Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. Jack_6428 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Budou jeste nejake drobne zmeny ktere nejsou ohlaseny. Ale vetsine lidem budou asi jedno.
  3. @Vlkodlak Takže možná máme doživotní předplatné HBO Max Standard zdarma 😀
  4. já mám první položku Standard .Potom Premium.
  5. u mě se to už neaktivní ale po nové registraci ale přehrává v 4K🙂 Jinak maminka začínala s televizi až od Vodafonu u UPC nebyla
  6. Tohle měl jakkoliv řešit operátor, který služby poskytuje a nikoliv sám zákazník.
  7. Je to možný, já to mám taky z dob UPC.
  8. @kautskym Taky mám pořád Standard aktivní - čistě teoreticky to moje předplatné tam bylo ještě před migrací UPC -> VF, takže možná už není cesta jak ho zrušit systémově přes Sámošku (protože je to technicky vzato předplatné aktivované v jiném systému a jestli tahle správa předplatných funguje jako cokoliv jiného u VF, tak je možné prakticky všechno).
  9. Mám to stejně, ale přehrává to ve 4k.
  10. u mě zatím nefunguje HBO Premium .Pořád to přehrává v Standardu. vyskoušeno na televizi .
  11. A to Premium je aktivní, funguje? Tak teď se bude řešit, jak odebrat /zrušit ten Standard, aby se neobjevily dvě služby i na faktuře.
  12. Tuto informaci bych očekával primárně v ceníku. Tam aktuálně není nějaká hvězdička či jiný popisek s upřesněním apod.
  13. už se to resetovalo : .Ale ted mám HBO STANDARD + HBO PREMIUM . Momentálně máte 2 aktivních předplatných služby HBO Max.
  14. Hanka Gaborčáková se přidal ke komunitě
  15. Včera
  16. @CableG stále se to tváří jako aktivní ☹️🫨
  17. kautskym odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    našel jsem i u VDF na stránkách že to oficiálně píší že je to jen pro firemní zákazníky https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/pevny-internet-kabel-vlastni-modem/
  18. Jestli se to chová jako správná předplacená služba, tak to bude na minuty 🙂
  19. Váš přístup skončí dne 23 prosince 2025 ono je tak ,že celý den ještě .
  20. Přeji hezký den, jen bych se zeptal, jaké konkrétní heslo se vám nedaří nastavit. My používáme poměrně dlouhá a bezpečná hesla se speciálními znaky a nikdy s tím nebyl problém. Zároveň šlo bez potíží nastavit i kratší heslo bez speciálních symbolů. Vodafone GigaCube má v tomto směru poměrně standardní požadavky, srovnatelné s většinou běžných routerů. Každopádně pokud máte doma větší množství zařízení IoT prvky, televizi, počítače, mobilní telefony, hodinky apod. je potřeba počítat s tím, že samotný GigaCube nemusí dlouhodobě zajistit stabilní domácí síť. GigaCube od Vodafonu (výrobce ZTE) totiž není primárně koncipován jako plnohodnotný domácí router, ale spíše jako mobilní nebo dočasné řešení. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že při obsluze celé domácnosti se zařízení více zahřívalo, nestíhalo a některá připojená zařízení občas hlásila výpadky dat. Přeci jen jde o relativně malou krabičku, která v sobě kombinuje 4G/5G modem i Wi-Fi, a při vyšší zátěži naráží na své limity. Řešením se pro mě ukázalo využívat GigaCube pouze jako modem pro příjem 5G signálu, Wi-Fi jsem na něm vypnul a připojil k němu samostatný TP-Link router, který je určený přímo pro správu domácí sítě s větším počtem zařízení (a je navíc bezproblémově kompatibilní s Apple ekosystémem). Od té doby je připojení stabilní, rychlost se dlouhodobě drží kolem 150/30 Mbps a všechna zařízení fungují bez problémů. Dokonce se mi dříve stávalo, že některé počítače ztratily připojení kvůli zaplněné operační paměti GigaCube, který už nebyl schopen správně odbavovat provoz. I proto bych doporučil řešit domácí síť spíše tímto způsobem.
  21. Já mám pocit, že datum a čas obnovy se nastavil při prvním pokusu o aktivaci HBO Max Premium, takže já to čekám někdy večer 🙂
  22. Veronika - Vodafone odpověděl na téma uživateli k4ngli v O Vodafonu
    @k4ngli Hello, You can log in to My Vodafone using your email address and the password you set up for this purpose. You also have a phone number configured, to which we send an SMS with a verification code each time you log in. Have you successfully logged in before?
  23. Ja jeste čekám, jelikož předplatné melo byt obnoveno dnes ale jeste předplatné bezva, nevim v kolik hodin to bylo aktivovano
  24. Tak jak jste dopadli?
  25. @miroslavkocir.c https://techforum.cz/_files/cs/internet/Vodafone-Gigacube/zmena-jmena-a-hesla-wifi.pdf
  26. miroslavkocir.c se přidal ke komunitě
  27. Potřebuji nastavit vlastní heslo (a název sítě) u modemu GigaCube2. V Nastavení na adrese http://giga.cube/index.html#wifi_main heslo změnit nejde. Jak je to možné? To zařízení přece musí umožnit nastavení vlastního hesla. Máme k připojení mnoho zařízení, modem je kvůli abseneci antenního konektoru (který byl u první verze, krerou jsem musel bohužel reklamovat) nainsalovaný v půdním prostoru s výhledem na vysílač), a není možné pokaždé zajistit, aby si někdo šel dohledávat wifi heslo na modem. Spousta již připojených zařízení včetně telefonů heslo nezobrazuje.. Hledal jsem na webu návody k nastavení, ale ty v kruhu odkazují dokola na základní příručku, která podrobné nastavení neobsahuje. Na webu giga.cube/ taky není ke změně wifi žádná nápověda.. Jinak obecně hodnotím jako firemní zákazník ten modem jako nepříliš spolehlivý, často je sice připojený, ale nelze se připojit k internetu, je potřeba jej někdy i několikrát denně restartovat. Už byl také v servise jako první generace a oprava obnáčela kompletní výměnu základní desky. Čekám, že odejde opět po skončení záruky, takže v podstatě každý rok bude potřeba nový modem..
  28. Poslední týden
  29. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @homberg Já takovou a podobnou elektronickou veteš prodávám a klidně Markovi tu nedostupnost věřím - nechtěj ani vědět kolik věci vidím s dostupností někdy během 1Q26 a to ještě s otazníkem. A když to má v sobě ssd, tak je otazník i u ceny 🙂
  30. přesně 🤣 a nebo bude fanfára 🤩

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.