Takže v 23:11 jsem v klidu aktivoval onenumber, přišla po chvílí, sms, že je připraveno, ovšem po kliku a pokusu o přihlášení, chyba serveru, to přetrvávalo až do dneška, šel jsem ten přímo na prodejnu, kde jedna tvrdila, že aktivní to pro apple je, druhá o tom nevěděla. Nakonec se došlo k tomu, i když jsem jim ukázal, že to bylo i na webu mezi podporovanými zařízeními, že to podporované není ( z nějakého důvodu to opět Vodafone stáhl) , vzhledem k tomu, že vyvíjím aplikace a dotazoval jsem se přímo na apple, kde z jejich strany je vše připraveno. Včera mimochodem byla i podpora Vodafone CZ na stránkách Apple.
Cca 2 měsíce zpět bylo dá se říci totožné, na cca dva dny byla služba spuštěna, posléze bez jediného vysvětlení zrušena.
Přijde mi to už jako výsměch ze strany operátora, a bohužel i hřeší na to, že spousta lidí má bohužel jenom jeho signál.
Zaměstnanci sami nevědí, které bije na prodejně. Navíc na pobočce v .... je jedna zaměstnankyně velice neochotná, a ne jen na me, ale i na zákazníky následující s jiným problémem. Já sice naštěstí chytl příjemnou paní, ale vedlejší no... navíc co mě obsluhovala si nebyla jistá a když žádala o pomoc tak ta jí pomalu poslala do ....
Tím chci říct, že ani nechoďte na prodejnu, protože se Vám takto onen operátor, který byl vždy inovativní a s příjemným personálem, docela o dost víc znepříjemní ....
Všude Vodafonu služba ve světě běží ( vlastním německou sim), jen v ČR je pořád nějaký problém, a ani tiskovou zprávou není schopen říct na rovinu co a jak.
Za mě je to veliké zklamání po všech stránkách...