Jump to content

Featured Replies

Dobrý den, když se mění balíčky a tarify u lidí, kteří mají pronajatý ca modul z upc éry, tak se mění CA modul s "novým nastevením", nebo se prostě na dálku aktualizují data a není třeba žádný zásah. Rodičům se mění tarif a asi tam něco bude chybět, tak ať vím, jestli musím jezdit osobně či modul někam vozit na pobočku a pod. Díky.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

@motorarNe, CA modul zůstává, jen po kabelu do něj pošlou nové nastavení. Jak jsem pochopil, tak se to nastavení posílá na kanálech Nova a Prima. Je třeba ten kanál mít naladěný a během nějaké max hodiny by to mělo být nastaveno. Popravdě člověk by měl alespoň jednou měsíčně tyto kanály naladit na nějakou dobu, aby se mu provedla každoměsíční aktualizace nastavení, nastavení má vždy omezenou platnost. Já na Novu nekoukám a tak se mi kdysi několikrát stalo, že mi zmizely všechny kódované kanály. Musel jsem naladit Novu a za 10 minut to bylo zpátky.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV

Předplatné na CA moduly chodí pravidelně každý měsíc a nechodí jen na kanálech Novy nebo Primy, ale i na dalších multiplexech i když zřejmě ne úplně na všech.

Pokud by nějaké kanály nefungovaly, je možné si předplatné obnovit po stisknutí na tlačítko, které se nachází po přihlášení v Můj Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Ta Nova a Prima mi byla výslovně řečena přímo na VF lince, nic jiného jako ČT apod. prý nestačí a opravdu to nefungovalo. Bylo to tak několik let. Ledaže by to na základě mého dotazu nedávno změnili.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV

je to tak doporučeno protože to jsou jedny z nejsledovanějších programů v nabídce, jsou zakódovány a mají je v nabídce všichni platící zákazníci.

A je na nich hned vidět aktivace ....

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Děkuji za odpovědi výše. Tedy tento přechod na nový tarif je bez problému.

Kdyby chtěli přidat nějaký balíček, kvůli chybějícímu programu (musím to s nimi teprve probrat nebo zeptat jestli jim něco nechybí z dřívějška), tak by stačilo telefonicky objednat balíček s daným programem, dohodnout cenu a opět by došlo k dálkovému upgradu. Chápu to správně?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Ano.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
  • Care Centre

@motorarPěkné ráno, pokud rodičům nebude vyhovovat nastavená nabídka, tak nás stačí případně kontaktovat přes https://tam.je/forum, se změnou pomůžeme. Doplňkový balíček můžete také případně aktivovat, anebo naopak zrušit přímo v Můj Vodafone.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • 4 weeks later...

Už tu dlouho nebylo žádné info k převodům, to jsou již všichni převedeni ?😳

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Jestli jsem převeden nevím (nedostal jsem se ještě do můj Vodafone) - nejspíše ne. Ale co je divné - poslední 2 výučtování přišly na o 40 kč menší částku.
Aby mne už převedli a po změně platil méně je asi nesmysl.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community