Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. Slamb odpověděl na téma uživateli Mirek v Vodafone internet
    @Matějna síti t-mobile dává vodafone tenhle zyxel https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/zyxel-pm7500/ a valí to 2/2 Gb/s? 🤔 možná bych se přestěhoval k vodafonu, protože ten gpon od t-mobilu je katastrofální, ale na vlnový dýlce xgs-pon by to snad mohlo bejt fajn 😐
  3. Zatím si tady na takový problém nikdo nestěžoval, takže těžko říct, LED žárovky občas bývají rušené okolními zařízeními, je možné že je to případ i tohoto modemu.
  4. EPG

    namec odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Sice nemám VF tv,ale růžového,ale poradím ti.Sobota,Prima Zoom,17:50,Bermudský trojúhelník:prokleté vody(6) A chybné popisy jsou i u T-Mobile.V pondělí je 7 dil na History Channel s názvem První krev,v úterý taktéž 7 díl,ale název Piráti v Karibiku.Takže chyba nebude u Vf,ale na straně History Channel
  5. EPG

    rebo odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Prosím o kontrolu a opravu číslování epizod druhé řady dokumentárního seriálu Bermudský trojúhelník: prokleté vody vysílané ve všední dny v 16.45 na History Channel. Po epizodě 5 vysílané v pátek 4. 12. máte v EPG uvedenu v pondělí epizodu 7, stejné číslo (s jiným názvem) i v úterý, ve středu potom epizodou 9. Seriál si nahrávám a nerad bych přišel o nějaký díl jen proto, že ti co dělají EPG neumí počítat do deseti.
  6. Mazlíček se přidal ke komunitě
  7. MartinŽ se přidal ke komunitě
  8. Odkdy mi vyměnili Compal modem za Vodafone Station (tedy Arris TG3442), začalo blbnout světlo Hama 176560 SMART WiFi (uvnitř je Tuya). Pokud ho připojím na jinou 2.4GHz Wi-Fi, funguje normálně a nebliká. Jakmile ho ale připojím na Wi-Fi z Arrisu TG3442, tak cca jednou za půl minuty až minutu krátce blikne. Vyzkoušel jsem už: připojení do hlavní Wi-Fi sítě místo guest sítě (ta nejde rozdělit do samostatných SSID podle frekvence), rozdělení 2.4 / 5 GHz do samostatných SSID, vypnutí band steeringu, nastavení fixního kanálu, vypnutí guest sítě. Chování je ale pořád stejné: Na jiném AP světlo nebliká, na Arrisu bliká pravidelně. Zkoušel jsem přijít na to, čím to přesně je. Třeba na jiné Wi-Fi (vlastní AP) zkusil světlo uměle odpojovat – použil jsem disassociate i deauth příkazy, které zařízení odpojí a donutí znovu se připojit. Nebo síť vypínal a zapínal, kdyby to bylo způsobeno odpojováním. (A to ve smyčce, tedy hodněkrát a dlouho.) Ani jeden z těchto postupů bliknutí nevyvolal, takže se mi nepodařilo uměle nasimulovat chování, které světlo vykazuje právě jen na Arrisu. Má někdo zkušenost s tímto modemem a podobným chováním IoT zařízení? Dá se na TG3442 něco speciálního přepnout (přes podporu)? Je to známý problém? Kontakt na podporu je asi schválně skrytý, tak se ptám tady. Díky za jakékoliv info.
  9. Muzu se zeptat jakou mas verzi Android?
  10. Přitom v ceníku jsou modemy 70 / 100 / 120 Kč a převodník za 20 Kč. Není chyba jen v zobrazování modemů na webu Vodafone? Nebo už Station s Wi-Fi 6 došly a nebudou? Asi se špatně dívám, ale na první pohled není u Ultra Hubu 7 uvedena spotřeba.
  11. tomus odpověděl na téma uživateli Kalyani v Vodafone internet
    You can reach Vodafone from abroad at +420 776 977 100.
  12. Ano, psal to už náš zahraniční zpravodaj :-)
  13. Opravdu je to tak... beha to max v 5GHz... v uvodu vlakna je i pdfko s wifi certifikaci.
  14. mně teda přijde, že chtít za modem víc jak stovku už je trochu blbý 🤔 a jestli se dívám správně (a jestli to je i na webu správně), tak ani nepodporuje pásmo 6 GHz 🙄 Bezdrátové připojení Wi-Fi 7 ve verzích 2,4 GHz (IEEE 802.11 b/g/n/ax/be) 4x4 a 5 GHz (IEEE 802.11 a/n/ac/ax/be) 4x4. Rychlost připojení k internetu závisí na objednaném tarifu a místních podmínkách a liší se od maximální rychlosti domácí Wi-Fi sítě.
