Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Já nepochopím českou povahu,že sice remcá,ale k žádný větší rebélii nedojde.Kdyby dalo 5000 naráz výpověd,rychle by byla aktualizace,ale takhle,proč,oni ví,že jen remcáme a nic si nedovolíme.Pořád píšete,jak to v jiných zemích funguje,nj oni tam,ale kromě většího trhu,mají suveréní spotřebitele,co hned dají nejevo nespokojenost a ně šedý český myšky co sice remcají,ale skutek utek.kolik z Vás co tu remcá na foru to už vrátilo,nikdo tak vidíte co si stěžujete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaveď monopol na celostátní kabelovku a pak lidem říkej, ať jdou k jiné kabelovce. jó, to je dobrý.

Ono se to dá řešit jinak. Pronajmout CI modul a zakoupit STB, např. TechniSat. Ale jít k jiné kabelovce (ne k IPTV), když celostátně funguje jen jedna, tak to tedy nevím jak.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník superpepino

Dnes ráno jsem se probudil v 7 hodin, cihla svítila a nešlo nic. Telefon, internet, televize. Jak se zde píše: error 1001. To trvalo do 8.45. Pak to zapli a opět dva výpadky. A to je každý den. Ale pravdou je, že jsou neprůstřelní a nemáme na ně šanci. Odejít? Kam? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máte věrnostní období, tak je to těžké. Doporučuji, když je problém, než si tady jen stěžovat ohledně výpadku (s tím tady doopravdy nic neuděláme ani na FB UPC jak to dělá mnoho lidí) a stejně odpověď dostanou až následující den. Vůbec si nepomůžou. Místo toho by bylo lepší nebejt línej, zvednout telefon a zavolat na 241 005 100. Informovat se. Nahlásit výpadek. Chápu, že pro někoho, kdo nemá flat, je to drahé, ale tak se napíchnu na UPC Wi-Free a zkusím přes skype a nebo přes VoIP. Možností je dost.

 

Pokud Vaše problémy začaly cihlou, tak co třeba jí vrátit? A využít kombinace modem+ca modul; modem+stb (vlastní /s podporou modulu/ případně Baby Kaon)

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Budulman
Já nepochopím českou povahu,že sice remcá,ale k žádný větší rebélii nedojde.Kdyby dalo 5000 naráz výpověd,rychle by byla aktualizace,ale takhle,proč,oni ví,že jen remcáme a nic si nedovolíme.Pořád píšete,jak to v jiných zemích funguje,nj oni tam,ale kromě většího trhu,mají suveréní spotřebitele,co hned dají nejevo nespokojenost a ně šedý český myšky co sice remcají,ale skutek utek.kolik z Vás co tu remcá na foru to už vrátilo,nikdo tak vidíte co si stěžujete.

Pavle, co má tohle společného s českou povahou? Kde bereš jistotu, že když něco napíšu/ostatní napíší sem, že to nehlásíme i na UPC? Tady se prostě a jednoduše dělím se zkušenostmi a chybami a hledám, jestli jsem debil jenom já, nebo jestli to náhodou nemůže být třebas tou krabičkou a jestli stejnej problém nemám sám... Což se po zavolání na UPC nikdy nedozvím.

A jak by sis konkrétně představoval to "společné" dovolení si něčeho? Půjdeme někam demonstrovat? Opravdu máš čas na to podávat hromadné žaloby a podobně? Já teda nemám. Nebo jak bys sehnal těch 5000 lidí? Na fejsbůku? ... Super, počkám si a klidně se přidám :) Ale opravdu to k něčemu bude? Upřímně nevěřím :scratch:

Teorie o suveréních spotřebitelích jinde je taky docela mylná, spíš nejsou tak "nároční", jako čeští spotřebitelé. Navíc platforma Horizon měla i jinde obrovské problémy na jiných zařízeních v jiných státech a UPC ve finále muselo řešit obrovský průšvih, ze kterého se bohužel úplně nepoučilo. A to že to v jiné zemi funguje? Tam je to už víc než rok, možná dva a buď se podařilo opravit co bylo potřeba, nebo si to prostě sedlo...

