Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. kautskym odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    našel jsem i u VDF na stránkách že to oficiálně píší že je to jen pro firemní zákazníky https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/pevny-internet-kabel-vlastni-modem/
  3. Jestli se to chová jako správná předplacená služba, tak to bude na minuty 🙂
  4. Váš přístup skončí dne 23 prosince 2025 ono je tak ,že celý den ještě .
  5. Přeji hezký den, jen bych se zeptal, jaké konkrétní heslo se vám nedaří nastavit. My používáme poměrně dlouhá a bezpečná hesla se speciálními znaky a nikdy s tím nebyl problém. Zároveň šlo bez potíží nastavit i kratší heslo bez speciálních symbolů. Vodafone GigaCube má v tomto směru poměrně standardní požadavky, srovnatelné s většinou běžných routerů. Každopádně pokud máte doma větší množství zařízení IoT prvky, televizi, počítače, mobilní telefony, hodinky apod. je potřeba počítat s tím, že samotný GigaCube nemusí dlouhodobě zajistit stabilní domácí síť. GigaCube od Vodafonu (výrobce ZTE) totiž není primárně koncipován jako plnohodnotný domácí router, ale spíše jako mobilní nebo dočasné řešení. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že při obsluze celé domácnosti se zařízení více zahřívalo, nestíhalo a některá připojená zařízení občas hlásila výpadky dat. Přeci jen jde o relativně malou krabičku, která v sobě kombinuje 4G/5G modem i Wi-Fi, a při vyšší zátěži naráží na své limity. Řešením se pro mě ukázalo využívat GigaCube pouze jako modem pro příjem 5G signálu, Wi-Fi jsem na něm vypnul a připojil k němu samostatný TP-Link router, který je určený přímo pro správu domácí sítě s větším počtem zařízení (a je navíc bezproblémově kompatibilní s Apple ekosystémem). Od té doby je připojení stabilní, rychlost se dlouhodobě drží kolem 150/30 Mbps a všechna zařízení fungují bez problémů. Dokonce se mi dříve stávalo, že některé počítače ztratily připojení kvůli zaplněné operační paměti GigaCube, který už nebyl schopen správně odbavovat provoz. I proto bych doporučil řešit domácí síť spíše tímto způsobem.
  6. Já mám pocit, že datum a čas obnovy se nastavil při prvním pokusu o aktivaci HBO Max Premium, takže já to čekám někdy večer 🙂
  7. Veronika - Vodafone odpověděl na téma uživateli k4ngli v O Vodafonu
    @k4ngli Hello, You can log in to My Vodafone using your email address and the password you set up for this purpose. You also have a phone number configured, to which we send an SMS with a verification code each time you log in. Have you successfully logged in before?
  8. Ja jeste čekám, jelikož předplatné melo byt obnoveno dnes ale jeste předplatné bezva, nevim v kolik hodin to bylo aktivovano
  9. Tak jak jste dopadli?
  10. @miroslavkocir.c https://techforum.cz/_files/cs/internet/Vodafone-Gigacube/zmena-jmena-a-hesla-wifi.pdf
  11. miroslavkocir.c se přidal ke komunitě
  12. Potřebuji nastavit vlastní heslo (a název sítě) u modemu GigaCube2. V Nastavení na adrese http://giga.cube/index.html#wifi_main heslo změnit nejde. Jak je to možné? To zařízení přece musí umožnit nastavení vlastního hesla. Máme k připojení mnoho zařízení, modem je kvůli abseneci antenního konektoru (který byl u první verze, krerou jsem musel bohužel reklamovat) nainsalovaný v půdním prostoru s výhledem na vysílač), a není možné pokaždé zajistit, aby si někdo šel dohledávat wifi heslo na modem. Spousta již připojených zařízení včetně telefonů heslo nezobrazuje.. Hledal jsem na webu návody k nastavení, ale ty v kruhu odkazují dokola na základní příručku, která podrobné nastavení neobsahuje. Na webu giga.cube/ taky není ke změně wifi žádná nápověda.. Jinak obecně hodnotím jako firemní zákazník ten modem jako nepříliš spolehlivý, často je sice připojený, ale nelze se připojit k internetu, je potřeba jej někdy i několikrát denně restartovat. Už byl také v servise jako první generace a oprava obnáčela kompletní výměnu základní desky. Čekám, že odejde opět po skončení záruky, takže v podstatě každý rok bude potřeba nový modem..
  13. Včera
  14. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @homberg Já takovou a podobnou elektronickou veteš prodávám a klidně Markovi tu nedostupnost věřím - nechtěj ani vědět kolik věci vidím s dostupností někdy během 1Q26 a to ještě s otazníkem. A když to má v sobě ssd, tak je otazník i u ceny 🙂
  15. přesně 🤣 a nebo bude fanfára 🤩
  16. Takže si tady zítra společně popláčeme, jo? 😆
  17. @Marek-26 Beru tě za slovo, můžeš pls ověřit možnost konfigurace wifi na b/g standard? Dá se nějak nastavit? Případně víš, kdy by se měly tyhle základní funkce nastavení wifiny odemknout pomocí fw update?
