Jump to content

Featured Replies

  • Author
  • Care Centre

Diskuzi o nemožnosti přetáčení na kanálech Primy jsem přesunul do tématu, které se toho týká. S přehráváním ve webovém prohlížeči to přímou souvislost nemá.

@RichardHorcic Chápu, že tohle vás naštvalo 😕 To utnutí přehrávání při začátku dalšího pořadu budeme s kolegy řešit, zda by to šlo změnit.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Jsem jediný, komu po přechodu na novou web aplikaci nefunguje přetáčení VŠECH programů? Odhlášení, přihlášení, a ani smazání celého profilu v prohlížeči včetně smazání cache atd. atd. "překvapivě" nepomohlo. Je to záměr Vodafone, nebo chyba? 

Nevím zda jediný, ale dopoledne mě ještě fungovalo.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Sem tam , výjimečně, to jde. Ale většinou jen "problikne" červený ukazatel až tam, kam kliknete, a hned se vrátí zpět. Na samotný pořad (obraz i zvuk) to nemá žádný vliv. Zkoušel jsem dva notebooky, Edge i Chrome, a výsledek je stejný. A toto obojí chování to má klidně i u jednoho a toho samého pořadu. Sem tam někdy jde přeskočit jinam, ale většinou ne.

 

 

Dobrý den,

mám stále přetrvávající problém s chybnou hláškou "Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WV1863)", kdy nemohu  spustit žádný kanál. 
Nicméně to se mi děje, když používám dva monitory, při jednom  TV webový prohlížeč funguje....

Děkuji za pomoc

Dobrý den

mé potíže s přetáčením jsou závislé na způsobu ovládání. Nelze použít dotykový display. Nelze prstem "kliknout" tak jemně, že se dotknete jen indikátoru pozice v pořadu. Vždy vezmete i trochu okolo, a zatímco stará webová aplikace na přehrávání s tím problém neměla, nová ano. Myší lze přetáčet, dotykem téměř nikdy ne. Je tedy téměř znemožněno přetáčení na tabletu. Máte někdo stejnou zkušenot?  

A tohle má znamenat co?

image.thumb.png.5ecc08a33061a26f6781c98b2d9cdcfa.png

Co má společného SPORT2 s Primou a jejím trucem nepovolit přetáčení dopředu?

Tak doplnění: nejde přetáčet vůbec nikam.

Edited by kenny

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

@kennymě přetáčení jak na webové TV v PC, tak app Samsung i v mobilu jde všude 🙂

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

@kautskym Zkusil jsem jiný počítač a je to stejné. Nejde to.

Edited by kenny

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

@kennyzkusil bych promazat cookies a historii prohlížení

Edited by kautskym

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community