Další věc, co tu už Pepe uvedl je smlouva... ano, mám ji podepsanou na rok... To se pak blbě utíká...

A stejně jako psal Ivo, konkurence? K smíchu... Jiného poskytovatele přes kabel s takovým internetem prostě nemám k dispozici... A O2 mi tady prosím nikdo nenavrhujte :wink:

Mám stále ještě aktivní CA karty, jednu v ložnici a druhou, kterou můžu případně použít když nejde Horizon stb, ale nechci se k ní vracet jako k hlavnímu zařízení... Proto ani stb nechci vracet... v obýváku jsem prostě chtěl mít "něco víc" než jen CA kartu v "hloupé" televizi - je to sice 130cm Full HD, ale holt není smart a novou bednu, když je tahle v poho kvůli tomu prostě kupovat nebudu.

 

Všechno je to pořád jenom o tom "kdyby"... "pak by" - jenže myslet si, že to takhle zafunguje, je dost naivní. Nezafunguje. Na to je UPC moc velká firma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Budulman

Jo a jinak jedna z věcí, kterou jsem napsal sem (a i na UPC) je vyřešená, v MyPrime pořady, kterým chybělo tlačítko "Přehrát" už ho mají a jdou přehrát... Např. Mickeyho klubík :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to dost složité, je třeba rozlišovat spotřebitele služby, na ty kteří povětšinou pro svou neschopnost řvou na tech. podporu a jedince kteří v klidu a s rozumem sdělí svůj problém a čekají jen že jim bude stejným způsobem oznámen nějaký i když průběžný result. Jenže většinou k tomu nedojde neb jsou ve stejném pytli jako ti "spotřebitelé" kteří jen remcají a nic neřeší/nevyřeší.

Např. dnes jsem hlásil chybu ve webové aplikaci Horizon GO/MyPrime kde není funkční nastavení rodičovského zámku. Stejně tak není funkční ani v "cihle". Jak v cihle, tak i na webu můžete nastavit co chcete ale stejně i taková hovadina jako je Intim s Heidy i běžný rodinný film na Nově kde se Nováci spletli s věkovou hranicí vás zastaví vložením PIN.

Pracovník na lince mě neustále přesvědčoval že určitě nemám správně nastaveno a že to musíme znovu zkontrolovat. Z paměti jsem mu 4x zopakoval cestu a způsob vyřazení rodičovské kontroly jak pro "cihlu, tak i pro web než pochopil že v tomto to nejspíše nebude.

Nakonec přiznal že se vrátil z dovolené a dohledal že se jedná o předevčírem hlášenou chybu jak v aplikaci tak i ve FW "cihly" a že to pracovníci v Holandsku od včerejšího dne řeší. V rámci používání cihly jsem hlásil již 9-tou chybu, 2 v MyPrime, 6 jen v rámci FW, QoS a port tridgeringu. 4 chyby byli již odstraněny, tak snad se dočkáme i u těch ostatních a nebo dorazí nová "cihla" kde v ČR budeme zase betatesteři :).

Obě zúčastněné strany jsou pouze o lidech, věřím že domluvit se může každý, kdyby nebili prudiči dýchalo by se všem lépe. To že na ech. podpoře je málo fundovaných je druhá věc, jsou to většinou jen prodavači banánů co mají tabulku s nejčastějšími faq a následným postupem pro "spotřebitele".

Takže všichni vesele testujte a nahlašujte nakonec se dočkáme funkčního zařízení a pak nám jej vymění za nové :D

 

Nakonec je tu i možnost se na "cihlu" vykašlat a zůstat na CA modulu se smart TV, nebo přejít na druhou pokusnou KAON s jedním tunerem a externí HDD...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...