October 12, 20241 yr možné je vše 🙂 ale přihlašování mi funguje v pořádku jak v aplikaci tak na webu Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
October 13, 20241 yr Já taky nejsem převeden. 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
October 13, 20241 yr Zrovna dneska mě to taky napadlo, jestli už je všechno převedeno, tak jsem se po dlouhé době příhlásil abych se podíval. Internet už je na novém tarifu cca 20 dní ale televize je ještě na původním tarifu. 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina
October 22, 20241 yr Vyúčtování, které chodí naprosto přesně vždy 20. nikde, tak očekávám nějaké překvápko - - - - Praha
October 26, 20241 yr Čekám na změnu TV tarifu a teď jsem zjistil, že 23.8.2024 došla do samobsluhy zpráva: Citovat Vážený zákazníku, rádi bychom vás informovali, že avizovaná změna stávajícího tarifu vaší Vodafone TV xxxxxxxx z technických důvodů neproběhne a nastavení služby se tak nemění. Děkujeme za pochopení, váš Vodafone 31.10.2024 V podpisu je datum z budoucnosti, nebo jak tomu mám rozumět? Je opravdu velice "inteligentní" posílat důležité zprávy jen do samobsluhy, do které jsem se přihlásil téměř po roce a vlastně jen kvůli tomu, abych zjistil, jestli už nějaká změna proběhla. Hlavně že informace o vyůčtování chodí jak na email tak i na telefon tady úplně zbytečně duplicitně. Prošel jsem všechny vyúčtování od oznámení o změně tarifu a v žádném z nich není žádná informace o tom, že k převodu nedojde. 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina
October 27, 20241 yr Tohle je bohuže u Vodafonu normální. Posílají SMS a maily, když je o nesmysly, ale když jde o něco důležitého, tak snaží to co nejvíc schovat. Posílají nevyžádané SMS o tom, že proběhla platba. Takovou SMS nikdo nechce, kdo platí ručně, vi,že zaplatil, kdo platí iknkasem, tomu se to strhne automaticky. Ale Vodafone neumožňuje, ba přímo ZAKAZUJE posílání této SMS vypnout. Posílají nevyžádané maily s různými obchodními sděleními. Ale když jde o něco podstatného, jako třeba že nás budou násilně převádět na jiné, mnohem dražší tarify, tak to schovají na konec faktury, kterou nikdo nečte, protože je každý měsíc stejná. Když mě pak opravdu převedli a služby zdražili,tak mě taky neinformovali nijak normálně, to zase schovali stejně jako vám do zprávy v samoobsluze, kam taky nikdo neleze, pokud nepotřebuje nic měnit. To vy máte štěstí, že vám tam poslali tohle, takže víc platit nebudete. Chování Vodafonu je v těchto záležitostech prostě ukázkou té nejodpornější korporátní arogance a pohrdání zákazníkem. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
October 27, 20241 yr Zbytečné 3 SMS První SMS s výučtováním Druhá SMS s připomínkou platby (dva týdny před splatností) Třetí SMS s informací o platbě Start - Základní Compal CH7465 Opava
October 27, 20241 yr Asi se vymykám "normálnosti" 😀 Mám číslo u Vodafone a chodí mě SMS i e-mail. SMS v rychlosti projdu a smažu. E-mail si pročtu trochu podrobněji - jeden nikdy neví. Párkrát si i zajdu do Můj Vodafone. Protože opět - jeden nikdy neví. Podle tohodle threadu tam někteří nechodí defacto vůbec. To je ale špatně - jsou to vaše peníze - je dobrý si svoje finance hlídat. Alespoň podle mého názoru. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
October 27, 20241 yr K té zprávě, že proběhla platba, jenom tolik, že operátor tím předchází situaci, kdy u něho budou někteří klienti individuálně uplatňovat svůj zákonný nárok: "Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího a jeho identifikační číslo osoby." Takže se to prostě plošně posílá všem userům a dělají to svorně všichni operátoři bez výjimky. Edited October 27, 20241 yr by Adolf.Shitler - - - - -
October 27, 20241 yr Zajímavý, O2 mi nic neposílá 🙂 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.