Jump to content

krátkodobé opakované výpadky


CableG
Go to solution Solved by Marek-26,

Recommended Posts

Poslední cca. 2 - 3 týdny pozoruji opakované krátkodobé výpadky během noci. Už mě to začíná dost vytáčet.

Jedeme doma na Apple věcech a pořád mi chodí notifikace "Domácí centrum přestalo reagovat" a za chvíli "Domácí centrum začalo reagovat". Děje se to vždy kolem 3. hodiny ráno.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station, CA modul
  • Děčín
Link to comment
Share on other sites

To mi něco připomíná...

Pokud se podíváte přes web do Samoobsluhy - služba Internet a nastavení služeb - využívaná zařízení a u modemu dáte Detaily a restart modemu, nemáte tam něco podobného?

 

V mobilní aplikaci je už několik týdnů stav modemu nedostupný - služba je dočasně nedostupná. Opakujte požadavek později.

To se řeší tady, zatím žádná nová verze aplikace Můj Vodafone na OS Android nevyšla. Poslední mám z 20.7.2023 a jde o verzi 5.16.1

image.thumb.png.4710dbb99154d14e9c45ae1e0e2e97b6.png

Edited by Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@sodekczJojo, já vím, četl jsem, i psal Ti k tomu tehdy něco. Zrovna jsem měl další výpadek a ten byl lehce specifický - ping mi na 192.168.100.1 procházel cca s 50% ztrátovostí, interface na mém routeru byl up, ale neměl přiřazenou adresu. Vypnul jsem a zapnul modem, naběhlo to ale zase do stejného stavu - můj wan up, nedostal adresu, ping na 192.168.100.1 cca 50% ztráta.

Zavolal jsem na hotline (jasně, technici mají do 22:00 a já volal 22:10, jak jinak, že...) ale operátorka byla moc milá, spustila diagnostiku modemu a v tu chvíli se to rozběhlo - ztráta na modem zmizela, wan dostal adresu a od té doby to běží. Nicméně zapsala to (konečně někdo, sláva - bohužel mi nepřišla hodnotící smska, jinak bych jí napsal 20 bodů z 10 - jestli to tady někdo z VF čte (nebo @Marek-26by třeba do někoho mohl šťouchnout), tak ať si opraví ty hodnotící smsky a kdyžtak dodám jméno té hodné duše). Do 24 hodin by mě měli kontaktovat k dořešení - tak snad se blíží vysvobození.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Možnost připojení vlastního modemu už se docela dost řešilo zde:

https://www.techforum.cz/topic/61370-musí-se-pronajímat-modem/

Aktuálně už by to jít mělo, ale zatím se to ještě zřejmě nikomu nepodařilo, modem také musí splňovat určité parametry a evropské směrnice což si u této americké verze než se moc jistý.

  • Agree 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, Pablomino napsal:

Nevíte někdo, jestli by mi Vodafone připojil do sítě můj vlastní modem?

Konkrétně se jedná o tento:

https://www.amazon.com/Arris-SB8200-Surfboard-DOCSIS-Cable/dp/B08L1C631X/ref=sr_1_21?keywords=docsis+3.1+modem&qid=1695471406&refinements=p_89%3AARRIS&rnid=2528832011&s=electronics&sr=1-21

Děkuji za odpověď.

Ne, je to modem pro US trh, tam se používá trochu jiné nastavení sítě atd. A kdyby připojil, tak by stejně nejspíše nefungoval.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...