Přejít na obsah

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Návštěvník modeman
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

V 3. 11. 2023 v 7:53, Ondra - Vodafone napsal:

@Jirka23 Už jsem to psal předtím, příčinou je opravdu beta verze systémů. Buď se můžete vrátit na poslední veřejnou verzi, nebo počkejte, v některé z dalších bet by měl Apple nastavení zahrnout. 

Ano Ondro a pro všechny, jakožto vývojář jsem kontaktoval podporu Apple , je to beta verzi,  i když je oficiální beta k dispozici jsou s ni problémy ( z obou stran ) , pokud se vrátíte k ostré verzi 17.1 tak se Vám všem nabídka bezprostředně odemkne.

Nicméně po komunikaci s ostatními vývojáři, není po aktivaci esim v hodinkách přejít na upgrade beta 17.2 muže dojít k padu a nemusí fungovat vůbec nebo s problémy.

snad to těm co jim to nejde pomůže , buď počkat na ostrou verzi 17.2 nebo se vrátit k ostré verzi 17.1 

  • -
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Není
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja zase pres tyden resim problem s aktivaci esim v apple watch, po prvnotni aktivaci pres app apple watch v iphonu, se vse zasekl v miste, kde v aplikaci watch zobrazuje VF CZ se stavem cekani, ale ani na muj vodafone, ani na one number portal nic neni aktivni, a tarif v app watch nelze ani zrusit, hlasi: zmenu mobilniho tarifu nelze provest - mobilni tarif se nepodarilo nastavit, zkuste znovu pozdeji. a od te doby zacalo kolotoc s infolinkou a personalem na prodejnach. zkouseli aktivovat pres eID, coz se nic nezmenilo, zrusili one number, nic se nezmenilo. a to zkouseli nekolikrat aktivovat a deaktivovat.

A po posledni akce od Vodafone technika pres infolinku (vcera), nejen ze neodstranili zavada, tak mi uplne prestal fungovat imessage a facetime a nelze aktivovat.

dnes po dalsi telefonatu jsem pozadal (a to nekolikrat z moje strany) o zaslani printscreen na vodafone, aby videli co me vsechno zobrazuje, a poslal jsem to. 

protoze nekolikrat zkouseli neco nastavit a rikaji ze vse je nastaveno nebo je odstraneno, tak bohuzel to zobrazuje me, at je v app apple watch, nebo app my vodafone, nebo ucet muj vodafone pres prohlizec, nebo one number portal pres prohlizec, a nevim co se deje a vse trva extra dlouho.

a to uz nemluvim ze nahodne jsem zjistil ze sice mam aktivni esim, ale v app my vodafone zadny esim nezobrazuje. 

 

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

před 11 hodinami, DREAK napsal:

tak ja zase pres tyden resim problem s aktivaci esim v apple watch, po prvnotni aktivaci pres app apple watch v iphonu, se vse zasekl v miste, kde v aplikaci watch zobrazuje VF CZ se stavem cekani, ale ani na muj vodafone, ani na one number portal nic neni aktivni, a tarif v app watch nelze ani zrusit, hlasi: zmenu mobilniho tarifu nelze provest - mobilni tarif se nepodarilo nastavit, zkuste znovu pozdeji. a od te doby zacalo kolotoc s infolinkou a personalem na prodejnach. zkouseli aktivovat pres eID, coz se nic nezmenilo, zrusili one number, nic se nezmenilo. a to zkouseli nekolikrat aktivovat a deaktivovat.

A po posledni akce od Vodafone technika pres infolinku (vcera), nejen ze neodstranili zavada, tak mi uplne prestal fungovat imessage a facetime a nelze aktivovat.

dnes po dalsi telefonatu jsem pozadal (a to nekolikrat z moje strany) o zaslani printscreen na vodafone, aby videli co me vsechno zobrazuje, a poslal jsem to. 

protoze nekolikrat zkouseli neco nastavit a rikaji ze vse je nastaveno nebo je odstraneno, tak bohuzel to zobrazuje me, at je v app apple watch, nebo app my vodafone, nebo ucet muj vodafone pres prohlizec, nebo one number portal pres prohlizec, a nevim co se deje a vse trva extra dlouho.

a to uz nemluvim ze nahodne jsem zjistil ze sice mam aktivni esim, ale v app my vodafone zadny esim nezobrazuje. 

 

No a v Samoobsluze či OneNumber portálu se to tedy zobrazuje jak? 

Upraveno uživatelem mistra
  • -, Super DSL
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, po prvotni aktivace pres app watch se v samoobsluze nic neaktivoval, psal onenumber neaktivni. v telefonu VF CZ stav cekani.

po aktivace ze strany vodafone pres eID se v samoobsluze zobrazuje, onenumber aktivni, ale zarizeni onenumber 1 neaktivni, v portalu onenumber je zarizeni onenumber1 aktivni, ale nelze provest zadne zmeny, jakmile kliknu na pridani zarizeni nebo zruseni sluzby, dostanu na stranku: objednavka se vyrizuje, prave se vyrizuje jine objednavky na tuto cislo, zkuste pozdeji a jen tlacitko beru na vedomi, kdyz na to kliknu, dostanu zpet na uvodni stranky onenumber.

ted po posledni deaktivace onenumber ze strany vodafone, se na samoobsluze zobrazuje onenumber neaktivni, a na portalu onenumber je aktivovat sluzbu, ale jakmile na to kliknu, tak se objevi stejna chybova hlaska, objednavka se vyrizuje, prave se vyrizuje jine objednavky pro tuto cislo. 

jen ze odstranit zasekly tarif z app watch to nejde, hlasi chyba: zmenu mobilniho tarifu nelze provest - mobilni tarif se nepodarilo nastavit, zkuste to znovu pozdeji. a je zasekly ve stavu cekani. 

navic od zasahu od ctvrtka prestal fungovat imessage, a nejde aktivovat.

je to proste cim dal tim horsi

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tovarni nastaveni jsem vyzkousel, nic nepomohlo, problem se totiz nastane, jakmile se pripojim na internetu a telefon se spoji se serverem vodafone, po vypnuti a zapnuti telefon, nebo vypnuti a zapnuti esim, tak se na chvilku ztrati spojeni s vodafonem a vymaze tarif VF CZ v app watch, a dokonce je mozne kliknout pridat novy tarif. Jenze staci chvilku pockat az se sychronizuje se serverem vodafone a okamzite se naskoci zpet VF CZ se stavem cekani, a nelze to vymazat.

 

pokud kliknu pridat novy tarif, tak nekdy probiha standardne jako v navodu, objevi se portal one number, prihlasim se, a pote bud vyskoci technicka chyba (drive), nebo vyskoci objednavka se vyrizuje.....  nekdy to jen udela to, ze mi napise vase tarif je pripraven k pouziti, kliknu hotovo a skoci zpet VF CZ se stavem cekani.

 

a uz vubec nechapu problem s imessage a facetime, ktery fungoval normalne az do ctvrtka, po zasahu jejich techniky pres infolinku. ze upravili v systemu esim a uz vidi moje cislo jako esim, jenze v app my vodafone stale nemam zadny aktivni esim, a ten samy esim uz jsem pouzival min. 2 roky......

Upraveno uživatelem DREAK
  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...