Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

Citovat

Ta povinná složitost hesla mě  zabíjí. Takže jsem momentálně bez přihlášení. 😞

Na tom nic složitého není. Napiš nějaké slovo, které je s tebou nějak vázané (např.), hned za něj napiš čárku, nebo tečku, nebo dvojtečku, a hned za tím nějaké číslo, které je s tebou nějak spjaté (třeba). Dej uložit - a je hotovo.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

Zdravím,

používám dobíjecí SIM Vodafonu v alarmu. Chtěl jsem se přihlásit k účtu, abych zjistil stav kreditu, ale chtělo to po mě nastavení dvoufázového ověření. A tady je problém. Jelikož je SIM v alarmu, nejsem schopen si přečíst SMS kvůli dvoufázovému ověření a moje tel. číslo již používám s jiným účtem. Nevíte někdo jak to vyřešit?

Vlastimil Škoda

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Jílové
Link to comment
Share on other sites

před 8 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Ondrej1Nemusíte si vytvářet dva přihlašovací účty (dva e-maily). Jednoduše si k už vytvořenému přihlašování (e-mailu) přidejte přístup i pro firemní účet. A po přihlášení do samoobsluhy si pak můžete provést přepnutí na druhý zákaznický účet. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/

A jak se má postupovat v případě, že po zadání připojované služby a stisknutí tlačítka Pokračovat se chvilku točí kolečko a pak se znovu aktivuje tlačítko Pokračovat?

 

Taky tleskám programátorům a doporučil bych jejich odchod na pracovní úřad, protože pokud dokážou vyrobit přihlašovací dialog, který korektně nespolupracuje s password managery, tak nemají pro svou práci ani tu nejzákladnější kvalifikaci.

Edited by CableG
  • Agree 1
  • Like it 1
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Citovat

Taky tleskám programátorům a doporučil bych jejich odchod na pracovní úřad, protože pokud dokážou vyrobit přihlašovací dialog, který korektně nespolupracuje s password managery, tak nemají pro svou práci ani tu nejzákladnější kvalifikaci.

No, asi tak nějak. Authenticator (a podobně) ještě neobjevili.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, tomus napsal:

Tak to zatím nech bejt, dneska je první den co to zprovoznili a je možné že tam mají nějakou chybičku, já to vždycky dělám tak, že když něco nefunguje a není to pro mě životně důležité, tak to neřeším počkám několik dní a většinou to pak samo začne fungovat,

pro urychlení to můžeš nahlásit přes webový formulář na Vodafone.

Přes webový formulář toho moc nezadá, když se nemůže přihlásit 🙂 

před 5 minutami, Ivo Mašek napsal:

No, asi tak nějak. Authenticator (a podobně) ještě neobjevili.

Mám u VF tři účty, u všech mám stejné telefonní číslo. Je to pro ně moc komplikované naprogramovat, tak se rozhodli komplikovat život jiným. Pokud by použili nějaký authenticator, tak pevně věřím, že s jejich schopnostmi a uvažováním nebude možné mít jednu autorizační aplikaci pro všechna přihlášení. Ano, aktuálně mám přístup k jednomu účtu jako administrátor, k jednomu jako uživatel (nepřišlo mi podstatné si dávat vyšší přístup) a třetí účet přidat nejde vůbec. Včera všechno fungovalo 🤷🏻‍♂️

 

Nebudu chodit kolem horké kaše a řeknu to takhle: jsou to tajtrdlíci.

Edited by CableG
  • Agree 2
  • Like it 1
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Tak to má dobrý. Ne každý má takové štěstí. Jen mě napadlo - když VF dává při výpadku internetu neomezená data, tak já bych se stavil zítra na nějaké prodejně pro telefon a k tomu dvě čísla, to by šlo ne? A až to vyřeší, tak si to všechno zase můžou vzít 🙂 

  • Like it 1
  • Haha 2
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Není se nelze připojit do Můj Vodafone z mobilní aplikace na Androidu.

Chybová hláška: Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později 

Přes web to funguje. 

  • Agree 2
  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Přes webovky se přihlásit jde. Přes appku to prostě nejde.Prostě po autorizaci kódem to vrací zpět na zadání e-mailu,hesla. Dneska už to tak tzv. Doprasily,že to nejde vůbec.

Tak,že vzkaz je jediný. Jděte od válu.Žádný dvojfázák na appce není potřeba. Banky,T-Mobile to nemají taky. Stejně tak nový tarif pro děcka.

Klienti,zákazníci chtějí datovou SIM kartu 100  GB jako má konkurence a neomezený data přes 5G (bezdrátový internet). Tečka.

Spoiler

IMG_8269.png

IMG_8270.png

IMG_8271.png

IMG_8272.png

 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...