Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Pokud je jeden účet vázaný na jedno telefonní číslo, tak je to naprostá pitomost. A v případě firemních účtů navíc ani nemusí mít firma mobilní číslo, ale může mít jenom pevné. Tam jdou sice SMS také posílat, ale ne vždy dorazí.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Ondrej1Já nevím 🙂 tohle nemá nic společného s fórem 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Ondrej1Zřejmě bude nutné si pro každé přihlášení nastavit ono telefonní číslo - pro soukromé služby soukromé tel. číslo a pro firemní služby firemní tel. číslo.

Nebo pak vznést dotaz na Vodafone, kdo spravuje víc účtů, zda lze na více účtů nastavit jedno totéž tel. číslo pro ověření. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

já mám problém s tím, že se mi po přihlášení hned objevil můj profil. jelikož obsluhuji účty i rodině tak mi to skáče samo po přihlášení na účet, který jsem tam neměl nastaven jako výchozí

většinou na vodafone nenadávám, ale tohle co udělali je hrůza

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Ondrej1Nemusíte si vytvářet dva přihlašovací účty (dva e-maily). Jednoduše si k už vytvořenému přihlašování (e-mailu) přidejte přístup i pro firemní účet. A po přihlášení do samoobsluhy si pak můžete provést přepnutí na druhý zákaznický účet. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafonejá tomu rozumím, a vím, dlouho to již využívám, ale zmizela možnost nastavení výchozího účtu po přihlášení

do teď jsem měl výchozí svůj účet a od dnes ne a změnit to nejde posláno Vodafone na prověřěení pod č. 1998484

@Ivo2003máš stejný problém? 😮

 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Jdite už fakt dozadele.Už xx minut kolem dokola a ne a ne mně to pustit.

IMG_8199.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

@PaegasRobin777 S čím máš konkrétně problém? 

Dneska jsem to zkoušel v prohlížeči na mobilu a fungovalo to.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ja jsem si musel projit koleckem na "zapomenut heslo" a navic jsem si musel nastavit nove/jine, to puvodni totiz nemelo specialni znak, coz je nyni povinne.

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Já se zmiňují o appce.IMG_8203.thumb.png.ab5b73a38b0111aad6799aafa7641f20.png

IMG_8204.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.