Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

  • Help center
  • Agree 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
V 24. 6. 2024 v 8:50, Ondra - Vodafone napsal:

@Ivo MašekO takové módní vlně jsem tedy zatím neslyšel, nicméně jde tu o to, že v dnešní době máte na své telefonní číslo navázaných mnoho dalších služeb, takže zabezpečení informací a údajů o telefonním čísle je naprosto klíčové.

Ano.  Hodně služeb je dnes vázáno na telefonní  číslo. 

I proto  by bylo vhodné kdyby doba recyklace telefonního čísla byla delší než 6 měsíců.  Ideálně nejméně 2 roky. Takhle si uživatel koupí  novou sim a má týdně  několik hovorů  pro původního majitele a hlavně je riziko že s tímto číslem si nebude mít možnost například  objednat Primevideo nebo jinou službu,  protože  číslo už použil pro tuto službu předchozí majitel.

 

 

  • Agree 2
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Když jsem se o té "recyklaci" čísel kdysi dozvěděl tak jsem rád, že mám za celý život jen 2.  

První od Oskara 0608 04 ?? ?? jsem bohužel kvůli dlouhodobé nemoci a financím musel pustit, ale potom mám už 17 let to samé.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest

U nové předplacenky  pokud prodejce v balíku má  sim s čísly co jdou  v řadě po sobě, tak je nejspíše menší šance na použité čísla,  než když to jde náhodně.  Ale je to jen domněnka.

U lukrativních předvoleb jako 603, 604 atd je recyklace  skoro jistota.

 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Prosím přehodnoťte systém "dvoufázové ověření"! V případě ztráty, nebo krádeže telefonu je mi samoobsluha tím pádem k ničemu když nebudu schopen zablokovat číslo mé předplacené karty. Budu si muset pořídit další telefonní číslo které schovám do ocelové, ohnizdorné truhly??? Je to prostě blbost! Proto prosím zamyslete se na tímto krokem, nebo nám dejte svobodnou volbu, chci se rozhodovat svobodně. Děkuji

  • Agree 2

Dobrý den, 

opravdu nevím, zda se ve Vodafonu tak nudí, že v rámci "bezpečnosti  "vymýšlí takovéto zbytečné , nedomyšlené věci.  Zamysleli se vůbec ve Vodafonu, co to způsobí??  

1/ již pár let se přihlašuji do Můj Vodafone přes pc ve webovém rozhraní (je to přehlednější než v mobilu). To zřejmě bez mobilu u pc zjevně už nebude možné .....

2/při sdíleném rodinném tarifu (4 tarify) už nebude umožněno kterémukoliv z tarifu "nahlídnout" do aplikace Můj Vodafone a zkontrolovat množství zbývajících volných minut nabo dat v měsíci....

Je tomu tak nebo se mýlím ? 

Děkuji za odpověď 

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
  • Help center

@Iceman06Pěkné odpoledne, do Můj Vodafone mají možnost nahlédnout i ostatní uživatelé služeb vedených na vašem zákaznickém účtu. Máte možnost jim nastavit vlastní přístup. Postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho/

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
  • Help center

@Led20en24

Dobrý den, rozumím vaší připomínce, takové situace skutečně při dvoufázovém přihlašování mohou nastat, nicméně vyvažují to bezpečnostní výhody, které dvoufázové přihlašování přináší. A věřím, že to především nebude tak častá situace a setkáme se s ní jen výjimečně. I v případě, kdy ztratíte SIM kartu, máte možnosti, jak vše řešit. Například můžete využít mobilní aplikaci Můj Vodafone (pokud máte funkční mobil a používáte trvalé přihlášení s biometrikou), případně nám můžete bezplatně zavolat na Linku péče o zákazníky (800770077) a vše vám pomůžeme dořešit telefonicky.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...