Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Myslel jsem ten vlastní, když jedeš v bridgi.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Poslední cca. 2 - 3 týdny pozoruji opakované krátkodobé výpadky během noci. Už mě to začíná dost vytáčet.

Jedeme doma na Apple věcech a pořád mi chodí notifikace "Domácí centrum přestalo reagovat" a za chvíli "Domácí centrum začalo reagovat". Děje se to vždy kolem 3. hodiny ráno.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station, CA modul
  • Děčín
Odesláno

To mi něco připomíná...

Pokud se podíváte přes web do Samoobsluhy - služba Internet a nastavení služeb - využívaná zařízení a u modemu dáte Detaily a restart modemu, nemáte tam něco podobného?

 

V mobilní aplikaci je už několik týdnů stav modemu nedostupný - služba je dočasně nedostupná. Opakujte požadavek později.

To se řeší tady, zatím žádná nová verze aplikace Můj Vodafone na OS Android nevyšla. Poslední mám z 20.7.2023 a jde o verzi 5.16.1

image.thumb.png.4710dbb99154d14e9c45ae1e0e2e97b6.png

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Petr Řezníčekto může být nějaká noční údržba sítě, koukni se jak radí Technikus kdy byl naposled restartován tvůj modem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor
V 13. 9. 2023 v 15:25, sodekcz napsal:

Myslel jsem ten vlastní, když jedeš v bridgi.

@sodekczAha, jasně, píšu rychleji než čtu - mám Fortinet.

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableGzkus mezi ta dvě zařízení vložit obyčejný switch. Možná je to podobný problém, jako řeším s jedním Mikrotikem.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Autor

@sodekczJojo, já vím, četl jsem, i psal Ti k tomu tehdy něco. Zrovna jsem měl další výpadek a ten byl lehce specifický - ping mi na 192.168.100.1 procházel cca s 50% ztrátovostí, interface na mém routeru byl up, ale neměl přiřazenou adresu. Vypnul jsem a zapnul modem, naběhlo to ale zase do stejného stavu - můj wan up, nedostal adresu, ping na 192.168.100.1 cca 50% ztráta.

Zavolal jsem na hotline (jasně, technici mají do 22:00 a já volal 22:10, jak jinak, že...) ale operátorka byla moc milá, spustila diagnostiku modemu a v tu chvíli se to rozběhlo - ztráta na modem zmizela, wan dostal adresu a od té doby to běží. Nicméně zapsala to (konečně někdo, sláva - bohužel mi nepřišla hodnotící smska, jinak bych jí napsal 20 bodů z 10 - jestli to tady někdo z VF čte (nebo @Marek-26by třeba do někoho mohl šťouchnout), tak ať si opraví ty hodnotící smsky a kdyžtak dodám jméno té hodné duše). Do 24 hodin by mě měli kontaktovat k dořešení - tak snad se blíží vysvobození.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Možnost připojení vlastního modemu už se docela dost řešilo zde:

https://www.techforum.cz/topic/61370-musí-se-pronajímat-modem/

Aktuálně už by to jít mělo, ale zatím se to ještě zřejmě nikomu nepodařilo, modem také musí splňovat určité parametry a evropské směrnice což si u této americké verze než se moc jistý.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 7 hodinami, Pablomino napsal:

Nevíte někdo, jestli by mi Vodafone připojil do sítě můj vlastní modem?

Konkrétně se jedná o tento:

https://www.amazon.com/Arris-SB8200-Surfboard-DOCSIS-Cable/dp/B08L1C631X/ref=sr_1_21?keywords=docsis+3.1+modem&qid=1695471406&refinements=p_89%3AARRIS&rnid=2528832011&s=electronics&sr=1-21

Děkuji za odpověď.

Ne, je to modem pro US trh, tam se používá trochu jiné nastavení sítě atd. A kdyby připojil, tak by stejně nejspíše nefungoval.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.