Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Já tam vidím velmi nízký upload, takže je možné že modem má na upstreamu nějaký problém se signálem, zkontroluj kabel a konektory mezi internetovou zásuvkou a modemem, proveď restart modemu a pokud se nic nezmění tak nezbývá než telefonicky kontaktovat Vodafone aby se ti na to na dálku podívali.

Ještě se můžeš podívat do nastavení modemu, jak to vypadá v záložce upstream, zda má modem naladěn víc jak jeden kanál a jakým výkonem vysílá a zda tam nejsou nějaké chybové hlášky třeba i v logu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

já tam vidím i šílený ping a jitter, modem už jsem restartoval, na kabely nikdo nešahal, ještě jsem restartoval router a pořád stejné... jestli to zítra bude stejné, tak volám vodafone

 

vodafone1.thumb.png.953a15346275b2e4e0d0eaf288436507.png

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Signál na modemu vypadá v pohodě, tam žádný problém není absolutně vidět,

jestli má budem ještě nějaký systémový log, tak by tam mohly být vidět nějaké chybové hlášky.

Ještě zkus odpojit svůj router a napojit počítač přímo do modemu a vyzkoušet to jak to bude šlapat bez routeru, ať máš jistotu že není problém v něm.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

router je v pohodě, LAN normálně šlape naplno, modem logy nemá... na stránkách vodafonu jsem našel nahlášený výpadek, tak snad to zítra pojede

Začátek výpadku: 26. 02. 2023 18:02
Konec výpadku: 27. 02. 2023 09:45

Ve vaší lokalitě se objevují potíže na síti pevného internetu, které mohou krátkodobě zhoršit kvalitu našich služeb. Uvědomujeme si závažnost situace a na opravě už pracujeme na 100 %. Více informací ohledně výpadku najdete na vodafone.cz/vypadky, kde si zároveň můžete požádat o zaslání SMS při ukončení výpadku.

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

@novcze Netřeba volat viz https://www.vodafone.cz/vypadky/ a také je to problém i v tom, že máte Cisco, kdyby tam byl Compal, tak by ten problém nebyl tak výrazný, možná by nebyl žádný. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mohu poprosit o vysvětlení, co je Internet (Částečná služba (pouze US))? 

Moje hodnoty stavu sítě. Stránky se načítají jak z doby 56kbit.

Router nešel restartovat ani z mobilní aplikace Můj Vodafone, přestože prý funguje zcela v pořádku. 

1.PNG

2.PNG

3.png

4.png

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

US je upstream, tedy upload, vidím tam naladěné 3 kanály, což mě přijde málo, obvykle jich bývá 4 až 6, takže možná má modem problém s naladěním zbylých kanálů, 

u downstreamu to na žádný problém nevypadá, chybovost by mohla být nižší, ale není to nic tragického.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 8 hodinami, Marek-26 napsal:

@novcze Netřeba volat viz https://www.vodafone.cz/vypadky/ a také je to problém i v tom, že máte Cisco, kdyby tam byl Compal, tak by ten problém nebyl tak výrazný, možná by nebyl žádný. 

vzhledem k tomu, že byl nahlášený výpadek, tak to zaznamenalo víc lidí v oblasti a určitě nemají všichni cisco, btw. už se dá odkoupit modem od vodafonu?

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Modem se nedá koupit a nevypadá to, že by se je chystali prodávat. Problém měli hlavně starší modemy, protože ladí méně kanálů a konkrétně Cisco jen přesně za sebou. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Je nějaké tel. číslo, kde se dá nahlásit výpadek služeb?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.