Jump to content

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Guest Já
 Share

Recommended Posts

Před hodinou, Marek-26 napsal:

OKU kód platí myslím neomezeně.

 

Nevíme, zda volal kmenový zaměstnanec nebo někdo z externího call centra, což je ve výsledku irelevantní. Klidně mohlo dojít k tomu, že ten, kdo volal, tak postupoval na základě jemu v tu chvíli dostupných informací (že na jeho předaný požadavek bude reagováno nejpozději do druhého dne). Nebo to předal chybně, bez údajů ... 

 

OT: https://www.youtube.com/watch?v=CZMIdvqe-a8

 

 

PS: Kdybyste to chtěl ještě řešit, pak napište PM.

Vyřízeno, děkuji 👍

 

 

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

Že se neozývají ani na dohodnutý termín je bohuže normální. Už 2x mi přislíbil nějaký technik, že se do druhého dne ozve. Nikdy už nikdo nevolal (a to byl ne/řešený problém). Prostě nezájem. Asi jsem i někoho naštval, protože mi jednou volali, že chtějí řešit můj požadavek na ukončení služeb VF. Žádný takový požadavek jsem nedával (chtěl jsem aby vyřešili problémy), takže to musel zadat někdo od nich.

  • Agree 1
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...