Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

jestli je upload 1,0 nebo 1,X Mb/s v přesahu, to bych řek, že je celkem jedno :roll: jako problém bych viděl nedodržení papírovejch rychlostí, takže reklamace :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zjistil jsem takovou věc. IP adresa se nyní docela často mění a u některých IP ta rychlost funguje dobře. Osvědčené je testování rychlosti z FTP UPC, doporučuje to i samotné UPC. Hodnoty viditelné na Network Meteru (gadget do postranní lišty Win) jsou jistota.

Např. IP 78.102.109.27 (včera) šlapala parádně. Dnes mám přidělenou 62.245.100.XXX a hrůza, přes 10 Mbit se snad nedostanu (platím Fiber 60). Nechápu proč se nyní IP mění co chvílu. Když jsem platil za tarif UPC easy (15 Mbit), tak IP držela třeba rok.

Při výpisu ipconfig /all je ta doba zapůjčky vidět. A když nahodím parametr /renew pro obnovu IP, tak mě to vypíše chybu, že nelze kontaktovat DHCP. Po skončení doby zápujčky se IP změní. Zvláštní, že ta doba zapůjčky je někdy třeba jen hodinu někdy 12 hodin.

Máte podobnou zkušenost ?

Upraveno uživatelem Krist

Odesláno

Hm tak přišlo vyúčtování plateb za červen a tam už je cena navýšená, ne o 49 ale rovnou o 52Kč :mrgreen:. Takže za příplatek 52Kč mám ještě o něco snížený upload, skvěle :roll:. Tím pádem ke konci roku nejspíš u UPC skončím. Leda by za tuhle cenu nabídli alespoň ten vyšší tarif s uploadem 1.5Mbit, s tím ale moc nepočítám.

 

Zjistil jsem takovou věc. IP adresa se nyní docela často mění a u některých IP ta rychlost funguje dobře. Osvědčilo se mě testování rychlosti z FTP UPC.

Mě se IP taky několikrát měnila, když jsem stisknul to šedé tlačítiko na vrchu modemu, ale rychlost byla u všech IP stejná. Po změně tarifu mám stále tu samou IP.

Odesláno

a teď jak na potvoru, když je to pomalý, se IP už 2x nezměnila. Jak tomu DHCP donutit ????

Odesláno

změnit si adresu síťovky ve správci zařízení :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jak si změnit IP adresu:

kb.php?a=6

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Jak si změnit IP adresu:

kb.php?a=6

Tak super, změnou IP - potažmo změnou MAC - jsem to donutil zase šlapat jak má. Doufám, že to nebudu muset dělat často.

Akorát to mám složitější, že jsem musel změnit /naklonovat MAC na routeru Asus WL500gp. Fungovalo to samozřejmě i změnou jen na PC bez připojeného routeru. Prostě měnit, dokud rychlost nešlape, jak má (mě to teď stačilo jednou).

Pro majitele stejného routeru je to klonování MAC adresy dle manuálu na str. 39 (do chlívku "MAC address" vepíšete libovolný 12ti místný kód /čísla a písmena)

Někde jsem četl, že UPC nějak omezuje tyto routery, ale jak vidno, není to pravda.

 

(Nework Meter zobrazuje reálné stahování z ftp.upc.cz )

upc_nm.png2000398622.png201223907.png

 

"Bohužel" je pro mne důležitá rychlost hlavně přes páteř Sitel, na které frčí streamy :)

upc_tv.png

 

Snad jsem sobě vyřešil rychlostní problém, uff. Snad to pomůže i jiným :salut:

 

P.S. Jsem ještě zvědav, co to udělá, až přes switch napojím router a PC, příp. dva routery ( Fiber 60 by měl povolit 2 dynam. IP )

Odesláno

Me to prijde jako nesmysl, aby zmena IP ovlivnovala rychlost, spis to bude v tom samotnem restartovani modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Když jen restartuji modem čudlem vzadu, nebo vytáhnu napájení, tak se IP ani kvalita připojení nezmění. Možná, že bych to nechal vypnutý do vypršení zápujčky IP.

Taky to nechápu ale jedině tímto dlouhodobým šťáráním a zkoumáním jsem to zatím vyřešil.

Upraveno uživatelem Krist

Odesláno

Co se týče změny cen, "zrychlení sítě + rušení tarifů":

 

No podle mne je to navýšení cen jasná změna smlouny, nevýhodná pro stranu která není podnikatelem, tedy pro mne co nechce platit navýšení ceny = platí občanský zákoník.

 

Změnu smlouny dle občanského zákoníka č.40/1964 paragraf 56 lze udělat pouze v případě dohody obou stran. Z mé strany UPC nedostalo souhlas ke zvýšení ceny.

 

Takže:

 

a) posílám jim výpověď nyní s odůvodněním že jejich jednání není v souladu se zákonem + ztráta nedůvěry v důsledku jednání které nepovažuju vůči mně za fér.

b) nechci platit odhlašovací poplatek 500kč a chci vrátit rozdíl mezi navýšením plateb (teď to holt platit musím bo smlouva)

c) chci poslat stížnost na Radiokomunikační úřad a obchodní inspekci, doufám že za tuhle prasárničku dostanou pěkný flastr.

 

Lepší by bylo kdyby to byla stížnost kolektivní, takže kdo má zájem dejte vědět.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community