Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. No ona nikdy nespadne.. Jen se neustale načítá a točí kolečko
  3. Kdyby nevracela aplikace auth login, tak by spíše hodila error hlášku, než že by celá spadla.
  4. Dnes
  5. Android TV ve verzi 14 už mají nějakou chvíli zmíněné Google Chromecasty. Ale i tak to na nich funguje dle nálady.
  6. Vše zmíněné jsem již udělal. Jediný paprsek naděje je aktualizace na Android 14, která má na box zařízení přijít během prosince. Každopádně se mi nechce věřit, že by to bylo verzí Androidu
  7. Také lze zkontrolovat aktualizace boxu - OS, stejně tak aktualizace aplikací. V nouzi lze zkusit i továrko. A jinak se lze přihlásit i pomocí QR přes app - Nastavení / Účet / Přihlášení pomocí QR kódu
  8. Alex se přidal ke komunitě
  9. Potřebuju odebrat účet pod kterým je můj syn který je taky administrátor ale když ho změním na uživatele tak se přepne na administrátora
  10. Díky za tip, tohle můžu vyloučit, protože už po prvotní instalaci aplikace mi trvalo asi 2 hodiny, než naběhla přihlašovací obrazovka.. Tzn problem je ještě někde předtím. Aplikaci jsem přeinstalovával asi 10x dokonce i celý box :(
  11. Tak ještě můžeš jít do aplikace Můj Vodafone a tam ze seznamu zařízení ten Android box vymazat a potom se na boxu znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem, sice si myslím že to pravděpodobně nebude mít efekt, ale za zkoušku nic nedáš a už se tímto způsobem tady vyřešilo dost problémů s aplikací Vodafone TV. A samozřejmě bych také zkusil reinstalovat aplikaci.
  12. Díky za odpovědi. Debug asi zkusím provést. Jinak sem viděl dost zmínek na fórech že aplikace lidem na strong LEAP-S3 funguje. 2GB ram by melo HW stačit. Co se týče internetu, to nebude problém.. Mám stabilních 100mbps+ A box mam připojen napřímo přes kabel.. Teď např. od 17-18 hodiny aplikace fungovala naprosto nádherně. I při opakovaném vypnutí a zapnutí aplikace okamžitě načetla.. A momentálně už zas jen točí a nenačte.. Připadá mi to spíše na problém s obdržením odpovědi z vodafone serveru. Jakoby nevracel třeba auth login nebo něco
  13. tomus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    U mě to stejné, chtěl jsem otevřít starou aplikaci Můj Vodafone, ale byl jsem odhlášený a po přihlášení mně to píše stejnou hlášku že mám přejít na novou apku a ta stará už není funkční, takže definitivní konec. Nicméně v té nové aplikaci třeba stále chybí slibovaná možnost diagnostiky a restartu modemu.
  14. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    To já se do staré app přihlásím a kam kliknu, tam se mi zobrazí stejná hláška o ukončení podpory této app.
  15. Fanny se přidal ke komunitě
  16. A nemůže být problém s internetem ? V profilu máš uvedeno že máš bezdrátový internet přes mobilní síť, takže je tam rychlost internetu stabilní a dostatečná ? Jakým způsobem je připojený ten Android box s routerem, nemůže být problém tam ? Já používám stejně jako Standa Google Chromecast HD a občas se setkám s tím že aplikace nechce naběhnout, většinou když jí nepustím delší dobu, třeba po týdnu a taky se mě poměrně často stává asi ze stejného důvodu to, že v aplikaci zamrzne datum a čas a zůstane tam čas z posledního předchozího spuštění, přehrávání potom z tohoto důvodu nefunguje, takže při každém spuštění aplikace první co dělám je, že kontrolují čas v aplikaci jestli je stejný jako ten skutečný.
