Jump to content

pkoci

User
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    15 GB
  • Vodafone television
    Start
  • Vodafone devices
    Compal
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pkoci's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. V mém případě to trvalo cca týden, než mě přepnuli na IPv4. Zavolejte, že potřebujete bridge mode, pak to pochopili lépe.
  2. Můžu se jako laik zeptat, co to reálně znamená pro lepší upload? To vypnuli pouze v této oblasti nebo se to vypíná v celé republice? Jedná se o cílené uvolnění frekvencí za účelem dosažení lepšího uploadu v blízké budoucnosti nebo pouze o vypnutí archaických služeb? Díky za odpověď
  3. Já nad tím taky kroutil hlavou
  4. Co se tak zkusit podívat na rozměry TV a soundbaru? Případně se zeptat na avmania.cz.
  5. Otázka je, co je důvodem. Technik mi řekl, že si modem musí stáhnou nějaký konfigurační soubor a může to trvat až 24 hodin. Pokud ti dodali špatně nakonfigurovaný modem, tak by ti jej měli vyměnit. Mně se ozval technik sám následující pracovní den (původní instalace v pátek a náprava v pondělí). Na druhý pokus dodání modemu jsem naměřil inzerované rychlosti okamžitě.
  6. „Ale o tom zde už dobrou čtvrt hodinu hovoříme, Mlho!“ 🙂 Tak se hlásím přes ipv4 🙂 Dneska se mi restartoval modem a vzápětí mi napsala slečna/paní z technické podpory.
  7. Mám ipv6 i ipv4. Na ten mail z technické podpory jsem odpověděl a bylo oznámeno, že se mi do dvou dnů odpoví.
  8. Já se s dovolením svěřím s mým progresem ohledně veřejné ip a bridge mode. Včera jsem opět volal na infolinku, kde jsem sdělil, že potřebuji bridge mode. S operátorem jsem se ujistil, že rozumí mému problému, jelikož to není možné s ds-lite. Dnes mi přišel mail od technické podpory s pouhým návodem, jak přepínat režimy modemu. Nevím, zda došlo opět k nějakému komunikačnímu problému, nebo mám zoufale doufat, že mi do dvou dnů zavolá technická podpora a nabídne mi konečně přijatelné řešení.
  9. Fungují vůbec mobilní data na ipv6?
  10. Snad se dočkám. 🙂 Platí teda u nepodnikatelů bridge mode = dynamická veřejná ipv4 nebo se může stát, že bych dostal i neveřejnou ipv4? Chci si být jistý, protože možnost slevy končí koncem května a chci být případně připravený na převod smlouvy na IČO. Díky za odpověď
  11. Ok. Zkusím je tedy ještě překecat, ať mi vymění modem s tím, že jsem smlouvu uzavřel v domění, že modem umí bridge mode, ke kterému se váže ipv4.
  12. No a jak se nepodnikatel dostane k bridge modu? Měl jsem za to, že je to možné pouze s ipv4. Ještě mě napadlo zkusit obnovit tu původní smlouvu pod exUPC a odstoupit od Vodafone, pokud by mi garantovali ipv4. Je tohle možné?
  13. Zdravím, výpovědí smlouvy od exUPC a sjednáním nové smlouvy již pod Vodafone mi bylo přiděleno DS-lite. Bohužel už přes týden se snažím spojit s technickou podporu, aby mi přepnuli modem do modu s ipv4 s podporou bridge mode. Dneska jsem opět volal na infolinku a paní mi řekla, že pevnou IP dávají jenom firemním zákazníkům. Vysvětlil jsem jí, že chci dynamickou ipv4 a bridge mode, ne pevnou IP. Opět tedy čekám na telefonát od technické podpory. Na webových stránkách píšou, že pokud chci bridge mode, tak mám zavolat a dostanu i ipv4. Dále jsem našel, že Vodafone nabízí pevnou IP za 175,- měsíčně. Jak to tedy doopravdy je? Je skutečně infolinka Vodafone tak nechápavá a neschopná? Protože bych rád využil akci na gigabit s veřejnou IP, začal jsem přemýšlet, že bych si stávající smlouvu u Vodafone převedl pod rodinou firmu. Je možný bezproblémový převod? Rád bych se vyvaroval další výpovědi smlouvy, vracení a čekání na modem, atd. Existují nevýhody smlouvy na IČO oproti nepodnikatelům? Děkuji za odpovědi
  14. Zatím mi přišly dvě vygenerované zprávy, že na mém požadavku pracují s předpokládaným termínem vyřízení 14.5.
  15. Technik se mi skutečně ozval sám a modem mi za ten stejný vyměnil. To je takový problém přehrát konfiguraci vzdáleně? Chci se ještě zeptat, jak funguje technická podpora pod Vodafone? Od včerejška se snažím o přepnutí na ipv4, ale pouze slibují, že mi zavolají. Když jsem měl smlouvu pod UPC, tak mi to přepnuli okamžitě. Jinak v samoobsluze jsem si všiml možnosti aktivace až 10 pevných IP adres pro veřejnou dostupnost. V čem se to liší od přepnutí z DS-lite na dynamickou veřejnou ipv4?
×
×
  • Create New...