Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Návštěvník Ex

Doporučené příspěvky

Tak já použil klasiku...pokud nenabídnou nadále stávající podmínky, tak ukončuji smlouvu, protože mám podobnou a ne-li lepší nabídku jiného operátora u mně např T-Mobile. Nejdříve operovali s tím, že nemohou dát nic tj. pouze UPC Fiber Power 10 za plnou cenu a ať tedy ukončím smlouvu, po mém souhlasu s ukončením smlouvy mi následně volal týpek, co že je to za nabídku (lhal jsem, až jsem se styděl :-)) a po 5 minutách stálého opakování, že buď 50% slevu nebo konec mi to opět prodloužili :-) ... letos to vyjednávání bylo sice trochu náročnější, ale i tak úspěšné. V žádném případě bych být tebou asi neprosil :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou taktiku? Zavolej na UPC a řekni, že to máš "drahý" a že chceš změnit služby. Když ti bude odpapouškovávat web, přeruš operátora a řekni, že jsi slyšel i o jejich nestandardních cenách a že se ti nelíbí diskriminace současných klientů. Pak jim řekni, ať ti dají rovnou retenční oddělení a pokud to nejde tak, jak se vypovídá smlouva. Mně to tak fungovalo. Nutný je přesvědčivý hlas. Nejlépe, když tě někdo naštve, nebo se s někým pohádáš. :mrgreen:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobnou zkušenost, právě přecházím na Centrio. Snad to za rok nebude to samé jako u UPC...

 

taky si přihodim neco o slevách

 

cca po 10 letech, kdy jsme byli zákazníky upc, jsem jim psal, že je u nás nově dostupný centrio a nabízí nám tv + net se slevou 50% na rok (přičemž první měsíc je zdarma), a zeptal jsem se, jestli mi můžou taky nějakou podobnou nabídnout, aby se nám nevyplatilo přejít na centrio

samozřejmě nic dát nechtěli s odůvodněním, že je nabízí jen novým zákazníkům, a že jako každej jí má na začátku a pak už platí plnou cenu, čímž je zaručená rovnost a blabla...

psal jsem jim, že my jsme před těmi x lety žádnou slevu nedostali, že není pravda to o poskytování slev jen jednou v rámci akce na začátku, že vím o více případech, kdy prodlužujou slevy, pokud se pohrozí výpovědí, a jestli vážně chtějí přijít o dlouholetýho zákazníka (s výbornou platební bilancí)...ale furt nic

po vypovědění balíčku standart + fiber 25 se mi asi po tejdnu ozvali a najednou všechno jde a prej že můžou jít až na 741,- měsíčně po dobu jednoho roku a že jejich internet získal už x let po sobě ocenění internet roku (HAHAHA), na což jsem se jim zvysoka vykálel

 

takže přecházíme na centrio, kde budem mít srovnatelnou programovou nabídku, přičemž jsou v ceně i dva stb (jeden HD), a net 30/30 za 499,- měsíčně

 

celkově mě ale dost irituje přístup upc k dlouhodobým zakazníkům, kdy po x letech placení litru (dřív i víc) měsíčně nejsou ochotný dát vůbec žádnou slevu (pokud se nepodá výpověď)....to mi přijde velmi ubohý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe, taky centriák :) Já mám od Vánoc 5 měsíců zadarmo, potom budu platit 1550 měsíčně. Internet 100/100 Mb/s, 106 televizních stanic (z toho 17 v HD), 2 HD set-top boxy s možností záznamu přes USB, telefon bez paušálu - na mobily a na pevnou ve špičce za korunu, mimo špičku na pevnou za půl koruny. Všechno funguje perfektně, maximální spokojenost :) Jsem zvědavý, jestli po roce vyjednám další slevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Taky jsem vypovedel smlouvu. Vypoved jsem odeslal v lednu. Do konce unora bezela vypovedni doba. Za tu dobu se nikdo neozval, neprisal ani email s potvrzenim prijeti vypovedi, proste nic. Docela vyrazna zmena oproti stavu kdy jeste fungovala vypoved pres formular.

 

Az v posledni den, tedy 29. unora prisel dopis s formularem na vraceni zarizeni, tedy modemu, plus dopis s informaci najakou castku pojistit ktere zarizeni.

 

Takze jsem podal v ten samy den online objednavku, hned prisel potvrzovaci email. A druhy den se ozvala pani ktera tu objednavku chtela potvrdit.

Zajimave je ze jeji prvni otazka byla jestli jsem stavajici zakaznik. To me docela prekvapilo protoze je to i prvni otazka na online objednavce, kde jsem uvedl ze jsem. Ale jak mi vysvetlila, ne vsechny informace z objednavkoveho formulare se jim prenaseji do systemu.

 

Ale problem byl vraceni zarizeni. Protoze smlouva jiz byla ukoncena a zarizeni samozrejme jeste vracene nebylo, bylo 1. brezna, neni mozne smlouvu prodlouzit ani uzavrit novou. Jedine mozne reseni je prej modem poslat postou a az ho UPC bude mit evidovane v systemu jako vracene je mozne vytvorit novou smlouvu a opet pripojit.

 

Musim priznat ze tento zpusob reseni me docela prekvapil. To znamena pro mne naprosto zbytecne naklady na postovne a minimalne 2 tydny bez moznosti pripojeni k internetu. Jednoduse pro zakaznika cokoliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník david3434

Já mám jiné zkušenosti.Já jsem podal výpověd písemně(ale tak že jsem ji napsal podepsal a poslat oskenovanou na jejich email),a vše proběhlo v pořádku.Výpověd jsem podal začátkem února takže smlouva by byla ukončena k 31.3.2012.

Hned druhý den mi volalali jak odeslat zařízení a dokonce mi poslali i email s informacemi.za týden další telefonát za týden jestli jsme si to nerozmysleli.

Ale protože jsem dávali výpověd z technických důvodů tak paní zatím neuspěla.

Pokaždé mi nabízela prodloužení smlouvy o další rok s 50% slevou,ale tuto slevu využíváme a rok končí až říjnu tak jsme se zatím nedohodly.Po té mi nabízela internet 25Mb za 250kč na rok.

Ale až dnes jsem se dohodli,protože byla akceptována má reklamace na Digitální Tv a byla mi k těm slevám nabídnutá měsíční sleva 100kč z televizního balíčku.

Taže závěrem platíme 450kč (Digital supreme), 2 STB na 2 Televizory za 2 kč,250 Internet 25 MB a 1Kč telefon. dohromady tedy 700kč.

Abych řekl závěrem chce to taktiku a tý se držet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...