš jít do aplikace Můj Vodafone a tam ze seznamu zařízení ten Android box vymazat a potom se na boxu znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem, sice si myslím že to pravděpodobně nebude mít efekt, ale za zkoušku nic nedáš a už se tímto způsobem tady vyřešilo dost problémů s aplikací Vodafone TV. A samozřejmě bych také zkusil reinstalovat aplikaci.
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Díky za odpovědi. Debug asi zkusím provést. Jinak sem viděl dost zmínek na fórech že aplikace lidem na strong LEAP-S3 funguje. 2GB ram by melo HW stačit. Co se týče internetu, to nebude problém.. Mám stabilních 100mbps+ A box mam připojen napřímo přes kabel.. Teď např. od 17-18 hodiny aplikace fungovala naprosto nádherně. I při opakovaném vypnutí a zapnutí aplikace okamžitě načetla.. A momentálně už zas jen točí a nenačte.. Připadá mi to spíše na problém s obdržením odpovědi z vodafone serveru. Jakoby nevracel třeba auth login nebo něco
-
Aplikace Můj Vodafone+
U mě to stejné, chtěl jsem otevřít starou aplikaci Můj Vodafone, ale byl jsem odhlášený a po přihlášení mně to píše stejnou hlášku že mám přejít na novou apku a ta stará už není funkční, takže definitivní konec. Nicméně v té nové aplikaci třeba stále chybí slibovaná možnost diagnostiky a restartu modemu.
-
Aplikace Můj Vodafone+
To já se do staré app přihlásím a kam kliknu, tam se mi zobrazí stejná hláška o ukončení podpory této app.
-
Fanny se přidal ke komunitě
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
A nemůže být problém s internetem ? V profilu máš uvedeno že máš bezdrátový internet přes mobilní síť, takže je tam rychlost internetu stabilní a dostatečná ? Jakým způsobem je připojený ten Android box s routerem, nemůže být problém tam ? Já používám stejně jako Standa Google Chromecast HD a občas se setkám s tím že aplikace nechce naběhnout, většinou když jí nepustím delší dobu, třeba po týdnu a taky se mě poměrně často stává asi ze stejného důvodu to, že v aplikaci zamrzne datum a čas a zůstane tam čas z posledního předchozího spuštění, přehrávání potom z tohoto důvodu nefunguje, takže při každém spuštění aplikace první co dělám je, že kontrolují čas v aplikaci jestli je stejný jako ten skutečný.
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
U těchto krabiček bývá upraven i systém, kolikrát neoriginálním způsobem. A s náročností VTV hlavně na security požadavky to může být opravdu cokoliv. Třeba ani nestačí ta RAM protože ji využívá něco jiného atp. Tohle je spíše práce pro nějakého "ajťáka", který by dokázal na základě logů ze systému vyčíst, proč aplikace padá a co se tam děje, jak je systém upraven atp. Takže aktivovat režim pro vývojáře, zapnout logování na požadovanou úroveň, ideálně asi debug, pro jistotu zvětšit velikost protokolu. No a pak to vytáhnout přes ADB. Začít s Google a chatboty, pokud nenajdu/nedostanu odpověď a nechce se mi studovat znalost Androidu na tuto úroveň, tak Reddit, XDA-Developers atp. a tam hezky poprosit ve správné sekci. Zařízení není oficiálně podporováno, takže nikdo z Vodafone se tím moc zabývat nebude, takových zařízení jsou tisíce.
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
To se mi moc nezdá, celý den mi to nešlo a teď najednou šlape jak hodinky.. Kdyby to bylo HW, nejede to dle mého nikdy. Ale je jen otázka času, kdy se zas přestane načítat Mám Strong LEAP-S3
-
Nejde odeslat formulář
a stejná situace je i u soutěžního formuláře, na kterej odkazuje ten banner tady na fóru a v aplikaci můj vodafone+, tenhle tejden se hraje o věci od xiaomi 😮 takže taky bez +420
-
Nekonečné načítání Vodafone TV
Prakticky každý den používám Chromecast TV HD a žádné takovéto problémy nemám. App se spouští hned a i přepínání mezi programy je v pohodě. Takže bych to spíš viděl na problém s HW
-
Nové stanice
@kolík Joj spolupracuje s Primou a ta má už Prima Zoom takže na Joj Svět bude to stejné. Taková rvačka o dokumenty není aby měl na ně někdo exkluzivitu.😉
-
Nejde odeslat formulář
@Marek-26 Stačí notářsky ověřené potvrzení od maminky a tatínka, že si nezlobil a projde to. A udělej si to dvakrát, přijde Mikuláš a taky se tě na to zeptá..😀 Vím že to byl vtip, zlobidlo by tu přece nemohlo dělat admina..