Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ano,prehrani fw byl opravdu celkem fofr,problemy zadny ale s tou sms nebo mailem naprosto souhlasim...

Odesláno

Dobrý den, potřeboval bych poradit. Včera mi byla aktivována služba Kombi komfort, jejíž součástí je i internet. Digitální televize funguje jak má, dokonce i CA modul. Internet ale bohužel nejde,mám modem Cisco EPC3925, na počítači vše vypadá že je připojeno, dostanu IP adresu, dokonce mi to ukazuje že je připojení pomocí protokolu IPv4 funguje. V prohlížeči mi stavová lišta ukazuje že načítá tu a tu stránku a po chvíli to spadne. Nevíte někdo kde by mohla být chyba? Není možný že to zase špatně zadali do systému??? Díky

Odesláno

jestli nejdou stránky, tak co jiný dns? :cool:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No spis bude problem s internetem, ze od routeru dostanes IP adresu jeste neznamena, ze router je pripojen k netu,

zavolal bych na infolinku UPC a poresil to s operatorem, je mozne ze modem treba jeste neni prihlaseny do systemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No na modemu svitej vsechny diody co podle manualu maj, ale myslim si ze zase to nedali do systemu jako je u UPC zvykem. Takze od patku platim sluzby ktery nejdou.....umelci...driv to technik zapojil a neodesel dokud to neslo, dneska rekne ze to pujde do 40minut a jde :((( tak nezbejva nez si pockat do pondelka....

Odesláno

Proč až do Pondělka ? Když podle http://www.upc.cz/klientske-centrum/kontakt/ tam jsou i v sobotu i v neděli :-)

 

Dneska mají nějaký dobrý den, protože přišel 2x e-mail od nich a pak ještě dokonce volali (PS: Nově chodí e-mail, kde Vám příjde potvrzení o obdržení platby)

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Pokud sviti vsechny kontroloky co maji, tak bude nejspis problem jinde, ale stejne tam zavolej.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dobry den, taky bych potreboval poradit. Mam EPC3925 a mam s nim jeden docela otravny problem. Latence kolise, ale jenom jednou za cca 30-60 sekund. Ping bezne +/- 20ms, ale jednou dvakrat do minuty nekdy az 4000 ms. To uplne znemoznuje pouzivat sluzby, napr streaming, hrani her, skype, videohovory. Mal s tym nekdo podobny problem? Co zkusit? (vypnul jsem ho na 2 dni, zkousel jsem jinej pc, vysledek stejny) Diky moc!

Odesláno

Zkus v routeru vypnout funkci IP flood detection, pripadne cely firewall, treba to pomuze.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

dobry den,

Chtel bych se zeptat jeatli nekdo neresil moznost zesileni signalu

Treba i ne uplne oficialni cestou..

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community