Všechny aktivity
- Poslední hodinu
-
To asi ani ne, protože kdy něco VF potřeboval, skrz mobilní část, tak si zavolal. Navíc to číslo je od nich 😄 A už Mám Compal černou verzi (bridge mode) teď byla asi nějaká lepší aktualizace a nemám mikro lagy a dokonce i na stránku modemu se dá dostat na phodu a né na 20x. Jinak jsem po třech měsících nebyl schopen jít do nastaven ía udělat SW restart aby se mikrolagy vytratily. Spíš bych to nazval mikro Jitter. Jen mi trvalo asi rok, než pochopili, že chci jen jeden kontaktní údaj. Na VF byl jiné, než u ex UPC. A tak mi vyúčtování za net chodilo na jiný email, než vyúčtování za mobilní služby. Po roce to nějaký šikula na VF našel, kde ten email visí, protože já ho neviděl a dal tam správný a vyúčtování mi chodí na správný email.
-
Je to legrační, pravda. Ale zhrzená konkurence? Čím jí Vodafone "zhrznul"?
- Dnes
-
@TubeBudete muset dodat screenshot, že máte správně nastavené kontaktní údaje, aby vám support věřil. 😄
-
A lidi to nedokáží pochopit🤔
-
Pokud se chystá přechod na nové balíčky a tarify, tak je logické že nově přidané programy nebude dávat i do současných starých tarifů, které už budou končit.
-
Plus pravděpodobně se s tím přechodem na nové tarify může pojit nějaké zdražení, Vodafone pravděpodobně za ty kanály musel přeci jen něco zaplatit. Ale dobré, že je přidali samozřejmě pro všechny fanoušky F1 a MotoGP. Škoda, že se nestalo dříve, osobně už zástanu u O2 než mě zase něco donutí k přechodu 🙂
-
mě fascinuje, když vodafone obecně přidá NS 5 a 6 tak teď všichni hrotí že je v nové variantě VTV, tak co klienti chtějí 😄
-
A to je asi taky jeden z důvodů,proč dali NS 5,6 do nových balíčků.Aby sami zákaznící zažádali o přechod ze starých tv tarifů na nový
-
@MacLuke@BerisNova Sport 5 a 6 jsou dostupné pouze v nové nabídce, proto je mezi programy nevidíte. Řešením je přechod na aktuální nabídku Vodafone TV (například přes *77 / 800770077).
-
Mám starý Komplet
-
Tak asi jen u těch nových TV tarifů, já mám furt ten původní sport balíček a tam to v aplikaci nemám.
-
Napsán požadavek. Zpětně mě zavoláno. Vyřešeno. Do 24 hodin by měl naběhnout TV ALLinONE. Pro ostatní: Zůstává v platnosti kompletní sleva (Inet, TV, Mobil). "Extra" sleva na TV nikoli. PS: Vyhledat to správné heslo v té změti těch ostatních je celkem srandovní. Ten na druhé straně linky už chtěl jít na kafe (to strašně v komunikaci pomáhá). Kdysi jsem tu psal, že přihlásit se do ČNB, kde v 2. patře pod zemí je zlatý poklad, je jednodušší, než najít tu správnou kombinaci do Vodafone (co tam mají za poklad - netuším)
-
PS v aplikacích jsou
-
Ja jsem teds uz modem CISCO z jineho duvodu vymenil. Presto me od roku 2018 do 04/2023 nikdo nijak neinformoval, ani emailem, ani SMS a ani informace ve vyuctovani.
-
Ja si SIM uz prevedl. Sice me to bude sra... Ale to uz je jedno
-
Sorry, ale pokud si na dovolené pořídím All inclusive, tak předpokládám All inclusive (v našem případě tedy Komplet). Nějaké NS nevím kolik, je mi u zadku, jde o princip. Komplet je Komplet (taky platím 829 Kč za něj), ať si to pojmenujete jakkoliv.
-
Nulový tarif - změna/ukončení
Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli kautskym v Vodafone volání a SMS
Pěkný den, pokud z naší strany měníme nějaký tarif, vždy jde o individuální komunikaci vůči konkrétnímu zákazníkovi / zákaznici. -
Budou NS5 a 6 dostupné i v aplikacích nebo je tam nenajdu stejně jako PS?
-
@Ivo MašekBalíček Komplet už delší dobu nenabízíme, v době, kdy byl nabízený, skutečně obsahoval "vše". Zároveň, a to už tu také zaznělo, postupně zákazníky informujeme o přechodu na novou nabídku Vodafone TV, to sice ještě nějakou dobu potrvá, ale ve výsledku budou mít všichni zákazníci aktuální nabídku Vodafone TV. Pokud zatím máte starší nabídku, nemusíte na automatický přechod čekat a kdykoliv nás můžete požádat o změnu tarifu.
-
Tak aspon není VF poslední☺️
-
Dobrá zpráva👍 CA modul, balíček Sport, už jedou. Na webu zatím ne.
-
No právě. U garážové firmy bych to i předpokládal. Ale u velké firmy s mezinárodním rozsahem bych předpokládal nějaký plán práce a pevně dané termíny. Zatím to vypadá tak, že najeli na systém UPC a jeho balíček Supreme. Kde to dopadlo tak, že Supreme defacto "vyhnilo". Kdo ho měl, ví o čem píšu.
-
A nebo jinam
-
"Údajně".To mluví za vše.Nikdo nevi,kdy začnou komplet převádět
-
Asi moc dlouho nepojedou,až skončí promo tak pouze v nových tarifech a tím donutí věrné zákazníky přejít na nové!👎