Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

možné je vše 🙂 ale přihlašování mi funguje v pořádku jak v aplikaci tak na webu

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves

Já taky nejsem převeden.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň

Zrovna dneska mě to taky napadlo, jestli už je všechno převedeno, tak jsem se po dlouhé době příhlásil abych se podíval. Internet už je na novém tarifu cca 20 dní ale televize je ještě na původním tarifu.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
  • 2 weeks later...

Vyúčtování, které chodí naprosto přesně vždy 20. nikde, tak očekávám nějaké překvápko

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Čekám na změnu TV tarifu a teď jsem zjistil, že 23.8.2024 došla do samobsluhy zpráva:

Citovat

Vážený zákazníku,
rádi bychom vás informovali, že avizovaná změna stávajícího tarifu vaší Vodafone TV xxxxxxxx z technických důvodů neproběhne a nastavení služby se tak nemění.

Děkujeme za pochopení,

váš Vodafone
31.10.2024

V podpisu je datum z budoucnosti, nebo jak tomu mám rozumět?

 

Je opravdu velice "inteligentní" posílat důležité zprávy jen do samobsluhy, do které jsem se přihlásil téměř po roce a vlastně jen kvůli tomu, abych zjistil, jestli už nějaká změna proběhla. Hlavně že informace o vyůčtování chodí jak na email tak i na telefon tady úplně zbytečně duplicitně. Prošel jsem všechny vyúčtování od oznámení o změně tarifu a v žádném z nich není žádná informace o tom, že k převodu nedojde.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

Tohle je bohuže u Vodafonu normální. Posílají SMS a maily, když je o nesmysly, ale když jde o něco důležitého, tak snaží to co nejvíc schovat.

Posílají nevyžádané SMS o tom, že proběhla platba. Takovou SMS nikdo nechce, kdo platí ručně, vi,že zaplatil, kdo platí iknkasem, tomu se to strhne automaticky. Ale Vodafone neumožňuje, ba přímo ZAKAZUJE posílání této SMS vypnout.

Posílají nevyžádané maily  s různými obchodními sděleními. Ale když jde o něco podstatného, jako třeba že nás budou násilně převádět na jiné, mnohem dražší tarify, tak to schovají na konec faktury, kterou nikdo nečte, protože je každý měsíc stejná. Když mě pak opravdu převedli a služby zdražili,tak mě  taky neinformovali nijak normálně, to zase schovali stejně jako vám do zprávy v samoobsluze, kam taky nikdo neleze, pokud nepotřebuje nic měnit. To vy máte štěstí, že vám tam poslali tohle, takže víc platit nebudete.

Chování Vodafonu je v těchto záležitostech prostě ukázkou té nejodpornější korporátní arogance a pohrdání zákazníkem.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Zbytečné 3 SMS
První SMS s výučtováním
Druhá SMS s připomínkou platby (dva týdny před splatností)

Třetí SMS s informací o platbě

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Asi se vymykám "normálnosti" 😀

Mám číslo u Vodafone a chodí mě SMS i e-mail. SMS v rychlosti projdu a smažu. E-mail si pročtu trochu podrobněji - jeden nikdy neví. Párkrát si i zajdu do Můj Vodafone. Protože opět - jeden nikdy neví. Podle tohodle threadu tam někteří nechodí defacto vůbec. To je ale špatně - jsou to vaše peníze - je dobrý si svoje finance hlídat. Alespoň podle mého názoru.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
K té zprávě, že proběhla platba, jenom tolik, že operátor tím předchází situaci, kdy u něho budou někteří klienti individuálně uplatňovat svůj zákonný nárok:

"Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího a jeho identifikační číslo osoby."

Takže se to prostě plošně posílá všem userům a dělají to svorně všichni operátoři bez výjimky.

Edited by Adolf.Shitler

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Zajímavý, O2 mi nic neposílá 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.