Jump to content

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Guest modeman
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

V 12. 11. 2023 v 9:54, DREAK napsal:

tovarni nastaveni jsem vyzkousel, nic nepomohlo, problem se totiz nastane, jakmile se pripojim na internetu a telefon se spoji se serverem vodafone, po vypnuti a zapnuti telefon, nebo vypnuti a zapnuti esim, tak se na chvilku ztrati spojeni s vodafonem a vymaze tarif VF CZ v app watch, a dokonce je mozne kliknout pridat novy tarif. Jenze staci chvilku pockat az se sychronizuje se serverem vodafone a okamzite se naskoci zpet VF CZ se stavem cekani, a nelze to vymazat.

 

pokud kliknu pridat novy tarif, tak nekdy probiha standardne jako v navodu, objevi se portal one number, prihlasim se, a pote bud vyskoci technicka chyba (drive), nebo vyskoci objednavka se vyrizuje.....  nekdy to jen udela to, ze mi napise vase tarif je pripraven k pouziti, kliknu hotovo a skoci zpet VF CZ se stavem cekani.

 

a uz vubec nechapu problem s imessage a facetime, ktery fungoval normalne az do ctvrtka, po zasahu jejich techniky pres infolinku. ze upravili v systemu esim a uz vidi moje cislo jako esim, jenze v app my vodafone stale nemam zadny aktivni esim, a ten samy esim uz jsem pouzival min. 2 roky......

Zkus zavolat na podporu Apple. Teď v jedné skupině borka psala, že týden řešila nemožnost aktivovat eSIM do hodinek a oni jí to vyřešili na dálku. Nebylo to Vodafonem, telefonem ani hodinkami, že by se to vyřešilo uživatelskou změnou. 

  • -, Super DSL
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

zkusim na podporu apple, ale tim, ze na portal onenumber nemohu provest aktivace, a hlasi mi objednavka se vyrizuje, tak to bude vice na vodafone nez apple. 

protoze po vypnuti a zapnuti esim se mi na kratko chvile vymaze tarif VF CZ v hodinkach a mohu kliknout na pridat nove zarizeni, ale staci chvilku pockat a po sychronizace se siti vodafonem, se znovu objevi VF CZ se stavem cekani, ktere nelze vymazat.

termin 60-90 dnu uz mi prijde velmi smesne, nevim co bych na to asi odpovedel........

 

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Termín 60-90 je maximální. Spíše opravdu sedí to "individuální". Nevidíme do toho, zda to visí na Vodafonu CZ nebo na nějakém zahraničním či hybridním týmu nebo musí Vodafone řešit s někým úplně zvenku, třeba s Apple, protože se přijde na to, že tam někde je chyba na straně Vodafone, ale je třeba součinnost Apple pro odstranění.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@DREAKHezký den, podle toho, jak situaci popisujete, s tím kolegové v prodejně opravdu víc nezmůžou 😞 Mrzí mě, že máte potíže s aktivováním OneNumberu, pokud to už je předané na technické týmy, tak je opravdu potřeba počkat na vyřešení. Jak zmínil Marek, v některých případech je potřeba spolupráce více týmů, komunikace s dodavateli (může to být i Apple) apod. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

@mistratak dnes jsem volal na podporu apple, zkouseli jsme serii akci, kde bohuzel problem neodstranil, dokonce jsem byl v iStyle na Chodove a provedli jsme jako posleni pokus (od apple podpory) smazat hodinky z myho telefonu, naparovat na telefon s cizim apple ID, tam to nic nezobrazilo, a kdyz naparuju hodinky zpet na muj iphone jako novy zarizeni, tak se objevi VF CZ stav cekani.

i podle slov personalu v iStyle to vidi problem na strane vodafone a neni to na hodinky.

 

@Ondra - Vodafone souhlasim s tim, ze pokud je problem, tak je treba resit a potrebuje na to cas, takhle fungoval pres infolinku, ale nikoliv na prodejne. kde chovani tech personalu je strasne, proste tam clovek ma pocit, ze se spletl a mel jit o kus dal na jine operatory. 

