Adolf.Shitler Posted August 1 Share Posted August 1 Pokud je jeden účet vázaný na jedno telefonní číslo, tak je to naprostá pitomost. A v případě firemních účtů navíc ani nemusí mít firma mobilní číslo, ale může mít jenom pevné. Tam jdou sice SMS také posílat, ale ne vždy dorazí. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted August 1 Share Posted August 1 @Ondrej1Já nevím 🙂 tohle nemá nic společného s fórem 😉 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted August 1 Share Posted August 1 @Ondrej1Zřejmě bude nutné si pro každé přihlášení nastavit ono telefonní číslo - pro soukromé služby soukromé tel. číslo a pro firemní služby firemní tel. číslo. Nebo pak vznést dotaz na Vodafone, kdo spravuje víc účtů, zda lze na více účtů nastavit jedno totéž tel. číslo pro ověření. Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted August 1 Share Posted August 1 já mám problém s tím, že se mi po přihlášení hned objevil můj profil. jelikož obsluhuji účty i rodině tak mi to skáče samo po přihlášení na účet, který jsem tam neměl nastaven jako výchozí většinou na vodafone nenadávám, ale tohle co udělali je hrůza 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted August 1 Help center Share Posted August 1 @Ondrej1Nemusíte si vytvářet dva přihlašovací účty (dva e-maily). Jednoduše si k už vytvořenému přihlašování (e-mailu) přidejte přístup i pro firemní účet. A po přihlášení do samoobsluhy si pak můžete provést přepnutí na druhý zákaznický účet. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/ 1 1 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted August 1 Share Posted August 1 @Ondra - Vodafonejá tomu rozumím, a vím, dlouho to již využívám, ale zmizela možnost nastavení výchozího účtu po přihlášení do teď jsem měl výchozí svůj účet a od dnes ne a změnit to nejde posláno Vodafone na prověřěení pod č. 1998484 @Ivo2003máš stejný problém? 😮 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaegasRobin777 Posted August 1 Share Posted August 1 Jdite už fakt dozadele.Už xx minut kolem dokola a ne a ne mně to pustit. Quote Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted August 1 Share Posted August 1 @PaegasRobin777 S čím máš konkrétně problém? Dneska jsem to zkoušel v prohlížeči na mobilu a fungovalo to. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
thornung Posted August 1 Share Posted August 1 Ja jsem si musel projit koleckem na "zapomenut heslo" a navic jsem si musel nastavit nove/jine, to puvodni totiz nemelo specialni znak, coz je nyni povinne. Quote 500 Mb/s - Komfort VTV Set-Top-Box 2G_A, COMPAL CH7465LG Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaegasRobin777 Posted August 1 Share Posted August 1 Já se zmiňují o appce. Quote Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.