Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 29.11.2022 ve všech oblastech

  1. ...ale houby natvrdlej! Jenom vy si to, pane, nechcete nechat vysvětlil.
    1 bod
  2. no hlavně si začal nějakym nesmyslnym obviněním o výmluvách, přitom se nikdo na nic nevymlouvá, prostě to neni a vypuštění nějakýho vymyšlenýho termínu ve výsledku naštve lidi ještě víc, když to v tu dobu pořád ještě nebude 🤦‍♂️ přece když něco v nabídce neni a neni jistý, kdy to bude, tak pokud je to pro mě tak kriticky důležitá věc, tak to řešim s firmou, která to nabízí, ne? 🤔
    0 bodů
  3. @renda80 Přes GSM bránu k GSM modemu resp. simkartu. Téma zamykám.
    0 bodů
  4. Já to mám vyřešeno, jen se mi nelíbí, když někdo, kdo věci evidentně nerozumí, ještě k tomu opakovaně lže. Uvítal bych, kdyby s tím lhaním konečně přestal. Jinde by už dostal ban. A když na to upozorním, dostal jsem od admina naopak já napomenutí.
    0 bodů
  5. Pojďme tuto zbytečnou diskusi ukončit. Jedná se o starou službu, kterou využívalo naprosté minimum zákazníků. Udržování jejího provozu stojí peníze, ten odhad uvedený výše je docela vzdálen skutečnosti. A Vodafone bude přecházet na nové sms centrum, takže by se muselo investovat do vývoje funkcionality atd. což bude zřejmě ten hlavní důvod ukončení služby. Vodafone samozřejmě má data, kolik lidí to má aktivováno v samoobsluze a kolik lidí to aktivně využívá a když to bude třeba pár desítek lidí, tak to opravdu není relevantní služba. A ještě to používali lidi na číslech, které měli většinou jen kvůli tomu, tedy zisk z nich minimální. Dříve to mohlo být super, dnes je to podobné jako vyžadovat znovuzavedení analogu, protože ten někomu může též nabízet nenahraditelnou službu a nemusel by si měnit svůj HW/SW. Pokud chci mít nějaké notifikace či možnost cokoliv na dálku ovládat, je na mě, abych se dle toho zařídil. Tedy měl něco s GMS bránou, emailovým klientem, aplikaci v telefonu atp. Těch možností je spousta. Že ta bonusová služba tu byla bylo fajn, ale nemůžeme mít za zlé Vodafone, že ji chce ukončit. Jestli vám tak moc chybí, můžete si jí zprovoznit sami nebo si najít alternativu. @bnone Tak se zase uklidníme jo? Ale do té právní kanceláře si zajdi, určitě ti v rámci bezplatné konzultace řeknou, že je to nesmysl. Hlavně se ty smiř s tím, že ta služba končí a brečet nad rozlitým mlékem nemá smysl.
    0 bodů
  6. Ne, já měl zřízený mail u VF. Dokonce dva - na doméně ......@vodafonemail.cz. Pro příjem i odesílání mailů. To je ta služba, která je rušena. S žádným jiným mail providerem to nemá nic společného. To je ale evidentně nad tvými mentálními možnostmi, protože jsem to tu už psal a jak vidím zbytečně. A když tak trváš na svém lhaní že jsme s rendou jeden, co kdybychom to dovedli k soudu, tam bys to mohl "prokázat". Já bych si vzal tu nejdražší advokátní kancelář, ne proto, že bych ji potřeboval, ale ty bys ji pak zaplatil jako náklady řízení, teda jeden z mnoha nákladů, věz, že by ses nedoplatil. My nejsme jeden, my jsme zajedno. Máme podobný pohled na věc. Smiř se s tím.
    0 bodů
  7. V korporátech se nešetří, v korporátech se vykazují úspory. To je velký rozdíl. Za vykázané úspory pak manažerstvo inkasuje odměny převyšující ty virtuální úspory. A o to tady většinou jde. 😉 Jsem z oboru, tak odhaduji, že tato služba stála pár megabajtů ram a disku jako maličký virtuální server, jeden z desítek, možná stovek. Mail server + malý prográmek, který má napojení na sms bránu, žádná databáze, vše v ram. Údržba v podstatě žádná, nejde o kritickou infrastrukturu, nejsou žádné změny, žádné backupy apod.. Možná 2 lidí (zastupitelnost) tak 2% pracovní doby. V podstatě by to zvládlo asi jedno Raspberry Pi za 1500Kč+nabíječka k mobilu+síťový kabel. Příští týden se začnou lidi divit, že jim přestanou chodit sms. On ten Adolf jede pořád tu svou. Evidentně v chápání dorazil na své limity. A navíc tady opakovaně i přes upozornění administrátora lže. Adolfe nelži!
    0 bodů
  8. Znovu je potřeba zopakovat, že tuto službu by měl poskytovat ten, kdo poskytuje email a nikoliv telefonní operátor. Stejně, jako třeba notifikace z banky také zasílá přímo banka a ne nějaký mobilní operátor nebo třeba dodavatelé energií apod., kde to všude posílá ten, který poskytuje službu. Asi byla chyba, že to vůbec kdy VF spustil, protože teď si část lidí myslí, jak je VF špatný, když to ruší. Opak je ale pravdou. A divím se třeba Seznamu, že nemá prostředky na vlastní SMS bránu, kde by notifikace mohl provozovat sám a spolehlivě.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...