Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. Úprava kanálů že strany VDF běžela jen na Compalech. Resp. Arris to dělal sám vždy, je to jeho vlastnost.
  3. zdravím , mohl by prosím někdo s tímto Vodafone ultra hub 7 modemem změřit jeho reálnou spotřebu? Mám Vodafone Station wifi 6 a průměrná spotřeba mi vychází na 19,6 W ( měřeno 24/7 po dobu 1 rok). Rád bych porovnal, jestli už je nový modem trošku úspornější ....🙋
  4. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Tahle nova aplikaci je vtip. Na prvni pohled se zda lepsi. A v par vecech i je. Libi se mi rychlej prehled sluzeb a vyuctovani v uvodu treba. Ale celkove to je amaterismus trochu. Jak je mozny ze vydate aplikaci kde nejsou nabindovany tlacitka? Otevru Vodafone Happy a opakovane tam narazim na "TLACITKO 1/2". Co to je? Plus ty vyhody resp darky od partneru jsem pochopil se nyni presunuli sem? Dalsi rebranding? No ale rozklikl jsem to a tedka to neni primo v aplikaci. Tam je jen kod. A zbytek je na najekym novym? pofidernim webu kde ten kod zadam. A navic treba u Playstationu vidim ze i ta sleva je nizsi nez byla predtim jen 6%? Jsem z tech akci zmatenej spis co je co. Taky kdyz chci rozkliknout u sluzeb veci jako dokumenty atd tak to nacitani je dlouhy 5s+. Nevim. Ted vysel nejakej update jeste, ale nechapu vlastne proc ta nova appka je. Novy tarify? Jinej backend? Marketing?
  5. Michal odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    V nove aplikaci se nedokazu proklikat k fakture. Protoze mam v uctu predplacenku, kdyz kliknu na vyuctovani na uvodni strance, dostanu se na vyuctovani predplacenky. Jo nebo je to ucel s mam zaplatit za prosinec 4Kč 😂
  6. Zřejmě ano, tady bod 6.6
  7. Jenda055 odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    Já mám výpadky také. Soused má telku od T-Mobile a od odpoledne střídavě vypadává a objeví se na pár minut hláška, že program nejde a ani jej není poté možné pustit zpětně. Tak asi někde chyby na distribuci...
  8. @Technikus vždyť se nedávno psalo o noční optimalizaci ze strany VF, která lokální nastavení přepsala dle potřeb "vyšší moci". O "nezásahy" bylo nutno požádat. Nebo si to s něčím pletu?
  9. @Ondrej1 Tak jsem se zmýlil. Snížil jsem to na 20/40 MHz aby se to samo nepřepínalo. On ten můj Compal asi víc stejně neumí.
  10. Zdarec, od včerejška nejde Crime+Investigation. Přesněji jde/nejde. Večer pustím na TV v DVB-C, 10 sec. jede, pak se obraz zastaví, pak pouze tma, pak se zase rozjede a tak pořád dokola. Kvalita i signál 100%, ostatní kanály ve stejném muxu v pořádku. Myslel jsem si, že je možná nějaký problém, nechám do rána uležet. Ráno zkusím, pořád to samé. Teď to zkouším i na VF TV v PC a chová se to naprosto stejně. Chvilku jde, obraz se sekne, tma a zase se to rozjede. Nepoužitelné.
  11. Včera
  12. @kautskym Nikdo mi nevolal a žádná změna se nestala, takže pokud je to brané jako vyřešené globálně, tak se to moc nepovedlo.
  13. Jo ten Disney je asi nejvetsi vojeb kde by mela fungovat hromadna zaloba.
  14. Celkem slušná vyjebávka je ještě u Disney+, tam si zaplatíte 4K, ale pokud sledujete na PC, tak vám pouští jen 720p sice z vysokým datovým tokem, ale jen 720p. Když na toto přijdete (při placení to nikde neuvádí), tak podpora vám písne, že pro 4K si musíte pořídit buď telku a nebo box s aplikací. To, že máte 4K monitor a dostačující grafiku nikoho nezajímá. Jsou lidi, kteří opravdu telku nemají, sledují vše na PC a zaplatili třeba na rok a prachy jim nikdo nevrátí.
