Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @homberg Já takovou a podobnou elektronickou veteš prodávám a klidně Markovi tu nedostupnost věřím - nechtěj ani vědět kolik věci vidím s dostupností někdy během 1Q26 a to ještě s otazníkem. A když to má v sobě ssd, tak je otazník i u ceny 🙂
  3. přesně 🤣 a nebo bude fanfára 🤩
  4. Takže si tady zítra společně popláčeme, jo? 😆
  5. @Marek-26 Beru tě za slovo, můžeš pls ověřit možnost konfigurace wifi na b/g standard? Dá se nějak nastavit? Případně víš, kdy by se měly tyhle základní funkce nastavení wifiny odemknout pomocí fw update?
  6. také jsem provedl uvidíme zítra @Vlkodlak
  7. Tak jsem zrušil předplatné a zítra znovu aktivuju HBO Max Premium.
  8. Nedostatok modemov ma cela skupina Vodafone v Europe.. Commscope/Arris (rovnako ako dalsi vyrobcovia DOCSIS) nevyraba na sklad, ale serie/varky podla objednavok operatorov.. a nezacne vyrabat dalsiu seriu, kym nepride dostatocne velka objednavka. Neoficialny sivy trh (kde patri aj Werner, Normann a dalsi predajcovia) ma iba omrvinky, t.j. co zostalo z danej serie, ked ju operator neodobral celu.
  9. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tvl mě vždy fascinuje, jak si dokáže někdo vyložit to co napíšu úplně jinak, než bylo myšleno a vůbec by mě to nenapadlo 🤣 @homberg K tomu nedostatku se vztahovalo jen to, co v odstavci, kde jsi označen. Jelikož to nebylo ze začátku nijak omezené na rozdíl od zásob, jsme tam, kde jsme. A informace, že se čeká už několik měsíců na dodávku dalších převodníků mám taky z VF a nemám důvod těm lidem nevěřit. Víš, já se občas bavím s techniky, kteří chodí na instalace a servisy a operátory na THD Vodafone. A tohle jsou věci, které si "u piva" řeknete jako perličku, co kdo má ještě doma za muzejní kousky. Také tomu rozumím o trošku více, než BFU, takže i na mě se občas někdo obrátí s žádostí o radu, takže i když to k životu nepotřebuji, tak se snažím zůstat ve střehu a udržovat si základní přehled. No a taky mě ty technologie trošku zajímají.
  10. namec odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Zeptám se tě znova.Jakou to má souvislost s VF Tv?
  11. homberg odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 Klid chlapce, ja se vubec nerozciluju. Nemam duvod. Se sluzbami VF jsem naprosto spokojenej a prevodnik je me ukradenej (jsem prece BFU!). Precti si to jeste jednou. Pro pomalejsi - argumenty pana @Marek-26 k problemu nedostatku prevodniku se me zdaji..ponekud smesne. Jako od vsevedouciho.
  12. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    tak na Slovensku už začali vypínat programy MTV .Už je nahrazují programy Music Box.
  13. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @Marek-26 Vzhledem k tomu, co VF modemy dělají s Wi‑Fi, mě vůbec nepřekvapuje, že nejvíc stížností je právě na Wi‑Fi 🤣 Ale o to víc bych zákazníkům na místě VF umožnil převodníky (těm, kteří je chtějí) a pak na supportu trval na tom, že si Wi‑Fi musí řešit sami. @homberg Nebo Marek pracuje ve VF či v nějaké její odnoži a lidé spolu v práci komunikují — to vás při tom rozčilování nenapadlo? A hlavně: co napíše nějaký Marek, je úplně jedno. Stěžujte si Vodafone jeho oficiálními kanály; pokud se vám jeho služby zásadním způsobem nelíbí, přejděte ke konkurenci — Vodafone nereaguje na nic jiného než na odchod zákazníků.
  14. Jenda055 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Nevím, proč by měl Vodafone řešit co použiješ za router. Já hodím za něj Turris, někdo MikroTik a někdo Asus nebo Tendu. Vodafone stejně na tvém zařízení nic negarantuje. To by si musel dělat s tím těžkou hlavu i Cetin, když dává na DSL Terminátora a upřednostňuje právě toto spojení Terminátor + vlastní router. A z mého úhlu pohledu je lepší spojení pro BFU Vodafone převodník + Router, který dostane IP. adresy jednoduše pomocí DHCP než spojení Terminátor + Router pomocí PPPoE a navíc router musí podporovat nastavení VLAN.
  15. homberg odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @Marek-26 vidim, ze mas obrovsky prehled o stiznostech zakazniku VF (hlavne na wifi!), o TV prijimacich v ceskych domacnostech (CRT TV, povazte bez HDMI!), o routerech BFU (jsou to joudove, co si neumi ani zavazat tkanicky!), o vyrobci prevodniku, ze nestiha vyrabet (a dodavat VF CR nove!). Tak ty musis byt bud Pan Buh, nebo minimalne hodinovej manzel, co obchazi a ocumuje panicky a jejich domacnosti..Nic proti, ale jako argument k nedostatku prevodniku u VF me to nesedi.
