Přejít na obsah

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Návštěvník modeman
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Jirka23 napsal:

Takže vyzkoušeno na s jiným operátorem , a tam to jde hned ) problém je proste s Vodafone…

IMG_0519.png

IMG_0520.png

IMG_0521.png

Problém je prostě v Betě. Tohle podle mě Vodafone nijak neovlivní, spíše bych sázel na to, že ten VF profil tam nemá Apple odemčený. 

  • -, Super DSL
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Jirka23Apple Watch Ultra určitě podporujeme, pokud ale máte beta verze systémů, tak to může být příčina, protože ta beta ještě nemusí obsahovat nastavení pro naši síť. Takže pokud je opravdu jen tímto, je potřeba počkat na další aktualizace nebo se vrátit na stabilní veřejnou verzi.

V jiných případech pomůže:

1) Restart iPhonu i hodinek a chvíli počkat.

2) Pokud stále nic, tak ověřit dostupné aktualizace + jestli nečeká aktualizace nastavení operátora (https://support.apple.com/cs-cz/HT201270).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Pokud na hodinkách Apple Watch stále vidíte jen bílou ikonu mobilního signálu:

Vysvětlení ikon najdete níže (obrázek ze stránek Applu).

  • Hodinky primárně používají spojení s iPhonem, takže pokud je iPhone poblíž, tak hodinky nebudou používat mobilní síť, aby se šetřila baterie. Poznáte to podle ikony zeleného telefonu v ovládacím centru nahoře (ikona propojení s iPhonem).
  • Dokud máte iPhone a hodinky připojené k Wi-Fi, tak jsou stále propojené = opět se nepoužívá mobilní síť na hodinkách.
  • Pokud ale máte iPhone vypnutý nebo ho necháte doma a s hodinkami jdete ven (mimo dosah své Wi-Fi), tak by se měly automaticky přepnout na mobilní data.

Tady je ještě několik rad z komunitních stránek Applu nebo jiných diskuzí:

1) Ověřte, že máte na hodinkách mobilní data povolena (v ovládacím centru kliknutím na ikonu anténky). Někdy může ruční kontrola / zapnutí pomoct, pokud se hodinky samy na mobilní síť nepřepnou.

2) Pokud dáte na iPhonu režim letadlo, ujistěte se, že vaše hodinky nepřebírají tento režim = aby nebyly také v režimu letadlo. Pokud je toto v pořádku, zkuste je po přepnutí iPhonu na letadlo (nebo vypnutí iPhonu) ještě restartovat. 

3) Můžete také zkusit vypnout iMessage a FaceTime + Wi-Fi hovory na iPhonu, obě zařízení restartovat, pak služby opět zapnout a opět obě zařízení restartovat.

Zdroje:

https://discussions.apple.com/thread/251904594?&followedChain=true&previousThread=251485932021

https://discussions.apple.com/thread/254614487

https://discussions.apple.com/thread/252669093?&followedChain=true&previousThread=8534199021

 

image.png
https://support.apple.com/cs-cz/HT207578
 

@MichalMichal

  • Souhlasím 1
  • To se mi líbí 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16 hours ago, Jirka23 said:

Tak nevím, na stránkách Apple už sice je Vodafone, ovšem já na svých Apple Watch stále nemám .. verze ultra 😒 a nepomohlo ani vypnutí a zapnutí obojího, natož reset hodinek a znovu nastavení …

IMG_0512.png

Jj, jednán se o situaci, když chceš tuto funkci aktivovat na roamingu, což Vodafone CZ nepodporuje, takže musíš s aktivací počkat až se připojí telefon do Vodafone CZ sítě. Taky jsem se dostal do téhle situace a dost mě to zklamalo..protože podle Vodafone CZ lze celou tuto vymoženost s druhým zařízením využívající stejné číslo přihlášeným ve stejný okamžik do sítě používat pouze v ČR..chtěl jsem se zeptat PROČ!!??, ale pak jsem to vzdal..odpověď bych dostal obecnou a nic by se stejně nevyřešilo.

  • Basic DSL, 4G LTE
  • Red Maxi
  • Family
  • TP-Link Archer C6, Set-top box Standard
  • CZE Prague
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Ondbot01Je to opravdu potřeba brát jako vlastnost služby OneNumber - v roamingu k dispozici není. I Apple když spouštěl eSIM v hodinkách dlouho vůbec roaming neumožňoval, jedná se totiž o složitější technické řešení. Služby se ale časem vyvíjejí, tak je možné, že v budoucnu se situace změní...

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Ondbot01 napsal:

Jj, jednán se o situaci, když chceš tuto funkci aktivovat na roamingu, což Vodafone CZ nepodporuje, takže musíš s aktivací počkat až se připojí telefon do Vodafone CZ sítě. Taky jsem se dostal do téhle situace a dost mě to zklamalo..protože podle Vodafone CZ lze celou tuto vymoženost s druhým zařízením využívající stejné číslo přihlášeným ve stejný okamžik do sítě používat pouze v ČR..chtěl jsem se zeptat PROČ!!??, ale pak jsem to vzdal..odpověď bych dostal obecnou a nic by se stejně nevyřešilo.

Ale já nejsem v roamingu 😂 celou dobu jsem v české síti Vodafone. Viz další příspěvky odemne, kdy jsem vyzkoušel i jiného operátora a ten se mi tam ukázal hned 

  • -
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Není
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...