  18. také jsem provedl uvidíme zítra @Vlkodlak
  19. Tak jsem zrušil předplatné a zítra znovu aktivuju HBO Max Premium.
  20. Nedostatok modemov ma cela skupina Vodafone v Europe.. Commscope/Arris (rovnako ako dalsi vyrobcovia DOCSIS) nevyraba na sklad, ale serie/varky podla objednavok operatorov.. a nezacne vyrabat dalsiu seriu, kym nepride dostatocne velka objednavka. Neoficialny sivy trh (kde patri aj Werner, Normann a dalsi predajcovia) ma iba omrvinky, t.j. co zostalo z danej serie, ked ju operator neodobral celu.
  21. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tvl mě vždy fascinuje, jak si dokáže někdo vyložit to co napíšu úplně jinak, než bylo myšleno a vůbec by mě to nenapadlo 🤣 @homberg K tomu nedostatku se vztahovalo jen to, co v odstavci, kde jsi označen. Jelikož to nebylo ze začátku nijak omezené na rozdíl od zásob, jsme tam, kde jsme. A informace, že se čeká už několik měsíců na dodávku dalších převodníků mám taky z VF a nemám důvod těm lidem nevěřit. Víš, já se občas bavím s techniky, kteří chodí na instalace a servisy a operátory na THD Vodafone. A tohle jsou věci, které si "u piva" řeknete jako perličku, co kdo má ještě doma za muzejní kousky. Také tomu rozumím o trošku více, než BFU, takže i na mě se občas někdo obrátí s žádostí o radu, takže i když to k životu nepotřebuji, tak se snažím zůstat ve střehu a udržovat si základní přehled. No a taky mě ty technologie trošku zajímají.
  22. namec odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Zeptám se tě znova.Jakou to má souvislost s VF Tv?
  23. homberg odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 Klid chlapce, ja se vubec nerozciluju. Nemam duvod. Se sluzbami VF jsem naprosto spokojenej a prevodnik je me ukradenej (jsem prece BFU!). Precti si to jeste jednou. Pro pomalejsi - argumenty pana @Marek-26 k problemu nedostatku prevodniku se me zdaji..ponekud smesne. Jako od vsevedouciho.
  24. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    tak na Slovensku už začali vypínat programy MTV .Už je nahrazují programy Music Box.
  25. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @Marek-26 Vzhledem k tomu, co VF modemy dělají s Wi‑Fi, mě vůbec nepřekvapuje, že nejvíc stížností je právě na Wi‑Fi 🤣 Ale o to víc bych zákazníkům na místě VF umožnil převodníky (těm, kteří je chtějí) a pak na supportu trval na tom, že si Wi‑Fi musí řešit sami. @homberg Nebo Marek pracuje ve VF či v nějaké její odnoži a lidé spolu v práci komunikují — to vás při tom rozčilování nenapadlo? A hlavně: co napíše nějaký Marek, je úplně jedno. Stěžujte si Vodafone jeho oficiálními kanály; pokud se vám jeho služby zásadním způsobem nelíbí, přejděte ke konkurenci — Vodafone nereaguje na nic jiného než na odchod zákazníků.
  26. Jenda055 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Nevím, proč by měl Vodafone řešit co použiješ za router. Já hodím za něj Turris, někdo MikroTik a někdo Asus nebo Tendu. Vodafone stejně na tvém zařízení nic negarantuje. To by si musel dělat s tím těžkou hlavu i Cetin, když dává na DSL Terminátora a upřednostňuje právě toto spojení Terminátor + vlastní router. A z mého úhlu pohledu je lepší spojení pro BFU Vodafone převodník + Router, který dostane IP. adresy jednoduše pomocí DHCP než spojení Terminátor + Router pomocí PPPoE a navíc router musí podporovat nastavení VLAN.
  27. homberg odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @Marek-26 vidim, ze mas obrovsky prehled o stiznostech zakazniku VF (hlavne na wifi!), o TV prijimacich v ceskych domacnostech (CRT TV, povazte bez HDMI!), o routerech BFU (jsou to joudove, co si neumi ani zavazat tkanicky!), o vyrobci prevodniku, ze nestiha vyrabet (a dodavat VF CR nove!). Tak ty musis byt bud Pan Buh, nebo minimalne hodinovej manzel, co obchazi a ocumuje panicky a jejich domacnosti..Nic proti, ale jako argument k nedostatku prevodniku u VF me to nesedi.
  28. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak on to je převodník z koaxu na Ethernet 😀 a jak dochází k magic in the box je většině lidí jedno a nepátrá po tom. @homberg Řekl bych, že prvotní zájem předčil očekávání (proč asi) a proč výrobce není schopen dodat nové, je otázka spíše na něho. Jelikož ve Vodafone vidí, že drtivá většina stížností na internet od zákazníků je ve výsledku na WiFi, tak se jim nedivím, že nechtějí moc dávat BFU jen převodník, aby si za to zapojili nějaký hodně starý router, který si ani neumí pořádně nastavit, natož zabezpečit (pokud to ještě lze). Stejně tak, jako mě udivuje, kolik různých CRT televizí a televizí bez HDMI se ještě používá, stejně tak mě fascinují ty různé routery, jejichž maximum je 802.11g a jen 2.4GHz. Ale jim to přeci stačí, mají to tak 20 let, tak co by měnili...

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.