  16. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak on to je převodník z koaxu na Ethernet 😀 a jak dochází k magic in the box je většině lidí jedno a nepátrá po tom. @homberg Řekl bych, že prvotní zájem předčil očekávání (proč asi) a proč výrobce není schopen dodat nové, je otázka spíše na něho. Jelikož ve Vodafone vidí, že drtivá většina stížností na internet od zákazníků je ve výsledku na WiFi, tak se jim nedivím, že nechtějí moc dávat BFU jen převodník, aby si za to zapojili nějaký hodně starý router, který si ani neumí pořádně nastavit, natož zabezpečit (pokud to ještě lze). Stejně tak, jako mě udivuje, kolik různých CRT televizí a televizí bez HDMI se ještě používá, stejně tak mě fascinují ty různé routery, jejichž maximum je 802.11g a jen 2.4GHz. Ale jim to přeci stačí, mají to tak 20 let, tak co by měnili...
  17. Pokud by slo konfigurovat dalo by se s tim souhlasit... Nekteri by se i smirili ale vyse...
  18. Včera
  19. ja bych rekl, ze to chce cas, casem snad udelaji nove fw a tam to bude snad opraveno
  20. Nevím, jestli "SuperLAN" je zapnutá, ale když jsem volal na technické oddělení, technik věděl kulové. Na možnost vlastního jsem se ptal a řekl, že spíš ne. Ten printscreen odpovídá víceméně tomu českému rozhraní. Ale víc k nastavení wifi, které nejde nastavit a o kterém jsem mluvil, je pod záložkou "Nastavení wifi".
  21. To vyzera, ze je zapnuta SuperWLAN, teda "optimalizacia" WiFi.. tu zapina VF, preto sa neda v nastaveniach nic zmenit. Skus napisat do VF CZ, ci to vedia vypnut (VF DE to vie vypnut na poziadanie alebo vo webovej samoobsluhe, standardne je to zapnute). Tieto nastavenia sa daju zmenit?
  22. No po pravdě, tohle zařízení není dobrý ani pro technické neználky. Protože ti se pak budou divit, proč jim doma polovina zařízení nefunguje a narozdíl ode mě tu příčinu nebudou umět rozklíčovat. Jako mít modem/router (k tomu s prémiovou cenou!) a nenastavit si základní parametry wifiny, je dobrej úlet.
  23. Řešení vám bohužel neporadím, ale z toho, co tu píšete vy i ostatní a co píše i VF na svých stránkách, to zní jako další z těch zařízení, kterým by se power user měl rozhodně vyhnout — stejně jako všem těm ostatním, co „ví lépe“ (viz např. automatické změny kanálů). Jediné rozumné řešení je přepnout do bridge režimu a mít vlastní Wi‑Fi a router. A bonusem navíc bude nezkriplená Wi‑Fi 7 / 6E. Opravdu nechápu, k čemu je toto zařízení dobré nebo pro koho — pro powerusery rozhodně ne.
  24. Můžu zkusit ještě zkusit tu appku UltraConnect z německého App store, ale nemyslím, že to zprovozním s českým modemem. Dík za tip. Prostě nechápu - VF nabízí modem, účtuje si za něj prémiovou cenu a i po přepnutí do expertního režimu si uživatel může nastavení wifi jenom PROHLÉDNOUT, nikoli nastavit. Ani takovou základní věc, jako je vybrat si wifi standard. Modem podporuje ofiko b/g/n/ac/ax/be, ale b/g si uživatel nemůže nastavit ani povolit pro zpětnou kompatibilitu u domácích zařízení. 🤦‍♂️ Update: pro šťouravé, kteří by pochybovali - ano, zkoušel jsem roletku rozbalit, nejde hodnoty rozbalit, editovat, nic. Je to natvrdo nastavený náhled, s čím modem pracuje.
  25. Pokial viem, niektore pokrocile nastavenia su mozne iba cez mobilnu aplikaciu Vodafone UltraConnect, nedaju sa nastavit cez web.. teda aspon tak to je vo VF DE. Ten compatibility mode nepomoze? Podla tohto by to malo pomoct, ak mas taku polozku vo webovom rozhrani (ci to nebude len cez tu aplikaciu) Sekundär-WLAN mit Kompatibilitätsmodus: • Hilft Dir, ältere Geräte ins WLAN zu bringen. • Unterstützt das einfache Verbinden von Smart-Home-Geräten. • Lässt sich ganz einfach über die UltraConnect-App nutzen. Podla vsetkeho nie si jediny, co ma problem s kombinaciou Ultra Hub 7/Sonos..
  26. dad18 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Jen pro zajímavost, chceš si pustit nějaký pěkný film na HBO? No a kdyby ti to nešlo tak tam zavolej, dokážou ti to pustit i na dálku. Jen musí vědět komu a co.
  27. Ivo2003 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Mediakonvertor by bylo podobně nepřesné jako převodník.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.