Jump to content

xtonda

User
  • Posts

    502
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

xtonda last won the day on March 8

xtonda had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    už nic
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha - Letňany

Recent Profile Visitors

3,336 profile views

xtonda's Achievements

Level 10

Level 10 (10/14)

  • Posting Machine Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

3

Reputation

  1. To, že některé aplikace odmítají fungovat na rootnutém zařízení, je prostě fakt, který sem si i osobně vyzkoušel, opětovně meleš nesmysly.
  2. Mě teď zavedli T-Mobile, natáhl optické vlákno krky připravenými v domě při předchozí rekonstrukci elektriky, udělal zásuvku, v bytě mám ONT Huawei EG8145V5 připojený optickým propojovacím kablíkem do té zásuvky. Kudy to tahali nevím, ale ulice rozkopané nebyly, ale to záleží na lokalitě a typu výstavby, jestli je tam použitelný kolektor. Pokud je to lokalita, kde dochází o prázdninách k výraznému navýšení osob, tak to spolu s letní akcí T-Mobile patrně způsobilo naprosté přetížení pásma 800 MHz. Měl jsem loni na chalupě podobný problém, vyřešil to nákup venkovní antény a vynucení pásma 1800 MHz na modemu.
  3. xtonda

    RSS

    Taky sem zaregistroval nějakou změnu v RSS, přestalo to chodit 3.3. večer a i když zadám nová URL, tak to blbne. Ve feedu je jen první komentář z každého vlákna, před tím tam bylo všechno.
  4. Tak nabídku dali lepší než sem čekal, za 300/20 i s modemem len lehce přes 300 Kč. Nicméně ozvali se až dnes kdy mi T-Mobile už skoro dva týdny jede a mám tu za tu cenu lepší upload, fixní IP adresu a přijde mi i že nižší latence.
  5. Tak dneska konečně telefonický kontakt s potvrzením ukončení služby 19.3. a nabídkou slevy.
  6. Fajn to má T-Mobile, pokud se modem používá v režimu bridge, nic si za něj neúčtují.
  7. Tady je přehled verzí https://developer.samsung.com/smarttv/develop/specifications/tv-model-groups.html Asi tam od Tizen 3.0 / ročník 2017, tedy 2. písmeno v označení "M" je nějaké zásadní vylepšení, že se tvůrcům podporovat starší prostě už nechce, je to natolik pracné, že se to nevyplatí.
  8. @Adolf.Shitler jestli mají v kódu podmínku, že to pustí jenom pokud ten řetězec obsahuje něco nebo jestli pokud neobsahuje něco jiného je jen implementační detail, v principu je to totéž, aktivní blokace podle značky/verze prohlížeče.
  9. Nepodporovat a aktivně blokovat jsou dost rozdílné přístupy.
  10. @Adolf.Shitler A co to tedy je, když ne záměrné znepříjemňování, pokud to takhle uměle filtrují na základě User agenta a po změně na identifikaci jako Chrome to chodí bez problémů, čili to není technický důvod? Sledování TV chodí ve všech prohlížečích co sem zkoušel a ani nemá problém s monitorem připojeným přes VGA.
  11. @Ondra - Vodafone Díky za informaci a rozumný přístup ze strany Vodafone k Datovým Schránkám.
  12. Adolf, a podle kterého zákona? Ať vím co jim mám omlátit o hlavu.
  13. S tím se taky setkávám, že výrobci podporují Tizen až od verze 3.0, tedy modelový rok 2017. Mám 2015 s Tizenem 2.3, Eurosport Player na to není, Sledování TV jen stará aplikace kde nepůjde na Primě zpětné sledování. A teď nebude ani HBO, čas uvažovat o nákupu Android TV boxu.
  14. Ve VOP pro exUPC služby zde https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1572/mk19854_vop_upc_res_upd_07_21_hr.pdf mají uvedeno: 2.7 Jak ukončit Smlouvu nebo jednotlivou Službu Na ukončení Smlouvy nebo jednotlivé Služby se můžeme buď dohodnout, nebo je možné Smlouvu nebo jednotlivou Službu písemně vypovědět, anebo je možné od Smlouvy odstoupit. 2.7.1 Výpověď Smlouvy Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu ve 30denní výpovědní době. Výpovědní doba začne běžet následující den po tom, co nám doručíte svou výpověď Smlouvy. 2.8 Kontaktujte nás Pro komunikaci s námi využívejte, prosím, výhradně naše klientské centrum. Na klientské centrum můžete zavolat na číslo 241 005 100 (v naší síti zdarma) nebo ho kontaktovat elektronicky prostřednictvím kontaktního formuláře na www.vodafone.cz anebo zaslat dopis na adresu Vodafone Czech Republic a. s., nám. Junkových 2808/2, 155 00 Praha 5. Pokud v textu Smlouvy nebo Všeobecných podmínek uvádíme, že pro dané jednání je třeba dodržet písemnou formu, vždy tím myslíme vlastnoručně podepsaný dopis zaslaný prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, případně e-mail opatřený zaručeným a uznávaným elektronickým podpisem zaslaný na adresu poradime@vodafone.com. Já uznávám, že DS tam nezmiňují, na druhou stranu trvat v případě mailu na zaručeném elektronickém podpisu když na papíře podpis nemusí být ověřený mi přijde jako buzerace. Asi jim tam zkusím zavolat a pak případně dojít na pobočku, to mě nenapadlo, nějak sem se zasekl na tom, že UPC pobočky nemá, otázka jestli se na pobočce mobilního operátora budou ochotni bavit o nepřevedené exUPC službě. Povídat sem si chtěl s retenčním po telefonu.
  15. Ještě ten den naskočila v Datovce informace 17.02.2022 13:40:34: EV12: Přihlásila se pověřená osoba s právem přístupu ke zprávě ve smyslu § 8, odst. 6 zákona č. 300/2008 Sb., v platném znění. Netvrdím, že má povinnost, jen se ptám jaké je praxe. Mívali ve zvyku volat z retenčního, tak mě to překvapilo. Ve VOP mají uvedeno, že výpověď má být písemně, což znamená na papíře nebo se zaručeným elektronickým podpisem mailem, čili by se jim to přes DS, nemuselo líbit, pak bych ale čekal nějaké upozornění Poštovní datové zprávy mají povoleny, a do schránky lezou - zpráva byla doručena.
×
×
  • Create New...