  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tak ted to mam jako zacarovany kruh, v telefonu mam zasekly profil ze strany vodafone, ktery nelze odstranit, v onenumber portalu je take chyba, kde zobrazuje ze je tam nejaka objednavka a dostal jsem odpoved od vodafonu, ze zadna nevyrizena objednavka neeviduje, k tomu nejde aktivovat imessage a facetime, kontaktoval jsem apple podporu telefonicky a pres technika jsme zkontrolovali telefon i servery apple a vse bylo v poradku, takze vse smeruje na vodafone, k tomu uz mi zauctovali pres 60Kc za sms kvuli aktivaci imessage. 

 

@Ondra - Vodafoneje mozne spojit s technikem Vodafone aby se podivali na ten problem, nekolikrat jsem posilal printscreen z moje strany ale vase kolegove vse ignoruje. a zase zkousi aktivace pres EID watch, jen to uz vase kolegove zkouseli nekolikrat drive, a to sice zobrazi jako aktivni ale pokud neodstrani chybu v priloze, tak to nikdy nebude fungovat.

IMG_6777.PNG

IMG_6778.PNG

 

 

IMG_6774.jpg

IMG_6775.jpg

Edited by DREAK
  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@DREAKZprávu jsem si dohledal, kolegyně všechny vaše zprávy a screenshoty technikům předávala. Zkusil jsem do požadavku připsat ještě celkové shrnutí toho, co je potřeba řešit i s odkazem na fórum, tak snad to pomůže. Jen si nejsem jistý, zda vám z naší strany budeme moct pomoct se stavem "Čekání" v aplikaci Watch, možná by to vyřešil reset hodinek a následně jejich nové spárování... Ale uvidíme, co nám k tomu technici řeknou, budeme vás informovat v e-mailu. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

@Ondra - Vodafonestav cekani lze docasne odstranit s tim, ze vypnu esim v telefonu, tim se prerusi spojeni se serverem vodafone, po zapnuti se mi kratce objevi prazdna pole a lze kliknut pridavat novy tarif, ale po prihlaseni do portalu onenumber se mi rovnou zobrazi: jiz mate aktivni sluzbu onenumber, kterou momentalne nepouzivate na zadnem zarizeni, kdyz kliknu na aktivovat onenumber, tak mi vyskoci chybova hlaska objednavka se vyrizuje. viz priloha.

 

staci chvilku pockat a vrati se mi zpet VF CZ se stavem cekani. 

 

hodinky jsem resil taky s podporou apple, zkouseli jsme ruzny zpusoby, reset, odparovat a dokonce naparovat na cizi zarizeni s cizim cislem, a vse bylo v poradku, na cizim zarizeni se nic nezobrazilo, jakmile jsem naparoval zpet jako novy zarizeni, nikoliv ze zalohy, tak se okamzite vrati VF CZ. to vse jsem resil spolu s technikem apple jak po telefonu tak na miste s technikem v istylu, a podle vseho hodinky i telefon jsou v poradku a smeruje to na operatora.

 

k tomu se mi nerari aktivovat imessage a facetime v telefonu, telefon stale hlasi ceka na aktivaci pro moje tel. cislo, a vidim ve vyuctovani v my vodafone narusta mi castky za sms, pritom jsem nic neposilal a podle informaci z apple jsou to aktivacni sms ktery vodafone z technickeho duvodu neumozni aktivovat.

 

jeste doplnim jedna informace, pokud otevru onenumber portal pres prohlizec, tak po prihlaseni nemam aktivaci ale tlacitko chci pripojit zarizeni, kdyz kliknu tak mi objevi stejna chybova hlaska,  objednavka se vyrizuje. viz prilohy.

IMG_6743.PNG

IMG_6744.PNG

 

 

01.jpg

02.jpg

Edited by DREAK
  • Super Profi
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...