Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Návštěvník Ex

Doporučené příspěvky

  • po měsíci...
Návštěvník wireen

Zajímavé, ani jsem nevěděla, že jsou tyto slevy později možné. Jsem u UPC zatím 2 měsíce, takže s tímto žádné zkušenosti nemám, ale díky za ty vaše :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Lidi mam jeste 5 mesicu do konce uvazku, Fiber 50+ a Starter, platim 950Kc mesicne a zajima mne, zda-li je mozne prejit ted bez poplatku a vselijakych obstrukci na balicek 60Mb + 80 programu, ve vysledku by me to vyslo levnejs a navic nepotrebuju STB, takze bych jeste mohl usetrit 50Kc mesicne za nej

 

pokud by to neslo

 

je mozne vyjednat slevu, kdyz jsem jeste ve "zkusebce"?

 

Platim pravidelne pres kartu.

 

Mam totiz v zivote na tyhle veci desnou smulu, byl jsem letity klient C. Telekomu, pote O2, platil jsem si extrem za 1400Kc mesicne a znamej mi doporucil, at vypovim sluzbu a ze mi daj slevu. Zjistil jsem si noveho providera (kvuli me smule jsem se pripravil radsi na vse). Sluzbu jsem vypovedel podle instrukci a k memu udivu nikdo nevolal, nikdo se nestavil, nikdo nepsal, net vypli o den drive!

Zridil jsem si wifi za 770Kc s lepsima parametrama a pak svete div se, za pul roku zacly chodit nabidky na slevy, dokonce parkrat prisel i obchodni zastupce a nekoliksetkrat volali na pevnou. Nicmene jejich nabidka vzdy byla stejna jako v tv, takze nebyla takova, jakou meli znami v okoli... a take netusim jak je to mozne, platil jsem zase vcas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím lidi,

takže pár mých zkušeností-dělal jsem v minulosti na retenčních odděleních a i u UPC takže tak trochu vím, jak to tam chodí :)

Respektive ono to chodí tak všude v těchto firmách.

Nejdřív pojem Nový zákazník - ten se většinou vztahuje na fyzickou adresu - tj. v paneláku na Spáleným náměstí číslo 408 v 6 patře číslo bytu 6 byla kdysi služba-tedy nejedná se o nového zákazníka jako takového - UPC perfektně archivuje tyto data a zdálo se mi, že vědí i kdy jste si tam uprdnul. Ale každopádně v rámci nového byznysu Vám po troše keců službu dají se slevou jako newbiz.

Sleva 50% ze základní slevy je naprosto běžná a trvejte si na ní !!!!! Bohužel, pokud se necháte ždímat, tak Vás rádi budou ždímat co to dá,je to jen o Vás. Já jí mám na všech službách už déle jak ... mno ani nevím-aspoň 6 let - pokud Vám tvrdí, že nejde již prodloužit služba s 50% kvůli tomu, že se už nenabízí, že je už archivní tak jim nevěřte ani slovo. Ano, aktivně se nenabízí(nabízí se služba dražší)ale Vy jí stále v administraci máte a pokud jste nezažádal/a o změnu typu služby tak jí budete mít dokud jí nezrušíte či nezměníte na "novější" typ. A jediná možnost jak té slevy dosáhnout je požádat o zrušení služby. Doporučuji web. formulář-je to jednak levnější(linky na UPC pro stálého zákazníka jsou částečně hrazené Vámi) a nakonec i rychlejší a pohodlnější. Nabídku slevy Vám totiž nemůže nabídnout cimprda na CC lince ale "specialista" s kouzelnou klávesnicí a pravomocí pro to a pokud se bojíte, že Vám to jen tak zruší tak se bát přestaňte-nezruší-jednoduše proto, že by přišel o prémie-ano ano - za Vaše ukecání i na 50% slevu má bonusy na platu - jen Vám nejdřív bude nabízet cokoliv možného jen né to co chcete(u dražších alternativ jsou samo i lepší bonusy). Nebojte se ani toho když budou tak tvrdý, že budou výpověď akceptovat - těsně před plánovanou deaktivací služeb se vytasí bud s nabídkou, kterou udělal operátor do poznámky a nebo ještě lepší. Osobně si myslím, že pro UPC je akceptovatelná cca. 65% sleva ze základní ceny-ale to už je opravdu extrém.

Tak doufám, že sem Vám trochu otevřel oči a mějte se fajn, pic a pěkný den všem.

PS: a nedejte se !!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dave67

Já se vždycky ptám, jak službu vypovědět, jestli jim to stačí přes formulář :) Jestli si to uchovávaj, tak si musí klepat na čelo, proč se každej rok ptám :D A pak do dvou dnů volá milá paní... Minule mi rovnou řekla, ať si za rok zase zavolám, že mi tu slevu prodlouží, ale jaksi mě nenapadlo se zeptat na číslo, ideálně přímo na někoho z retenčního.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za "návod", ale předpokládám, že mi prostě jejich nový balíček Internet 60 MB+TV za 324,50 + 49 kč pronájem modemu nedají. Jestli se pletu, tak mě oprav. Chtěl jsem po nich ten iternet s TV za 600 kč i s pronájmem modemu a že prý to nejde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...