Přejít na obsah

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Návštěvník modeman
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@AtanerPokud máte ikonu bílou, tak máte eSIM do hodinek v pořádku nahranou. Ale jak píšete - aktivně nepoužíváte mobilní data, hodinky jsou spojené s iPhonem přes BT nebo Wi-Fi. Pokud například vypnete telefon, tak by se hodinky měly připojit do sítě. V některých diskuzích jsem našel doporučení - zkusit vypnout Wi-Fi volání nebo volání na více zařízeních. Určitě bych taky zkusil restart hodinek, pokud jste ještě nezkoušel.

Jako poslední krok bych si nechal nové nahrání eSIM do hodinek (návod na smazání eSIM z hodinek najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-zruseni/ v rozbalovátku dole, nové nahrání pak provedete z aplikace Watch v části Mobilní data – Nastavit mobilní data). 

před 27 minutami, mistra napsal:

Už by to mělo být spuštěné i pro OneNet, aktivace je ale nutná pouze přes OneNet samoobsluhu. 

Je to tak, služba je už dostupná ve OneNet samoobsluze. Nápovědu pro OneNet doplníme v následujících dnech.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Ataner napsal:

Ať dělám co dělám, všude se vše tváří aktivní ale pokud vypnu telefon nebo hodinu běhám venku hodinky se nepřepnou ...

 

 

 

 

incoming-C06C3677-09D8-4DFF-A8F8-3D8D867C3C7D.PNG

incoming-4B0F78E9-FB73-4F07-975C-6C562601BA72 2.PNG

Měl jsem to stejné a je to jak psal Ondra z Vodafonu, zabralo:

1. vypnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

2. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

3. zapnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

4. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

před 17 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@AtanerPokud máte ikonu bílou, tak máte eSIM do hodinek v pořádku nahranou. Ale jak píšete - aktivně nepoužíváte mobilní data, hodinky jsou spojené s iPhonem přes BT nebo Wi-Fi. Pokud například vypnete telefon, tak by se hodinky měly připojit do sítě. V některých diskuzích jsem našel doporučení - zkusit vypnout Wi-Fi volání nebo volání na více zařízeních. Určitě bych taky zkusil restart hodinek, pokud jste ještě nezkoušel.

Jako poslední krok bych si nechal nové nahrání eSIM do hodinek (návod na smazání eSIM z hodinek najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-zruseni/ v rozbalovátku dole, nové nahrání pak provedete z aplikace Watch v části Mobilní data – Nastavit mobilní data). 

Je to tak, služba je už dostupná ve OneNet samoobsluze. Nápovědu pro OneNet doplníme v následujících dnech.

 

Ahoj Ondro, měl jsem stejný problém a potvrzuji, že zabralo:

1. vypnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

2. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

3. zapnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

4. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

 

Miloš

Upraveno uživatelem Ondra - Vodafone
Opraven text na zapnout
  • -, Super DSL
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidičky kde to povypínám ?

Takže mám v telefonu teď povypínat a vše zapnout opět ?

Ještě se zeptám jako idiot, můžu nechat zaplou wi-fi nebo ji musím vypínat ručně na hodinkách ?

A ještě jedna k AirPods ty musím také připojit přes Bluetooth ručně ?

před 30 minutami, mistra napsal:

Měl jsem to stejné a je to jak psal Ondra z Vodafonu, zabralo:

1. vypnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

2. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

3. zdobit služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

4. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

 

Ahoj Ondro, měl jsem stejný problém a potvrzuji, že zabralo:

1. vypnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

2. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

3. zdobit služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory.

4. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 

 

Miloš

Whau Miloši díky, tohle by mě ve snu nenapadlo a vypadá to že to zabralo nakonec ...

Bodem 3 myslíš "Zapnout" ?

Upraveno uživatelem Ataner
  • Super
  • Super
  • Family
  • Zyxel VMG8623-T50B
  • Teplice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...