@Technikus hlídej si hlavně to následující vyúčtování. Tam ti to nejspíš vyrovnají. Hlídal jsem dvě migrace a přesto, že částky byly "průběžně takové nějaké divné" finální vyúčtování bylo v pořádku. Jestli dobře pamatuju, tak za jednu internetovou přípojku jsem nakonec platil třeba jen 80,- peněz.
@PavelP @Technikus
Hezký den, zhruba do měsíce dochází k vyrovnání případného přeplatku a jeho převedení do Vodafone Vyúčtování. Jak rychle to proběhne, to záleží hlavně na tom, kdy má zákazník zúčtovací období a kdy proběhlo převedení služeb. Obecně ale platí, že pokud zaplatíte všechna vystavená Vyúčtování, bude vše v pořádku a rozhodně ve výsledku nebudete platit nic duplicitně, vše zohledníme 🙂
Informace k prvnímu přihlášení, ale i k případné registraci už najdete také na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo/. Pro naše zákazníky máme náhradu za sekci HBO OD ve Videotéce (ta do budoucna nebude), a to v podobě oficiální aplikace HBO Max 🙂 V set-top boxech Vodafone TV je automaticky k dispozici v menu nebo přes tlačítko HBO na dálkovém ovládání (má většina ovladačů).
@Technikus V aplikaci Můj Vodafone dochází k přejmenování spolu s dnešní aktualizací, ve webové verzi Můj Vodafone k tomu dojde během týdne. Údaje jsou však platné i pro HBO Max.