Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. Slamb odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    a stejná situace je i u soutěžního formuláře, na kterej odkazuje ten banner tady na fóru a v aplikaci můj vodafone+, tenhle tejden se hraje o věci od xiaomi 😮 takže taky bez +420
  3. Prakticky každý den používám Chromecast TV HD a žádné takovéto problémy nemám. App se spouští hned a i přepínání mezi programy je v pohodě. Takže bych to spíš viděl na problém s HW
  4. dad18 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @kolík Joj spolupracuje s Primou a ta má už Prima Zoom takže na Joj Svět bude to stejné. Taková rvačka o dokumenty není aby měl na ně někdo exkluzivitu.😉
  5. dad18 odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    @Marek-26 Stačí notářsky ověřené potvrzení od maminky a tatínka, že si nezlobil a projde to. A udělej si to dvakrát, přijde Mikuláš a taky se tě na to zeptá..😀 Vím že to byl vtip, zlobidlo by tu přece nemohlo dělat admina..
  6. Marek-26 odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    A pro nás zlobivé zase nic... viz text vedle zaškrtávátka 😃
  7. kolík odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Mně fajčí obě nová+,tak stará bez+!😀
  8. kolík odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    https://www.parabola.cz/clanky/8098/joj-svet-startuje-v-cestine-v-ceske-republice/ A co tuhle,přidáte?😄
  9. msmejkal se přidal ke komunitě
  10. Zdravím, mám problém s Vodafone TV, službu mám od minulého týdne a bohužel od začátku téměř nefunguje. Aplikace se načte 1x z 20 spuštění, možná je ta statistika i horší a než se mi podaří aplikaci vůbec spustit, někdy trvá i desítky minut. Po spuštění funguje relativně OK až na záseky, které bych ale přežil.. Po vypnutí a zapnutí TV aplikace načte, ale nelze načíst obsah.. Pomůže až vypnutí a zapnutí aplikace, kde se ale můžu snadno dostat do dříve zmíněného problému nekonečného načítání.. Někdo nějaké rady? Všeobecné: Výrobce: SkyworthDigital Model hardwaru: 4K Google TV Box SDK verze: 30 Verze softwaru: 1.64.21 ID domácnosti: Dodám, pokud by bylo třeba Sériové číslo: 88299EB8AF69D279D9EE055DDBC3B233A1D5885467DCF6A8F347EA Prostředí:_cz Datum posledního přihlášení: po pro 1 2025 09:46:44 Podmíněný přistup: DAS SDK verze: 5.1.0 Verze přehrávače: 2.19.1
  11. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Ptal jsem se na to kolegů a zájem regionálních televizí jsme zjišťovali, když jsme přidávali ZAK TV a Ústeckou televizi a ten zájem nebyl... Pokud bude mít v budoucnu TV Brno 1 zájem, je možné, že se domluvíme.
  12. Sparrow odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    Díky za info A opět pozor TELEFON BEZ +420 .
  13. Sparrow odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    No jistě, proč ne. Nová verze je již plnou náhradou se stejnými i novými funkcemi a na 200% odladěna. Zákazníkům nic ze staré verze nechybí .... bla, bla , bla
  14. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    To se nějak rychle zavřela vrátka za původní verzí app
  15. Technikus odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    A kdo má pevný internet od Vodafone, může zkusit i toto
  16. Včera
  17. Ode mě tu bylo řečeno k věci vše. Nebudu riskovat vymazání a pokračovat budu nadále opět v našem fóru. Hezké dny.
  18. Marek-26 odpověděl na téma uživateli neverf0n v Vodafone internet
    @neverf0n Zdravím, dost obecné informace. Vodafone neposkytuje internet jen na jednom HW a na jedné technologii. Dost by i pomohlo sem dát informace z toho provedeného testu WinMTR. Jinak zde asi nikdo ani v teoretické rovině nedokáže moc poradit. Samozřejmě nejlepší je si zavolat přímo na Vodafone, tam mají na technické podpoře většinou nějakou diagnostiku k dispozici.
  19. homberg odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    Tak to by jednoho nenapadlo...dobra prace vodafone!
  20. Gorole odpověděl na téma uživateli neverf0n v Vodafone internet
    Třeba vyměnit modem . Mě to pomohlo.
  21. Sparrow odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    sorry, já četl S 420
  22. kautskym odpověděl na téma uživateli homberg v O Techforu
    @homberg je zde https://www.techforum.cz/topic/64043-nejde-odeslat-formul%C3%A1%C5%99/#comment-486852
  23. Asi pred hodinou jsem sem dal prispevek ohledne pro mne nefunkcniho interaktivniho formulare k soutezi VTV. A ejhle, pripspevek je pryc bez jakehokoliv upozorneni. Doufam, ze aktivni admin ho poslal alespon ajtakum VF, aby se na to podivali. Hod mi sem, nebo klidne do zprav nejake vysvetleni, dik.
  24. Slamb odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    no dyť řikám, že bez +420 🤔 s tim mi to taky nešlo odeslat
  25. Sparrow odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    nemusí, teď mi to prošlo jen 774....... Chrom s Win 10
  26. Slamb odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    musí se tam dávat telefon bez +420 na začátku 🤔
  27. homberg odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    Ja to googlit nemusel, uz jsem to mel asi 3x v poste. Zkusil jsem to odeslat i v Edge...porad stejny. Tak po Sparticce preju dobrou chut u Sefa! :-)
  28. Technikus odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    https://www.vodafone.cz/televize/vtv-soutez/sutez-sparta1/ Vygoolil jsem si odkaz, vyplnil a odeslal zcela napoprvé.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.