  15. Aspoň zmizel z nabídky ten Pepi Fritzl :-D A proč nechali Station 3.1 a nenechali tu 6? Jako že 70,- vypadá lépe než 100,-?
  16. Slamb odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    no tak vidíš, že zatim je vývoj ve fázi beta 2 https://invisioncommunity.com/release-notes-v5/ minulej tejden měli ve čtvrtek a pátek nějakej svátek nebo co, tak se to holt o pár dnů protáhne
  17. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Tejden fuč a obrázky stále zprclý. Tak snad se to opraví každým dnem.
  18. Slamb odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    já mám zvuk oznámení i vyzvánění staženej na minimum, budík na maximum, a ještě se mi nestalo, že by na mě nějaký oznámení řvalo, ani v případě sms z google zpráv 🤔
  19. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nerušit používám, nicméně na tyto SMS by to nemělo efekt. Přišly během dne, jedna v 8:23 a druhá v 16:56. Tak jsou to jen SMS, pípnou a je po všem. Nicméně dvě behem dne by asi zase úplně chodit nemusely.
  20. Skutečně, info o něm je tady
  21. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Kalyani v Vodafone internet
    Hi, officially: The cancellation process primarily relies on submitting a written request (a termination form) to the Vodafone headquarters. Fill Termination Form Vodafone requires a specific form for contract termination, especially for cancelling fixed-term agreements or services with favorable conditions. vypoved_smlouvy_o_poskytovani_zvyhodnenych_podminek_c.pdf (specimen in English) Strongly recommend sending it by Registered Mail (Doporučený dopis) to ensure you have proof of delivery. Address: Vodafone Czech Republic a.s. náměstí Junkových 2 155 00 Praha 5 Czech Republic Vodafone will typically confirm the receipt of your termination notice via SMS. The standard notice period is 30 days. This period begins running from the day the written notice is officially received at the Vodafone headquarters. If you have rented any equipment from Vodafone (like a modem or set-top box for fixed internet/TV), you must return it within 14 days after the services are officially terminated. So... call to Vodafone and try to talk it over with them. Maybe you will find with them alternative way in your situation.
  22. @Iceman06 Pronájmy zařízení se do GIGA Kombo nepočítají. Další informace najdete také zde: https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/nabidka-tarifu-karet/giga-kombo/
  23. Zatím ale nelze přepnout do bridge, je tomu tak?
  24. Tak, uz je v nabidce, misto station wifi 6 a fritze, ke 1Gbit a 2Gbit tarifum, pronajem za 120 penez.
  25. Tak mohl by být nějaký problém s nastavením zabezpečení wi-fi na Vodafonu routeru, nebo jestli máš wi-fi síť pod jedním názvem, tak zkusit oddělit od sebe síť pro 2,4 a 5 GHz.
  26. 2 msmejkal: Můžu potvrdit, že LEAP-S3+V2 skutečně funguje i s VTV. Vybral jsem tuhle krabku právě pro její TV Google certifikace. Aby ale svět nebyl zalit jen sluncem, tak od poslední aktualizace systému v krabičce občas nadvakrát načítám KODI. Potom už je stabilní. Ale to je věc okamžiku, takže zatím mě to netrápí a může to být i verzí KODI, kdoví... (to jen pro ty, co třeba nad krabkou předvánočně dumají)
  27. Medvěd odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Snad je to k tématu - jako doporučení, jak se zbavit těchto sms zde padlo ztišovat na noc telefon, nebo ho dávat do režimu nerušit. No, se změnou telefonu jsem už neinstaloval na sms aplikaci "Textra", ale řekl jsem si - doba pokročila - nechám si předinstalované "Zprávy" d strýčka Gůgla. Když se mi stalo poprvé, že mě v noci probudila sms (a nebyl to zrovna VF) i přes režim Nerušit, bral jsem to jako svou chybu při nastavení režimu. Když se to opakovalo, zkusil jsem zapátrat po netu a z několika stran na mě vyskočila informace, že snad "Zprávy" pro oznámení používají "zvukový kanál" budíků a ne notifikací. Nevím, máte někdo zkušenost? Je-li to tak, je to ďábelské, budík si nikdo na noc neztiší, pokud ho tedy používá. No, pro sebe jsem to vyřešil tak, že jsem nastavil Zprávám "bez zvukového oznámení" a čekám na první sms :-) Pro sms mně vážně stačí notifikace na uzamčené obrazovce.
  28. dad18 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    https://www.lupa.cz/aktuality/stanice-ok-tv-byla-vyrazena-z-celoplosne-televizni-site/ Ježiši co budeme dělat?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.