  17. U těchto krabiček bývá upraven i systém, kolikrát neoriginálním způsobem. A s náročností VTV hlavně na security požadavky to může být opravdu cokoliv. Třeba ani nestačí ta RAM protože ji využívá něco jiného atp. Tohle je spíše práce pro nějakého "ajťáka", který by dokázal na základě logů ze systému vyčíst, proč aplikace padá a co se tam děje, jak je systém upraven atp. Takže aktivovat režim pro vývojáře, zapnout logování na požadovanou úroveň, ideálně asi debug, pro jistotu zvětšit velikost protokolu. No a pak to vytáhnout přes ADB. Začít s Google a chatboty, pokud nenajdu/nedostanu odpověď a nechce se mi studovat znalost Androidu na tuto úroveň, tak Reddit, XDA-Developers atp. a tam hezky poprosit ve správné sekci. Zařízení není oficiálně podporováno, takže nikdo z Vodafone se tím moc zabývat nebude, takových zařízení jsou tisíce.
  18. To se mi moc nezdá, celý den mi to nešlo a teď najednou šlape jak hodinky.. Kdyby to bylo HW, nejede to dle mého nikdy. Ale je jen otázka času, kdy se zas přestane načítat Mám Strong LEAP-S3
  19. Slamb odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    a stejná situace je i u soutěžního formuláře, na kterej odkazuje ten banner tady na fóru a v aplikaci můj vodafone+, tenhle tejden se hraje o věci od xiaomi 😮 takže taky bez +420
  20. Prakticky každý den používám Chromecast TV HD a žádné takovéto problémy nemám. App se spouští hned a i přepínání mezi programy je v pohodě. Takže bych to spíš viděl na problém s HW
  21. dad18 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @kolík Joj spolupracuje s Primou a ta má už Prima Zoom takže na Joj Svět bude to stejné. Taková rvačka o dokumenty není aby měl na ně někdo exkluzivitu.😉
  22. dad18 odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    @Marek-26 Stačí notářsky ověřené potvrzení od maminky a tatínka, že si nezlobil a projde to. A udělej si to dvakrát, přijde Mikuláš a taky se tě na to zeptá..😀 Vím že to byl vtip, zlobidlo by tu přece nemohlo dělat admina..
  23. Marek-26 odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    A pro nás zlobivé zase nic... viz text vedle zaškrtávátka 😃
  24. kolík odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Mně fajčí obě nová+,tak stará bez+!😀
  25. kolík odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    https://www.parabola.cz/clanky/8098/joj-svet-startuje-v-cestine-v-ceske-republice/ A co tuhle,přidáte?😄
  26. msmejkal se přidal ke komunitě
  27. Zdravím, mám problém s Vodafone TV, službu mám od minulého týdne a bohužel od začátku téměř nefunguje. Aplikace se načte 1x z 20 spuštění, možná je ta statistika i horší a než se mi podaří aplikaci vůbec spustit, někdy trvá i desítky minut. Po spuštění funguje relativně OK až na záseky, které bych ale přežil.. Po vypnutí a zapnutí TV aplikace načte, ale nelze načíst obsah.. Pomůže až vypnutí a zapnutí aplikace, kde se ale můžu snadno dostat do dříve zmíněného problému nekonečného načítání.. Někdo nějaké rady? Všeobecné: Výrobce: SkyworthDigital Model hardwaru: 4K Google TV Box SDK verze: 30 Verze softwaru: 1.64.21 ID domácnosti: Dodám, pokud by bylo třeba Sériové číslo: 88299EB8AF69D279D9EE055DDBC3B233A1D5885467DCF6A8F347EA Prostředí:_cz Datum posledního přihlášení: po pro 1 2025 09:46:44 Podmíněný přistup: DAS SDK verze: 5.1.0 Verze přehrávače: 2.19.1
  28. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Ptal jsem se na to kolegů a zájem regionálních televizí jsme zjišťovali, když jsme přidávali ZAK TV a Ústeckou televizi a ten zájem nebyl... Pokud bude mít v budoucnu TV Brno 1 zájem, je možné, že se domluvíme.
  29. Sparrow odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    Díky za info A opět pozor TELEFON BEZ +420 .
  30. Sparrow odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    No jistě, proč ne. Nová verze je již plnou náhradou se stejnými i novými funkcemi a na 200% odladěna. Zákazníkům nic ze staré verze nechybí .... bla, bla , bla

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.