  15. Taky by stalo za to vyzkouset, jestli kdyz odpojis vsechno a nechas pripojeny jen PC, jestli to bude taky padat dolu.
  16. Hele - nejde jen o utažení čtyř portů, ale o to, že nalinkovaná rychlost vnitřního LAN portu na modemu na LAN kartu do PC by ti měla ukazovat 1Gb/s. Což byly nějaké obrázky, že neukazuje. Jak rychle ti to potom routuje z WAN na LAN , případně jak rychle probíhá přenos dat mezi vnitřními LAN porty na routeruje věc další. Dvě věci - buď se podívej, jestli máš zapnuté jumbo packety, nebo zkus cvičně vložit mezi modem a Turris 1Gb switch.
  17. @Pavel m mam to také tak jako ty @Honza333 jak to vypadá v HBO Max?
  18. Jojo to je přesně to samé co se děje mě, stačí vypojit a zapojit kabel a naběhnou mi data jak mají 🙂 Když ta změna Modemu nepomůže tak to už řešit asi nebudu, dokavaď to pojedete tak je mi to jedno, spíš mě prostě zajímá co to způsobuje
  19. jak kde já pořád nic.
  20. Naprostý souhlas, včera mi volali že je to vyřešený , nevím jestli jen já nebo všichni, ale jestli to někomu nejde tak nevěšte hlavu opravdu není o co stát, tentokrát to není nic proti VF..... zadarmo ....no v ceně služby dobrý ale jak tady píše kolega za peníze ani náhodou pokud si to stáhnu v UHD tak srovnáváte nesrovnatelný, každý krok dopředu dobrý každá služba dobrý ale kdo je natěšenej na kvalitu je to opravdu diskutabilní...... já osobně nad tím mávnul rukou a zpětně že jsem se s tím vůbec trápil......
  21. Jako musím říct, že tuhle špatnou detekci rychlosti jsem měl také. Vodafone Station a zatím Turris 1.1 s tím, že vždycky pomohlo vypojit a zapojit síťový kabel, aby se to správně detekovalo. Na fóru Turrisu se to také párkrát řešilo, ale jiné řešení nebo čím to je způsobené to nevím. :) Ale vím, že třeba předtím mi to s Technicolorem nedělalo.
  22. Poslední týden
  23. Komár odpověděl na téma uživateli cvancara v Vodafone TV
    Na nádraží v Ostravě čekají Čech a Polák na vlak. Čech pořád nervózně obchází tabule, kde naskakuje zpoždění a Polák se ho ptá: "Pan šuka meškanie?" A Čech na to: "Ne, pan meška šukanie."
  24. dad18 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Aha, tak když email nedorazí ke mě, tak dorazím já k tobě.😀
  25. Tak ruštinu ovládám, ale přeci jen, v OVA je ta polština taková rozšířenější. V TV mám nastaveno, že když není CZ stopa, tak ať se přepne na PL (pokud tedy existuje).
  26. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Já to našel v mailu s předmětem "Čas na co? Čas na vánoční telku!", tak třeba dorazí také 🙃
  27. dad18 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Aktivace je přímo u tebe? Nebo koukáme na tvojí TV? Chlebíčky a víno jako vstupné? 😀 Odkaz na ofiko lákadlo od Vodafone by nebyl?
  28. Ok díky za info, ano, aktuálně doma mám Station Wi-Fi 6, popřemýšlím a možná tam zavolám... Jojo přesně takhle mi to tvrdili, že ten Modem je schopen při používání všech portů vyplivnout do nich všech 4x 1Gb/s 🙂A ano, funkci switche chápu, ten je schopný rozdělovat data tam kde jsou potřeba 🙂 Tak když by nový Modem pomohl tak podám info 🙂

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.