Přejít na obsah

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Návštěvník modeman
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

@DREAK našel jsem na webu Vodafone: https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-potize/

 

Požádal jsem o aktivaci, ale v aplikaci Watch vidím stále v sekci Mobilní data nápis "čekání".

Zkontrolujte, že máte iPhone i Apple Watch připojené k internetu.

Obě zařízení restartujte, případně proveďte i smazání dat (odpojení) Apple Watch a nové spárování s iPhonem (návod zde).

Pokud uplynulo 24 hodin od žádosti o aktivaci a ani po restartu obou zařízení se situace nemění, kontaktujte nás.

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak presne jsem podle toho postupoval, a to nekolikrat. napr. kdyz naparuju hodinky zpet, tak se mi objevi, Vodafone nabizi mobilni tarif pro apple watch, kdyz kliknu dalsi, tak po chvili mi rovnou skoci, vase tarif je pripraven k pouziti, kliknu tlacitko hotovo, tak jsem tam kde jsem byl pred plny resetu. Hlavne, ten tarif VF CZ se stavem cekani nelze odstranit.

mam takovy pocit, ze asi je tam zasekly nejaky proces na strane vodafonu, protoze kdyz se ted prihlasim do samoobsluhy a prihlasim se do portalu onenumber, tak po kliknuti aktivovat onenumber se ihned objevi, objednavka se vyrizuje, momentalne se vyrizuje jine objednavky pro tuto cislo, pritom mi tvrdili z infolinky ze vse je deaktivovany. 

a to co vidi technik na infolinku vubec nesouhlasi s tim, co vidim ja z moje strany napr. onenumber portal, aktivovany esim atd.

jo a jeste dodam, celou dobu se do hodinky nenahral zadny esim, kliknu na mobilni data, tak je tam pouze zadna esim a bez pripojeni.

 

Upraveno uživatelem DREAK
  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to uz je vypnuto, v samoobsluze muj vodafone je onenumber neaktivni, a kdyz otevru onenumber portal a kliknu na aktivace, tak okamzite vyskoci objednavka se vyrizuje - prave se vyrizuje jine objednavky pro tuto cislo, a jen tlacitko beru na vedomi, kdyz kliknu vratim se na uvodni stranky onenumber portal.  

pritom se mi v app watch zobrazuje VF CZ a stav cekani, kdyz nemam nic aktivniho. a tarif VF CZ nelze odstranit.

Upraveno uživatelem DREAK
  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak prave tady zacina byt problem, celou dobu mi rikaji na infolinku, ze uz vse deaktivovali, nic tam nevidi, ale u me evidentne probiha nejaka objednavka.

a po zasahu technika prestane fungovat imessage a facetime, nevidim v my vodafone zadny aktivni esim, a tvrdi, ze uz to zmenili a vidi v systemu, uz nevim co funguje a co ne, jestli vubece neco jeste bude fungovat.

jinak jsem rikal nekolikrat na infolince, ze bych mohl zkuset zmenit esim pres my vodafone (pozadat novy esim, kdyz podle app my vodafone nic neni aktivni, treba to pomuze), tak mi pres vseho brani a nechteji tu zmenu, nevim, jestli neco u me netestuje.....

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nejde žádná změna udělat znamená to ze tam je nedokončená objednávka buď na esim nebo onenumber a to musí opravdu dokončit technická podpora CCTS, pres víkend navíc nefunguje normální infolinka ale pouze nahlasovna poruch 

Doporucim zajít na prodejnu tam to dokazi udělat na počkání zadaji požadavek a zavolaji na podporu s přednostně odbavenim, pokud si to dobre pamatuju když jsem ve Vodafone dělal 

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dekuji za informaci, zkusim jeste jednou na prodejnu, posledni navsteva byla katastrofa, kdy personal na prodejne nereagoval na jakykoliv moje otazky a dukazy, jen rika: ja tady pisu primo s technikem, jestli nejste spokojeny, muzete jit za jinym kology. 

a to byl velka prodejna na smichove.....

zkusim dnes to poresit a dam vedet jak dopadne, jestli vubec neco zmeni. diky

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnesni navsteve v prodejne byl opet zbytecny, personal odbavil me velmi rychle s tim, ze predali to zahranicni kolegove, uz to neresi tady v cechach a cas reseni je individualni.... kydz jsem se zeptal jestli maji tady vedouci tak mi rikal ze takove pozice tady neexistuje......

kam se ten vodafone dopracoval, drive byli ochotni a dokazali pomoc, dnes ti jen vysmeje a posle ti nekam......

takze ted nevim jestli zase mam zavolat na infolinku nebo cekat, az se nekdo ozve, jestli vubec.

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...